quote:
Alleen had Heerenveen er toen ook mogelijk voordeel bij. Ik zie niet in hoe Heerenveen nu gebaat zou zijn met puntverlies of een puntendeling.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:27 schreef Grifte het volgende:
Het wordt tijd om het weer op een akkoordje te gooien met Heerenveen, net als twee jaar terug.
Misschien tijd voor een apart stadiontopic?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
Ik ga er geen aandacht meer aan besteden. Eerder dat de gemeente uberhaupt weer een beslissing kan/mag nemen ben je 5 jaar verder.
Manu en Cissé zijn echt niet zoveel slechter dan Armenteros en Schaken (of Boëtius, die nog lang niet in vorm is).quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De Teen scoorde toen ook nog. Zegt genoeg over het niveau van die wedstrijd toen. Voor zover je van een 'wedstrijd' kon spreken. Dekken om 10 m. afstand etc.
Uiteindelijk beslist de gemeente gewoon.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:12 schreef Scrummie het volgende:
En RDK komt weer om de hoek kijken. Ben benieuwd.
Kanttekening; door al dat gepruts van de vorige keer van zo'n beetje ALLE partijen, krijg ik er een raar smaakje van. Alsof RDK nu voor het karretje gespannen is om het idee te tonen, de familie kan reageren 'oké, we kijken er naar natuurlijk, want wij zien overal kansen en willen de Kuip een kans geven' terwijl ze ondertussen gewoon met HNS 4.0 ofzo bezig zijn, en dat het enige plan is wat voor hun geld. Dan schieten ze RDK alsnog af onder het mom van 'we hebben het een kans gegeven maar is niet haalbaar' en vervolgens gaan ze vrolijk door met HNS 4.0.
Ik heb totaal geen vertrouwen meer in de huidige leiding, zo blijkt uit bovenstaand verhaal en ik zal dan wel nooit meer te overtuigen zijn voor een plan dat van deze directie af komt.
En Bosz gaat alleen resultaten behalen als we hier ook de helft van Chelsea 2 krijgen.quote:Op zondag 8 december 2013 00:53 schreef TC03 het volgende:
Zou Bosz haalbaar zijn indien Koeman vertrekt? Denk het niet eigenlijk.
Die moet je hier echt niet willen hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 00:53 schreef TC03 het volgende:
Zou Bosz haalbaar zijn indien Koeman vertrekt? Denk het niet eigenlijk.
[..]
Dat werd van Ronald Koeman ook gezegd.quote:Op zondag 8 december 2013 02:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die moet je hier echt niet willen hebben.
twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 08-12-2013 om 10:42:40Stefan de Vrij is nog steeds ziek en zit niet bij de wedstrijdselectie van Feyenoord voor het duel met SC Heerenveen. #heefey reageer retweet
quote:Op zondag 8 december 2013 00:53 schreef TC03 het volgende:
Zou Bosz haalbaar zijn indien Koeman vertrekt? Denk het niet eigenlijk.?
Vet, veel plezier! Is ook nog een avondwedstrijd, dus dan ligt het stadion er altijd prachtig bij.quote:Op zondag 8 december 2013 10:58 schreef RvLaak het volgende:
Net 2 kaartjes gekocht van Feyenoord-PEC.
Hopelijk zijn het goede plekken en gelukkig geen SCC nodig... Ga ik ook voor het eerst in mijn leven naar de Kuip![]()
![]()
Geen probleem, ben Feyenoord fan... M'n vader ook. Een vriend van mij die PEC supporter is, gaat via PEC kaarten kopen...quote:Op zondag 8 december 2013 11:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vet, veel plezier! Is ook nog een avondwedstrijd, dus dan ligt het stadion er altijd prachtig bij.
Bedankt trouwens voor je exacte vakgegevens, de knokploeg staat klaar
Van Beekquote:Op zondag 8 december 2013 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen meedogenloosheid j0ng0nstwitter:feyenoordpings twitterde op zondag 08-12-2013 om 10:42:40Stefan de Vrij is nog steeds ziek en zit niet bij de wedstrijdselectie van Feyenoord voor het duel met SC Heerenveen. #heefey reageer retweet
Was maar een grapquote:Op zondag 8 december 2013 11:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen probleem, ben Feyenoord fan... M'n vader ook. Een vriend van mij die PEC supporter is, gaat via PEC kaarten kopen...
Weet ikquote:
In het Feyenoord-stadion zijn geen slechte plekken, alleen maar bazenplekken.quote:Op zondag 8 december 2013 11:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet ik. Zijn het goede plekken btw?
Tenzij je hoogtevrees hebtquote:Op zondag 8 december 2013 11:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In het Feyenoord-stadion zijn geen slechte plekken, alleen maar bazenplekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |