Moet eigenlijk ookquote:Op maandag 2 december 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie ook wel eens heel kleine ventjes (zeg een jaar of 7) met een tulband en lang haar (eronder zeg maar)
Maar de meeste mensen met voorouders uit India die ik ken hebben geen tulbandquote:
Meestal zijn dat de mensen uit Punjab.quote:Op maandag 2 december 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen met voorouders uit India die ik ken hebben geen tulband
De mensen met bedoel je?quote:Op maandag 2 december 2013 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Meestal zijn dat de mensen uit Punjab.
Tweede grootste nationaliteit in London toch?quote:Op maandag 2 december 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
De mensen met bedoel je?
Er wonen hier heel veel Indiase mensen trouwens
Jaquote:Op maandag 2 december 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
De mensen met bedoel je?
Er wonen hier heel veel Indiase mensen trouwens
Overal dus.quote:Op maandag 2 december 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
west London, with substantial populations in East, South and North London.
Ja dacht dat ik dat ergens gelezen hadquote:Op maandag 2 december 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
Indians are London's largest non-white ethnic minority group, with a population of around 500,000 (which is more than the number of Indians in the Netherlands, Germany, France, Italy and Portugal combined)[citation needed] . The largest communities can be found in west London, with substantial populations in East, South and North London.
De Polen hebben zich in 10 jaar tijd explosief laten overschepenquote:Op maandag 2 december 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tweede grootste nationaliteit in London toch?
Heeft Inso voor gezorgd.quote:Op maandag 2 december 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Polen hebben zich in 10 jaar tijd explosief laten overschepen
Arme Ieren
[ afbeelding ]
Dat krijg je met zijn katholieke ooms en tantes, en die neven en nichten blijven maar overkomen.quote:
Ah joh die blijven toch de hele dag binnen wanneer ze ontdekken dat er niemand frans tegen hun terug praatquote:
He Cachiequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |