Daar zou ik popcorn voor klaarzetten.quote:Op maandag 2 december 2013 20:11 schreef BlueMage het volgende:
FOK!topia...KLB vs BNWgekkies, gaat helemaal fout man.
Hopelijk worden 15 irritante BN'ers een jaar lang vastgezet op dat eiland.quote:Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
Dit programma zie je wekelijks op rtl5.. Expeditie Robinson.
Nederlanders zijn hier trouwens te saai voor.
En dan nemen ze het ook nog op vlakbij Hilversumquote:Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
Dit programma zie je wekelijks op rtl5.. Expeditie Robinson.
Nederlanders zijn hier trouwens te saai voor.
Ik ook wel, ONZ heeft zich afgescheiden ze vinden NWS te serieus worden, revolutie!quote:Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar zou ik popcorn voor klaarzetten.
Afhankelijk wie er in het topic zitten...als het daarmee een beetje dragelijk wordt, ga ik het wel proberen.quote:
Een borgsom afhankelijk van hun draagkracht... de zwerver heeft een fles drank op het spel staan.quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 20:14 schreef BlueMage het volgende:
POL protesteert tegen de Zwarte Piet banner ze denken dat dat de kijkcijfers omlaag haalt.
En Seki!quote:
Doen we altijd natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2013 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
VBL voelt zich gestigmatiseerd als hooligans en dreigt te gaan rellen.
Geld + telefoon = PIZZA!quote:
Precies, dan is de kans het grootst dat het een teringzooi wordt.quote:Op maandag 2 december 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
Het is geen samenleving, het is een gevangenis.
Ja, ik mis echt de participatie van Beau om de droevenis compleet te maken.quote:
Daar heb je wel weer een punt.quote:Op maandag 2 december 2013 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Afhankelijk wie er in het topic zitten...als het daarmee een beetje dragelijk wordt, ga ik het wel proberen.
CUL klaagt over de beperkte mogelijkheden tot het bereiden van een maaltijd.quote:Op maandag 2 december 2013 20:18 schreef BlueMage het volgende:
GC vindt eigenlijk niks, lekker middle of the road. TV wil weten of er nog 'n FOK!topia reeks komt.
En afzinken die hap.quote:Op maandag 2 december 2013 20:19 schreef tong80 het volgende:
Peter Jan Rens met Patty Brard, Viola Holt en Patricia Paaij op een onbewoond eiland.
Vlakbij Hilversum.quote:
Uit principe post ik niet in dat topic.quote:
Waarom?quote:Op maandag 2 december 2013 20:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Uit principe post ik niet in dat topic.
Er is een reden dat al die programma's zo ontzettend net niet zijn en das dat ze nogal een risico zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 20:26 schreef Latert het volgende:
Beter hadden ze 'utopia' op een locatie in het buitenland gedaan, iets exotisch of ergens in Noorwegen / Zweden in de middle of nowhere.
Volgens mij zag ik ook weer een exemplaar van dit duo in het filmpje:quote:
Op Daryll-Ann na nog weinig enthousiasme hier.quote:DNA Koningscobra ontrafeld: Freek Vonk
Onder leiding van bioloog Freek Vonk ontrafelde een internationaal onderzoeksteam het DNA van de koningscobra. Daarmee wordt er weer een stukje van het geheim van slangengif opgelost. Freek komt zelf uitleggen wat er nog meer zo razend interessant en spannend is aan dit onderzoek en de resultaten.
Portret van een minister-president: Thomas Blom en Misha Wessel
Nederlanders willen nog wel eens de neiging hebben lacherig te doen over de Haagse politiek. Onterecht vinden Thomas Blom en Misha Wessel. Ze hopen hier dan ook verandering in te brengen met het portret dat ze maakten voor ‘Andere Tijden’ over Ruud Lubbers, de langstzittende naoorlogse premier die Nederland ooit gehad heeft. Ook is het een aanzet voor wat ze hopen dat een Nederlandse traditie zal worden die in landen als Engeland en de VS reeds diepgeworteld is: uitgebreide, diepgravende documentaires over prominente politieke figuren. Vanavond aan tafel vertellen Blom en Wessel over 'Het geheim van Lubbers' en wat we nog meer kunnen verwachten.
3FM DJ's over hun muzikale belofte van 2014
Elk jaar doet de BBC een voorspelling: welke vijftien muzikale acts zullen het aanstaande jaar doorbreken? Van de vijftien worden de drie grootste kanshebbers gekozen. Eerdere winnaars waren klinkende namen als 50 Cent, Adele en Keane, maar ook ‘onbekenden‘ als The Bravery en Little Boots.
Wij vragen vandaag aan vier 3FM DJ’s welke bands, zangers, zangeressen, rappers of producers zij groots zien doorbreken in 2014: Paul Rabbering, Timur Perlin, Annemieke Schollaardt en Giel Beelen.
Muziek: Daryll-Ann
Na bijna 10 jaar radiostilte, kondigde Daryll-Ann een reünietour aan. Tevens verscheen vorige week de box Daryll-Ann Again met het verzameld werk van de Nederlandse band.
Tafelheer: Prem Radhakishun
Inclusief Daryll-Ann weinig enthousiasme hier.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Op Daryll-Ann na nog weinig enthousiasme hier.
Mwoa, ik ook niet, maar ik voel ook geen latente behoefte dat te veranderen.quote:
Eer prima alternatieve rockband uit de jaren negentig.quote:
Mmm alternatieve rock klinkt niet als iets wat ik leuk vind...quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Eer prima alternatieve rockband uit de jaren negentig.
Zelf thuis ook niet echt veel naar zitten luisteren maar moet zeggen dat er niks mis mee was.
Te weinig swingende neger?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm alternatieve rock klinkt niet als iets wat ik leuk vind...
Krijgen ze subsidie voor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef BlueMage het volgende:
Ik vraag me af waarom die Prem nog steeds uitgenodigd wordt.
Paul Rabbering, het nog irritantere broertje van Giel.quote:
Alternatieve rock heeft vraak genoeg groove.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm alternatieve rock klinkt niet als iets wat ik leuk vind...
OK jij bent de expert, dus ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alternatieve rock heeft vraak genoeg groove.
Daryll-Ann is niet echt wat voor jou vermoed ik. De bas is niet prominent genoeg aanwezig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
OK jij bent de expert, dus ik ben benieuwd
Meer met gitaren?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daryll-Ann is niet echt wat voor jou vermoed ik. De bas is niet prominent genoeg aanwezig.
nouja muse, red hot chilli peppers lijkt me wel wat voor jou. Of Mystery Jets, Von Bondies, Black Keys. Maar dit niet echt.quote:
Fijn hè, digitaal.quote:
RHCP vind ik wel leuk ja, klopt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja muse, red hot chilli peppers lijkt me wel wat voor jou. Of Mystery Jets, Von Bondies, Black Keys. Maar dit niet echt.
......twitter:Sunweb twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 19:30:50@Gramulanion Hi, jammer dat je onze reclame niet leuk vindt! Heb je een leuk idee voor onze volgende reclame? Fijne avond. Gr, Desirée reageer retweet
Die heb je zelf gemaaktquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:31 schreef Gramulanion het volgende:
......twitter:Sunweb twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 19:30:50@Gramulanion Hi, jammer dat je onze reclame niet leuk vindt! Heb je een leuk idee voor onze volgende reclame? Fijne avond. Gr, Desirée reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:31 schreef Gramulanion het volgende:
Of dat de kerstman niet bestaat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Prem gaat zometeen keihard roepen: Godverdomme!
Ik heb even mijn licht over deze kwestie laten schijnenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:31 schreef Gramulanion het volgende:
Hopelijk bijt ie Prem.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:25 schreef Karina het volgende:
Hopelijk neemt Freek een cobra mee en wordt Matthijs bang.
Sjanant.quote:
Hey.quote:
Dat 'dagboek' er ook achter en die tekst, dat ze dat zelf niet doorhaddenquote:
Wat een afgang was dat.quote:
quote:
Oh, je kent hem privé?quote:
Samen met Johan.quote:
Hij woont toch in de Achterhoek ofzo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:38 schreef Tem het volgende:
Matthijs komt nooit buiten Amsterdam, dus vindt dit razend interessant.
quote:
Yep. Boerderie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Hij woont toch in de Achterhoek ofzo?
Het programma wat hij bij Zapp heeft voor kinderen is best leuk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:39 schreef Specularium het volgende:
Toch praat ie altijd alsof hij bij het Jeugdjournaal zit.
Daar staat zijn huis, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Hij woont toch in de Achterhoek ofzo?
Eén keer (per ongeluk) gezien, was best leuk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Het programma wat hij bij Zapp heeft voor kinderen is best leuk.
Anders kan Prem het niet volgenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:39 schreef Specularium het volgende:
Dat krijg je als Matthijs aan tafel zit om vragen te stellen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:39 schreef Specularium het volgende:
Dan begrijpt Mathijs het ookquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:39 schreef Specularium het volgende:
Anders snapt Matthijs 't niet meer.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:39 schreef Specularium het volgende:
De varaan die Freek heeft, waar zij mee op de foto stond ofzo.quote:
Ik niet, want ik luisterde niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:41 schreef BlueMage het volgende:
Iedereen denkt hetzelfde, wow.Hier moet onderzoek naar gedaan worden.
Prem heeft vooral interesse in de Zwarte Mamba.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Prem kijkt wel alsof hij er geen bal van snapt.
Ik mis zijn clownsneus.quote:
geil tsjikkie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Rood haar, bril, ondefinieerbaar t-shirt. Voor de kijker rechts.
Zo'n hockeymeisje die menig hockeyfeest onveilig heeft gemaakt.quote:
quote:
Waarom moest zij er nou weer bij? Excuusvrouw van de VPRO, enige reden waarom ik geen lid ben.quote:
Ik zat net naar dat vieze naar binnenstad tekende stompje te kijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Ik erger me aan van alles bij Prem, die tanden bijvoorbeeld, doe er wat aan.
Het elflettering effect, zeg maar.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:59 schreef Uccie het volgende:
Ik was die gast na 2 seconde al zo zat, heb P&W niet eens meer gekeken.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon een paar van die scholieren platrijden, dan leren ze die grappen wel af.
Nee ik bedoel die man bij PnW.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik ben Prem toch niet.
#leukfeitjequote:
Hallo Venrayquote:
Zoiets..al heb ik geen probleem met elfletterig.quote:
Hee ik had vanmiddag een andere versie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ken je deze trouwens Johannes:
[ afbeelding ]
xDquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ken je deze trouwens Johannes:
[ afbeelding ]
Met Frons de Boerquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hee ik had vanmiddag een andere versie.
Ok sorry hoor johannes.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten rare ruggenkruiper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |