quote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef minthy het volgende:
*haalt een teug adem*
IK BEN WEER TANTE GEWORDEN!!![]()
Van harte gefeliciteerd.quote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef minthy het volgende:
*haalt een teug adem*
ik las het jaquote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef minthy het volgende:
*haalt een teug adem*
Veel succes met verhuizen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik geloof dat ik mijn pc maar eens ga afsluiten en inpakken. met een beetje geluk ben ik er morgen weer, met een beetje pech vrijdag pas of nog later....
tabee
Zit jij ook in de FB-groep?quote:
Neen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit jij ook in de FB-groep?
Welke FB groep?quote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit jij ook in de FB-groep?
*haalt een teug adem*
Kreeg net kippenvel bij Black, had jij hem aangevraagd?quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef minthy het volgende:
Dank jullie wel! Erg bijzonder om van zo dichtbij mee te mogen maken, zat maar 2 deuren van de bevalling vandaan
Een zijtje, wederom een hele mooie! Goed afgebakkenquote:Op maandag 2 december 2013 21:49 schreef Cee het volgende:
Is 't een hijtje of een zijtje geworden Minthy?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef minthy het volgende:
*haalt een teug adem*
Dank je!quote:Op maandag 2 december 2013 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Er word wat afgeketst in die familie van jouw!
Vanmiddag geboren, grapjasquote:Op maandag 2 december 2013 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
Dus dan is de jongste een half? Maximaal 0,75
Geeft niks, ik ben blond. Ik heb empathie voor mensen die net als ik dat soort bloopertjes makenquote:
Beterschap!quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
grrr, 40 graden koorts, daarom voel ik me zo raar denk ik
Beterschap.quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
hoe heet ze?quote:Op maandag 2 december 2013 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Een zijtje, wederom een hele mooie! Goed afgebakken
Gadver, daar kan je je behoorlijk woozy van voelen ja... Beterschap!quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
*haalt een teug adem*
ik ben blij dat ik mn lenzen niet heb ingedaan vanochtendquote:Op maandag 2 december 2013 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Gadver, daar kan je je behoorlijk woozy van voelen ja... Beterschap!
mooie naamquote:
Niks aan de hand lijkt mequote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
quote:
Sterkte jong!!quote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Againzender het volgende:
ik ga op zwart, vlekken voor mn ogen en degelijke fukeduk
beterschapquote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Againzender het volgende:
Dat vind ik nou een goed bandje!quote:Op maandag 2 december 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom rukt iedereen zich tegenwoordig klaar op Arcade Fire?
omdat het fantastisch is, maar dat was het jaren geleden ook alquote:Op maandag 2 december 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dat bedoel ik.quote:Op maandag 2 december 2013 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat het fantastisch is, maar dat was het jaren geleden ook al
Verslavend hè?quote:Op maandag 2 december 2013 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik leg mijn haakwerk weg anders ben ik weer tot diep in de nacht aan het haken. Ik pak een boek en ga richting bed.
Zo verslavend dat ik soms de hele dag ermee bezig ben en alles vergeetquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik leg mijn haakwerk weg anders ben ik weer tot diep in de nacht aan het haken. Ik pak een boek en ga richting bed.
Gloeiende, dank voor de tipquote:Op maandag 2 december 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Minthy zit intussen headbangend op de bank.
Herkenbaar en voor hier precies de bedoelingquote:Op maandag 2 december 2013 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo verslavend dat ik soms de hele dag ermee bezig ben en alles vergeet
Maar hier niet de bedoeling. Ik moet aan mijn scriptie en stage denken.quote:Op maandag 2 december 2013 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar en voor hier precies de bedoeling
Lies hoorde ik vanmiddag of vanavond ook al, blijft mooiquote:Op maandag 2 december 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
ieniminimuis is te vroeg gaan slapen
CHVRCHES
Ik luister in de avond vaak geen radio. Daarbij heeft MuisFM onbeperkt CHVRCHESquote:Op maandag 2 december 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
ieniminimuis is te vroeg gaan slapen
CHVRCHES
In de avond is de radio eigenlijk beter dan overdag.quote:Op maandag 2 december 2013 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik luister in de avond vaak geen radio. Daarbij heeft MuisFM onbeperkt CHVRCHESen op dit moment Haim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:
Wereldplaat. Viel helaas net buiten mijn top 10 op jaarlijstje.quote:Op maandag 2 december 2013 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Lies hoorde ik vanmiddag of vanavond ook al, blijft mooi
Af en toe het haken aan de kant smijten en de rest gaan doen, dat werkt hier aardig. Om vervolgens met een opgeruimd hoofd weer te gaan hakenquote:Op maandag 2 december 2013 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar hier niet de bedoeling. Ik moet aan mijn scriptie en stage denken.
Ondertussen heb ik het huishouden ook verslonst. Mijn kamer is een giga puinhoop. Overal ligt troep, was, schone kleren, bolletjes wol, onafgemaakte haak- en naaiprojecten, boeken.
Misschien was een nieuwe hobby beginnen niet een geheel geweldig idee.
quote:Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga ook slapen.
Zou het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten
En ik ben nu ook echt weg
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik ga ook slapen.
Slaap ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik ga ook slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Maak er een top 15 vanquote:Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wereldplaat. Viel helaas net buiten mijn top 10 op jaarlijstje.
quote:
Omdat `t kanquote:Op maandag 2 december 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 22:44 schreef alors het volgende:
[..]
Daar zet ik hem speciaal even voor aan
Dacht gelijk aan dat nummer van Goo goo dollsquote:
Ik ook.quote:Op maandag 2 december 2013 22:44 schreef minthy het volgende:
Dat nieuwe nummer van Bastille vínd ik me toch zonde!
Die kon ik wel aanhoren, niet al te vaak gehoord ook. Dat scheelt vastquote:Op maandag 2 december 2013 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook.
FIRE was ook al geen wereldplaat
Ga weg.quote:
quote:
quote:
Haten op Eefjequote:
Misschien is het wel een topwijf maar ik hou er niet van. Over het algemeen hoor ik liever mannenstemmenquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Againzender het volgende:
ranja zou geen fan van jou zijnquote:Op maandag 2 december 2013 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien is het wel een topwijf maar ik hou er niet van. Over het algemeen hoor ik liever mannenstemmen
Wie?quote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ranja zou geen fan van jou zijn
ranja.quote:
Ken ik nietquote:
Ranja is een user op MUZ die vooral van female fronted houdt.quote:Op maandag 2 december 2013 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ken ik niet![]()
Maakt ook niet uit, niet iedereen hoeft me tof te vinden enzulks. Zolang de mensen waarvan ik hou dat maar doen![]()
/emopost
Check!quote:Op maandag 2 december 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ranja is een user op MUZ die vooral van female fronted houdt.
Jij bent female en fronted ja.quote:
Beide ontzettend waar ook! Wel lekker warm in de winter en bij extreme kou zou ik ze kunnen uitlenen als oorwarmersquote:Op maandag 2 december 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent female en fronted ja.
quote:
Patsen met je naamtopicsquote:Op maandag 2 december 2013 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
ONZ / [ARG7] #813 Wolfrolf.
VBL / Studio Voetbal #271 wolfrolf topic
Swag yo
Je wilt me wel totaal uitwonen nu met mijn immense e-penurquote:
Uiteraardquote:Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je wilt me wel totaal uitwonen nu met mijn immense e-penur
Dit vind ik echt een heel goed nummer.quote:
Live was het goed, daar moesten ze het ook laten.quote:Op maandag 2 december 2013 22:44 schreef minthy het volgende:
Dat nieuwe nummer van Bastille vínd ik me toch zonde!
Ken het niet maar het klinkt goed!quote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een heel goed nummer.
Belegen Bloc Party-kloon met een hele goede laatste plaat met eigen identiteit.quote:
Dat zal ongetwijfeld anders hebben geklonken. Dit was pure muziekverkrachtingquote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Live was het goed, daar moesten ze het ook laten.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Das niet best want dan wordt TANTE minthy boos
Ik word niet snel boos, ik heb op het moment andere hobby'squote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Das niet best want dan wordt TANTE minthy boos
misschien moeten jullie het even uitpraten via Skype.quote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Een boze Minthy. Moeten we ook niet hebben.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik word niet snel boos, ik heb op het moment andere hobby's
Van Bloc party ken ik niet veel eigenlijkquote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belegen Bloc Party-kloon met een hele goede laatste plaat met eigen identiteit.
Alleen met m'n duim voor de lens!!111quote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
misschien moeten jullie het even uitpraten via Skype.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik word niet snel boos, ik heb op het moment andere hobby's
Ik heb geen Skypequote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
misschien moeten jullie het even uitpraten via Skype.
Te laat.quote:Op maandag 2 december 2013 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wou nog toevoegen "inb4 een "" van Pino"
Chatroulette danquote:
Ik kom in ieder geval niet rukkend in beeld vandaag. Te moe voor.quote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Chatroulette dan
Met een beetje geduld kom je noes vanzelf tegen
Na 37 erecties, 14 travestieten e.d.
Bestaat dat nog dan?quote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Chatroulette dan
Met een beetje geduld kom je noes vanzelf tegen
Na 37 erecties, 14 travestieten e.d.
U gaat door voor de koelkastquote:
kusquote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom in ieder geval niet rukkend in beeld vandaag. Te moe voor.
Kusje terug, niet verder vertellenquote:Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kus
Ik ga slapen
Pino113, the floor is yours!
quote:Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kus
Ik ga slapen
Truste Wolfquote:Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kus
Ik ga slapen
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wie er achter die kloon zitquote:
Eén van ons. Rolf ofzo.quote:Op maandag 2 december 2013 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wie er achter die kloon zit
Heeft Rolfje het niet hard ontkend? Bij eerdere klonen ging hij op de gniffeltoerquote:
Ohja, dan is het iemand anders.quote:Op maandag 2 december 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Heeft Rolfje het niet hard ontkend? Bij eerdere klonen ging hij op de gniffeltoer
Diegene heeft tijd over, ik ben jaloers. Daarvan heb ik niet gauw lastquote:Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, dan is het iemand anders.
Naja, wie het ook is; triest.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Diegene heeft tijd over, ik ben jaloers. Daarvan heb ik niet gauw last
Daarvoor moet m'n pc aan, dat zal donderdagavond pas zijn. TomTom ladenquote:
Raap me opquote:
Ik heb je DM niet geblokkeerdquote:Op maandag 2 december 2013 23:49 schreef Pino114 het volgende:
sorry man pino
dit zeg ik even hier omdat je mijn dm hebt geblokkeerd
ik log nu uit
quote:Op maandag 2 december 2013 23:57 schreef rubbereend het volgende:
oja deze hoorde hier:
heb ik vogelgriep? Ik zie allemaal Pino's
Ah ik dacht al dat ik niet gezien werd door die kloonsquote:
oja deze hoorde hier:
oja deze hoorde hier:
Jawel hoor, ik lees eromheenquote:Op maandag 2 december 2013 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ik dacht al dat ik niet gezien werd door die kloons.
.
Wel lekker ja.
Ah okquote:
Doen. En veel plezier ermeequote:Op dinsdag 3 december 2013 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok.
Het huis word opgebouwd dus ik zal weer eens wat vaker langskomen.
Nu blijf ik niet te lang, morgenvroeg komt mijn nieuwe tv.
Echo o o o oquote:
quote:
feest je niet meequote:
Waarom is er feest dan?quote:
quote:
Ohquote:
Niks mis mee inderdaad.quote:
Ik verwacht morgen wel een follow-upquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:57 schreef minthy het volgende:
Eenmaal gezien en al zo enorm over de top gaan... Dat kan pijn gaan doen
Ik hoop erop!quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen wel een follow-up
quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo, m'n kop doet het weer blijkbaar![]()
Vervelend is dat, herkenbaar ook...quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:11 schreef ChatGirl het volgende:
Meh, ik ga eens een poging wagen tot slapen. Dat is me de afgelopen week nauwelijks gelukt en ik begin het nu wel te merken![]()
Trusten
Waar kan ze wel tegenquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:37 schreef Pino112 het volgende:
Fleur kan niet zo goed tegen Giels banengrap.
Ze is groot fan van de Blaudzuiger.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waar kan ze wel tegen? Behalve tegen een goede dosis zuur
Verrassendquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze is groot fan van de Blaudzuiger.
Hoe duur was het dan? Ik mist hetquote:
2 pillen voor 10 euro.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe duur was het dan? Ik mist het
Tering!quote:
Weet niet of dat wel zo verstandig is...quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tering!
Ik ga m'n alcoholverslaving maar inruilen voor een andere harddrugveel goedkoper
Dat is het allemaal niet natuurlijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo verstandig is...
Maar dat is alcohol eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is het allemaal niet natuurlijk
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat is alcohol eigenlijk ook niet.
Achja nu het ik het lees.quote:
Goed nummer om een screenshot te nemenquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:09 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
3FM laat eindelijk de track zien
Ik ben het NIETquote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben het NIET
Godverdomde slecht geslapen vannacht, beide neusgaten verstopt, geen lucht meer krijgen
Gotta love verkoudheid
Tevens: goedemorgen
Ja dat was minderquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed nummer om een screenshot te nemen
Jeremy
Onder de plak?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga zaterdagavond naar Mannenharten
Ik las Manhattanquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga zaterdagavond naar Mannenharten
Nee, is geen filmpje. Ze zijn gewoon iets aan het insprekenquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:57 schreef Pino112 het volgende:
SR13-filmpje te horen door de reclames heen.
Giovanca iddquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, is geen filmpje. Ze zijn gewoon iets aan het inspreken
Toevallig dat ze beiden ".." gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:41 schreef MarijeH het volgende:
Tijd voor de laatste 12 afleveringen van @work.
Iemand al een uitnodiging binnen voor de laatste uitzending?quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:41 schreef MarijeH het volgende:
Tijd voor de laatste 12 afleveringen van @work.
Ja en dat terwijl ik nooit luister!!!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Iemand al een uitnodiging binnen voor de laatste uitzending?
Suksesquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:56 schreef JDude het volgende:
[..]
DIT IS NIET GRAPPIG. IK GA KLAGEN BIJ DANNY.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl ik nooit luister!!!!
Nee, zoals ook niemand weet dat Lovelight van Robbie Williams een cover is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat dit een cover is?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs een mindere nirvana is goed.
Domiengod draait weer heerlijke classics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |