Is ze in het echt ook zo?quote:Op maandag 2 december 2013 21:12 schreef Toto69 het volgende:
Wáárom moet mijn vriendin zo vaak bullshit op FB posten, ik unfriend haar straks nog
Ik lieg mezelf voorquote:Op maandag 2 december 2013 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In het echt valt het eigenlijk wel mee
Je valt op domme meisjes?quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Well this won't last long
Totaal niet.quote:
ja das ook zoietsquote:Op maandag 2 december 2013 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
je moet gewoon je status wijzigen in weduwnaar van, toto hahahaha
klootzakquote:Op maandag 2 december 2013 21:16 schreef Toto69 het volgende:
Vanmiddag op whatsapp:
"had je verwacht dat ik wat met jou zou beginnen?"
ik: "Hoezo?"
"ja ik ben 21..."
ik: "En nu?"
zij: "ja laat maar..."
Ja hier ging je pittig de mist in.quote:Op maandag 2 december 2013 21:16 schreef Toto69 het volgende:
Vanmiddag op whatsapp:
"had je verwacht dat ik wat met jou zou beginnen?"
ik: "Hoezo?"
"ja ik ben 21..."
ik: "En nu?"
zij: "ja laat maar..."
quote:Op maandag 2 december 2013 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom?
Ik vind het een idiote vraag...
M. is ook 20, die zat ook nooit te zeiken daaroverquote:
Ja is het ook, maar het is een meisje dus neem je dat op de koop toequote:Op maandag 2 december 2013 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom?
Dat kan ik moeilijk zeggen als ik vlak daarvoor zeg dat ik niet op meisjes van 15-16 valquote:Op maandag 2 december 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja hier ging je pittig de mist in.
''3 jaar maakt helemaal niks uit, leeftijd is niet belangrijk" was 10000 keer beter
je kan dan ook normaal antwoorden zonder dat zij zich nu kut voelt omdat jij zo kortaf doet.quote:Op maandag 2 december 2013 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom?
quote:Op maandag 2 december 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''3 jaar maakt helemaal niks uit, leeftijd is niet belangrijk" was 10000 keer beter
Alles voor de seks zekerquote:Op maandag 2 december 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar het is een meisje dus neem je dat op de koop toe
zo antwoord ik altijd, gaat al 4 jaar goedquote:Op maandag 2 december 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan dan ook normaal antwoorden zonder dat zij zich nu kut voelt omdat jij zo kortaf doet.
Kortaf?quote:Op maandag 2 december 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan dan ook normaal antwoorden zonder dat zij zich nu kut voelt omdat jij zo kortaf doet.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
stomme vragen verdienen stomme antwoorden.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat kan ik moeilijk zeggen als ik vlak daarvoor zeg dat ik niet op meisjes van 15-16 val
Nee, deze:quote:Op maandag 2 december 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die van gister? Beetje puntig zwart haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik val niet op meisjes van 15.quote:Op maandag 2 december 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus als je normaal op jongere meisjes valt, moet je nagaan hoe goed zij is dat dat doorbroken is.
thanks bruvquote:Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind jullie erg aan het moraalridderen het was een doodnormaal antwoord.
Voor jou ja. Bij een meisje val je voor de positieve kanten. Elk meisje heeft haar nukken en daar moet je mee omgaan.quote:
Jesus, ze is gewoon onzeker.quote:Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik hoef niet zulke domme vragen
quote:Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jesus, ze is gewoon onzeker.
Ohhhhhhh verkeerd gelezen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zei: "Ik val NIET op meisjes van 15/16"
logisch toch
Ja jij begrijpt vrouwen zo goed hè.quote:Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HÉ? ONZEKER?quote:Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oplepelen?quote:Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, ik heb nog wat krab in blik maar weet niet wat ik er mee moet. Weet jij iets?
Alsof het een gunst is.quote:Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HÉ? ONZEKER?
Gast, ze probeert mij onzeker te maken door te zeggen: ik ben 21, had je dit verwacht?
Dit is niet standaard? Daarbij heb ik ook weleens dat meisjes hun boyproblems aan mij vertellen, geeft insight.quote:Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja jij begrijpt vrouwen zo goed hè.
Sterkte.quote:Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Daarbij heb ik ook weleens dat meisjes hun boyproblems aan mij vertellen
Waarom zou je dat onzeker maken?quote:Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HÉ? ONZEKER?
Gast, ze probeert mij onzeker te maken door te zeggen: ik ben 21, had je dit verwacht?
Waarom zou zij onzeker zijnquote:Op maandag 2 december 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je dat onzeker maken?
Ik ben graag klaagmuur. Mensen hebben dat nodig en ik krijg dat ook terugquote:
je moet watquote:
want die zijn altijd onzekerquote:Op maandag 2 december 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat het een meisje is.
Nee. Ik zeg ook niet dat ik gelijk heb, dit is wat ik zo denk.quote:Op maandag 2 december 2013 21:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
je moet wat
[..]
want die zijn altijd onzeker
damn gurrrrl, jij wint een nobelprijs
Is het die tijd van het jaar ja?quote:
Ja, mag niet klagen geloof ikquote:Op maandag 2 december 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het die tijd van het jaar ja?
Alles goed?
Het gaat HEEEEERLIJKquote:Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mag niet klagen geloof ik
Met jou ook alles okay?
Neequote:Op maandag 2 december 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://www.npo.nl/embed/3(...)1-2013/VPWON_1198541
kijk dit
Zal 'ns kiek'n.quote:Op maandag 2 december 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een requestje voor je achtergelaten, boefje.
How comequote:
M'n ouders vinden het niks aan, dus we vieren het niet. Easyquote:Op maandag 2 december 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
How come
![]()
![]()
Jezus zou willen dat je het viert
Belachelijkquote:Op maandag 2 december 2013 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
M'n ouders vinden het niks aan, dus we vieren het niet. Easy)
Bollocksquote:Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind kerstliedjes altijd zo deprimerend overkomen.
Heel kerst is deprimerendquote:Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef Crack_ het volgende:
Een heel hoog ''Het is kerst, geef liefde en gezelligheid of anders" gehaltequote:Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef Crack_ het volgende:
vind je de lichtjes wel leuk?quote:Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef Crack_ het volgende:
Ja, los van de tekst gewoon deprimerende muziek vind ik. Weet niet, hangt een raar sfeertje aanquote:Op maandag 2 december 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een heel hoog ''Het is kerst, geef liefde en gezelligheid of anders" gehalte
Het is donker, koud, nat, guur. Een nieuw jaar komt er weer aan.quote:
Regenpakquote:Op maandag 2 december 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is donker, koud, nat, guur. Een nieuw jaar komt er weer aan.
Je moet weer contact hebben met mensen die je nooit ziet,mensen doen alsof bij elkaar zijn gezellig is, er staat een dooie boom in de kamer, je stopt je 3 dagen zo vol dat je een week misselijk bent
quote:Op maandag 2 december 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet weer contact hebben met mensen die je nooit ziet,mensen doen alsof bij elkaar zijn gezellig is, er staat een dooie boom in de kamer, je stopt je 3 dagen zo vol dat je een week misselijk bent
Het hoeft allemaal niet.quote:Op maandag 2 december 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
oh, ik denk dat jij het erger hoorquote:Op maandag 2 december 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik houd van die lichtjesik ben echt zo'n klein kind zeg.... een zwak hebben voor lichtjes
ik snap het nietquote:Op maandag 2 december 2013 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat je helemaal blij wordt van lampjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Geldt dit ook als kerstnummer ja toch?quote:![]()
Absoluutquote:Op maandag 2 december 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geldt dit ook als kerstnummer ja toch?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Jaquote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
De kerstman vind jou toch een lulquote:
Het is even wennenquote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is Stuart en mijn favoriete kerstnummer.
Vindt*quote:![]()
Dat kan de kerstman geen donder schelenquote:
Misschien welquote:Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan de kerstman geen donder schelen![]()
Bestaat niet gr.quote:
Ik heb sowieso een haat aan het geforceerd gezellig doen en van iemand moeten houden enzo. All you need is love-special erbij, het is compleetLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
I FEEL LIKE, MUSIC SOUNDS BETTER WITH YOU BABYYYYLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Hate leads to suffering!quote:Op maandag 2 december 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bestaat niet gr.
Ik heb sowieso een haat aan het geforceerd gezellig doen en van iemand moeten houden enzo. All you need is love-special erbij, het is compleet
En toch heb ik het gevoel dat het lekkerder leest met ''too'' ipv ''to''Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Moet ook met dubbel Oquote:Op maandag 2 december 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat het lekkerder leest met ''too'' ipv ''to''
mijn gevoel is goeeedquote:
Ik dacht dat het alleen bij vergrotende trap was, maar bij alle vergelijkingen dusLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Hallon
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Too, as well, alsoquote:Op maandag 2 december 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mijn gevoel is goeeed
Ik dacht dat het alleen bij vergrotende trap was, maar bij alle vergelijkingen dus
Groter/kleiner/te dan, ook
Ezelinaquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:
Heb je nieuwe smiley gevonden?quote:
Dat mag alleen deze maand thoughquote:
I feel goodquote:
Jij?
Enige reden voor?quote:
Dubbel dubbel O O Check is hoe ik flow“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja, maar dat ga ik niet in de SC gooien. Anders krijgen we treinmeisje verhalenquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Dat kon ik ook wel raden zonder deze postquote:Op maandag 2 december 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga ik niet in de SC gooien. Anders krijgen we treinmeisje verhalen
Maar leuk hoor
Vertel maar aan Santa Stuquote:Op maandag 2 december 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga ik niet in de SC gooien. Anders krijgen we treinmeisje verhalen
VA is verliefd op Rudolph the rednosed reindeerquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Nee. Je wil gewoon dat ik op je schoot ga zitten.quote:
ransaapLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ehm, neequote:Op maandag 2 december 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Nee. Je wil gewoon dat ik op je schoot ga zitten.
ransaap
Ik ookquote:![]()
![]()
Jij niet?quote:
Ik bloosquote:![]()
Ik ben verliefd op Yvonne.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja preciesquote:
Ik was toen ik 10 was ook verliefd op mijn juf, ik begrijp je welquote:
Mijn juf stond op 1 op de bangalijst in groep 8quote:Op maandag 2 december 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was toen ik 10 was ook verliefd op mijn juf, ik begrijp je wel“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Lieve zusquote:
er liggen mensen op de grond, pupillen vallen rond
sneuvel is je generaal, met een disco-hond
Bedanktquote:
Sommige mensen uit India dragen voor hun geloof een soort dolk bij zich
Kaka, ik ben boos.. We hebben foto's van de fotograaf maar hij heeft mij nbroek echt een of andere gare kleur gegeven door dat bewerken joh. Ziet er niet uit...
Baby darling doll face honey![]()
Kloptquote:Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
Sommige mensen uit India dragen voor hun geloof een soort dolk bij zich[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Kaka, echt?quote:Op maandag 2 december 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Kaka, ik ben boos.. We hebben foto's van de fotograaf maar hij heeft mij nbroek echt een of andere gare kleur gegeven door dat bewerken joh. Ziet er niet uit...
![]()
![]()
Dat wist ik niet echt. Ik ken wel Sikhs maar die dragen dat toch niet allemaalquote:
Ik draag voor mijn geloof andere dingen bij me.quote:Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
Sommige mensen uit India dragen voor hun geloof een soort dolk bij zich![]()
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Kaka, spreekt Portugees. Dus ik denk niet dat hij je begrijpt.quote:Op maandag 2 december 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Het is natuurlijk wel Belgisch voor poep, dus wellicht is het een stille hint naar de broekkleur.quote:Op maandag 2 december 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaka, spreekt Portugees. Dus ik denk niet dat hij je begrijpt.![]()
Dit is geloof ik zo'n beetje het enige wapen dat hier (UK) magquote:Op maandag 2 december 2013 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik draag voor mijn geloof andere dingen bij me.![]()
kloptquote:Op maandag 2 december 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit is geloof ik zo'n beetje het enige wapen dat hier (UK) mag
Nahquote:Op maandag 2 december 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wist ik niet echt. Ik ken wel Sikhs maar die dragen dat toch niet allemaal
Sommigen hebben zelfs kort haar enzo[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel Belgisch voor poep, dus wellicht is het een stille hint naar de broekkleur.Dat zijn opmerkelijke fotoshoots.
Ik zie ook wel eens heel kleine ventjes (zeg een jaar of 7) met een tulband en lang haar (eronder zeg maar)quote:Op maandag 2 december 2013 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nah
Sommigen hebben zelfs kort haar enzo
Verdikkiequote:Op maandag 2 december 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaka, spreekt Portugees. Dus ik denk niet dat hij je begrijpt.Baby darling doll face honey![]()
Ik ken ook iemand die heet Sukhdeep, dat vond ik wel een beetje vreemde naam![]()
Moet eigenlijk ookquote:Op maandag 2 december 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie ook wel eens heel kleine ventjes (zeg een jaar of 7) met een tulband en lang haar (eronder zeg maar)
Maar de meeste mensen met voorouders uit India die ik ken hebben geen tulbandquote:
Meestal zijn dat de mensen uit Punjab.quote:Op maandag 2 december 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen met voorouders uit India die ik ken hebben geen tulband[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
De mensen met bedoel je?quote:Op maandag 2 december 2013 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Meestal zijn dat de mensen uit Punjab.
Er wonen hier heel veel Indiase mensen trouwens
Tweede grootste nationaliteit in London toch?quote:Op maandag 2 december 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
De mensen met bedoel je?
Er wonen hier heel veel Indiase mensen trouwens“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Indians are London's largest non-white ethnic minority group, with a population of around 500,000 (which is more than the number of Indians in the Netherlands, Germany, France, Italy and Portugal combined)[citation needed] . The largest communities can be found in west London, with substantial populations in East, South and North London."If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Jaquote:Op maandag 2 december 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
De mensen met bedoel je?
Er wonen hier heel veel Indiase mensen trouwenseen ander geloof ook
Overal dus.quote:Op maandag 2 december 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
west London, with substantial populations in East, South and North London.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Southall
Ja dacht dat ik dat ergens gelezen hadquote:Op maandag 2 december 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
Indians are London's largest non-white ethnic minority group, with a population of around 500,000 (which is more than the number of Indians in the Netherlands, Germany, France, Italy and Portugal combined)[citation needed] . The largest communities can be found in west London, with substantial populations in East, South and North London.Weet niet of het voor heel Engeland geldt trouwens.
Half miljoen is best veel. Ik geloof dat er ook iets van 350,00 frogs hier wonen![]()
De Polen hebben zich in 10 jaar tijd explosief laten overschepenquote:Op maandag 2 december 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tweede grootste nationaliteit in London toch?
Arme Ieren![]()
![]()
Heeft Inso voor gezorgd.quote:Op maandag 2 december 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Polen hebben zich in 10 jaar tijd explosief laten overschepen
Arme Ieren
[ afbeelding ]“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Polen
Dat krijg je met zijn katholieke ooms en tantes, en die neven en nichten blijven maar overkomen.quote:![]()
Ah joh die blijven toch de hele dag binnen wanneer ze ontdekken dat er niemand frans tegen hun terug praatquote:
He Cachiequote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Franze kutvolk. Woont hier al jaren en spreekt nog steeds Engels met een walgelijk Frans accent![]()
Zal een baguette in je reet rammen
Omdat er zoveel zijn zijn hier ook Franse scholen en lullen ze allemaal Frans tegen elkaar als ze op hun kinderen wachten buiten schoolquote:Op maandag 2 december 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah joh die blijven toch de hele dag binnen wanneer ze ontdekken dat er niemand frans tegen hun terug praat
De schuld van de joden. Ik zweer!quote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat er zoveel zijn zijn hier ook Franse scholen en lullen ze allemaal Frans tegen elkaar als ze op hun kinderen wachten buiten school![]()
Er wonen ook heel veel Joden hier in Noord Londonquote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De schuld van de joden. Ik zweer!
Ik ben een keer met middelbare school in Straatsburg geweest. Ongelooflijk dronken geworden haha.quote:Op maandag 2 december 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)eaux-Strasbourg.html![]()
LR ziet nu een verband.quote:Op maandag 2 december 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er wonen ook heel veel Joden hier in Noord LondonAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Je ne parle pas de Francais bitch, en dan geef je ze een hoekquote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat er zoveel zijn zijn hier ook Franse scholen en lullen ze allemaal Frans tegen elkaar als ze op hun kinderen wachten buiten school
Liever een raket in de tuin, dan een Fransoos in de tuin.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Hahahaquote:Op maandag 2 december 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ne parle pas de Francais bitch, en dan geef je ze een hoek
Er wonen hier trouwens erg veel Polen, ik las een keer 20k.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Frans is een mooie taal.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
In dat dorp waar jij woontquote:Op maandag 2 december 2013 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Er wonen hier trouwens erg veel Polen, ik las een keer 20k.
Gut, und du meine Dame?quote:
Mein Deutsch gehts achteruit
Ik vind het een hoerige onderkruipsel taal voor kutvolkquote:
Achteraus.quote:Op maandag 2 december 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gut, und du meine Dame?
Mein Deutsch gehts achteruit
Ja heb m'n dag een beetje lopen verneuken![]()
![]()
Aan wat?quote:Op maandag 2 december 2013 23:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Achteraus.
Ja heb m'n dag een beetje lopen verneuken![]()
Toch niet aan Netflix he? Dan ga ik me schuldig voelen als je straks niet overgaat
Frans is ruk
Italiaans
Franse mensen zijn sowieso arrogante tyfushonden
Er is hier ook een Poolse supermarktquote:Op maandag 2 december 2013 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn hier ook erg veel Poolse winkeltjes enzo![]()
Ik geloof dat Stu ooit eens een haar in zijn croissant heeft gevonden, al die aversie..“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Really?quote:Op maandag 2 december 2013 23:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Er is hier ook een Poolse supermarkt
Dan zou ik nu in de gevangenis zittenquote:Op maandag 2 december 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof dat Stu ooit eens een haar in zijn croissant heeft gevonden, al die aversie..
Hoezo?quote:Op maandag 2 december 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zou ik nu in de gevangenis zitten
polen heb sowieso arbeidersmentaliteit manquote:Op maandag 2 december 2013 23:05 schreef JanCees het volgende:
Gat in de markt met al die arbeiders hier
Daarom is Polen ook veel beter geaard in Kapitalisme dan bijvoorbeeld Oekraine.
Omdat iedereen allemaal dingen gelijk ging verkopen enzo, gelijk handeltjes opzetten en shit.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Genoeg nu over die slappelingen tijdens WW2
Dudequote:![]()
Als er een haar in je eten zit?
Ze rijden ook weleens wat mensen dood, maar iedereen drinkt weleens te veel toch.quote:Op maandag 2 december 2013 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
polen heb sowieso arbeidersmentaliteit man![]()
Een FRANSE jaquote:Op maandag 2 december 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude![]()
Als er een haar in je eten zit?![]()
Oekraine is gewoon vies schoothondje van Poetinquote:Op maandag 2 december 2013 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Omdat iedereen allemaal dingen gelijk ging verkopen enzo, gelijk handeltjes opzetten en shit.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
En omdat Rusland Oekraine niet los wilde laten aangezien ze Kiev als historische hoofdstad van de Slaven zagen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Omdat iedereen allemaal dingen gelijk ging verkopen enzo, gelijk handeltjes opzetten en shit.
Sorry voor dit feitje.![]()
zeker daar jaquote:Op maandag 2 december 2013 23:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze rijden ook weleens wat mensen dood, maar iedereen drinkt weleens te veel toch.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Forum Opties Forumhop: Hop naar: