die heb ik al geslotenquote:Op zondag 22 december 2013 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Crisis ? Werkloosheid ?
Niet echt NWS, en een waardeloze OP sowieso. WGR?
die laat ik toe, blijft fok! enzoquote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Rekt het niet dan scheurt het wel
Graag een TT die op het topic slaat.
NRC link erbij gezet.quote:Op maandag 23 december 2013 13:42 schreef Tem het volgende:
Kan één van jullie de volgende bronnen toevoegen aan de OP van NWS / Vriendin van vader Ruben en Julian doet haar verhaal ...#2
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-jaar-in-het-geding/
http://www.antibjz.nl/pag(...)t-haar-verhaal-r3653
Het gaat nu vaak alle kanten op....
Ahja, begrijpelijk. bedankt.quote:Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
NRC link erbij gezet.
Die onderste niet, heb ik gister al verwijderd als originele bron met hun jatwerk.
Ja dat weet ik, is allemaal weg.quote:Op maandag 23 december 2013 22:44 schreef ejfaar het volgende:
Heiden6 doet doodverwensingen in het ruben/julian topic
En achter gerapporteerd neem ik aan ? Zodat een FA er wat mee kan doen? Ik heb ze voor minder een week zien krijgen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, is allemaal weg.
Zie hem anders gewoon doorposten. Vind het vreemd. Voor een trolletje of een verkeerd plaatje posten krijg je een bann, maar voor doodsverwensingen nietquote:Op maandag 23 december 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, is allemaal weg.
Vraag je nu een ban aan? Je weet welke straf daarop staat hè...quote:Op maandag 23 december 2013 22:44 schreef ejfaar het volgende:
Heiden6 doet doodverwensingen in het ruben/julian topic
Het ligt achter ja, voor de rest ga ik er niet over.quote:Op maandag 23 december 2013 22:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En achter gerapporteerd neem ik aan ? Zodat een FA er wat mee kan doen? Ik heb ze voor minder een week zien krijgen.
Vraag je nu een ban aan? Je weet welke straaf daar op staat hèquote:Op maandag 23 december 2013 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Vraag je nu een ban aan? Je weet welke straf daarop staat hè...
Toppiequote:Op maandag 23 december 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ligt achter ja, voor de rest ga ik er niet over.
Ik rapporteer niemand in dit topic. Jij wel.quote:Op maandag 23 december 2013 22:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Vraag je nu een ban aan? Je weet welke straaf daar op staat hè
Volgens mij mag je dat gewoon doen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik rapporteer niemand in dit topic. Jij wel.
Waarvoor is dit topic danquote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt mij dat feedback daar voor is he?quote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet om ban-aanvragen te doen...quote:
Zegt meer over jou dan over mij dat je hier komt postenquote:Op maandag 23 december 2013 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet om ban-aanvragen te doen...
Aannamens, aannamens...quote:Op maandag 23 december 2013 22:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over mij dat je hier komt posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |