Je zit nu wel heel erg je eigen aanwezigheid te vergoeilijken he.quote:Op maandag 2 december 2013 15:03 schreef tong80 het volgende:
Verder is de VBL-SC niet exclusief
Ook minder bedeelden hebben postrechten.
Daar ben ik het grote voorbeeld van.quote:Op maandag 2 december 2013 15:03 schreef tong80 het volgende:
Verder is de VBL-SC niet exclusief
Ook minder bedeelden hebben postrechten.
Ja, haha.quote:Op maandag 2 december 2013 15:06 schreef tong80 het volgende:
@ Kapoiteintje : Ed De Goeij vergoeijlijken.
mobiel enzoquote:Op maandag 2 december 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt, die tasjes.Komop man, wat stoppen ze daar allemaal in dan?
dat vinden vrouwen en #swaggerboys niet mooiquote:Op maandag 2 december 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb je toch broekzakken voor?
Het verwende prinsje.quote:Op maandag 2 december 2013 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie die tasjes nu pasteringgay.
En dat is Hiljemark.
Kan niet anders nee, maar de tering he. Veel viezer hipster dan dit ga je het niet vindenquote:Op maandag 2 december 2013 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie die tasjes nu pasteringgay.
En dat is Hiljemark.
Dat lijkt toch in de verte niet op een hipster man.quote:Op maandag 2 december 2013 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan niet anders nee, maar de tering he. Veel viezer hipster dan dit ga je het niet vinden
Veel mannen en weinig homo's.quote:Op maandag 2 december 2013 15:11 schreef tong80 het volgende:
Er wordt opvallend weinig geneukt in deze topicreeks.
Waar ligt dat aan ?
Pelle heeft ook zo'n tasjequote:Op maandag 2 december 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt, die tasjes.Komop man, wat stoppen ze daar allemaal in dan?
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 2 december 2013 15:11 schreef tong80 het volgende:
Er wordt opvallend weinig geneukt in deze topicreeks.
Waar ligt dat aan ?
Ja leuk.quote:Op maandag 2 december 2013 15:14 schreef GGMM het volgende:
Ik at gisteren een krokantje van aardappel, een salpicon van Drents oerrund, gepaneerd in broodkruimels en kort gefrituurd in een arachideolie van zuid tenerifiaanse afkomst begeleidt door een emulsie van ei, olie en azijn.
Ok Tong.quote:Op maandag 2 december 2013 15:15 schreef tong80 het volgende:
Terwijl de meest favoriete homo bij Feijenoord John de Wolf is.
Die zat elke dag een uur ondersteboven in de droogkap om z'n schaamhaar droog te blazen.
schaamhaar hebbenquote:Op maandag 2 december 2013 15:15 schreef tong80 het volgende:
Die zat elke dag een uur ondersteboven in de droogkap om z'n schaamhaar droog te blazen.
Ik schrok.quote:Op maandag 2 december 2013 15:14 schreef GGMM het volgende:
Ik at gisteren een krokantje van aardappel, een salpicon van Drents oerrund, gepaneerd in broodkruimels en kort gefrituurd in een arachideolie van zuid tenerifiaanse afkomst begeleidt door een emulsie van ei, olie en azijn.
quote:Op maandag 2 december 2013 15:14 schreef GGMM het volgende:
Bedankt.quote:Op maandag 2 december 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik schrok.![]()
8/10 voor deze actie René.
Ik ook, eindelijk wat niveau en leuke grappen in plaats van de vulgaire rotzooi welke hier normaal gesproken ten toon wordt gespreidquote:Op maandag 2 december 2013 15:19 schreef GGMM het volgende:
Ik vind tong een leuke toevoeging aan de sc.
Bakkes jijquote:Op maandag 2 december 2013 15:19 schreef GGMM het volgende:
Ik vind tong een leuke toevoeging aan de sc.
Wat denk je dat al die Pieten doen op de boot naar Spanje, dat wordt eenzaam hèquote:Op maandag 2 december 2013 15:20 schreef DonRaja het volgende:
Ik keek gister naar een Sinterklaasfilm en zag tot mijn schrik dat Gerard Joling er een rol in had. Sterker nog, hij moest verleid worden door 1 van de (mannelijke) boeven... Waren vroeger die Sinterklaasverhalen ook gay?
Daar zijn de meisjespieten voor.quote:Op maandag 2 december 2013 15:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat denk je dat al die Pieten doen op de boot naar Spanje, dat wordt eenzaam hè
Nee, vroeger waren die verhalen meer op autochtonen gericht, maar sinds met name de Surinaamse gemeenschap zich gediscrimineerd voelde hebben ze de verhaallijnen sinds kort wat meer op die doelgroep aangepast.quote:Op maandag 2 december 2013 15:20 schreef DonRaja het volgende:
Ik keek gister naar een Sinterklaasfilm en zag tot mijn schrik dat Gerard Joling er een rol in had. Sterker nog, hij moest verleid worden door 1 van de (mannelijke) boeven... Waren vroeger die Sinterklaasverhalen ook gay?
Oh ok. Vandaar dat alle homo's blank waren.quote:Op maandag 2 december 2013 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, vroeger waren die verhalen meer op autochtonen gericht, maar sinds met name de Surinaamse gemeenschap zich gediscrimineerd voelde hebben ze de verhaallijnen sinds kort wat meer op die doelgroep aangepast.
Goed punt...quote:Op maandag 2 december 2013 15:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Die zijn ook pas van de laatste jaren
zeg jijquote:Op maandag 2 december 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou nou nou. Moet het gelijk weer zo vulgair? Je bent weer een dagje vrij zeker?
Ja klopt lekker vrij, straks uiteten, en dan bios met een vriendin.quote:Op maandag 2 december 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou nou nou. Moet het gelijk weer zo vulgair? Je bent weer een dagje vrij zeker?
Sterktequote:Op maandag 2 december 2013 15:38 schreef tong80 het volgende:
Net foontje met beste vriend. Heeft nog maar een paar maanden, kan weken worden.
Was ik maar zo sterk.
quote:Op maandag 2 december 2013 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik doe tenminste niet alsof ik werk voor m'n geld.
quote:Op maandag 2 december 2013 15:38 schreef tong80 het volgende:
Net foontje met beste vriend. Heeft nog maar een paar maanden, kan weken worden.
Was ik maar zo sterk.
sterktequote:Op maandag 2 december 2013 15:38 schreef tong80 het volgende:
Was ik maar zo sterk.
Sterkte man.quote:Op maandag 2 december 2013 15:38 schreef tong80 het volgende:
Was ik maar zo sterk.
Ik heb nooit in een dergelijke situatie gezeten. Zou ook niet weten wat te zeggen op zo een moment...quote:Op maandag 2 december 2013 15:44 schreef tong80 het volgende:
Is moeilijk DonRaja. Hij is een positivo net als ik. Maar klonk niet goed net.
Ik wel en er valt ook weinig te zeggenquote:Op maandag 2 december 2013 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nooit in een dergelijke situatie gezeten. Zou ook niet weten wat te zeggen op zo een moment...
De Club van Sinterklaas & De Pietenschoolquote:Op maandag 2 december 2013 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja klopt lekker vrij, straks uiteten, en dan bios met een vriendin.
We weten alleen nog niet welke film
Nee die draait heel vroeg.quote:Op maandag 2 december 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Club van Sinterklaas & De Pietenschool
Oh anders: Sinterklaas en de pepernoten chaosquote:Op maandag 2 december 2013 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee die draait heel vroeg.
We hebben half 7 afgesproken, dan kaarten halen en dan eerst eten bij de beren
Snel afspreken voor een biertje als dat nog kan en het dan gewoon over voetbal hebben of andere onzin die we normaliter belangrijk vindenquote:Op maandag 2 december 2013 15:49 schreef tong80 het volgende:
We zijn direct tegen elkaar. Maar blijft moeilijk.
Mensen die vragen hoe het gaat negeert ie bijna.
'Waar waren ze eerst ?'
Ik ken hem al meer dan 30 jaar, veel samen meegemaakt. Hij berust maar is wel strijdbaar.
Ik denk dat het Carrie wordt. Heb wel zin in een griezelfilm. Dekentje meequote:Op maandag 2 december 2013 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh anders: Sinterklaas en de pepernoten chaos
Of meer serieus: Captain Phillips
Die is niet eng.quote:Op maandag 2 december 2013 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat het Carrie wordt. Heb wel zin in een griezelfilm. Dekentje mee
Tegenwoordig wel hoor, nou ja teletekst, in het stadion kom ik bijna nooit meer, tv supporterquote:Op maandag 2 december 2013 15:52 schreef tong80 het volgende:
Tarado hij is fanatiek Ajacied. Geen teletekst-supporter.
Ik weet het, maar in het donker en enge verhalen vooraf, wordt hij vanzelf een beetje engquote:
Jaquote:
kania kopkaas lol xdquote:Op maandag 2 december 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
Kania kopsoep tomatencreme van de LIdl is echt een absolute aanrader.
Ik eet vanavond als voorgerecht, tomatensoep met balletjes. Heb ik nu al zin inquote:Op maandag 2 december 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
Kania kopsoep tomatencreme van de LIdl is echt een absolute aanrader.
VBL / [VBL Slowchat] #2866 Joodse matchfixingquote:
Tomatensoep is echt lekker.quote:Op maandag 2 december 2013 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet vanavond als voorgerecht, tomatensoep met balletjes. Heb ik nu al zin in
Je bent zelf lekkerquote:Op maandag 2 december 2013 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #2866 Joodse matchfixing
[..]
Tomatensoep is echt lekker.
Eensquote:
Ik lust ook geen tomatensoep...quote:Op maandag 2 december 2013 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eens
Die van mij is ook echt lekkerGeleerd van mijn papa.
Op de basisschool (kerstdiner) nam iedereen tomatensoep van paps. En 1 irritant kutkind, nam een kopje kippensoep
Je moeder is sowieso wel wat lekkerder als ze een beetje opgewarmd is.quote:Op maandag 2 december 2013 16:00 schreef tong80 het volgende:
Jullie kennen m'n moeder niet. Maar de opgewarmde spaghettie van ma Tong kan ik iedereen aanraden.
Ik lust sowieso geen tomaten. En mijn kinderen eten die dingen alsof het snoepjes zijn...quote:Op maandag 2 december 2013 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SerieusJe bent pas de tweede persoon die ik ken, die GEEN tomatensoep lust
Ik lust ook geen tomatenquote:Op maandag 2 december 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik lust sowieso geen tomaten. En mijn kinderen eten die dingen alsof het snoepjes zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |