SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Website:
http://programma.bnn.nl/15/van-god-los/home
Uitzending:
Van God Los zie je iedere zondag 20:20 uur bij BNN op 3!know'm sayin?
word? word.![]()
Bang voor te heftige reacties hebben ze dus een blonde Nederlander gecast als dader?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Dat vrees ik ook.quote:Op zondag 1 december 2013 23:47 schreef golfer het volgende:
Bang voor te heftige reacties hebben ze dus een blonde Nederlander gecast als dader?Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
Mogelijk was er geen gekleurde man te vinden die homo wilde spelen. Lastiger dan je denkt.Je raekt an de dinge geweun.![]()
Dachten we hier (= woonkamer met huisgenoten) ookquote:Op zondag 1 december 2013 23:47 schreef golfer het volgende:
Bang voor te heftige reacties hebben ze dus een blonde Nederlander gecast als dader?Your beauty never ever scared me.![]()
Ik heb heel veel moeite met die zogenaamde deskundigen die oordelen over personen zonder ze ooit echt gediagnosticeerd te hebben of ze in levende lijve ontmoet te hebben.quote:Op maandag 2 december 2013 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Kijk nu voor het eerst zo'n filmpje maar is best wel interessant
Beetje de Waldorf en Stadler van de Muppetshow.
Commentaar geven vanaf je balkon.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Nouja, dit is natuurlijk wel anders.. Hij helpt ook met het schrijven van de serie, en aan de hand van de diagnosticering ervoor zorgen dat de acteurs die storingen ook daadwerkelijk kunnen overbrengenquote:Op maandag 2 december 2013 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb heel veel moeite met die zogenaamde deskundigen die oordelen over personen zonder ze ooit echt gediagnosticeerd te hebben of ze in levende lijve ontmoet te hebben.
Commentaar geven vanaf je balkon.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
zijn we op fok ook goed in.quote:Op maandag 2 december 2013 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb heel veel moeite met die zogenaamde deskundigen die oordelen over personen zonder ze ooit echt gediagnosticeerd te hebben of ze in levende lijve ontmoet te hebben.
Commentaar geven vanaf je balkon.![]()
Ik vond het wel ongeloofwaardig dat hij zo makkelijk op het einde meeging op de fiets met die andere homo. En de ouders deden niets.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
zoiets is wel gebeurd als ik de uitspraak lees.quote:Op maandag 2 december 2013 07:26 schreef Paul het volgende:
Ik vond het wel ongeloofwaardig dat hij zo makkelijk op het einde meeging op de fiets met die andere homo. En de ouders deden niets.![]()
Precies, waar gebeurd maar niet slim.quote:Op maandag 2 december 2013 07:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
zoiets is wel gebeurd als ik de uitspraak lees.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
afschuwelijk toch voor die ouders? Las ook dat ze gescheiden zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 09:04 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Precies, waar gebeurd maar niet slim.![]()
Met name bij een aflevering in het eerste seizoen is het verhaal erg verdraaid, met die drie jongens die gingen stappen in Amsterdam.quote:Op zondag 1 december 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Meestal is het wel redelijk 1 op 1, maar ik heb ook wel eens verhalen gezien waarbij wel erg veel dingen waren verdraaid. Onnodig eigenlijk want verhalen zijn vaak al spectaculair en indrukwekkend genoeg van zichzelf.![]()
Ja idd, daar werd echt van alles bijgehaald, een afscheid, stiekeme verliefdheid, homohaat, de dood in een trein, terwijl dat gewoon thuis was. Vond ik echt wel ver gaan hoorquote:Op maandag 2 december 2013 09:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Met name bij een aflevering in het eerste seizoen is het verhaal erg verdraaid, met die drie jongens die gingen stappen in Amsterdam.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik ook. Heb de aflevering laatst nog teruggekeken en vind eigenlijk dat de regisseur de casus heeft misbruikt om een statement te maken. En daar vind ik VGL niet het juiste programma voor.quote:Op maandag 2 december 2013 09:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, daar werd echt van alles bijgehaald, een afscheid, stiekeme verliefdheid, homohaat, de dood in een trein, terwijl dat gewoon thuis was. Vond ik echt wel ver gaan hoor![]()
Ja idd, dat gevoel krijg je er dan bij, niet netjes ook tegenover de nabestaanden.quote:Op maandag 2 december 2013 09:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook. Heb de aflevering laatst nog teruggekeken en vind eigenlijk dat de regisseur de casus heeft misbruikt om een statement te maken. En daar vind ik VGL niet het juiste programma voor.know'm sayin?
word? word.![]()
Het is gebaseerd op, geen waarheidbiografiequote:Op maandag 2 december 2013 09:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, daar werd echt van alles bijgehaald, een afscheid, stiekeme verliefdheid, homohaat, de dood in een trein, terwijl dat gewoon thuis was. Vond ik echt wel ver gaan hoor![]()
Ja, maar het is wel krom dat ze de meeste verhalen zo dicht mogelijk bij de werkelijkheid proberen te houden, en alleen invullen wat ze niet weten, en dan deze BAM! een hele andere lijn qua opzetquote:Op maandag 2 december 2013 11:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op, geen waarheidbiografie
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Het is tv drama. Logisch dat t wordt aangedikt anders zijn alle afleveringen zo saai als gisterquote:Op maandag 2 december 2013 12:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel krom dat ze de meeste verhalen zo dicht mogelijk bij de werkelijkheid proberen te houden, en alleen invullen wat ze niet weten, en dan deze BAM! een hele andere lijn qua opzet![]()
Dit ging echt veel verder dan aandikken of dingen met fantasie invullen, dit was gewoon een statement maken ten koste van het verhaal. Het enige was klopte was dat een jongen uitging en een uiteindelijke fatale klap kreeg van een man. De leeftijden, persoonlijke relaties en redenen van de dader waren compleet uit de lucht gegrepen.quote:Op maandag 2 december 2013 12:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is tv drama. Logisch dat t wordt aangedikt anders zijn alle afleveringen zo saai als gisterknow'm sayin?
word? word.![]()
Maar het briefje uit Spookbeeld klopte wel woord voor woord. Ik snap ook niet helemaal waarom ze bij de ene zaak zo veel dichter bij de waarheid blijven dan bij de andere zaak. Op verzoek van de nabestaanden kan het niet zijn, die worden niet eens geinformeerd dat ze ermee bezig zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 11:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op, geen waarheidbiografieJe raekt an de dinge geweun.![]()
Dat is de vrije interpretatie van de schrijver. de kracht van de serie.quote:Op maandag 2 december 2013 12:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Maar het briefje uit Spookbeeld klopte wel woord voor woord. Ik snap ook niet helemaal waarom ze bij de ene zaak zo veel dichter bij de waarheid blijven dan bij de andere zaak. Op verzoek van de nabestaanden kan het niet zijn, die worden niet eens geinformeerd dat ze ermee bezig zijn.![]()
Omdat niet alle verhalen meteen boeiend zijn voor film. Met die wietkweker lieten ze toch ook een personage zien die achteraf alleen in zn hoofd bestondquote:Op maandag 2 december 2013 12:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Maar het briefje uit Spookbeeld klopte wel woord voor woord. Ik snap ook niet helemaal waarom ze bij de ene zaak zo veel dichter bij de waarheid blijven dan bij de andere zaak. Op verzoek van de nabestaanden kan het niet zijn, die worden niet eens geinformeerd dat ze ermee bezig zijn.![]()
Oke. Oneens met het laatste overigens.quote:Op maandag 2 december 2013 12:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is de vrije interpretatie van de schrijver. de kracht van de serie.Dan pakken ze toch écht de verkeerde zaken. De zaak van Tinka van Rooij was sowieso al een interessante zaak zonder het 'personage uit zijn hoofd'.quote:Op maandag 2 december 2013 12:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat niet alle verhalen meteen boeiend zijn voor film. Met die wietkweker lieten ze toch ook een personage zien die achteraf alleen in zn hoofd bestond
De zaak van Renate en Elisa van Oudenaren (kaartenhuis) is véél boeiender dan in de serie geschetst. Vader Huib heeft ook nog een poging gedaan om de hond om te brengen. Ik vind het persoonlijk jammer dat zulke details eruit gelaten worden.Je raekt an de dinge geweun.![]()
Het is tv drama, ze maken geen 1 op 1 reconstructies, soms leent t verhaal zich beter voor wat verzinsels.![]()
En dan zijn we weer terug bij het punt dat ik dat persoonlijk dus jammer vindt, niks meer en niks minder.
Je raekt an de dinge geweun.![]()
Pfff dit was echt de minst onprettige aflevering ooit van Van God Los. Ben er helemaal akelig vanMoet ook zeggen dat de shots en het camerawerk het er niet prettiger op maakten, veel te veel beweging.
Ook erg onprettig waren de reacties in het vorige topic, wat een stoere hetero's hier zeg
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Minst onprettig = prettig.quote:Op maandag 2 december 2013 15:17 schreef RaymanNL het volgende:
Pfff dit was echt de minst onprettige aflevering ooit van Van God Los. Ben er helemaal akelig vanMoet ook zeggen dat de shots en het camerawerk het er niet prettiger op maakten, veel te veel beweging.
Ook erg onprettig waren de reacties in het vorige topic, wat een stoere hetero's hier zeg![]()
Ik vind het wel jammer dat er alleen in het eerste seizoen andere zaken dan moordzaken aan bod kwamen.Don't you love her madly?![]()
Haha scherp! XDquote:Op maandag 2 december 2013 15:33 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Minst onprettig = prettig.14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Er was toch altijd een moord?quote:Op maandag 2 december 2013 15:44 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er alleen in het eerste seizoen andere zaken dan moordzaken aan bod kwamen.![]()
Het was een saaie kutafleveringquote:Op maandag 2 december 2013 15:17 schreef RaymanNL het volgende:
Ook erg onprettig waren de reacties in het vorige topic, wat een stoere hetero's hier zeg![]()
niet mijn mening maar dat is wat deze serie isquote:Op maandag 2 december 2013 13:03 schreef Messina het volgende:
[..]
Oke. Oneens met het laatste overigens.![]()
De serie is: "de kracht van de serie".quote:Op maandag 2 december 2013 16:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
niet mijn mening maar dat is wat deze serie is
Dat maakt geen boter...
Je raekt an de dinge geweun.![]()
Ik vond het een goede aflevering, weer als vanouds. Deed me denken aan seizoen 1 qua opbouw en psychologische diepgang.
Ik kon me oprecht inleven in die jongens, beiden een rugzakje en ja, volgens mij is dit echt hoe sexueel misbruik tussen jongeren onderling ontstaat volgens mij.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:06 schreef Mishu het volgende:
Ik vond het een goede aflevering, weer als vanouds. Deed me denken aan seizoen 1 qua opbouw en psychologische diepgang.
Ik kon me oprecht inleven in die jongens, beiden een rugzakje en ja, volgens mij is dit echt hoe sexueel misbruik tussen jongeren onderling ontstaat volgens mij.
Zwarte Piet is uit!
Dat dus. Verder een sterke en heftige aflevering, maar dat vond ik wel erg raar.quote:Op maandag 2 december 2013 07:26 schreef Paul het volgende:
Ik vond het wel ongeloofwaardig dat hij zo makkelijk op het einde meeging op de fiets met die andere homo. En de ouders deden niets.![]()
Liefde doet rare dingenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat dus. Verder een sterke en heftige aflevering, maar dat vond ik wel erg raar.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Vooral dat die ouders hem gewoon mee lieten gaan vond ik vreemd. Dat hij zelf meeging kan ik nog wel inkomen, maar bij het gedrag van die ouders zet ik mijn vraagtekens.quote:
Net overigens ook nog even de eerste aflevering van dit seizoen gekeken. Vond dat nog wel een aardige aflevering met inderdaad wel wat flauwe humor. Hans Kazan kan natuurlijk echt niet in een serie als deze, maar zo slecht als de meesten hier de aflevering vonden, vond ik het zeker niet.![]()
Lees de uitspraak.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
die ouders hem gewoon mee lieten gaan vond ik vreemd. Dat hij zelf meeging kan ik nog wel inkomen, maar bij het gedrag van die ouders zet ik mijn vraagtekens.Je raekt an de dinge geweun.![]()
De vader wilde hem lozen de moeder niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vooral dat die ouders hem gewoon mee lieten gaan vond ik vreemd. Dat hij zelf meeging kan ik nog wel inkomen, maar bij het gedrag van die ouders zet ik mijn vraagtekens.
Net overigens ook nog even de eerste aflevering van dit seizoen gekeken. Vond dat nog wel een aardige aflevering met inderdaad wel wat flauwe humor. Hans Kazan kan natuurlijk echt niet in een serie als deze, maar zo slecht als de meesten hier de aflevering vonden, vond ik het zeker niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 03-12-2013 19:34:42 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik heb laatst seizoen 1 en 2 gedownload want ik kende de serie eerst helemaal niet maar toen ik via FOK! las hoe die zaak echt gegaan wasquote:Op maandag 2 december 2013 09:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Met name bij een aflevering in het eerste seizoen is het verhaal erg verdraaid, met die drie jongens die gingen stappen in Amsterdam.Echt wtf, er was geen enkel verband meer.
![]()
Misschien is het al voorbij gekomen maar iemand een idee over welke zaak de uitzending van morgen gaat?Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Net de aflevering teruggekeken, ik vond hem wel wat borderline achtig.quote:Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef Meke het volgende:
Ik vind het wel jammer dat het niet naar boven komt waar dit gedrag bij de rooie vandaan komt...![]()
Welnee. Pubertijd plus sociale isolatie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Net de aflevering teruggekeken, ik vond hem wel wat borderline achtig.Je raekt an de dinge geweun.![]()
https://www.facebook.com/vangodlosquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:07 schreef Buster24 het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen maar iemand een idee over welke zaak de uitzending van morgen gaat?![]()
ja viel me ook opquote:Op zondag 8 december 2013 21:33 schreef roos85 het volgende:
Begonnen
Is bij jullie het geluid ook zo slecht/zacht?![]()
Ja.quote:Op zondag 8 december 2013 21:33 schreef roos85 het volgende:
Begonnen
Is bij jullie het geluid ook zo slecht/zacht?Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
ja weer een teleurstellingquote:Op zondag 8 december 2013 21:48 schreef Lovechild het volgende:
Wat een niet te volgen aflevering zeg.![]()
Inderdaad, en dan nog dat slechte geluidquote:Op zondag 8 december 2013 21:48 schreef Lovechild het volgende:
Wat een niet te volgen aflevering zeg.![]()
![]()
Vorige week was wel een leuke.quote:Zwarte Piet is uit!
Raar mannetje.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Simon? Das echt niet alleen pubertijd en sociale isolatie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:34 schreef Messina het volgende:
[..]
Welnee. Pubertijd plus sociale isolatie.![]()
Ik mis de BNerVoltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Oh echt wel hoorquote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef thewallsareshifting het volgende:
In seizoen 1 had je volgens mij helemaal geen BN'ers... stukken beter imo.![]()
Dat waren echt acteurs... (Georgina Verbaan, Tygo, etc.) vanaf seizoen 2 had je echt BN'ers tussen zitten zoals Kim Feenstra en Nicolette Kluijver.quote:![]()
Pff je hoeft dit niet te kijken hè.Zwarte Piet is uit!
Is ze nu wel of niet vreemd gegaan? Geluid is waardeloos.Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Oh zo bedoel jequote:Op zondag 8 december 2013 22:12 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Dat waren echt acteurs... (Georgina Verbaan, Tygo, etc.) vanaf seizoen 2 had je echt BN'ers tussen zitten zoals Kim Feenstra en Nicolette Kluijver.![]()
![]()
volgens mij niet hij ziet spokenquote:Op zondag 8 december 2013 22:13 schreef Buster24 het volgende:
Is ze nu wel of niet vreemd gegaan? Geluid is waardeloos.![]()
Hij heeft haar een klap gegeven.quote:Op zondag 8 december 2013 22:14 schreef Markeerstift het volgende:
Ik snap er ook geen drol van, hoe was zij in haar mond gaan bloeden?know'm sayin?
word? word.![]()
Volgens mij was ze wel vreemd gegaan hoor.. Volgens mij noemde hij een naam en fluisterde ze ja..
Maar ja het geluid is echt waardeloos dus kan ook anders zijn!![]()
Misschien zij ze wel ja om van het gezeik af te zijnquote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef Crohnjurist het volgende:
Volgens mij was ze wel vreemd gegaan hoor.. Volgens mij noemde hij een naam en fluisterde ze ja..
Maar ja het geluid is echt waardeloos dus kan ook anders zijn!![]()
ja dat kan, maar ze zei het wel, zo blijkt dus ook net!quote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Misschien zij ze wel ja om van het gezeik af te zijn![]()
dit.quote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Misschien zij ze wel ja om van het gezeik af te zijn![]()
Volgende week weer echte acteurs.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |