Belachelijkquote:Op maandag 2 december 2013 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
M'n ouders vinden het niks aan, dus we vieren het niet. Easy)
Bollocksquote:Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind kerstliedjes altijd zo deprimerend overkomen.
Heel kerst is deprimerendquote:Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef Crack_ het volgende:
Een heel hoog ''Het is kerst, geef liefde en gezelligheid of anders" gehaltequote:Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef Crack_ het volgende:
vind je de lichtjes wel leuk?quote:Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef Crack_ het volgende:
Ja, los van de tekst gewoon deprimerende muziek vind ik. Weet niet, hangt een raar sfeertje aanquote:Op maandag 2 december 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een heel hoog ''Het is kerst, geef liefde en gezelligheid of anders" gehalte
Het is donker, koud, nat, guur. Een nieuw jaar komt er weer aan.quote:
Regenpakquote:Op maandag 2 december 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is donker, koud, nat, guur. Een nieuw jaar komt er weer aan.
Je moet weer contact hebben met mensen die je nooit ziet,mensen doen alsof bij elkaar zijn gezellig is, er staat een dooie boom in de kamer, je stopt je 3 dagen zo vol dat je een week misselijk bent
quote:Op maandag 2 december 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet weer contact hebben met mensen die je nooit ziet,mensen doen alsof bij elkaar zijn gezellig is, er staat een dooie boom in de kamer, je stopt je 3 dagen zo vol dat je een week misselijk bent
Het hoeft allemaal niet.quote:Op maandag 2 december 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
oh, ik denk dat jij het erger hoorquote:Op maandag 2 december 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik houd van die lichtjesik ben echt zo'n klein kind zeg.... een zwak hebben voor lichtjes
ik snap het nietquote:Op maandag 2 december 2013 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat je helemaal blij wordt van lampjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Geldt dit ook als kerstnummer ja toch?quote:![]()
Absoluutquote:Op maandag 2 december 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geldt dit ook als kerstnummer ja toch?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Jaquote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: