quote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef minthy het volgende:
*haalt een teug adem*
IK BEN WEER TANTE GEWORDEN!!![]()
Van harte gefeliciteerd.quote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef minthy het volgende:
*haalt een teug adem*
ik las het jaquote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef minthy het volgende:
*haalt een teug adem*
Veel succes met verhuizen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik geloof dat ik mijn pc maar eens ga afsluiten en inpakken. met een beetje geluk ben ik er morgen weer, met een beetje pech vrijdag pas of nog later....
tabee
Zit jij ook in de FB-groep?quote:
Neen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit jij ook in de FB-groep?
Welke FB groep?quote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit jij ook in de FB-groep?
*haalt een teug adem*
Kreeg net kippenvel bij Black, had jij hem aangevraagd?quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 december 2013 21:47 schreef minthy het volgende:
Dank jullie wel! Erg bijzonder om van zo dichtbij mee te mogen maken, zat maar 2 deuren van de bevalling vandaan
Een zijtje, wederom een hele mooie! Goed afgebakkenquote:Op maandag 2 december 2013 21:49 schreef Cee het volgende:
Is 't een hijtje of een zijtje geworden Minthy?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef minthy het volgende:
*haalt een teug adem*
Dank je!quote:Op maandag 2 december 2013 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Er word wat afgeketst in die familie van jouw!
Vanmiddag geboren, grapjasquote:Op maandag 2 december 2013 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
Dus dan is de jongste een half? Maximaal 0,75
Geeft niks, ik ben blond. Ik heb empathie voor mensen die net als ik dat soort bloopertjes makenquote:
Beterschap!quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
grrr, 40 graden koorts, daarom voel ik me zo raar denk ik
Beterschap.quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
hoe heet ze?quote:Op maandag 2 december 2013 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Een zijtje, wederom een hele mooie! Goed afgebakken
Gadver, daar kan je je behoorlijk woozy van voelen ja... Beterschap!quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
*haalt een teug adem*
ik ben blij dat ik mn lenzen niet heb ingedaan vanochtendquote:Op maandag 2 december 2013 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Gadver, daar kan je je behoorlijk woozy van voelen ja... Beterschap!
mooie naamquote:
Niks aan de hand lijkt mequote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
quote:
Sterkte jong!!quote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Againzender het volgende:
ik ga op zwart, vlekken voor mn ogen en degelijke fukeduk
beterschapquote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Againzender het volgende:
ik ga op zwart, vlekken voor mn ogen en degelijke fukeduk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |