Hoe duur was het dan? Ik mist hetquote:
2 pillen voor 10 euro.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe duur was het dan? Ik mist het
Tering!quote:
Weet niet of dat wel zo verstandig is...quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tering!
Ik ga m'n alcoholverslaving maar inruilen voor een andere harddrugveel goedkoper
Dat is het allemaal niet natuurlijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo verstandig is...
Maar dat is alcohol eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is het allemaal niet natuurlijk
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat is alcohol eigenlijk ook niet.
Achja nu het ik het lees.quote:
Goed nummer om een screenshot te nemenquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:09 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
3FM laat eindelijk de track zien
Ik ben het NIETquote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben het NIET
Godverdomde slecht geslapen vannacht, beide neusgaten verstopt, geen lucht meer krijgen
Gotta love verkoudheid
Tevens: goedemorgen
Ja dat was minderquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed nummer om een screenshot te nemen
Jeremy
Onder de plak?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga zaterdagavond naar Mannenharten
Ik las Manhattanquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga zaterdagavond naar Mannenharten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |