Oh echt wel hoorquote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef thewallsareshifting het volgende:
In seizoen 1 had je volgens mij helemaal geen BN'ers... stukken beter imo.
Dat waren echt acteurs... (Georgina Verbaan, Tygo, etc.) vanaf seizoen 2 had je echt BN'ers tussen zitten zoals Kim Feenstra en Nicolette Kluijver.quote:
Oh zo bedoel jequote:Op zondag 8 december 2013 22:12 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Dat waren echt acteurs... (Georgina Verbaan, Tygo, etc.) vanaf seizoen 2 had je echt BN'ers tussen zitten zoals Kim Feenstra en Nicolette Kluijver.
volgens mij niet hij ziet spokenquote:Op zondag 8 december 2013 22:13 schreef Buster24 het volgende:
Is ze nu wel of niet vreemd gegaan? Geluid is waardeloos.
Hij heeft haar een klap gegeven.quote:Op zondag 8 december 2013 22:14 schreef Markeerstift het volgende:
Ik snap er ook geen drol van, hoe was zij in haar mond gaan bloeden?
Misschien zij ze wel ja om van het gezeik af te zijnquote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef Crohnjurist het volgende:
Volgens mij was ze wel vreemd gegaan hoor.. Volgens mij noemde hij een naam en fluisterde ze ja..
Maar ja het geluid is echt waardeloos dus kan ook anders zijn!
ja dat kan, maar ze zei het wel, zo blijkt dus ook net!quote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Misschien zij ze wel ja om van het gezeik af te zijn
dit.quote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Misschien zij ze wel ja om van het gezeik af te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |