Ja en nu gaan we huilen omdat het maandag is.quote:Op maandag 2 december 2013 01:14 schreef remlof het volgende:
Hulde voor de uiteenzetting van je denkbeelden Bob.
En terecht.quote:Op maandag 2 december 2013 02:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja en nu gaan we huilen omdat het maandag is.
Je hebt geen stokpaardjes. Enkel 'het kan wel iets minder/meer'.quote:Op maandag 2 december 2013 00:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik breng mijn stokpaardjes, vervolgens brengen zij hun stokpaardjes..![]()
Een goede ideologische discussie is eigenlijk nooit te voeren, het ego van je discussiepartner is te vaak aan zijn ideologie gekoppeld.
De zondagsrust is weer verstoord.quote:Op maandag 2 december 2013 08:41 schreef Mutant01 het volgende:
Ik werd gister achtervolgd door een Street View auto van google.
Dat is de reclassering, heb je weer wat uitgevreten?quote:Op maandag 2 december 2013 08:41 schreef Mutant01 het volgende:
Ik werd gister achtervolgd door een Street View auto van google.
Ik vreet altijd wat uit, dus ik zou het niet weten.quote:Op maandag 2 december 2013 08:48 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is de reclassering, heb je weer wat uitgevreten?
Straks moet je nog terug naar Turkije.quote:Op maandag 2 december 2013 08:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vreet altijd wat uit, dus ik zou het niet weten.
quote:Op maandag 2 december 2013 08:54 schreef waht het volgende:
[..]
Straks moet je nog terug naar Turkije.
Ik verhuis graag naar Rotterdam.quote:
Hij mag best komen, maar dan moet ie wel eerst met succes een inburgeringscursus afleggen.quote:Op maandag 2 december 2013 09:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Guido, Mutant en Tem willen je niet hebben.
Eigen schuld dikke bult, troll.
Ik zou er niet aan beginnen. Altijd ellende met die jongen.quote:Op maandag 2 december 2013 09:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij mag best komen, maar dan moet ie wel eerst met succes een inburgeringscursus afleggen.
Dat klopt inderdaad. Wahtiaanse toestanden kunnen we missen als kiespijn.quote:Op maandag 2 december 2013 09:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan beginnen. Altijd ellende met die jongen.
Inclusief een praktijkexamen in de metro naar Rotterdam-Zuid?quote:Op maandag 2 december 2013 09:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij mag best komen, maar dan moet ie wel eerst met succes een inburgeringscursus afleggen.
Maandag is een mooie dag, iedereen weer fris aan het werk.quote:Op maandag 2 december 2013 02:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja en nu gaan we huilen omdat het maandag is.
Dat is geen uitdaging. Ik dacht meer aanquote:Op maandag 2 december 2013 09:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inclusief een praktijkexamen in de metro naar Rotterdam-Zuid?
Ja. Op dinsdag zijn de meesten aanwezig.quote:Op maandag 2 december 2013 09:12 schreef arjan1112 het volgende:
Je kan toch het beste op dinsdag een afspraak maken op een kantoor?
zeker niet op maandag en vrijdag ?
Een Palestina-sjaalquote:Op maandag 2 december 2013 09:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is geen uitdaging. Ik dacht meer aan
1. Springen van de Erasmusbrug
2. Anti-semitische leuzen schreeuwen tijdens een voetbalwedstrijd
3. Palestina-sjaal dragen
4. De hoogste verdieping van de Euromast bereiken zonder gebruik te maken van een lift.
quote:Op maandag 2 december 2013 09:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een Palestina-sjaal.
De Greenpeace-activist in Amsterdam droeg er zaterdag ook een.
Hij heeft wel indruk op je gemaaktquote:Op maandag 2 december 2013 09:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een Palestina-sjaal.
De Greenpeace-activist in Amsterdam droeg er zaterdag ook een.
En de kinderen des Koninkrijks zullen uitgeworpen worden in de buitenste duisternis; aldaar zal wening zijn, en knersing der tanden.quote:
quote:Voorhoede breder verzet
De regering van de impopulaire president François Hollande wordt nerveus van Troadec en zijn kameraden. Niet omdat er voor miljoenen aan ecotaks-tolpoorten zijn gesloopt, maar omdat de rode mutsen mogelijk de voorhoede zijn van een breder verzet tegen de hoge lastendruk. Dat premier Ayrault onlangs plotseling ‘een totale herziening van het belastingstelsel’ aankondigde, bewijst dat Parijs een bijna revolutionaire situatie vreest die het niet beheerst, aldus oud-minister van financiën Alain Madelin in Le Figaro.
Volgens de oud-bewindsman raakt de Franse burger het geloof in de overheid kwijt. De staat kan niet alles, hebben de Fransen ontdekt. De rode mutsen eisen niet meer, maar minder overheid. Dat is een radicale omkering van het perspectief: men wil niet langer vertrouwen op de staat, men wil een staat die vertrouwen geeft.
Niet van de LSD snoepen, Reya.quote:Op maandag 2 december 2013 09:44 schreef Reya het volgende:
[..]
En de kinderen des Koninkrijks zullen uitgeworpen worden in de buitenste duisternis; aldaar zal wening zijn, en knersing der tanden.
Hij vent zijn POL-trofee.quote:Op maandag 2 december 2013 09:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
Goedemorgen.
v_P is weer op pad met zijn kerstmannenpak
[ afbeelding ]
Het einde van de linkse terreur is nabij, ik hoor de ZZM-brigade al snikken.quote:Op maandag 2 december 2013 09:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uitgerekend in Frankrijk. Nu hier nog een wat harder geluid tegen die eeuwige hang naar meer overheid.
Met bier en festivaltenten.quote:Op maandag 2 december 2013 09:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uitgerekend in Frankrijk. Nu hier nog een wat harder geluid tegen die eeuwige hang naar meer overheid.
Somalië?quote:Op maandag 2 december 2013 10:06 schreef waht het volgende:
Gelijk weer over mijn vaderland beginnen hè, smiecht.
Elke dag dat ik de grote stad in ga maakt indrukquote:
Is ook engquote:Op maandag 2 december 2013 10:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke dag dat ik de grote stad in ga maakt indruk...
Door ze veel extra publiciteit en goodwill te gunnen?quote:Op maandag 2 december 2013 10:18 schreef waht het volgende:
Rusland weet goed om te gaan met een kneuzenkermis als Greenpeace.
Ja, en straks de beklaagden publiekelijk te executeren.quote:Op maandag 2 december 2013 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Door ze veel extra publiciteit en goodwill te gunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |