quote:Op maandag 2 december 2013 10:22 schreef Fushia2 het volgende:
En damn wat kwam ik heftig klaar, liters jongen liters
Is gewoon een blonde milf. Lekkere kont.quote:
We gingen gewoon veel te hard. Ik was echt een beest gisterenquote:Op maandag 2 december 2013 10:39 schreef Deshain het volgende:
Dus de eigenlijke klacht is dat je haar niet nat genoeg kreeg waardoor je condoom kapot schuurde?
ok...
Verzonnen?quote:Op maandag 2 december 2013 11:04 schreef Marie30 het volgende:
En hoe voel je je nu met je verzonnen topic en je niet-bestaande ongewenste zwangerschap?
Dat kwam door frictie dus, je weet ook wat frictie opheft tijdens de seks?quote:Op maandag 2 december 2013 11:10 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
We gingen gewoon veel te hard. Ik was echt een beest gisteren
Je spoot zo een volwassen vent van zijn brommer?quote:Op maandag 2 december 2013 10:22 schreef Fushia2 het volgende:
En damn wat kwam ik heftig klaar, liters jongen liters
Kunnen jongetjes dat niet??quote:
Als je als 8-jarige begint met masturberen en je komt, dan komt er niks uit?quote:Op maandag 2 december 2013 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee
tenminste, de ene wat vroeger dan de andere
Precies, high five.quote:Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Als je als 8-jarige begint met masturberen en je komt, dan komt er niks uit?
quote:Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Als je als 8-jarige begint met masturberen en je komt, dan komt er niks uit?
Ja hey, ik ben geen jongen he!quote:
Transgender, allemaal hetzelfdequote:Op maandag 2 december 2013 12:44 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja hey, ik ben geen jongen he!
Hoe moet ik dit dan weten?
Over die stinktokkie beginnen.quote:Op maandag 2 december 2013 13:04 schreef Nemeosis het volgende:
De kans dat Roy Donders morgen op vrouwen valt is nog groter dan dat dit waargebeurd is!.
Ik ben als een baas op het borsten gekomenquote:Op maandag 2 december 2013 13:08 schreef Pharkus het volgende:
Kortom wel geneukt, niet ge-ejaculeerd? Matig potje dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |