kania kopkaas lol xdquote:Op maandag 2 december 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
Kania kopsoep tomatencreme van de LIdl is echt een absolute aanrader.
Ik eet vanavond als voorgerecht, tomatensoep met balletjes. Heb ik nu al zin inquote:Op maandag 2 december 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
Kania kopsoep tomatencreme van de LIdl is echt een absolute aanrader.
VBL / [VBL Slowchat] #2866 Joodse matchfixingquote:
Tomatensoep is echt lekker.quote:Op maandag 2 december 2013 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet vanavond als voorgerecht, tomatensoep met balletjes. Heb ik nu al zin in
Je bent zelf lekkerquote:Op maandag 2 december 2013 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #2866 Joodse matchfixing
[..]
Tomatensoep is echt lekker.
quote:
Eensquote:
Ik lust ook geen tomatensoep...quote:Op maandag 2 december 2013 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eens
Die van mij is ook echt lekkerGeleerd van mijn papa.
Op de basisschool (kerstdiner) nam iedereen tomatensoep van paps. En 1 irritant kutkind, nam een kopje kippensoep
Monster.quote:
Je moeder is sowieso wel wat lekkerder als ze een beetje opgewarmd is.quote:Op maandag 2 december 2013 16:00 schreef tong80 het volgende:
Jullie kennen m'n moeder niet. Maar de opgewarmde spaghettie van ma Tong kan ik iedereen aanraden.
Ik lust sowieso geen tomaten. En mijn kinderen eten die dingen alsof het snoepjes zijn...quote:Op maandag 2 december 2013 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SerieusJe bent pas de tweede persoon die ik ken, die GEEN tomatensoep lust
Ik lust ook geen tomatenquote:Op maandag 2 december 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik lust sowieso geen tomaten. En mijn kinderen eten die dingen alsof het snoepjes zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |