Wat wat?quote:
Dat zijn van die grapjes.quote:Op maandag 2 december 2013 19:30 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom zit umberto tan in de header?
*Humbertoquote:Op maandag 2 december 2013 19:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Nouja die dan...quote:
Omdat HUmberto op de positie van Matthijs aast?quote:Op maandag 2 december 2013 19:30 schreef Bosbeetle het volgende:
quote:
Mwoa.quote:
Van binnen was elvis een neger natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2013 19:32 schreef marcodej het volgende:
Een neger die een grap over een blanke maakt. Racisme.
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Liesbeth is wel een leuke tafeldame
Ik hou niet van Prior en Murphy met hun 200 x fuck per minuut. Sorry.quote:
Racist.quote:Op maandag 2 december 2013 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik hou niet van Prior en Murphy met hun 200 x fuck per minuut. Sorry.
Felix Rottenbergquote:Op maandag 2 december 2013 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
Deze meneer zit volgens mij voor het eerst bij DWDD. Wie is het?
Sylvana Simonsquote:Op maandag 2 december 2013 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
Deze meneer zit volgens mij voor het eerst bij DWDD. Wie is het?
quote:Op maandag 2 december 2013 19:35 schreef Paxcon het volgende:
Dat nummer gaat trouwens over een dochter Liesbeth, maar dat geheel terzijde
Die is toch ziek oid?quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom komt die nooit meer opdraven?
Niet dat ik het erg vind
Die heeft teveel gezopen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:36 schreef Stickertje het volgende:
Ik zet net de tv aan, wat is er met die blauwe haan? O.o
Fuck you. Fuck, fuck, fuck.quote:
Dit vind ik niet zo'n geslaagd nummer. Ik ben meer fan van 'naar huis' of bijvoorbeeld 'cirkels'.quote:
Obesitas kun je ook als ziekte zien ja.quote:
Kabouter Butplug is idd ook niet al te best.quote:
Niet 'Eifel - I'm blue''?quote:
Nou Nou Nou Blauwquote:
Harmen Siezen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van dezen en genen mag ik geen dingen noemen die op de radio waren in 2002.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef marcodej het volgende:
Waarom heeft ie een Harry Slinger-mutsje op?
Haarimplantatie?quote:Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef marcodej het volgende:
Waarom heeft ie een Harry Slinger-mutsje op?
Ga je niet naar Mannenharten?quote:Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef Stickertje het volgende:
Romantisch verhaal.. Nu al geen interesse meer in die film
Niet per se Brabants, maar wel schijtlol.quote:
Het was zo slecht dat zelfs pietertjes lachband zijn hoofd schudde en de studio uitliepquote:
Ik beer me altijd af terwijl ik mijn eigen posts in dit topic teruglees.quote:Op maandag 2 december 2013 19:53 schreef marcodej het volgende:
Mathijs beert zichzelf elke avond af als ie de herhaling van DWDD kijkt?
Terecht.quote:Op maandag 2 december 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik beer me altijd af terwijl ik mijn eigen posts in dit topic teruglees.
Hangt er vanaf wat hij nog over heeft na het naborrelen met de stagiaires.quote:Op maandag 2 december 2013 19:53 schreef marcodej het volgende:
Mathijs beert zichzelf elke avond af als ie de herhaling van DWDD kijkt?
Moppentapper.quote:
quote:
Het hele moppenboek kwam voorbijquote:Op maandag 2 december 2013 19:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb een cabaret show van die gast met dat mutsje gezien, was echt heeeeeeeel erg slecht!
En Liesbeth.quote:Op maandag 2 december 2013 19:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat hij nog over heeft na het naborrelen met de stagiaires.
Hij denkt aan zijn DVD box van Avro's kunstuur.quote:Op maandag 2 december 2013 19:55 schreef Uccie het volgende:
Joost zit op de achtergrond enorm elitair te kijken.
Ik hoef niet heel erg te lachen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:55 schreef snellejelle het volgende:
Topfilm, duidelijk goeie reclame dit.
Nou ik ken genoeg mensen die dit echt het grappigste vinden wat er isquote:Op maandag 2 december 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
Dit wordt een komedie waar niemand om lacht in de bioscoopzaal
Niet lachen, je valt uit je rol.quote:
Dat is niet handig in een zonnestudio...quote:
Mathijs keek ook al raar.quote:Op maandag 2 december 2013 20:01 schreef Cavaliers het volgende:
Diezelfde Kimberley en dan maar één fragment. Ik niet snap.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:02 schreef marcodej het volgende:
Die opa heb ik toch al een keer gezien?
"Gaan jullie die Tomahawks nog inzitten? Nee, niet zegge dat gaan we op CN'en bekeken."quote:Op maandag 2 december 2013 20:01 schreef tong80 het volgende:
Bent u bang geweest in de oorlog ?
Wa zak zegge
Bij P&W?quote:Op maandag 2 december 2013 20:02 schreef marcodej het volgende:
Die opa heb ik toch al een keer gezien?
quote:Op maandag 2 december 2013 20:02 schreef marcodej het volgende:
Tenminste een oma die oplet. En dan uitlachen.
Haha dat ja.quote:Op maandag 2 december 2013 20:02 schreef marcodej het volgende:
Tenminste een oma die oplet. En dan uitlachen.
Ik zal mijn oordeel eerlijk vellen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:04 schreef Specularium het volgende:
Dit lijkt mij echt een band voor marcod3j.
Wie is die gast links?quote:
Dat is toch die kerel die al die stemmetjes deed vroeger...ik kan niet op zijn naam komenquote:
Kut. Hier heb ik niets mee.quote:Op maandag 2 december 2013 20:04 schreef Specularium het volgende:
Dit lijkt mij echt een band voor marcod3j.
Dat zei je moeder vannacht ook.quote:
En dan de leadzanger is een kippenpak en zo hebben gewonnen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:05 schreef marcodej het volgende:
Dit is wel wat voor het Songfestival.
Zulke kermis haalt de finale al lang niet meer.quote:Op maandag 2 december 2013 20:05 schreef marcodej het volgende:
Een 29e plaats moet gemakkelijk haalbaar zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 20:05 schreef marcodej het volgende:
Wordt het op Texel opgenomen?quote:Op maandag 2 december 2013 20:07 schreef alors het volgende:
Dit lijkt me toch niet mogen, met eigen wetten. iig niet in Nederland.
Dit kan alleen maar mis gaan. Ruzies, mensen die niks kunnen of niks uitvoeren.. sex onder dekbedden... revolutiesquote:
Je zei 'trekt'.quote:Op maandag 2 december 2013 20:08 schreef OProg het volgende:
Ik zou als ik John was 'Sex voor de Buch' terughalen. Dan weet je zeker dat je kijkers trekt.
Gewoon zo'n boorplatform in de oceaan ergens.quote:Op maandag 2 december 2013 20:07 schreef alors het volgende:
Dit lijkt me toch niet mogen, met eigen wetten. iig niet in Nederland.
Moet'ie wel eerst Buch re-animeren.quote:Op maandag 2 december 2013 20:08 schreef OProg het volgende:
Ik zou als ik John was 'Sex voor de Buch' terughalen. Dan weet je zeker dat je kijkers trekt.
Die andere Buch.quote:
Een soort dubbelzinnigheid waar ik nu net van ga doen dat het compleet bewust was.quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 20:09 schreef marcodej het volgende:
Dus SBS staat weer helemaal op de kaart? Niks van gemerkt.
Bruin uit een potje.quote:Op maandag 2 december 2013 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Bruinhaar bruin jasje. Je verwacht het niet.
Of kapot geregisseerd. Na 2 weken Nick & Simon invliegen als weekbeloning, etc.quote:Op maandag 2 december 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit kan alleen maar mis gaan. Ruzies, mensen die niks kunnen of niks uitvoeren.. sex onder dekbedden... revoluties
quote:
Ja die mis ik wel op tv.quote:
Jambers.quote:
Ik zou De Week van Willibrord terughalen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:08 schreef OProg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |