quote:Op maandag 2 december 2013 10:22 schreef Fushia2 het volgende:
En damn wat kwam ik heftig klaar, liters jongen liters
Is gewoon een blonde milf. Lekkere kont.quote:
We gingen gewoon veel te hard. Ik was echt een beest gisterenquote:Op maandag 2 december 2013 10:39 schreef Deshain het volgende:
Dus de eigenlijke klacht is dat je haar niet nat genoeg kreeg waardoor je condoom kapot schuurde?
ok...
Verzonnen?quote:Op maandag 2 december 2013 11:04 schreef Marie30 het volgende:
En hoe voel je je nu met je verzonnen topic en je niet-bestaande ongewenste zwangerschap?
Dat kwam door frictie dus, je weet ook wat frictie opheft tijdens de seks?quote:Op maandag 2 december 2013 11:10 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
We gingen gewoon veel te hard. Ik was echt een beest gisteren
Je spoot zo een volwassen vent van zijn brommer?quote:Op maandag 2 december 2013 10:22 schreef Fushia2 het volgende:
Kunnen jongetjes dat niet??quote:
Als je als 8-jarige begint met masturberen en je komt, dan komt er niks uit?quote:Op maandag 2 december 2013 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee
tenminste, de ene wat vroeger dan de andere
Precies, high five.quote:Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Als je als 8-jarige begint met masturberen en je komt, dan komt er niks uit?
quote:Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja hey, ik ben geen jongen he!quote:
Transgender, allemaal hetzelfdequote:Op maandag 2 december 2013 12:44 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja hey, ik ben geen jongen he!
Hoe moet ik dit dan weten?
Over die stinktokkie beginnen.quote:Op maandag 2 december 2013 13:04 schreef Nemeosis het volgende:
De kans dat Roy Donders morgen op vrouwen valt is nog groter dan dat dit waargebeurd is!.
Ik ben als een baas op het borsten gekomenquote:Op maandag 2 december 2013 13:08 schreef Pharkus het volgende:
Kortom wel geneukt, niet ge-ejaculeerd? Matig potje dan.
Wat zou er uit moeten komen als je lichaam nog geen sperma produceert?quote:Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Investeren in de toekomst.quote:Op maandag 2 december 2013 10:36 schreef MichaelScott het volgende:
Maakt niet uit, als het een dochter wordt dan kan je die over 15 tot 16 jaar neuken.
Vraag het Bas R.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:37 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Wat zou er uit moeten komen als je lichaam nog geen sperma produceert?
Wanneer begint dat dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:37 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Wat zou er uit moeten komen als je lichaam nog geen sperma produceert?
Zou ik niet weten, verschilt ook volgens mij natuurlijk. Maar een goed gevoel krijg je altijd wel na een tijdje. Ik las ooit eens een artikel over peuters die masturberenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:40 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Wanneer begint dat dan?
Kán een 8-jarige wel klaarkomen bij masturbatie?
Geen idee. Ik was als 8-jarige niet bezig met seks en ik kan me niet herinneren dat ik toen ooit een stijfje heb gehadquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:40 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Kán een 8-jarige wel klaarkomen bij masturbatie?
Hier zie je TS die klaar komt, NSFWquote:Op maandag 2 december 2013 10:22 schreef Fushia2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aardappels, sproitjes, sloavink.
Ik kreeg als kind vaak straf omdat ik vaak op de billen van de meisjes in mijn klas sloeg en daarna al lachend wegliepquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:33 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was als 8-jarige niet bezig met seks en ik kan me niet herinneren dat ik toen ooit een stijfje heb gehadLaat staan dat ik eraan zou trekken
![]()
Ik denk dat ze wel klaar kunnen komen, maar dat er niks uitkomt.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:38 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Hier zie je TS die klaar komt, NSFW
Das nog niks bij wat ik ooit eens heb gezien. Die man had zó'n zak (handen stukje uit elkaar) en blééf maar komen en dat was hartstikke vloeibaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
dop haar nog een keer en film hetquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:25 schreef Fushia2 het volgende:
Kreeg net een paar berichten van haar dat ze het leuk vond en mij wel nog "wilt zien"
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:33 schreef MangoLotion het volgende:
TS voelt zich nu de held van de wallen....
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:40 schreef Fruitdrink het volgende:
En toen werd TS wakker met een natte poepertje en zag z'n oom net de deur dichtdoen.
Zwangere vrouwen ookquote:Op maandag 2 december 2013 10:11 schreef Fushia2 het volgende:
Anti klacht is dat oudere vrouwen echt van aanpakken weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |