Wil je hier mee zeggen dat.. ?quote:Op maandag 2 december 2013 00:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Alleen in het begin. Je went er aan. probeer maar eens.
Kijk eens naar de redenen waarom die mensen opstappen?quote:Op maandag 2 december 2013 00:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat er mensen opstappen? Je beweert dat het partijbestuur beslist, ofwel er geen stemmingen zijn. Ook je beschuldiging van onderhandelen zie ik niet terug dat je kritiek blijft hebben op je coalitiegenoten lijkt me niks meer dan normaal en dat je blijft vechten voor je idealen en deze ook blijft verspreiden onder de mensen. Ja knikken en slikken is iets wat de SP niet wil doen.
http://www.sallandvoetbal(...)il-ook-na-2014-door/quote:Ontevreden kameraden vertelden over de rigide partijcultuur: lokale politici die de landelijke lijn niet helemaal volgden, werden afgeblaft, stevig onder druk gezet door partij-iconen en indien nodig keihard afgeserveerd als zakkenvullers, verraders of flapdrollen. Maoïstische tactieken regelrecht uit het Rode Boekje.
quote:Per 27 juli heeft het Raalter raadslid Ben Misha afscheid genomen van de lokale SP-fractie. Hij kon zich niet vinden in de ‘dictatoriale lijn’ die wordt gehanteerd door de SP, waarbij Misha geen ruimte vond om zijn mening als burger te geven. Misha gaat verder als eenmansfractie met de naam 1 voor allen
Ik wil daar helemaal niks mee zeggen.quote:
Ik scheer altijd netjes mijn ballen.quote:Op maandag 2 december 2013 00:15 schreef Euribob het volgende:
Ik ben nooit kaal geweest daarbeneden, overigens.
Voordat ze het matras van de FARC-bazen werd zag het er beter uit.quote:
Als ik de achterkant van mijn hoofd scheer, ben ik dan kaal?quote:Op maandag 2 december 2013 00:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik scheer altijd netjes mijn ballen.
Ach of je nou het matras bent van de FARC bazen of de VVD partijbobo's.quote:Op maandag 2 december 2013 00:22 schreef waht het volgende:
[..]
Voordat ze het matras van de FARC-bazen werd zag het er beter uit.
Sommige vrouwen zijn gewoon hun eigen matras.quote:Op maandag 2 december 2013 00:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach of je nou het matras bent van de FARC bazen of de VVD partijbobo's.
En jeukt het?quote:Op maandag 2 december 2013 00:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vind hem redelijk links eigenlijk.quote:Op maandag 2 december 2013 00:26 schreef Hexagon het volgende:
Maar Euribob, wat is jouw politieke kleur eigenlijk. Een van de redenen dat je weinig stemmen ontvangt is omdat dat niet echt uitgesproken is lijkt het.
Ik herinnner me dat je dan een tuinstoel in je douche zette en een scheermes gebruikte. Is dat nog steeds de modus operandi?quote:Op maandag 2 december 2013 00:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vrij rood denk ik. Ik ben niet echt van het slachtofferdenken maar ik geloof wel dat er heel veel mensen zijn die de capaciteiten (in kennis, kapitaal etc.) niet hebben om op elke mogelijk marksegment voor zichzelf de beste keuze eruit te pikken. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat we bij voorbaat alle Nederlanders maar bij het handje moeten nemen als ze een broodje gaan halen bij de bakker (al is er een groep mensen waarbij dit helaas wel nodig is), maar sterke markregulering om dergelijke excessen uit het aanbod te halen is iets waar ik zeker voor pleit.quote:Op maandag 2 december 2013 00:26 schreef Hexagon het volgende:
Maar Euribob, wat is jouw politieke kleur eigenlijk. Een van de redenen dat je weinig stemmen ontvangt is omdat dat niet echt uitgesproken is lijkt het.
Zat ik er niet ver naastquote:Op maandag 2 december 2013 00:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vrij rood denk ik. Ik ben niet echt van het slachtofferdenken maar ik geloof wel dat er heel veel mensen zijn die de capaciteiten (in kennis, kapitaal etc.) niet hebben om op elke mogelijk marksegment voor zichzelf de beste keuze eruit te pikken. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat we bij voorbaat alle Nederlanders maar bij het handje moeten nemen als ze een broodje gaan halen bij de bakker (al is er een groep mensen waarbij dit helaas wel nodig is), maar sterke markregulering om dergelijke excessen uit het aanbod te halen is iets waar ik zeker voor pleit.
Verder zou ik het ergens wel jammer vinden als alle culturele diversiteit in de Europese Unie door diezelfde Europese Unie zouden opgaan in één smakeloze massacultuur, maar dat is waarschijnlijk niet meer dan een restje nationalistisch sentiment en eigenlijk geen argument om maar grof "NEE!" te brullen tegen een garantie van vrede, welvaart en veiligheid.
Tenslotte vind ik het huidige kabinet wel prima, persoonlijk zou ik er voor kiezen om te bezuinigen en tegelijkertijd meer te investeren in de toekomst (wat dus eigenlijk op korte termijn vrij weinig aan het tekort zou doen), je kan wat mij betreft namelijk niet genoeg investeren in het individu, maar ik begrijp het belang van het nakomen van onze eigen regels en ik heb hier vanaf mijn computer dan ook maar makkelijk praten.
Ik breng mijn stokpaardjes, vervolgens brengen zij hun stokpaardjes..quote:Op maandag 2 december 2013 00:53 schreef Hexagon het volgende:
Iig mooi te weten
Iets meer de discussie aan met Paper_Tiger en GSBrder en je speelt je in de kijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |