quote:Op maandag 2 december 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
althans het mag wel, als je ook een andere bron hebt
en dan ook alleen die andere bron vermeld
en geen tekst van trouw overneemt
dan mag het
quote:
Ik ga hier voorquote:
Ik handel gewoon. Reageer niet zo vaak in feedback. Ben altijd al een beetje undercover geweest, maar ben er wel hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 05:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik wist stiekem helemaal niet dat jij hier mod bent
Ik zie je zelden(ligt vast aan mij)
Persona non grata in de SC?quote:Op dinsdag 3 december 2013 05:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik handel gewoon. Reageer niet zo vaak in feedback. Ben altijd al een beetje undercover geweest, maar ben er wel hoor.
In dat geval..... als jij mij niet aangaf bij de admins...... verdien je mijn excuses. Sorry hiervoor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 04:47 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de enige "zij"in NWS dus je hebt het tegen mij? Ik heb geen ban voor je aangevraagd.
Voor de rest verwijs ik je naar de faq. Wij gaan niet over bans
stel je niet zo aan zegquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
In dat geval..... als jij mij niet aangaf bij de admins...... verdien je mijn excuses. Sorry hiervoor.
Niet sorry voor die keer dat jij voordroeg voor een ban voor een zinnetje als 'islamietenhaat spuien is een Fok-traditie'.
In beide gevallen is het hele foute moderatie.
Er wordt zoveel sterke taal gebezigd op Fok en getolereerd... en dit valt nog ruim binnen de fokmarges.
Maar goed... ik besluit hiermee. Voordat je het weet is er weer een admin/mod die effe wilt laten zien wie er de baas is .
Triest voor Fok
niemand is personan non grata in de SC, zeker Paddy nietquote:
Dan kan heel het topic wel op slot. Als het om zo'n bedrag gaat, is het niet echt nieuwswaardige fraude als het geen opmerkelijk element bevat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:55 schreef Dagonet het volgende:
NWS / EU geeft 500.000 euro subsidie voor koeien in Farmville
Mag dit aangepast naar iets als tonnen aan fraude met EU-subsidie? Of in ieder geval iets dat niet refereert aan een spel dat verder niets maar dan ook niets met het nieuws te maken heeft, het leidt af van de discussie omdat mensen alleen maar reageren op de TT.
Maar het bevat geen opmerkelijk element.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan kan heel het topic wel op slot. Als het om zo'n bedrag gaat, is het niet echt nieuwswaardige fraude als het geen opmerkelijk element bevat.
Dus kan het op slotquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar het bevat geen opmerkelijk element.
Nee, want je kan altijd nog discussieren over fraude in Roemenië en hoeveel instanties erbij betrokken zijn.quote:
Maak dan een algemener topic om te klagen over frauderende Roemenen, in plaats van daarvoor een topic dat eerst wel en daarna niet een opvallend element heeft, maar verder totaal geen nieuwswaarde heeft te gebruikenquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, want je kan altijd nog discussieren over fraude in Roemenië en hoeveel instanties erbij betrokken zijn.
Waarom op slot gooien? Als het geen discussie is dan zakt het vanzelf, het is niet tegen de policy oid.
agreedquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:55 schreef Dagonet het volgende:
NWS / EU geeft 500.000 euro subsidie voor koeien in Farmville
Mag dit aangepast naar iets als tonnen aan fraude met EU-subsidie? Of in ieder geval iets dat niet refereert aan een spel dat verder niets maar dan ook niets met het nieuws te maken heeft, het leidt af van de discussie omdat mensen alleen maar reageren op de TT.
Undercover blauw. At your service!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |