Ik verwacht morgen wel een follow-upquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:57 schreef minthy het volgende:
Eenmaal gezien en al zo enorm over de top gaan... Dat kan pijn gaan doen
Ik hoop erop!quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen wel een follow-up
quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo, m'n kop doet het weer blijkbaar![]()
Vervelend is dat, herkenbaar ook...quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:11 schreef ChatGirl het volgende:
Meh, ik ga eens een poging wagen tot slapen. Dat is me de afgelopen week nauwelijks gelukt en ik begin het nu wel te merken![]()
Trusten
Waar kan ze wel tegenquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:37 schreef Pino112 het volgende:
Fleur kan niet zo goed tegen Giels banengrap.
Ze is groot fan van de Blaudzuiger.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waar kan ze wel tegen? Behalve tegen een goede dosis zuur
Verrassendquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze is groot fan van de Blaudzuiger.
Hoe duur was het dan? Ik mist hetquote:
2 pillen voor 10 euro.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe duur was het dan? Ik mist het
Tering!quote:
Weet niet of dat wel zo verstandig is...quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tering!
Ik ga m'n alcoholverslaving maar inruilen voor een andere harddrugveel goedkoper
Dat is het allemaal niet natuurlijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo verstandig is...
Maar dat is alcohol eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is het allemaal niet natuurlijk
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat is alcohol eigenlijk ook niet.
Achja nu het ik het lees.quote:
Goed nummer om een screenshot te nemenquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:09 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
3FM laat eindelijk de track zien
Ik ben het NIETquote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben het NIET
Godverdomde slecht geslapen vannacht, beide neusgaten verstopt, geen lucht meer krijgen
Gotta love verkoudheid
Tevens: goedemorgen
Ja dat was minderquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed nummer om een screenshot te nemen
Jeremy
Onder de plak?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga zaterdagavond naar Mannenharten
Ik las Manhattanquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga zaterdagavond naar Mannenharten
Nee, is geen filmpje. Ze zijn gewoon iets aan het insprekenquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:57 schreef Pino112 het volgende:
SR13-filmpje te horen door de reclames heen.
Giovanca iddquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, is geen filmpje. Ze zijn gewoon iets aan het inspreken
Toevallig dat ze beiden ".." gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:41 schreef MarijeH het volgende:
Tijd voor de laatste 12 afleveringen van @work.
Iemand al een uitnodiging binnen voor de laatste uitzending?quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:41 schreef MarijeH het volgende:
Tijd voor de laatste 12 afleveringen van @work.
Ja en dat terwijl ik nooit luister!!!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Iemand al een uitnodiging binnen voor de laatste uitzending?
Suksesquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:56 schreef JDude het volgende:
[..]
DIT IS NIET GRAPPIG. IK GA KLAGEN BIJ DANNY.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl ik nooit luister!!!!
Nee, zoals ook niemand weet dat Lovelight van Robbie Williams een cover is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat dit een cover is?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs een mindere nirvana is goed.
Domiengod draait weer heerlijke classics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |