Helaas moet ik jouw youtube account in zijn geheel bekijken mocht Den Haag van Groningen verliezenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een geweldige content, ik heb mij direct geabonneerd op SdVfan.
Ik heb tenminste geen full feature films zoals Mikey. Wel een goede film trouwens.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas moet ik jouw youtube account in zijn geheel bekijken mocht Den Haag van Groningen verliezenIk was de bijkomende vermoeidheid van deze midweekse speelronde ook even vergeten.
Oh en soms zijn ballen warm, loten is een spel.
Dat is waar, maar wellicht kun je dat filmpje gezamenlijk met andere doen. Dan geeft deze weddenschap je nog een geweldige avond ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen full feature films zoals Mikey. Wel een goede film trouwens.
De loting is in Brazilië.
Joepie is daar ook.
http://nos.nl/video/58268(...)ngplaats-sauipe.html
Waarschijnlijk met een flink team om alvast heel voorzichtig te acclimatiseren.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen full feature films zoals Mikey. Wel een goede film trouwens.
De loting is in Brazilië.
Joepie is daar ook.
http://nos.nl/video/58268(...)ngplaats-sauipe.html
Het volk is wel onder de indruk dat de grote presentator van NAC TV zo maar tijd van zijn drukke bestaan voor hen wil vrij maken.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met een flink team om alvast heel voorzichtig te acclimatiseren.
Juist niet. Door de manier van loten weet je nu al dat van de 8 teams die ik noemde, er minimaal 6 de kwartfinale ewl gaan halen. Juist doordat de groepsloting dusdanig is dat ze in principe allemaal door gaan. Het is juist heel voorspelbaar.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:26 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Het toernooi word juist spannender als de goede teams elkaar later tegenkomen lijkt me...
Primaquote:Op donderdag 5 december 2013 08:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Proefloting
Proefloting WK 2014:
Groep F: Colombia, Kameroen, Honduras, Nederland
Chili en Japan zijn heel sterk hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:53 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Poule D bij de proefloting is wel een heerlijke.
Volgens mij begrijp je mijn reactie niet helemaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:50 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Chili en Japan zijn heel sterk hoor.
Als ik het zo even snel bekijk is poule H het gunstigste dan. Alle 6 de speelsteden liggen relatief dicht bij elkaar en in het zuiden waar de temperaturen normaal zijn. Bovendien liggen die steden niet ver van Rio waar Nederland waarschijnlijk verblijft.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:28 schreef jenb2002 het volgende:
Buiten het feit dat de loting niet bepaald onbelangrijk is!!!
Wat vinden jullie van de speelsteden?
En dan bedoel ik wbt afstanden en temperaturen........
welke poule A-H is dan het gunstigst???
Gevaarlijke uitspraak maar inderdaad:quote:Op donderdag 5 december 2013 13:42 schreef Cavaliers het volgende:
Wie we loten maakt me geen reet uit, we worden toch wel wereldkampioen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |