HÉ? ONZEKER?quote:Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jesus, ze is gewoon onzeker.
oplepelen?quote:Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, ik heb nog wat krab in blik maar weet niet wat ik er mee moet. Weet jij iets?
Alsof het een gunst is.quote:Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HÉ? ONZEKER?
Gast, ze probeert mij onzeker te maken door te zeggen: ik ben 21, had je dit verwacht?
Dit is niet standaard? Daarbij heb ik ook weleens dat meisjes hun boyproblems aan mij vertellen, geeft insight.quote:Op maandag 2 december 2013 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja jij begrijpt vrouwen zo goed hè.
Sterkte.quote:Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Daarbij heb ik ook weleens dat meisjes hun boyproblems aan mij vertellen
Waarom zou je dat onzeker maken?quote:Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HÉ? ONZEKER?
Gast, ze probeert mij onzeker te maken door te zeggen: ik ben 21, had je dit verwacht?
Waarom zou zij onzeker zijnquote:Op maandag 2 december 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je dat onzeker maken?
Ik ben graag klaagmuur. Mensen hebben dat nodig en ik krijg dat ook terugquote:
je moet watquote:
want die zijn altijd onzekerquote:Op maandag 2 december 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat het een meisje is.
Nee. Ik zeg ook niet dat ik gelijk heb, dit is wat ik zo denk.quote:Op maandag 2 december 2013 21:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
je moet wat
[..]
want die zijn altijd onzeker
damn gurrrrl, jij wint een nobelprijs
Is het die tijd van het jaar ja?quote:
Ja, mag niet klagen geloof ikquote:Op maandag 2 december 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het die tijd van het jaar ja?
Alles goed?
Het gaat HEEEEERLIJKquote:Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mag niet klagen geloof ik
Met jou ook alles okay?
Neequote:Op maandag 2 december 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://www.npo.nl/embed/3(...)1-2013/VPWON_1198541
kijk dit
Zal 'ns kiek'n.quote:Op maandag 2 december 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een requestje voor je achtergelaten, boefje.
How comequote:
M'n ouders vinden het niks aan, dus we vieren het niet. Easyquote:Op maandag 2 december 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
How come
![]()
![]()
Jezus zou willen dat je het viert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |