Ja en nu gaan we huilen omdat het maandag is.quote:Op maandag 2 december 2013 01:14 schreef remlof het volgende:
Hulde voor de uiteenzetting van je denkbeelden Bob.
En terecht.quote:Op maandag 2 december 2013 02:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja en nu gaan we huilen omdat het maandag is.
Je hebt geen stokpaardjes. Enkel 'het kan wel iets minder/meer'.quote:Op maandag 2 december 2013 00:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik breng mijn stokpaardjes, vervolgens brengen zij hun stokpaardjes..![]()
Een goede ideologische discussie is eigenlijk nooit te voeren, het ego van je discussiepartner is te vaak aan zijn ideologie gekoppeld.
De zondagsrust is weer verstoord.quote:Op maandag 2 december 2013 08:41 schreef Mutant01 het volgende:
Ik werd gister achtervolgd door een Street View auto van google.
Dat is de reclassering, heb je weer wat uitgevreten?quote:Op maandag 2 december 2013 08:41 schreef Mutant01 het volgende:
Ik werd gister achtervolgd door een Street View auto van google.
Ik vreet altijd wat uit, dus ik zou het niet weten.quote:Op maandag 2 december 2013 08:48 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is de reclassering, heb je weer wat uitgevreten?
Straks moet je nog terug naar Turkije.quote:Op maandag 2 december 2013 08:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vreet altijd wat uit, dus ik zou het niet weten.
quote:Op maandag 2 december 2013 08:54 schreef waht het volgende:
[..]
Straks moet je nog terug naar Turkije.
Ik verhuis graag naar Rotterdam.quote:
Hij mag best komen, maar dan moet ie wel eerst met succes een inburgeringscursus afleggen.quote:Op maandag 2 december 2013 09:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Guido, Mutant en Tem willen je niet hebben.
Eigen schuld dikke bult, troll.
Ik zou er niet aan beginnen. Altijd ellende met die jongen.quote:Op maandag 2 december 2013 09:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij mag best komen, maar dan moet ie wel eerst met succes een inburgeringscursus afleggen.
Dat klopt inderdaad. Wahtiaanse toestanden kunnen we missen als kiespijn.quote:Op maandag 2 december 2013 09:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan beginnen. Altijd ellende met die jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |