abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133905914
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:02 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

-O-
Did not know

Maar goed, als je toch zo aan t googlen bent, google je vraag dan ook maar :W
En bedankt voor de medewerking.
pi_133906819
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vraagje he, is het nou Feijenoord of Feyenoord?
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:53 schreef Grifte het volgende:

[..]

Faainoord
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Opzoeken: FAAI

FAAI
1) Er niet best voor staan
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/FAAI/1

_O-
Hoe oud ben je? 14?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_133910985
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vraagje he, is het nou Feijenoord of Feyenoord?
Vroeger was het Feijenoord maar vanwege de moeite die buitenlanders hebben om dit uit te spreken is het in de jaren '70 Feyenoord geworden.. Vind zelf Feijenoord mooier.
pi_133912049
Abracadabra, tapate guarra!
pi_133912698
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:01 schreef Merkie het volgende:
Dat gezeur op de scheidsrechter is misschien een manier van Cocu om de aandacht af te leiden van het (wederom) erbarmelijke spel van PSV. Ze zijn de middenlijn nauwelijks over geweest. Waarom heeft niemand het daar over 8)7 ?
Omdat het logisch is. Een trainer die zulke kansen op excuses niet aangrijpt wordt doorgaans niet oud.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 4 december 2013 @ 16:43:47 #157
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_133912963
kk die bitch van pelle blijft :9~
Ride Or Die Lalalalalalalala
  woensdag 4 december 2013 @ 16:45:37 #158
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_133913028
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:43 schreef Mr.Smokey het volgende:
kk die bitch van pelle blijft :9~
Ze lijkt wel zeventien man.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 4 december 2013 @ 16:46:40 #159
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_133913059
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:45 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ze lijkt wel zeventien man.
lekker toch
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_133913978
quote:
Wat een baas _O_
pi_133915199
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:46 schreef Mr.Smokey het volgende:

[..]

lekker toch
dat is ze ook

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 december 2013 @ 10:32:06 #163
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133936661
Goede zaak.

quote:
MAASGEBOUW ONDERGAAT METAMORFOSE

Het Maasgebouw bij De Kuip ondergaat de komende maand een complete metamorfose. Met diverse ingrepen wordt er de komende weken voor gezorgd dat het Maasgebouw veel meer Feyenoord-uitstraling krijgt, met veel aandacht voor de gewonnen hoofdprijzen en de clubiconen. Op die manier wordt het Maasgebouw een herkenbare thuisbasis voor alle supporters en bovendien een veel aantrekkelijkere plek voor externe partijen die congressen, vergaderingen, partijen of andere bijeenkomsten in De Kuip willen organiseren.

Onder meer de entree wordt flink onder handen genomen. Zo komt er een geheel nieuwe welkomstbalie, waar een gastheer of –vrouw de bezoekers welkom heet en kan verwijzen naar de plek in het stadion waar ze moeten zijn. Tegenover de receptie komt een luxe zithoek, met een metersgrote illustratie van de kleedkamer van Feyenoord als achtergrond.

De eerste verdieping wordt niet alleen qua aankleding aangepast, maar ook vindt daar een serieuze verbouwing plaats. Waar de balie van Feyenoord Rondleidingen tot dusver toegankelijk was via een loopbrug, wordt nu de volledige vide dicht gemaakt. Hierdoor ontstaat er een groter vloeroppervlak. Op de eerste verdieping komt bovendien veel ruimte voor levensgrote foto’s. Onder meer alle kampioenselftallen van Feyenoord uit de historie krijgen een eigen plek, terwijl op de liftschaft grote actiefoto’s van Feyenoorders uit de huidige selectie te zien zullen zijn.

Evenals in de huidige situatie blijft de tweede verdieping toegang geven tot in totaal zeven zalen, die zijn vernoemd naar clubiconen zoals Coen Moulijn, Jan Linssen, Ernst Happel en Cor Kieboom. Al deze naamgevers zullen een prominente plaats krijgen in hun ‘eigen’ zaal, onder meer met een grote foto op de scheidingswanden.

Maandag 9 december wordt er gestart met het verbouwen van de receptiebalie op de begane grond van het Maasgebouw. De werkzaamheden zullen maandag en dinsdag de gehele dag in beslag nemen, met een eventuele uitloop naar woensdag 11 december. Tijdens deze werkzaamheden zal er een tijdelijke balie worden geplaatst naast de bestaande balie op de begane grond. De ingangen in het Maasgebouw zijn gewoon toegankelijk evenals de (rol)trappen.

Feyenoord en De Kuip streven ernaar om verdere alle ingrepen zoveel als mogelijk in de weekenden (niet op wedstrijddagen) te laten plaatsvinden, waardoor supporters zo min mogelijk hinder zullen ondervinden. Club en stadion hopen alle aanpassingen aan het Maasgebouw in januari 2014 helemaal gereed te hebben.

Meer informatie over de metamorfose van het Maasgebouw is te lezen in het nieuwe Feyenoord Magazine, dat vorige week is verschenen.
http://www.feyenoord.nl/n(...)ndergaat-metamorfose
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_133936865
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:32 schreef Happel het volgende:
op die manier wordt het Maasgebouw een herkenbare thuisbasis voor alle supporters
Jaja
pi_133939360
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:40 schreef Luni het volgende:

[..]

Jaja
Zie Happel's ondertitel, zijn soort supporters.
pi_133941858
Dat krijg je met al die strenge eisen om aan een kaartje te komen.

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ie-aan-de-hand.dhtml
pi_133945438
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:38 schreef Luni het volgende:
Dat krijg je met al die strenge eisen om aan een kaartje te komen.

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ie-aan-de-hand.dhtml
Vergeet Fox niet en die belachelijke Combi's en het dan raar vinden dat er minder mensen komen. Achja als je kroket maar niet koud is he bert van oostveen
pi_133945904
Jaloers op Pelle. :(
pi_133945970
quote:
Fraaie meid. Mag er zijn. Pelle heeft smaak. :s)
pi_133946176
quote:
Wel lekker, maar iets te dun en geen tieten..
  donderdag 5 december 2013 @ 16:00:33 #171
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_133947277
quote:
Pelle :9~
pi_133947943
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:31 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Wel lekker, maar iets te dun en geen tieten..
Ik ben ook niet onder de indruk.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 5 december 2013 @ 16:24:11 #173
414674 Mistico
Good Moaning
  donderdag 5 december 2013 @ 16:24:47 #174
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_133948204
Niks mis mee.
pi_133948409
Ik zie alleen geen jas op die foto's.
  donderdag 5 december 2013 @ 16:34:00 #176
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_133948511
quote:
8s.gif Op donderdag 5 december 2013 16:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie alleen geen jas op die foto's.
Hij lust wel een groen blaadje, dus de voeding zit wel snor.
pi_133948948
Puntige knieën.

6/10
pi_133950574
Small tits, would not bang.
Feyenoord Rotterdam
pi_133954000
Ikke wel hoor, voor 'n nachtje.
pi_133956137
Ik snap wel dat Pelle niemand beters krijgt
pi_133971148
quote:
'De Kuip wordt weer als nieuw'

De stichting Red de Kuip heeft een nieuw plan om het stadion van Feyenoord ingrijpend te vernieuwen. Dat schrijft het AD. Het initiatief, dat gesteund wordt door grote ondernemingen en adviesbureau Hypercube, wordt maandag gepresenteerd tijdens een vergadering van de aandeelhouders van de Kuip. Kosten van het plan: 141 miljoen euro.
Red de Kuip wordt gevormd door een groep Rotterdammers, voornamelijk architecten en ingenieurs, die de Kuip zo'n belangrijk icoon vinden dat het stadion behouden moet blijven. Al 1,5 jaar werkt Red de Kuip aan het plan.

Geldkraan weer open
Met een grootse verbouwing, waarbij de voetbaltempel een derde ring krijgt, kunnen er straks 63.000 fans in het stadion, 12.000 meer dan nu. Tachtig nieuwe, moderne skyboxen en veel betere horecavoorzieningen moeten ervoor zorgen dat de geldkraan bij de voetbalclub weer open kan. De begroting zou kunnen verdubbelen naar zo'n 80 miljoen euro. Genoeg om ieder jaar voor de landstitel te gaan.

De stichting heeft bouwgigant Besix achter zich. Die heeft ervaring met dergelijke klussen en onder meer de Rotterdamse wolkenkrabbers Maastoren en Montevideo op zijn naam staan. Rotterdamse ondernemingen als Mammoet en Croon Elektrotechniek hebben zich volgens Erwin Eekelaar van Red de Kuip achter dit plan geschaard.

'Verantwoorde aanpak'
Ook adviesbureau Hypercube, dat eerder namens de gemeente de stadionplannen beoordeelde, is positief over het 'alternatieve' plan voor de Kuip. Directeur Peter Nieuwenhuis zal de financiële onderbouwing van het plan maandag bij de aandeelhouders toelichten. 'Red de Kuip is er steeds beter in geslaagd het niveau van nieuwbouw te benaderen. En het is zeker ten opzichte van het bestaande stadion een enorme stap voorwaarts. Feyenoord kan ermee vooruit. Ze hebben een economisch goed verantwoorde aanpak.'

Het plan behelst een 'schil' rond het huidige stadion, inclusief een zelfdragende constructie waaraan de derde ring wordt vastgemaakt. Boven de tribunes komt een brede overkapping zodat iedereen droog kan zitten. Een volledig gesloten dak komt er niet. 'De spelers blijven in de buitenlucht op echt gras voetballen', stelt Eekelaar van Red de Kuip.

Volgens commercieel manager Henk Post van Besix zal het stadion van buitenaf gezien gloednieuw lijken met doorzicht op het origineel eronder. 'Maar van binnen blijft het de vertrouwde Kuip. Die heeft zoveel sfeer. Het zou minstens 10 jaar duren voordat een nieuw stadion dezelfde beleving heeft', zegt hij.

Reactie Feyenoord
Feyenoord verwijst voor een reactie op het plan van Red de Kuip naar de directie van De Kuip. Kuip-directeur Van Merwijk wil geen commentaar geven. Een bron binnen Feyenoord zegt dat Red de Kuip 'in de top 3 van opties' staat. Ook Het Nieuwe Stadion van VolkerWessels en het plan van BAM worden nog tegen het licht gehouden.
Moet zeggen dat het goed klinkt, maar ik nog niet compleet overtuigd ben. Ik had overigens wel verwacht van Van Merwijk dat hij het amateuristisch zou noemen, zouden ze dan toch wat geleerd hebben van de vorige keer?

[ Bericht 3% gewijzigd door Bombvis op 06-12-2013 08:05:26 ]
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_133971226
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 07:59 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat de lichmasten nog alleen een symbolisxhe waarde representeren in de toegevoegde render :P

Het zou me erg verbazen als dit hernieuwde idee zo veel meer economische voordelen zou hebben tov het oude plan, maar hoe breder het gedragen wordt door bouwbedrijven en organisatiss als Hypercube, hoe dichter het bij de werkelijkkheid komt.

Ik vind het best, al ben ik ook niet per se tegen een nieuw stadion. Ik ben vooral benieuwd naar de vernjeuwde levensduur, het behoud van het karakter, en de economische verbetering tov de bodemloze put die het nu is :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_133972494
Leuk dat concept met een "schil" om het huidige stadion maar er is toch onderzocht dat de metalen structuur van De Kuip of het geraamte zo u wil nog een maximale levensduur had van 50 jaar?

Oftwel binnen relatief korte tijd moet er dan weer naar een oplossing gezocht moeten worden.
blablablabla
pi_133972620
quote:

[..]

Moet zeggen dat het goed klinkt, maar ik nog niet compleet overtuigd ben. Ik had overigens wel verwacht van Van Merwijk dat hij het amateuristisch zou noemen, zouden ze dan toch wat geleerd hebben van de vorige keer?
Ik ben totaal niet overtuigd, vorige keer heb ik dat plan helemaal doorgeplozen..
En het was SLECHT. Veel 'bijzondere' redenaties en als klap op de vuurpijl de nodige spelfouten.
Tevens zie ik niet hoe zo'n grote investering in een oud stadion zich terugverdiend, de onderbouwing vanuit RDK hiervoor is ook zeer discutabel/matig.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_133972633
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 09:55 schreef Elan het volgende:
Leuk dat concept met een "schil" om het huidige stadion maar er is toch onderzocht dat de metalen structuur van De Kuip of het geraamte zo u wil nog een maximale levensduur had van 50 jaar?

Oftwel binnen relatief korte tijd moet er dan weer naar een oplossing gezocht moeten worden.
Inderdaad. En dit is óók een vrij forse investering.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_133972651
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 16:00 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Pelle :9~
Danielle83 :9~
pi_133972688
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 10:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet overtuigd, vorige keer heb ik dat plan helemaal doorgeplozen..
En het was SLECHT. Veel 'bijzondere' redenaties en als klap op de vuurpijl de nodige spelfouten.
Tevens zie ik niet hoe zo'n grote investering in een oud stadion zich terugverdiend, de onderbouwing vanuit RDK hiervoor is ook zeer discutabel/matig.
Klopt, ben er ook totaal geen voorstander van.
Er zit simpelweg geen winstmodel in, klaar.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_133972791
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 10:08 schreef Cara het volgende:

[..]

En sinds het begin hebben ze super veel wijzigingen aangebracht, maar na de wijziging moest het nog net zoveel kosten :')

Gewoon een nieuw stadion, met een iets beter financieel onderbouwd plan en VEEL meer goede communicatie richting de supporters en aandeelhouders.
  vrijdag 6 december 2013 @ 10:37:01 #189
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_133973177
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 10:05 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Danielle83 :9~
:P
pi_133973190
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 10:37 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

:P
:9
pi_133973468
quote:

[..]

Beter plan dan de nieuwe kuip :)
  vrijdag 6 december 2013 @ 11:05:42 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_133973718
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 10:08 schreef Cara het volgende:

[..]

Dat heb je met een nieuw stadion ook, voetbal is een tv sport geworden en daar valt ook het meeste geld te verdienen en niet aan het klapvee ook al verwen je daar een deel van.
pi_133975001
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 10:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

De details van het nieuwe plan worden morgen pas gepresteerd maar je hebt nu al een uitgesproken mening? ;(
  vrijdag 6 december 2013 @ 12:03:33 #194
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_133975104
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:59 schreef eight het volgende:

[..]

De details van het nieuwe plan worden morgen pas gepresteerd maar je hebt nu al een uitgesproken mening? ;(
Hij baseert zich waarschijnlijk nog steeds op het oude plan. Mensen kunnen niet verbeteren, snap dat nou.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_133975203
Overigens is het redelijk lachwekkend om RDK van amateurisme te beschuldigen. Ik kan me nog een paar powerpoints van HNS herinneren die bij je hamsterspreekbeurt in groep 4 nog zouden worden afgekeurd :') _O-
pi_133975244
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens is het redelijk lachwekkend om RDK van amateurisme te beschuldigen. Ik kan me nog een paar powerpoints van HNS herinneren die bij je hamsterspreekbeurt in groep 4 nog zouden worden afgekeurd :') _O-
Dat iemand RDK van amateurisme beschuldigd betekent niet dat diegene HNS niet ook van amateurisme kan beschuldigen. :P

Ben overigens wel benieuwd naar de onderbouwing van dit plan en een eventueel plan voor het nieuwe stadion.
Feyenoord Rotterdam
pi_133975318
En RDK komt weer om de hoek kijken. Ben benieuwd.

Kanttekening; door al dat gepruts van de vorige keer van zo'n beetje ALLE partijen, krijg ik er een raar smaakje van. Alsof RDK nu voor het karretje gespannen is om het idee te tonen, de familie kan reageren 'oké, we kijken er naar natuurlijk, want wij zien overal kansen en willen de Kuip een kans geven' terwijl ze ondertussen gewoon met HNS 4.0 ofzo bezig zijn, en dat het enige plan is wat voor hun geld. Dan schieten ze RDK alsnog af onder het mom van 'we hebben het een kans gegeven maar is niet haalbaar' en vervolgens gaan ze vrolijk door met HNS 4.0.

Ik heb totaal geen vertrouwen meer in de huidige leiding, zo blijkt uit bovenstaand verhaal en ik zal dan wel nooit meer te overtuigen zijn voor een plan dat van deze directie af komt.
pi_133975838
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:59 schreef eight het volgende:

[..]

Ik verwacht dat het wéér een matige bewerking van de vorige versie is. Zoals de vorige keren.
pi_133975891
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 december 2013 12:09 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Dat iemand RDK van amateurisme beschuldigd betekent niet dat diegene HNS niet ook van amateurisme kan beschuldigen. :P

Dit inderdaad. Al vond ik het stuk zelf van HNS er wel beter uit zien dan van RDK.
Ik heb toen ook die presentatie van RDK live gevolgd, man man man :')

Maar ik kan me zo voorstellen dat de presentatie van HNS ook niet briljant was.
pi_133975929
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 december 2013 12:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij baseert zich waarschijnlijk nog steeds op het oude plan. Mensen kunnen niet verbeteren, snap dat nou.
Ik geloof er niks van dat in zo'n korte tijd zoveel verbeterd is dat het nu wel goed is. Maar ik ga het weer doorspitten, dus dat merk ik vanzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')