Er is hier ook een Poolse supermarktquote:Op maandag 2 december 2013 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn hier ook erg veel Poolse winkeltjes enzo
Really?quote:Op maandag 2 december 2013 23:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Er is hier ook een Poolse supermarkt
Dan zou ik nu in de gevangenis zittenquote:Op maandag 2 december 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof dat Stu ooit eens een haar in zijn croissant heeft gevonden, al die aversie..
Hoezo?quote:Op maandag 2 december 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zou ik nu in de gevangenis zitten
polen heb sowieso arbeidersmentaliteit manquote:Op maandag 2 december 2013 23:05 schreef JanCees het volgende:
Gat in de markt met al die arbeiders hier
Dudequote:
Ze rijden ook weleens wat mensen dood, maar iedereen drinkt weleens te veel toch.quote:Op maandag 2 december 2013 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
polen heb sowieso arbeidersmentaliteit man
Een FRANSE jaquote:Op maandag 2 december 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude![]()
Als er een haar in je eten zit?
Oekraine is gewoon vies schoothondje van Poetinquote:Op maandag 2 december 2013 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom is Polen ook veel beter geaard in Kapitalisme dan bijvoorbeeld Oekraine.
Omdat iedereen allemaal dingen gelijk ging verkopen enzo, gelijk handeltjes opzetten en shit.
En omdat Rusland Oekraine niet los wilde laten aangezien ze Kiev als historische hoofdstad van de Slaven zagen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom is Polen ook veel beter geaard in Kapitalisme dan bijvoorbeeld Oekraine.
Omdat iedereen allemaal dingen gelijk ging verkopen enzo, gelijk handeltjes opzetten en shit.
zeker daar jaquote:Op maandag 2 december 2013 23:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze rijden ook weleens wat mensen dood, maar iedereen drinkt weleens te veel toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |