GoT oke, maar TWD niet verstaan?quote:Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik versta ook de helft van de gesprekken niet hoor, die moet ik later teruglezen in de samenvattingen van elke ep op Wikipedia![]()
Game of Thrones gaf ik ook na één aflevering al op omdat ik het gewoon niet verstond en dus niet snapte. Ik ga het binnenkort proberen met subs.
Dieptepunt?quote:Op maandag 2 december 2013 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Historisch dieptepunt bereikt met deze aflevering zeg
quote:Op maandag 2 december 2013 19:19 schreef Luigi het volgende:
[..]
Lekker keihippe tegendraadse mening, jeweetog!
Ja ik weet 't ook niet, ik spreek/schrijf/lees verder gewoon prima Engels maar luisteren ben ik altijd heel slecht in geweest.quote:
Ik heb drie kwart van de aflevering moeten lachen het was dit seizoen best oke en dan komen ze met zoietsquote:
Nee joh!quote:Op maandag 2 december 2013 19:30 schreef sp3c het volgende:
dit is het the Walking Dead topic he?
dus die serie met die zombies enzo
Mooi samengevat! Ik vond het ook een zeer nice aflevering. Doei gevangenis, doei governor, tijd voor iets nieuws.quote:Op maandag 2 december 2013 18:35 schreef Remqo het volgende:
Goede mid-season finale.
Die gevangenis is nu wel aardig gesloopt, Gov is uit de weg geruimd, De groep is uit elkaar gevallen en moeten wat anders zoeken en Tyreese wordt gered door een paar kinderen
Jammer van Hershel
Kan je het niet gaan kijken met Engelse ondertiteling?quote:Op maandag 2 december 2013 19:21 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Ja ik weet 't ook niet, ik spreek/schrijf/lees verder gewoon prima Engels maar luisteren ben ik altijd heel slecht in geweest.
Inderdaad ben ook de hele tijd al benieuwd naar hoe zoiets nou gekomen is.quote:Op maandag 2 december 2013 19:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mooi samengevat! Ik vond het ook een zeer nice aflevering. Doei gevangenis, doei governor, tijd voor iets nieuws.
Hopelijk vanaf februari wat meer toe naar het ontstaan van deze apocalypse.
Waarom gebruik je niet gewoon subtitles?quote:Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik versta ook de helft van de gesprekken niet hoor, die moet ik later teruglezen in de samenvattingen van elke ep op Wikipedia![]()
Game of Thrones gaf ik ook na één aflevering al op omdat ik het gewoon niet verstond en dus niet snapte. Ik ga het binnenkort proberen met subs.
quote:Op maandag 2 december 2013 17:13 schreef Discombobulate het volgende:
Ojah, Daryl had natuurlijk weer z'n badass momentje, maar er is nog een badass personage gecast voor de 2e helft. ( uit de comics )Mja, in de comics is Tyreese ook stukken boeiender dan in de serie, dus ik zou eerst nog even afwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:03 schreef psychedelicate het volgende:
Rottend lichaam als schild gebruiken, okeeeuh.
Op het einde ook weer zo'n komisch Rick/Carl-momentje.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 december 2013 20:03 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, dit zal wel niet gebeuren:quote:Op maandag 2 december 2013 16:45 schreef matthijst het volgende:
Tuurlijk leeft dat kutblaag nog, maak je geen zorgen.
Ze had hem moeten laten leven jaquote:Op maandag 2 december 2013 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond Michonne wel schattig. Eerst dat klungelige opzij rollen als het schietwerk begint en daarna haar stoere samoerai-pose nadat ze iemand lafjes in de rug heeft gestoken. Nee, het duel der badasses werd deze keer probleemloos gewonnen door Daryl.
Zat er trouwens geen hele troep kinderen bij dat liefje van de governor? Die heeft die gewoon allemaal aan hun lot overgelopen om wat met haar dode dochter rond te zeulen?
Ook echt 10 seconde erna nog stil blijven staan in de achterlijke posequote:Op maandag 2 december 2013 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond Michonne wel schattig. Eerst dat klungelige opzij rollen als het schietwerk begint en daarna haar stoere samoerai-pose nadat ze iemand lafjes in de rug heeft gestoken. Nee, het duel der badasses werd deze keer probleemloos gewonnen door Daryl.
Zat er trouwens geen hele troep kinderen bij dat liefje van de governor? Die heeft die gewoon allemaal aan hun lot overgelopen om wat met haar dode dochter rond te zeulen?
Inderdaad. Maakt me niet uit dat ze 'm afmaakt, maar dan die "eerbare samoerai" pose terwijl wat ze iets compleet anti-samoerai doet. Ging me over de combinatie.quote:Op maandag 2 december 2013 22:09 schreef kensei het volgende:
[..]
Ook echt 10 seconde erna nog stil blijven staan in de achterlijke pose
Maar zelfs zonder Lilly. Al die Walkers om hem heen... Daar was hij nooit weg gekomen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:22 schreef sp3c het volgende:
ik was even bang dat ze hem zouden liggen zodat je net niet zeker weet dat hij dood is
komt zijn vriendinnetje aangelopen
al hebben we het lijk niet gezien
Toen ik het bord las verwachtte ik dat het kamp zou wegspoelen oidquote:Op maandag 2 december 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
true, maar stranger things have happened in the Walking Dead
dat dat kleine meisje min of meer in de armen van dr moeder werd opgegeten vond ik eigenlijk ook wel een beetje een shocker trouwens, je voelde dat er wat zou gebeuren maar toen ze dat bord uit de blubber trok en die Walker was weggedreven dacht ik dat het momentje voorbij was
Als de governor nu nóg terug komt dan is echt alle geloofwaardigheid weg. Zelfs als zombie zou hij niet terug moeten komen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:22 schreef sp3c het volgende:
ik was even bang dat ze hem zouden liggen zodat je net niet zeker weet dat hij dood is
komt zijn vriendinnetje aangelopen
al hebben we het lijk niet gezien
Een leuke twist wel, "oh shit er komt dus ineens een flood" .. o nee een zombie in de grond die dat kut kind lekker dood bijt.quote:Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Toen ik het bord las verwachtte ik dat het kamp zou wegspoelen oid
Geen idee, maar dat kwam als "quick fact" voorbij, met een stukje text in beeld.quote:
body doubles. Niet stunt. Kan om zoiets simpels gaan als een net te blote buik of het gebruik van een vuurwapen.quote:
psycho plsquote:Op maandag 2 december 2013 20:03 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
zoals ze hem afmaakt in de comics had het moeten zijnquote:Op maandag 2 december 2013 22:20 schreef JaimyLee het volgende:
Ik hoopte dat ze daarna zijn armen en benen af zou hakken, en zou zeggen "you're gonna be a shitty walker."
Hoe ging het in de comics?quote:Op maandag 2 december 2013 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoals ze hem afmaakt in de comics had het moeten zijn
laat ik het erop houden dat ie dusdanig verminkt werd dat het niet op Amerikaanse TV getoond zou mogen wordenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is dood zeiden ze bij Talking Dead.quote:Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als de governor nu nóg terug komt dan is echt alle geloofwaardigheid weg. Zelfs als zombie zou hij niet terug moeten komen.
Bus niet denk ik.quote:Op maandag 2 december 2013 23:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Had het wel bruut gevonden als je had gezien dat ze Judith aan het opvreten waren. Helaas. Zal wel in de bus zitten.
Men heeft dus al gezegd dat het niet gaat gebeuren en ondanks de nodige onvolkomenheden gaat iemand met een mes door zijn hart en een kogel door zijn kop het ook in deze serie niet overleven zonder spoedeisende hulp.quote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Ties02 het volgende:
Als de Governor nu weer terug zou komendat zou echt belachelijk zijn
Gewoon engelse subs gebruiken joh.quote:Op maandag 2 december 2013 19:21 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Ja ik weet 't ook niet, ik spreek/schrijf/lees verder gewoon prima Engels maar luisteren ben ik altijd heel slecht in geweest.
Voor deze aflevering gaat het er meer omdat je ze vaak ergens in de achtergrond ziet, zoals toen Rick bij het hek stond te lullen. Dan ga je niet je duurbetaalde acteurs daar neerzetten maar een stel bodydoubles die het voor minder doen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
body doubles. Niet stunt. Kan om zoiets simpels gaan als een net te blote buik of het gebruik van een vuurwapen.
Daar vroeg ik me wel even af hoe zo'n rottend stukje vlees kogels uit automatische geweren tegenhoudt. Die pijl in zijn hoofd was wel weer een leuk detail.quote:
ook dat. En verzekeringen houden ook van explosies vlak bij de dure personages. Maar who cares. Green screen, doubles, het is maar tvquote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef Tweek het volgende:
[..]
Voor deze aflevering gaat het er meer omdat je ze vaak ergens in de achtergrond ziet, zoals toen Rick bij het hek stond te lullen. Dan ga je niet je duurbetaalde acteurs daar neerzetten maar een stel bodydoubles die het voor minder doen.
niet aan denkenquote:Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar vroeg ik me wel even af hoe zo'n rottend stukje vlees kogels uit automatische geweren tegenhoudt. Die pijl in zijn hoofd was wel weer een leuk detail.
oja, das ook waar, ze gingen verkeer volgens tyreesequote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef sp3c het volgende:
al zou het wel raar zijn als ze die kleine meisjes weer hebben laten gaan bij de bus
werd al eerder geopperd dat ze de baby ergens verdekt hebben opgesteld en die eerst zijn gaan ophalen toen Tyreese zei dat het tijd was om weg te gaan, vanwege de haast hebben ze het kinderzitje maar laten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |