Je zit nu wel heel erg je eigen aanwezigheid te vergoeilijken he.quote:Op maandag 2 december 2013 15:03 schreef tong80 het volgende:
Verder is de VBL-SC niet exclusief
Ook minder bedeelden hebben postrechten.
Daar ben ik het grote voorbeeld van.quote:Op maandag 2 december 2013 15:03 schreef tong80 het volgende:
Verder is de VBL-SC niet exclusief
Ook minder bedeelden hebben postrechten.
Ja, haha.quote:Op maandag 2 december 2013 15:06 schreef tong80 het volgende:
@ Kapoiteintje : Ed De Goeij vergoeijlijken.
mobiel enzoquote:Op maandag 2 december 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt, die tasjes.Komop man, wat stoppen ze daar allemaal in dan?
dat vinden vrouwen en #swaggerboys niet mooiquote:Op maandag 2 december 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb je toch broekzakken voor?
Het verwende prinsje.quote:Op maandag 2 december 2013 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie die tasjes nu pasteringgay.
En dat is Hiljemark.
Kan niet anders nee, maar de tering he. Veel viezer hipster dan dit ga je het niet vindenquote:Op maandag 2 december 2013 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie die tasjes nu pasteringgay.
En dat is Hiljemark.
Dat lijkt toch in de verte niet op een hipster man.quote:Op maandag 2 december 2013 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan niet anders nee, maar de tering he. Veel viezer hipster dan dit ga je het niet vinden
Veel mannen en weinig homo's.quote:Op maandag 2 december 2013 15:11 schreef tong80 het volgende:
Er wordt opvallend weinig geneukt in deze topicreeks.
Waar ligt dat aan ?
Pelle heeft ook zo'n tasjequote:Op maandag 2 december 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt, die tasjes.Komop man, wat stoppen ze daar allemaal in dan?
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 2 december 2013 15:11 schreef tong80 het volgende:
Er wordt opvallend weinig geneukt in deze topicreeks.
Waar ligt dat aan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |