Mijn juf stond op 1 op de bangalijst in groep 8quote:Op maandag 2 december 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was toen ik 10 was ook verliefd op mijn juf, ik begrijp je wel
Lieve zusquote:
Bedanktquote:
Kloptquote:Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
Sommige mensen uit India dragen voor hun geloof een soort dolk bij zich
Kaka, echt?quote:Op maandag 2 december 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Kaka, ik ben boos.. We hebben foto's van de fotograaf maar hij heeft mij nbroek echt een of andere gare kleur gegeven door dat bewerken joh. Ziet er niet uit...
Dat wist ik niet echt. Ik ken wel Sikhs maar die dragen dat toch niet allemaalquote:
Ik draag voor mijn geloof andere dingen bij me.quote:Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
Sommige mensen uit India dragen voor hun geloof een soort dolk bij zich
Kaka, spreekt Portugees. Dus ik denk niet dat hij je begrijpt.quote:Op maandag 2 december 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Kaka, ik ben boos.. We hebben foto's van de fotograaf maar hij heeft mij nbroek echt een of andere gare kleur gegeven door dat bewerken joh. Ziet er niet uit...
Het is natuurlijk wel Belgisch voor poep, dus wellicht is het een stille hint naar de broekkleur.quote:Op maandag 2 december 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaka, spreekt Portugees. Dus ik denk niet dat hij je begrijpt.
Dit is geloof ik zo'n beetje het enige wapen dat hier (UK) magquote:Op maandag 2 december 2013 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik draag voor mijn geloof andere dingen bij me.![]()
kloptquote:Op maandag 2 december 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit is geloof ik zo'n beetje het enige wapen dat hier (UK) mag
Nahquote:Op maandag 2 december 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wist ik niet echt. Ik ken wel Sikhs maar die dragen dat toch niet allemaal
quote:Op maandag 2 december 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel Belgisch voor poep, dus wellicht is het een stille hint naar de broekkleur.
Ik zie ook wel eens heel kleine ventjes (zeg een jaar of 7) met een tulband en lang haar (eronder zeg maar)quote:Op maandag 2 december 2013 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nah
Sommigen hebben zelfs kort haar enzo
Verdikkiequote:Op maandag 2 december 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaka, spreekt Portugees. Dus ik denk niet dat hij je begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |