Geen idee, maar dat kwam als "quick fact" voorbij, met een stukje text in beeld.quote:
body doubles. Niet stunt. Kan om zoiets simpels gaan als een net te blote buik of het gebruik van een vuurwapen.quote:
psycho plsquote:Op maandag 2 december 2013 20:03 schreef psychedelicate het volgende:
Rottend lichaam als schild gebruiken, okeeeuh.
Op het einde ook weer zo'n komisch Rick/Carl-momentje.
[ afbeelding ]
zoals ze hem afmaakt in de comics had het moeten zijnquote:Op maandag 2 december 2013 22:20 schreef JaimyLee het volgende:
Ik hoopte dat ze daarna zijn armen en benen af zou hakken, en zou zeggen "you're gonna be a shitty walker."
Hoe ging het in de comics?quote:Op maandag 2 december 2013 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoals ze hem afmaakt in de comics had het moeten zijn
laat ik het erop houden dat ie dusdanig verminkt werd dat het niet op Amerikaanse TV getoond zou mogen wordenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is dood zeiden ze bij Talking Dead.quote:Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als de governor nu nóg terug komt dan is echt alle geloofwaardigheid weg. Zelfs als zombie zou hij niet terug moeten komen.
Bus niet denk ik.quote:Op maandag 2 december 2013 23:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Had het wel bruut gevonden als je had gezien dat ze Judith aan het opvreten waren. Helaas. Zal wel in de bus zitten.
Men heeft dus al gezegd dat het niet gaat gebeuren en ondanks de nodige onvolkomenheden gaat iemand met een mes door zijn hart en een kogel door zijn kop het ook in deze serie niet overleven zonder spoedeisende hulp.quote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Ties02 het volgende:
Als de Governor nu weer terug zou komendat zou echt belachelijk zijn
Gewoon engelse subs gebruiken joh.quote:Op maandag 2 december 2013 19:21 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Ja ik weet 't ook niet, ik spreek/schrijf/lees verder gewoon prima Engels maar luisteren ben ik altijd heel slecht in geweest.
Voor deze aflevering gaat het er meer omdat je ze vaak ergens in de achtergrond ziet, zoals toen Rick bij het hek stond te lullen. Dan ga je niet je duurbetaalde acteurs daar neerzetten maar een stel bodydoubles die het voor minder doen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
body doubles. Niet stunt. Kan om zoiets simpels gaan als een net te blote buik of het gebruik van een vuurwapen.
Daar vroeg ik me wel even af hoe zo'n rottend stukje vlees kogels uit automatische geweren tegenhoudt. Die pijl in zijn hoofd was wel weer een leuk detail.quote:
ook dat. En verzekeringen houden ook van explosies vlak bij de dure personages. Maar who cares. Green screen, doubles, het is maar tvquote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef Tweek het volgende:
[..]
Voor deze aflevering gaat het er meer omdat je ze vaak ergens in de achtergrond ziet, zoals toen Rick bij het hek stond te lullen. Dan ga je niet je duurbetaalde acteurs daar neerzetten maar een stel bodydoubles die het voor minder doen.
niet aan denkenquote:Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar vroeg ik me wel even af hoe zo'n rottend stukje vlees kogels uit automatische geweren tegenhoudt. Die pijl in zijn hoofd was wel weer een leuk detail.
oja, das ook waar, ze gingen verkeer volgens tyreesequote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef sp3c het volgende:
al zou het wel raar zijn als ze die kleine meisjes weer hebben laten gaan bij de bus
werd al eerder geopperd dat ze de baby ergens verdekt hebben opgesteld en die eerst zijn gaan ophalen toen Tyreese zei dat het tijd was om weg te gaan, vanwege de haast hebben ze het kinderzitje maar laten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |