En daarna heerlijk de trap oplopen alsof z´n neus bloedt met een schuimbekkende Bruma achter hem aan, precies daar waar de camera´s staan.quote:
Gozer die al jaren international is en een wk finale heeft gespeeld laat zich echt niet gek maken door zo'n puberend jochie.quote:Op zondag 1 december 2013 19:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En daarna heerlijk de trap oplopen alsof z´n neus bloedt met een schuimbekkende Bruma achter hem aan, precies daar waar de camera´s staan.
Baas
Heeft weinig te maken met zich gek laten maken. Eerder dat hij uitstekend iemand anders gek kan maken, en er toch als bovenliggende partij uit te komenquote:Op zondag 1 december 2013 19:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gozer die al jaren international is en een wk finale heeft gespeeld laat zich echt niet gek maken door zo'n puberend jochie.
Vind ik oprecht. Niet mijn soort speler/persoon. Maar dat soort dingen doet hij wel slim, net als vorig jaar.quote:
Mooi, anders hadden we moeten stunten ja.quote:Op zondag 1 december 2013 19:47 schreef Shreyas het volgende:
Oh ik zie nu pas dat Heerenveen de inhaalwedstrijd tegen ADO aanstaande woensdag speelt. Ze hebben dus maar drie dagen om zich voor te bereiden op het duel met Feyenoord. Dus Feyenoord heeft goede kans daar te winnen.
Inderdaad een sluwe speler, daarbij een prima provocateur.quote:Op zondag 1 december 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik oprecht. Niet mijn soort speler/persoon. Maar dat soort dingen doet hij wel slim, net als vorig jaar.
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 01-12-2013 om 19:45:07Stuk of 20 supporters van PSV hebben vanavond op De Herdgang onvrede aan spelers kenbaar gemaakt. Schaars en Depay gingen gesprek aan reageer retweet
Werken voor je kankuhcheld.quote:Op zondag 1 december 2013 19:57 schreef Pascalus het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 01-12-2013 om 19:45:07Stuk of 20 supporters van PSV hebben vanavond op De Herdgang onvrede aan spelers kenbaar gemaakt. Schaars en Depay gingen gesprek aan reageer retweet
Dat toontje van Schaars stond Koeman niet aan. Die laatste blik richting Schaars spreekt boekdelen. Niks "Ronald", dat is "meneer Koeman" voor jou, pik.quote:Op zondag 1 december 2013 19:34 schreef Vasion het volgende:
In dat opstootje hadden er een paar een conflict met Koeman. Lekker slim alsie straks bondscoach wordt.
Is toch pas na 22.00 uur?quote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand waar ik Studio Neus terug kan kijken? Heb echt een uur vast gestaan in Rotterdam, dus heb 't gemist.
rond 00:00 uur op Ned 3 worden de samenvattingen herhaald.quote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand waar ik Studio Neus terug kan kijken? Heb echt een uur vast gestaan in Rotterdam, dus heb 't gemist.
De harde kern is al flink in het aantal geslonken.quote:Op zondag 1 december 2013 19:57 schreef Pascalus het volgende:
Guus Hiddink wordt bondscoach. en Schaars wordt toch niet geselecteerd.quote:Op zondag 1 december 2013 19:34 schreef Vasion het volgende:
In dat opstootje hadden er een paar een conflict met Koeman. Lekker slim alsie straks bondscoach wordt.
Vraagteken vanwege incident in spelerstunnel?quote:Op zondag 1 december 2013 20:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hopelijk vinden we onze grote vriend Mathijsen weer iedere wedstrijd in de basisopstelling terug
Mooie goal maar winnen tegen dit psv is niet zo bijzonderquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 20:06 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat toontje van Schaars stond Koeman niet aan. Die laatste blik richting Schaars spreekt boekdelen. Niks "Ronald", dat is "meneer Koeman" voor jou, pik.
Gisteren in een bezopen toestand na het voetbal iedereen in mijn team zitten wijs maken dat Boetius vandaag ging vlammenquote:
Studio Sport? Gewoon op uitzendinggemist. En Studio voetbal ook.quote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Stond ie er weer?quote:Op zondag 1 december 2013 19:57 schreef Pascalus het volgende:
De 0-1 was dan wel zijn fout.quote:Op zondag 1 december 2013 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren in een bezopen toestand na het voetbal iedereen in mijn team zitten wijs maken dat Boetius vandaag ging vlammen
Helaas geen knaken op gezet
Zo inderdaad die is echt in bloedvorm laatste weken.quote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Clasie was (weer) zo verschrikkelijk goed vandaag he.
Niks mis mee. Hebben meer spelers maar zo een mentaliteit als de zijne.quote:Op zondag 1 december 2013 20:20 schreef eight het volgende:
[..]
Vraagteken vanwege incident in spelerstunnel?
Zou me niets verbazen als hij wat geflikt heeft. Hij heeft soms ook een steekje los.
Ik vind het altijd maar een beetje geacteerd bij hem. Zie ook die belachelijke reactie tegen Castaignos dit jaarquote:Op zondag 1 december 2013 20:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks mis mee. Hebben meer spelers maar zo een mentaliteit als de zijne.
Dat wel alleen reageert hij soms wat vreemd.quote:Op zondag 1 december 2013 20:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks mis mee. Hebben meer spelers maar zo een mentaliteit als de zijne.
Hij heeft dan ook geen hoofd om filmrollen mee te vervullen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het altijd maar een beetje geacteerd bij hem. Zie ook die belachelijke reactie tegen Castaignos dit jaar
Die was geweldig!quote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Clasie was (weer) zo verschrikkelijk goed vandaag he.
Fantastisch ja. Ik stond op Y2 (onverwacht goede sfeer daar trouwensquote:Op zondag 1 december 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
Wat probeerden die boertjes nou in het uitvak na afloop?wereldkampioenschap plexiglasrammen.
Deden ze wat? Ik heb ze niet gehoord.quote:Op zondag 1 december 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
Wat probeerden die boertjes nou in het uitvak na afloop?wereldkampioenschap plexiglasrammen.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Fantastisch ja. Ik stond op Y2 (onverwacht goede sfeer daar trouwens) en heb na afloop gewoon nog een poos staan loeren naar die ongelofelijk debielen.
Ook zo'n gast was erover heen geklommen en dreigde om te gaan springen o.i.d
Was slechts een feyenoorder die ze een beetje ging provoceren en op de ramen ging bonken. Vervolgens werd het idd een WK plexiglasrammenquote:Op zondag 1 december 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
Sowieso wel vaker redelijk goede sfeer daar de laatste jaren. Zou tof zijn als daar ook iets ontstaat. Heb je gewoon op alle zijdes "fanatiek" publiek. Zie je nergens in Nederland.quote:Op zondag 1 december 2013 21:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Fantastisch ja. Ik stond op Y2 (onverwacht goede sfeer daar trouwens) en heb na afloop gewoon nog een poos staan loeren naar die ongelofelijk debielen.
Ook zo'n gast was erover heen geklommen en dreigde om te gaan springen o.i.d
Vind het wel lachen nu, ook één van de weinige keren dat ik het kijkquote:
Echt onvoorstelbaar.quote:
Het is sowieso altijd wel fanatiek in De Kuip. Maar zoiets als vandaag elke wedstrijd hebben is wel bruut, ja.quote:Op zondag 1 december 2013 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso wel vaker redelijk goede sfeer daar de laatste jaren. Zou tof zijn als daar ook iets ontstaat. Heb je gewoon op alle zijdes "fanatiek" publiek. Zie je nergens in Nederland.
O dan weet je al dat het een compleet onterechte overwinning was, dat Pelle rood had moeten hebben voor schwalbes en Bruma niks verkeerds deed de gehele middag.quote:Op zondag 1 december 2013 22:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Met Waterreus toch?Jammer dat ik nu geen werkende tv bij de hand heb
Alleen jammer dat Feyenoord er niets aan doet aan het uitvak er werd weer van alles naar beneden gegooidquote:Op zondag 1 december 2013 22:31 schreef Muto het volgende:
Dat uitvak naar de tweede ring is wat dat betreft wel een goede zet geweest, al is de interactie met het uitvak iets minder. Maar gebied rond Y is nu ook fanatieker.
Kan je ook niet zoveel aan doen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:44 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Feyenoord er niets aan doet aan het uitvak er werd weer van alles naar beneden gegooid
Eens. Vorig jaar hadden ze uiteindelijk een net opgehangen, maar die hangt er niet meer?quote:Op zondag 1 december 2013 22:44 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Feyenoord er niets aan doet aan het uitvak er werd weer van alles naar beneden gegooid
Met een net wordt er ook wel zooi naar beneden gegooid. Bekers zeik, ja... echtquote:Op zondag 1 december 2013 22:58 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
dan maar een net ophangen opkomen voor je eigen supporters
Gewoon extra rij glasplaten. Als je misgooit krijg je het zelf over je heen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een net wordt er ook wel zooi naar beneden gegooid. Bekers zeik, ja... echt
Achja, hij vergeet dat Rekik al 4x z'n 2e gele had kunnen krijgen en dat Maher ook rood had kunnen krijgen. Die man heeft geen plaat voor zijn kop, maar een complete flat.quote:Op maandag 2 december 2013 08:08 schreef Haringkop het volgende:
Ik zit net dat interview met Cocu terug te kijken. Sjonge wat is die zuur zeg hehe, 't lag allemaal aan Makkelie. Hij is zeker even vergeten dat z'n ploeg hele de wedstrijd onder de voeten is gelopen.
Man man speelden we maar elke week zo
Het was ook gewoon wachten op een rode kaart bij PSV. Wij hadden het in de rust er al over dat als Feyenoord zo zou blijven spelen dat meer kaarten aan hun zijde gewoon niet konden uitblijven.quote:Op maandag 2 december 2013 08:38 schreef ace_eleven het volgende:
Al met al wel tevreden over de pot, al was de eerste helft niet zo sterk vond ik. Vooral Clasie haalde zijn niveau wel, maar vrder was het wel weer veeel balbezit met weinig kansen.
Maar goed, psv met een eierdop terug naar Brabant sturen doet het natuurlijk altijd goed. Ik had nog wel gehoopt op iets meer aan het doelsaldo te werken, maar t is wel netjes uitgespeeld. Waterreus ook: ja, als je maar 2x op doel schiet, heb je niet echt recht op de overwinning
Die Rekik had volgns mij wel 5 of 6 keer geel kunnen krijgen trouwens
Ja, dat zat er wel een beetje aan te komen ook jaquote:Op maandag 2 december 2013 09:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het was ook gewoon wachten op een rode kaart bij PSV. Wij hadden het in de rust er al over dat als Feyenoord zo zou blijven spelen dat meer kaarten aan hun zijde gewoon niet konden uitblijven.
Die vergat ik net inderdaad nog.quote:
Sowieso was die overtreding al geel waard, anders had Boetius er gewoon door geweest.quote:Op maandag 2 december 2013 09:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat zat er wel een beetje aan te komen ook jaIn SV zeiden ze trouwens dat Burma direct voor zijn eerste overtreding geel kreeg, maar dat was toen al zijn 2e overtreding in 3,5 minuten
Nee, dat was hij niet vergeten, maar hij dacht dat Feyenoord dat maar een kwartier vol kon houden en dat PSV ze daarna kon wegtikken o.i.d.quote:Op maandag 2 december 2013 08:08 schreef Haringkop het volgende:
Ik zit net dat interview met Cocu terug te kijken. Sjonge wat is die zuur zeg hehe, 't lag allemaal aan Makkelie. Hij is zeker even vergeten dat z'n ploeg hele de wedstrijd onder de voeten is gelopen.
Het zeiken op de scheids is echt te triest voor woorden. Hoe dom is Bruma om aan de arm van Pelle te gaan hangen als je al geel hebt?quote:Op maandag 2 december 2013 09:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat zat er wel een beetje aan te komen ook jaIn SV zeiden ze trouwens dat Burma direct voor zijn eerste overtreding geel kreeg, maar dat was toen al zijn 2e overtreding in 3,5 minuten
Maar gelukkig maar dat we de score (terecht) hebben kunnen omdraaien, anders hadden WIJ weer in het rechterrijtje gekomen, is toch wel door een mentale ondergrens zakken, nu doen we wel lekker mee met de (sub)top
Dit dus. Ook het argument dat het je eerste overtreding is of dat de wedstrijd pas 4 minuten onder weg was. Alsof we dan voor spek-en-bonen voetballen..quote:Op maandag 2 december 2013 09:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso was die overtreding al geel waard, anders had Boetius er gewoon door geweest.
Bruma kwam puur om te kwallen en kon de druk van de Kuip absoluut niet aan. Bij aankomst van de spelersbus stak hij zijn middelvinger al op.quote:Op maandag 2 december 2013 09:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het zeiken op de scheids is echt te triest voor woorden. Hoe dom is Bruma om aan de arm van Pelle te gaan hangen als je al geel hebt?
Ja idd.quote:Op maandag 2 december 2013 09:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bruma kwam puur om te kwallen en kon de druk van de Kuip absoluut niet aan. Bij aankomst van de spelersbus stak hij zijn middelvinger al op.
Die Bruma maakt er eigenlijk al heel het seizoen een potje van. Die heeft al wat slippertjes gemaakt. Rekik vind ik nog steeds een goede speler.quote:Op maandag 2 december 2013 09:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja idd.
In het begin van het seizoen was ik nog jaloers op het centrale duo van PSV aangezien dat 'onze spelers' zijn, maar bij nader inzien hebben we met De Vrij, BMI en Mathijsen prima verdedigers.
En dan Cocu zeggen dat Feyenoord alleen het eerste kwartier agressief begint en dat ze het daarna nooit vol konden houden en dat PSV eigenlijk wel lekker in de wedstrijd zat, blablablabla.quote:Op maandag 2 december 2013 09:57 schreef Caland het volgende:
Catenaccio: Kopduels gewonnen #feypsv
Pellè 8
Bruma 2
Rekik 2"
AANTAL PASSES #FEYPSV:
Josefzoon 9
Bakalli 9
Pellè 46
PSV kwam vandaag niet verder dan een armoedige 3 schoten (2 op doel). Feyenoord 16 (5 op doel)
En dan nog huilen over een scheids.
Ik zat dat te luisteren en ik dacht: die man heeft heel ergens anders een voetbalwedstrijd zitten kijken.quote:Op maandag 2 december 2013 10:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
En dan Cocu zeggen dat Feyenoord alleen het eerste kwartier agressief begint en dat ze het daarna nooit vol konden houden en dat PSV eigenlijk wel lekker in de wedstrijd zat, blablablabla.
Wat een rare trainer is dat. Hij heeft geen uitstraling en gewoon geen verstand van voetbal.
Maher maakte het nog gekker. Die vond dat PSV de baas was over het middenveld.quote:Op maandag 2 december 2013 10:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
En dan Cocu zeggen dat Feyenoord alleen het eerste kwartier agressief begint en dat ze het daarna nooit vol konden houden en dat PSV eigenlijk wel lekker in de wedstrijd zat, blablablabla.
Wat een rare trainer is dat. Hij heeft geen uitstraling en gewoon geen verstand van voetbal.
Niemand neemt hem nog serieus.quote:Op maandag 2 december 2013 10:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
quote:Adam Maher: 'Ik denk wel dat we de goede weg zijn ingeslagen'
Het lijkt slechts een eerste vereiste om tot goede resultaten te kunnen komen. Toch ziet Adam Maher juist in de strijdlust die PSV zondag toonde in de verloren topper tegen Feyenoord (3-1) een signaal van nieuw elan in Eindhoven.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ijn-ingeslagen.dhtml
"Ik was vroeger supporter van Ajax", zegt de in Rotterdam geboren Bruma. "Totdat ik bij Feyenoord ging spelen. Op de eerste dag kwam ik daar nog aan met mijn Ajax-tas en scheenbeschermers. Maar na een jaar of twee ben ik Feyenoord gaan volgen."quote:Op maandag 2 december 2013 09:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bruma kwam puur om te kwallen en kon de druk van de Kuip absoluut niet aan. Bij aankomst van de spelersbus stak hij zijn middelvinger al op.
quote:Op maandag 2 december 2013 10:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zetten ze een neus voor de groep, blijkt het een wipneus te zijn. Tja, daar gaat je jubileumjaar...
Lurling 2. Die moeten ze niet meer opstellen als ze in de Kuip komen ballen want die pakt elke wedstrijd tegen ons rood.quote:Op maandag 2 december 2013 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
"Ik was vroeger supporter van Ajax", zegt de in Rotterdam geboren Bruma. "Totdat ik bij Feyenoord ging spelen. Op de eerste dag kwam ik daar nog aan met mijn Ajax-tas en scheenbeschermers. Maar na een jaar of twee ben ik Feyenoord gaan volgen."
quote:Op maandag 2 december 2013 10:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lurling 2. Die moeten ze niet meer opstellen als ze in de Kuip komen ballen want die pakt elke wedstrijd tegen ons rood.
Zozo na twee jaar te spelen bij Feyenoord ging hij de club al volgen.quote:Op maandag 2 december 2013 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
"Ik was vroeger supporter van Ajax", zegt de in Rotterdam geboren Bruma. "Totdat ik bij Feyenoord ging spelen. Op de eerste dag kwam ik daar nog aan met mijn Ajax-tas en scheenbeschermers. Maar na een jaar of twee ben ik Feyenoord gaan volgen."
Had er ook veel eerder al af gemoeten. Zelfde met Rekik en Arias overigens.quote:Op maandag 2 december 2013 10:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]Inderdaad zeg. En dat terwijl hij niet eens extreem uitgefloten of bejegend werd.
Goed man, 16 schoten en maar 5 op doel.quote:Op maandag 2 december 2013 09:57 schreef Caland het volgende:
Catenaccio: Kopduels gewonnen #feypsv
Pellè 8
Bruma 2
Rekik 2"
AANTAL PASSES #FEYPSV:
Josefzoon 9
Bakalli 9
Pellè 46
PSV kwam vandaag niet verder dan een armoedige 3 schoten (2 op doel). Feyenoord 16 (5 op doel)
En dan nog huilen over een scheids.
1cm naast is ook niet op doel. 1km p/u in de handen van de keeper wel.quote:Op maandag 2 december 2013 10:45 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Goed man, 16 schoten en maar 5 op doel.
Mooi. Misschien gaat Mulder nu net als Immers ook beter spelen.quote:Op maandag 2 december 2013 10:22 schreef ursel het volgende:
Hahn definitief voor drie jaar naar Feyenoord
Viel me gisteren op dat hij eindelijk eens een keer snel opbouwde. Een aantal keer gooide hij BMI snel aan en dat werkte goed!quote:Op maandag 2 december 2013 10:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mooi. Misschien gaat Mulder nu net als Immers ook beter spelen.
Inderdaad ja!quote:Op maandag 2 december 2013 10:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Viel me gisteren op dat hij eindelijk eens een keer snel opbouwde. Een aantal keer gooide hij BMI snel aan en dat werkte goed!
Prachtig hoe iedereen van Feyenoord naar die Boertjes keek, zo van wat een stakkertjes zijn jullie.quote:Op zondag 1 december 2013 20:06 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat toontje van Schaars stond Koeman niet aan. Die laatste blik richting Schaars spreekt boekdelen. Niks "Ronald", dat is "meneer Koeman" voor jou, pik.
Mannelijk duelquote:Op maandag 2 december 2013 11:04 schreef RvLaak het volgende:
Ben nu studio voetbal aan het kijken... De actie van BMI voor de 3-1 was een overtreding. Gelukje
Maar wel gewoon een overtreding. Had voor gefloten moeten worden... Maar goed, gebeurde heen en weer en dit keer profiteerde Feyenoordquote:
Ach, zit net nog een keer de samenvatting terug te kijken, maar PSV mag echt van geluk spreken dat ze met 10 man eindigden hoor...quote:Op maandag 2 december 2013 11:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wel gewoon een overtreding. Had voor gefloten moeten worden... Maar goed, gebeurde heen en weer en dit keer profiteerde Feyenoord
Zeker blij dat ze niet achter kwamen gelijk ? Echt bizar ja, dat doelpunt kwam uit de lucht vallen.quote:Op maandag 2 december 2013 11:03 schreef Freire het volgende:
Waarom zegt iedereen bij PSV dat ze heel sterk begonnen?![]()
Zekerquote:Op maandag 2 december 2013 11:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, zit net nog een keer de samenvatting terug te kijken, maar PSV mag echt van geluk spreken dat ze met 10 man eindigden hoor...
Beide pingels waren terecht. Dat er doorgaans niet voor gefloten wordt, maakt het niet minder een overtreding. Er is door vele mensen al vaker gezegd dat er hier gewoon consequent voor gefloten zou moeten worden. Dan maar 4 weken wedstrijden stoppen vanwege te weinig spelers op het veld (ivm de vele rode kaarten).quote:Ben trouwens nog steeds niet geheel overtuigd van de tweede penalty, maar de eerste was duidelijk lijkt me. Als voor exact hetzelfde wordt gefloten rond de middenlijn is er geen hond die erover klaagt.
Echt, wat een stakker, dan laat je je wel kennen hoor!quote:Op maandag 2 december 2013 09:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bij aankomst van de spelersbus stak hij zijn middelvinger al op.
Inderdaad, en dan nog huilenquote:Op maandag 2 december 2013 11:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, zit net nog een keer de samenvatting terug te kijken, maar PSV mag echt van geluk spreken dat ze met 10 man eindigden hoor...
Ben trouwens nog steeds niet geheel overtuigd van de tweede penalty, maar de eerste was duidelijk lijkt me. Als voor exact hetzelfde wordt gefloten rond de middenlijn is er geen hond die erover klaagt.
Dat ben ik dan weer niet met je eens, Boetius had er gewoon door geweest als die overtreding er niet was geweest. Veelbelovende aanval onderbreken is altijd geel lijkt me.quote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker, al was die eerste geel voor Bruma wel onzin. Wel overtreding, geen geel.
[..]
Moet misschien inderdaad wel eens wat vaker voor gefloten worden in de 16. Klopt inderdaad dat dit soort duels op het middenveld zo'n beetje altijd afgefloten worden, maar dat ze het in de 16 laten gaan.quote:Beide pingels waren terecht. Dat er doorgaans niet voor gefloten wordt, maakt het niet minder een overtreding. Er is door vele mensen al vaker gezegd dat er hier gewoon consequent voor gefloten zou moeten worden. Dan maar 4 weken wedstrijden stoppen vanwege te weinig spelers op het veld (ivm de vele rode kaarten).
Vasthouden is geel, vasthouden in de 16 is geel + pingel. Doe dat een paar weken consequent met alle scheidsrechters en dit gezeik is binnen no time over. Blijven ze eindelijk eens van elkaar af.
Pelle zal vast vastgehouden hebben. Doen bijna alle voetballers bij cornersquote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan nog huilen
Die 2e was ik in het stadion ook niet van overtuigt, maar nu ik hem 3x in de herhaling heb gezien: 100%, Bruma hangt met 2 armen aan de linkerarm van Pellè. Op de herhaling is ook niks te zien van evt. vasthouden van Pellè.
Boëtius had een open veld voor zich, en als hij niet was vastgepakt, had hij het sprintduel gewonnen. Daar had een zeer kansrijke situatie uit kunnen ontstaan, dus geel. Maakt toch niet uit of dat na 1 minuut of na 80 minuten is? Was trouwens ook al zijn 2e overtreding.quote:Op maandag 2 december 2013 11:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker, al was die eerste geel voor Bruma wel onzin. Wel overtreding, geen geel.
quote:Op maandag 2 december 2013 11:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Boëtius had een open veld voor zich, en als hij niet was vastgepakt, had hij het sprintduel gewonnen. Daar had een zeer kansrijke situatie uit kunnen ontstaan, dus geel. Maakt toch niet uit of dat na 1 minuut of na 80 minuten is? Was trouwens ook al zijn 2e overtreding.
Was het niet Bruma die geel kreeg voor een overtreding op Pelle?quote:Op maandag 2 december 2013 11:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer niet met je eens, Boetius had er gewoon door geweest als die overtreding er niet was geweest. Veelbelovende aanval onderbreken is altijd geel lijkt me.
En ben je binnen no time van dat irritante geduw en getrek afquote:Op maandag 2 december 2013 11:20 schreef Haringkop het volgende:
Nah, die tweede pingel was niet zoveel. Daar hoeft van mijn geen strafschop voor worden gegeven, dan blijf je bezig.
Misschien wel, maar ik heb het niet gezien, de scheids blijkbaar ook niet. En Bruma hangt met 2 armen aan Pellè. Ik vind het niet gek dat er dan een penalty wordt gegeven.quote:Op maandag 2 december 2013 11:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pelle zal vast vastgehouden hebben. Doen bijna alle voetballers bij corners
Nee, Bruma kreeg geel ergens in de 4e minuut oid voor een overtreding op Boetius.quote:Op maandag 2 december 2013 11:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Was het niet Bruma die geel kreeg voor een overtreding op Pelle?
Dat was zijn 2e, de 1e was na een paar minuten al.quote:Op maandag 2 december 2013 11:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Was het niet Bruma die geel kreeg voor een overtreding op Pelle?
quote:Op maandag 2 december 2013 11:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, Bruma kreeg geel ergens in de 4e minuut oid voor een overtreding op Boetius.
Ik heb het ook niet gezien, ik oordeel op jarenlange irritatie mbt het gedrag van 90-99% van alle voetballers in de 16 bij een cornerquote:Op maandag 2 december 2013 11:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb het niet gezien, de scheids blijkbaar ook niet. En Bruma hangt met 2 armen aan Pellè. Ik vind het niet gek dat er dan een penalty wordt gegeven.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 2 december 2013 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen. Als PSV met 9 man de wedstrijd had uitgespeeld had niemand raar opgekeken. Hij spaarde PSV. En ach, echt heel kwalijk kan je hem dat niet nemen.quote:Op maandag 2 december 2013 11:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
Mooie pot mannen, alleen was de arbitrage een beetje pro Feijenoord.
Als dat echt zo was, eindigde PSV met 8/9 man. Wat ook nog eens volledig terecht geweest zou zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 11:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
Mooie pot mannen, alleen was de arbitrage een beetje pro Feijenoord.
Het waren echt geen penalty`s, echt te makkelijk gegeven.quote:Op maandag 2 december 2013 11:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als dat echt zo was, eindigde PSV met 8/9 man. Wat ook nog eens volledig terecht geweest zou zijn.
quote:Op maandag 2 december 2013 11:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het waren echt geen penalty`s, echt te makkelijk gegeven.
Oké manquote:Op maandag 2 december 2013 11:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het waren echt geen penalty`s, echt te makkelijk gegeven.
Daar kun je over twisten, maar Arias had er 2 minuten daarvoor af gemoeten met zijn 2e geel.quote:Op maandag 2 december 2013 11:04 schreef RvLaak het volgende:
Ben nu studio voetbal aan het kijken... De actie van BMI voor de 3-1 was een overtreding. Gelukje
Klopt, maar dat maakt de overtreding niet minder aanwezigquote:Op maandag 2 december 2013 11:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar kun je over twisten, maar Arias had er 2 minuten daarvoor af gemoeten met zijn 2e geel.
Dat is waar.quote:Op maandag 2 december 2013 11:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt de overtreding niet minder aanwezig. Net zoals de gegeven pingels. Meestal wordt er voor dit soort trekken en duwen niets gegeven, hoewel dat wel moet.
Dat commentaarquote:Op maandag 2 december 2013 11:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar zijn we het volledig over eensquote:Op maandag 2 december 2013 11:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar kunnen we het er in ieder geval over eens zijn, dat Cocu zich gigantisch aanstelt en zijn hand in eigen boezem moet steken?
En dan alle lol missen?quote:Op maandag 2 december 2013 11:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daar zijn we het volledig over eens. Hoewel ik het beter vind dat ze die club maar gewoon opdoeken
Ben nu Studio Sport aan het kijken... Dat geel voor Rekik... Daar doelde ik eerder opquote:
Ik twijfelquote:Op maandag 2 december 2013 11:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met liefde. Kutclub. Heb er een nog grotere hekel aan dan aan Ajax
Nou die joden sataan onbetwist op 1, maar staan wel hoog in mijn Top 5quote:Op maandag 2 december 2013 11:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met liefde. Kutclub. Heb er een nog grotere hekel aan dan aan Ajax
In een topper/klassieker geef je hiervoor geen penalty(s)quote:Op maandag 2 december 2013 11:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt de overtreding niet minder aanwezig. Net zoals de gegeven pingels. Meestal wordt er voor dit soort trekken en duwen niets gegeven, hoewel dat wel moet.
Denk het laatste. Want het was een slappe overtreding.quote:Op maandag 2 december 2013 11:41 schreef RvLaak het volgende:
Dat geel voor Schaken, was dat voor de overtreding, of voor het feit dat hij de bal weggooit?
Want?quote:Op maandag 2 december 2013 11:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
In een topper/klassieker geef je hiervoor geen penalty(s)
Maar in andere wedstrijden wel?quote:Op maandag 2 december 2013 11:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2013 11:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dacht ik gisteren al... Terecht. Dom, maar terechtquote:Op maandag 2 december 2013 11:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Denk het laatste. Want het was een slappe overtreding.
En tegen RKC wel, ofzo?quote:Op maandag 2 december 2013 11:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Die eerste is gewoon een overduidelijk pingel. Waarom zou je dat moeten negeren als scheidsrechter?? Die tweede vond ik ook belachelijk, dacht eerst dat Pelle echt naar de grond werd getrokken, maar als je beelden ziet is daar niet zoveel aan de hand. Hooguit een mislukt uitgevoerde omhaal..quote:Op maandag 2 december 2013 11:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dom inderdaad. Hij kan ze beter pakken voor het onderbreken van een veelbelovende aanval (AZquote:Op maandag 2 december 2013 11:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dacht ik gisteren al... Terecht. Dom, maar terecht
Hahahhaha!quote:Op maandag 2 december 2013 11:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik dacht bij die 2e juist eerst dat er niks was, maar bij het zien van de beelden vind ik het zeker een penalty.quote:Op maandag 2 december 2013 11:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die eerste is gewoon een overduidelijk pingel. Waarom zou je dat moeten negeren als scheidsrechter?? Die tweede vond ik ook belachelijk, dacht eerst dat Pelle echt naar de grond werd getrokken, maar als je beelden ziet is daar niet zoveel aan de hand. Hooguit een mislukt uitgevoerde omhaal..
ok, slecht verwoord maar een beetje duwen en trekken hoort erbij, ik vind gewoon dat de penalty`s te makkelijk gegeven zijn, that`s it...quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 11:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dom inderdaad. Hij kan ze beter pakken voor het onderbreken van een veelbelovende aanval (AZ)
Moet je nog maar eens terugkijken. Pelle werd vastgehouden in de 16. Is geel + pingel.quote:Op maandag 2 december 2013 11:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die eerste is gewoon een overduidelijk pingel. Waarom zou je dat moeten negeren als scheidsrechter?? Die tweede vond ik ook belachelijk, dacht eerst dat Pelle echt naar de grond werd getrokken, maar als je beelden ziet is daar niet zoveel aan de hand. Hooguit een mislukt uitgevoerde omhaal..
Ben je mooi klaar mee als NEC zijnde dan. Alleen maar penalty's tegen krijgen omdat je laatste staat en dus geen toppers speelt.quote:Op maandag 2 december 2013 11:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2013 11:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee als NEC zijnde dan. Alleen maar penalty's tegen krijgen omdat je laatste staat en dus geen toppers speelt.
quote:Op maandag 2 december 2013 11:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
ok, slecht verwoord maar een beetje duwen en trekken hoort erbij, ik vind gewoon dat de penalty`s te makkelijk gegeven zijn, that`s it...
Dat was geen overtreding. Arias verliest het duel gewoon als een mietje.quote:Op maandag 2 december 2013 11:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
En die overtreding op PSV vlak voor de 3e treffer, die had niet bestraft moeten worden?
Bullshit, dat hoort er helemaal niet bij. Vandaar dat er in de regels ook staat dat het een overtreding + geel hoort te zijn. Ze moeten daar gewoon veel vaker (liefst altijd) voor fluiten imo.quote:Op maandag 2 december 2013 11:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
ok, slecht verwoord maar een beetje duwen en trekken hoort erbij, ik vind gewoon dat de penalty`s te makkelijk gegeven zijn, that`s it...
Inderdaad. Vind eigenlijk die eerste niet echt een pingel, maar strikt genomen wel. Die tweede is echt heel duidelijk. Terwijl het in het stadion precies andersom leek.quote:Op maandag 2 december 2013 11:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik dacht bij die 2e juist eerst dat er niks was, maar bij het zien van de beelden vind ik het zeker een penalty.
Jawel, maar die eerste penalty is sowieso terecht. De tweede is dom van Bruma.quote:Op maandag 2 december 2013 11:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
En die overtreding op PSV vlak voor de 3e treffer, die had niet bestraft moeten worden?
Ik moest wel even lachen toen we ze kregen, maar bij het zien van de herhaling was ik wel overtuigd. Bij de tweede dacht ik echt dat hij tegen Pelle floot in eerste instantie.quote:Op maandag 2 december 2013 11:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Was wel een overtreding. BMI trekt hem omver. Had ook bestraft moeten worden. IMO net zo hard geel.quote:Op maandag 2 december 2013 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was geen overtreding. Arias verliest het duel gewoon als een mietje.
Dan wordt er bij elk trapje/duwtje gefloten, nee dat zijn leuke wedstrijden om te kijken! Hoor je 90 min lang een fluitje..quote:Op maandag 2 december 2013 11:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bullshit, dat hoort er helemaal niet bij. Vandaar dat er in de regels ook staat dat het een overtreding + geel hoort te zijn. Ze moeten daar gewoon veel vaker (liefst altijd) voor fluiten imo.
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 december 2013 11:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]Of het doormidden schoppen van een PSV'er
Meh, ze trekken beide. Arias gaat naar de grond nu maar snap wel dat er verder gespeeld mocht worden.quote:Op maandag 2 december 2013 11:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was wel een overtreding. BMI trekt hem omver. Had ook bestraft moeten worden. IMO net zo hard geel.
Als ze het consequent en ook internationaal zouden doen is het gauw over denk ik, probleem is dat de ene week er wel gefloten wordt en de andere week nietquote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dan wordt er bij elk trapje/duwtje gefloten, nee dat zijn leuke wedstrijden om te kijken! Hoor je 90 min lang een fluitje..
Ik had het niet vreemd gevonden als hij wel had gefloten. Verwachtte eigenlijk ook elk moment een fluitsignaal tijdens dat duel.quote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ze trekken beide. Arias gaat naar de grond nu maar snap wel dat er verder gespeeld mocht worden.
Misschien moesten de lampen dan niet zo veel schoppen.quote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dan wordt er bij elk trapje/duwtje gefloten, nee dat zijn leuke wedstrijden om te kijken! Hoor je 90 min lang een fluitje..
Heb het een paar gezien, maar ik kan er gewoon niet heel veel aan ontdekken.quote:Op maandag 2 december 2013 11:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]Of het doormidden schoppen van een PSV'er
[..]
Moet je nog maar eens terugkijken. Pelle werd vastgehouden in de 16. Is geel + pingel.
So? Da's maar een paar weken. Dan is dat gezuig over en kunnen de heren zich weer bezig houden met voetballen, ipv aan elkaar zitten.quote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
http://www.elfvoetbal.nl/(...)r-training-feyenoordquote:Op maandag 2 december 2013 11:24 schreef Luni het volgende:
Dat ook niet, nee.quote:Op maandag 2 december 2013 11:48 schreef DonRaja het volgende:
Ik had het niet vreemd gevonden als hij wel had gefloten.
Was gewoon een overtreding. Had gewoon voor gefloten moeten worden. Gelukje voor Feyenoordquote:Op maandag 2 december 2013 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had het niet vreemd gevonden als hij wel had gefloten. Verwachtte eigenlijk ook elk moment een fluitsignaal tijdens dat duel.
Om dat goed te beoordelen heb je eigenlijk een video ref nodigquote:Op maandag 2 december 2013 11:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
So? Da's maar een paar weken. Dan is dat gezuig over en kunnen de heren zich weer bezig houden met voetballen, ipv aan elkaar zitten.
Geen topscheids dat is duidelijkquote:Op maandag 2 december 2013 11:50 schreef Buitendam het volgende:
Hij floot wel heel veel af, waardoor de vaart uit de wedstrijd ging. Maar hij floot wel voor overtredingen, hoe klein ook.
Vasthouden bij corners is meer regel dan uitzondering. Laat ze daar beginnen. Geen waarschuwingen meer, gewoon geel + pingel (al naar gelang de overtreder)quote:Op maandag 2 december 2013 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Om dat goed te beoordelen heb je eigenlijk een video ref nodig
Ik vond dat vorig jaar tegen Lens zo mooi. Nog tijdens de wedstrijd: Mathijssen flikt iets en op het moment dat Lens hyper begint te reageren, sneakt hij ertussen uit. Heerlijk, wij hebben lange tijd niet zo'n ratje gehad.quote:Op maandag 2 december 2013 11:50 schreef RvLaak het volgende:
Mathijssen
hoe hij doorloopt met Bruma
Kan me de laatste niet eens herinneren... De Wolf ging er altijd gewoon op inquote:Op maandag 2 december 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond dat vorig jaar tegen Lens zo mooi. Nog tijdens de wedstrijd: Mathijssen flikt iets en op het moment dat Lens hyper begint te reageren, sneakt hij ertussen uit. Heerlijk, wij hebben lange tijd niet zo'n ratje gehad.
Ben ik wel met je eens maar dat gaat wederzijds en bij alle koppeltjes, dat kan een scheids gewoon in zijn eentje gewoon niet goed beoordelen en krijg je toch willekeur in de beslissingenquote:Op maandag 2 december 2013 11:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vasthouden bij corners is meer regel dan uitzondering. Laat ze daar beginnen. Geen waarschuwingen meer, gewoon geel + pingel (al naar gelang de overtreder)
Vind ik ook. Zo'n wedstrijd heeft dat niet echt nodig. Ik denk trouwens dat het behoorlijk in het voordeel was voor psv dat hij hen veel affloot, want daardoor kon de verdediging weer hergroeperen. Zonder de onderbrekingen werden ze overlopen. Enige echt grote fout leek me de overteding van Indi waar de 3-1 uitkwam.quote:
Ik weet het ook even niet. Echt een stiekemerd hebben wij nooit in de selectie gehad volgens mij. Misschien Pierre?quote:Op maandag 2 december 2013 11:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan me de laatste niet eens herinneren... De Wolf ging er altijd gewoon op in
Grensrechter, heb je 2 paar ogen. Daarbij kan de scheids uiteraard alleen bestraffen wat er gezien wordt. Ik neem ze totaal niet kwalijk dat ze niet fluiten voor iets wat ze niet zien.quote:Op maandag 2 december 2013 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens maar dat gaat wederzijds en bij alle koppeltjes, dat kan een scheids gewoon in zijn eentje gewoon niet goed beoordelen en krijg je toch willekeur in de beslissingen
Zou vanuit de FIFA iets aan gedaan moeten worden, om dat in NL wel te doen terwijl het internationaal "toegestaan" is heeft ook weinig zin.quote:Op maandag 2 december 2013 11:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Grensrechter, heb je 2 paar ogen. Daarbij kan de scheids uiteraard alleen bestraffen wat er gezien wordt. Ik neem ze totaal niet kwalijk dat ze niet fluiten voor iets wat ze niet zien.
Sommigen zullen dus geluk hebben, anderen pech. Moet je maar met je handen van elkaar afblijven. Gebeurt er niets
Fifa, Uefa, knvb, interesseert me niets. Als er maar iets aan gedaan wordt.quote:Op maandag 2 december 2013 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou vanuit de FIFA iets aan gedaan moeten worden, om dat in NL wel te doen terwijl het internationaal "toegestaan" is heeft ook weinig zin.
Fuck you toch gewoon? Normaliter met middelvinger, maar hier om een straf te ontlopen zonder.quote:Op maandag 2 december 2013 12:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat betekent dit gebaar eigenlijk?
Zullen we hem voortaan gewoon weer Mathijsen noemen? Bijzonder triest als je de namen van de spelers van je eigen selectie niet fatsoenlijk kan spellen.quote:Op maandag 2 december 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond dat vorig jaar tegen Lens zo mooi. Nog tijdens de wedstrijd: Mathijssen flikt iets en op het moment dat Lens hyper begint te reageren, sneakt hij ertussen uit. Heerlijk, wij hebben lange tijd niet zo'n ratje gehad.
Dat komt omdat PSV weggespeeld werd en ze overal een stapje te laat waren. Dan ga je overtredingen maken. Ze hadden nog veel meer gele kaarten moeten hebben eigenlijk.quote:Op maandag 2 december 2013 11:50 schreef Buitendam het volgende:
Hij floot wel heel veel af, waardoor de vaart uit de wedstrijd ging. Maar hij floot wel voor overtredingen, hoe klein ook.
Mag hij wel voor fluiten hoor, BMI houdt hem een soort van vast.quote:Op maandag 2 december 2013 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was geen overtreding. Arias verliest het duel gewoon als een mietje.
Is dit een grap? Als we elke week zo spelen worden we gewoon 7e hoor. Leek gewoon weer nergens op, geen strijdplan, weinig kansen. Alle ballen op Schaken die voorzetten van de kwaliteit Wibra voorgeeft.quote:Op maandag 2 december 2013 08:08 schreef Haringkop het volgende:
Ach tuurlijk viel er genoeg te verbeteren. Maar uiteindelijk als je elke tegenstander zo bij de strot hebt, win je gewoon de meeste van je wedstrijden. Feyenoord was iedere keer 2 stappen eerder dan PSV.quote:Op maandag 2 december 2013 12:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is dit een grap? Als we elke week zo spelen worden we gewoon 7e hoor. Leek gewoon weer nergens op, geen strijdplan, weinig kansen. Alle ballen op Schaken die voorzetten van de kwaliteit Wibra voorgeeft.
Door zo'n domme Arias win je deze pot gewoon, anders was het nog knap lastig geworden.
Ik vind het vooral triest om er een punt van te maken.quote:Op maandag 2 december 2013 12:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zullen we hem voortaan gewoon weer Mathijsen noemen? Bijzonder triest als je de namen van de spelers van je eigen selectie niet fatsoenlijk kan spellen.
Oké, ik niet.quote:Op maandag 2 december 2013 12:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het vooral triest om er een punt van te maken.
Dat is wel een punt inderdaad, tegen RKC was het één grote slappe hap bij elkaar.quote:Op maandag 2 december 2013 12:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ach tuurlijk viel er genoeg te verbeteren. Maar uiteindelijk als je elke tegenstander zo bij de strot hebt, win je gewoon de meeste van je wedstrijden. Feyenoord was iedere keer 2 stappen eerder dan PSV.
Deze felheid heb ik helaas niet gezien uit tegen bijvoorbeeld een RKC..
Je moet een keer niet zo zeiken.quote:Op maandag 2 december 2013 12:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het vooral triest om er een punt van te maken.
Vandaagquote:Bruma: 'Geen spijt van gebaar'
ROTTERDAM -
Jeffrey Bruma heeft geen spijt van het obscene gebaar dat hij zondag maakte richting de supporters van Feyenoord. De verdediger van PSV werd uitgejouwd toen hij kort na rust met rood van het veld moest. Vlak voor hij de spelerstunnel in liep, stak Bruma tot twee keer toe een tikkeltje provocerend zijn gebalde rechtervuist op richting de Rotterdamse fans.
"Ik werd uitgescholden, daar laat ik het verder bij”, zei Bruma in de catacomben van De Kuip. "Of ik spijt heb? Nee.” Volgens de verdediger had zijn opvallende reactie niets te maken met het feit dat hij werd uitgejouwd door de fans van de club waarbij hij werd opgeleid. "Nee, daar ligt het niet aan, het was gewoon een gebaar.”
Wat een akelig mannetje is die Bruma zeg.quote:'Ik was enorm teleurgesteld na mijn tweede gele kaart, in mijn ogen kreeg ik onterecht rood en was het geen penalty. Maar die beslissing lag bij de scheidsrechter', aldus Bruma op de PSV-website.
De international is zich van zijn schuld bewust. 'Bij het verlaten van het veld had ik dat gebaar niet moeten doen, heb ik ook gezegd tegen mijn teamgenoten. Er werden veel dingen naar me geroepen en ook gegooid. Het gebaar was richting die persoon die gooide en niet naar het hele vak. Maar dit is niet wat PSV en ik willen uitstralen. Mijn excuses aan de supporters.'
Ach. Voor het eerst in de Kuip spelen en dan zo weggetikt worden. Snap best dat het frustrerend kan zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 12:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
[..]
Wat een akelig mannetje is die Bruma zeg.
Ik ga je fistenquote:Op maandag 2 december 2013 12:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat betekent dit gebaar eigenlijk?
Die kwam er nietquote:Op maandag 2 december 2013 12:39 schreef eight het volgende:
Hoe zat dat nu eigenlijk met die 2e gele kaart van Hiljemark?
Goed om te weten, dus zolang hij voor AZ speelde mocht ik wel Mathijssen typen? En that being said, waarom type je dan de naam van jouw eigen selectiespelers niet eens voluit?quote:Op maandag 2 december 2013 12:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zullen we hem voortaan gewoon weer Mathijsen noemen? Bijzonder triest als je de namen van de spelers van je eigen selectie niet fatsoenlijk kan spellen.
That being said, ik pleitte al langer voor de terugkeer van Mathijsen. Gewoon één van de beste CV's van de eredivisie. En De Vrij speelt beter met Mathijsen naast zich dan BMI.
[..]
Dat komt omdat PSV weggespeeld werd en ze overal een stapje te laat waren. Dan ga je overtredingen maken. Ze hadden nog veel meer gele kaarten moeten hebben eigenlijk.
Ja, ik zit te zeiken.quote:
Dan mocht het wel ja. Lekker boeiend hoe spelers van andere clubs heten.quote:Op maandag 2 december 2013 12:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed om te weten, dus zolang hij voor AZ speelde mocht ik wel Mathijssen typen? En that being said, waarom type je dan de naam van jouw eigen selectiespelers niet eens voluit?![]()
Maar ontopic, inderdaad echt een verademing Mathijsen achterin.
Als het je zo dwarszit, had je me even kunnen sherlocken. Dan had je gezien dat het in dit geval een typefoutje was.quote:Op maandag 2 december 2013 12:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan mocht het wel ja. Lekker boeiend hoe spelers van andere clubs heten.
Je bent lelijk op je plek gezet RonDanjaquote:Op maandag 2 december 2013 12:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het je zo dwarszit, had je me even kunnen sherlocken. Dan had je gezien dat het in dit geval een typefoutje was.
quote:Op maandag 2 december 2013 12:04 schreef Merkie het volgende:
Je bent zelf lelijk.quote:Op maandag 2 december 2013 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent lelijk op je plek gezet RonDanja
quote:Op maandag 2 december 2013 12:17 schreef Wiebeldak het volgende:
Wie van jullie is dit naast het uitvak?
http://www.dumpert.nl/med(...)_doet_bokito_na.html
Wie denkt dat?quote:Op maandag 2 december 2013 13:21 schreef FiliusDeorum het volgende:
Denken dat feyenoord gister goed wastegen psv
tegen 10 man van psv
Wij waren ook zeker niet top, kun je nagaan hoe belachelijk, lachwekkend, debiel slecht PSV wel niet was...quote:Op maandag 2 december 2013 13:21 schreef FiliusDeorum het volgende:
tegen 10 man van psv
lolquote:Op maandag 2 december 2013 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij waren ook zeker niet top, kun je nagaan hoe belachelijk, lachwekkend, debiel slecht PSV wel niet was...
preciesquote:Op maandag 2 december 2013 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij waren ook zeker niet top, kun je nagaan hoe belachelijk, lachwekkend, debiel slecht PSV wel niet was...
En als Arias die 0-2 maakt is het weer efficient en goed gecontroleerd. Pelle was lang onzichtbaar met Rekik, dus je kunt het altijd zo draaien dat het voordelig voor jezelf en nadelig voor de concurrent is.quote:Op maandag 2 december 2013 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2013 13:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En als Arias die 0-2 maakt is het weer efficient en goed gecontroleerd. Pelle was lang onzichtbaar met Rekik, dus je kunt het altijd zo draaien dat het voordelig voor jezelf en nadelig voor de concurrent is.
Toont veel inzicht, als je op deze leeftijd al zo'n afweging kunt maken.quote:Boëtius verdiende kort na rust een strafschop toen PSV-verdediger Santiago Arias hem even vasthield in het zestienmetergebied. 'Ik was flink uit balans, wilde eigenlijk vallen, maar dacht: als ik val en de scheids doet niks, dan kunnen zij counteren. Toen ik het fluitje hoorde, wist ik meteen dat het een strafschop was. Terecht, vind ik.'
Ik vind hem ook een leuke speler om te zien voetballen.quote:Op maandag 2 december 2013 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toont veel inzicht, als je op deze leeftijd al zo'n afweging kunt maken.
quote:Op maandag 2 december 2013 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als PSV gisteren ook maar een puntje had gepakt dan had Feyenoord zich kapot moeten schamen. Zelfs Den Haag toonde meer lef in de Kuip. Wat een onthutsend zwak zooitje in Eindhoven zeg.quote:Op maandag 2 december 2013 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Prachtige beelden. Vooral als Pelle na dat doelpunt van achteren gefilmd wordt en je hem naar de supporters ziet rennen.quote:Op maandag 2 december 2013 13:49 schreef Dekatria het volgende:
Hoe je bij die samenvatting bij dat shot van Pelle die de 3-1 maakt de beving in het stadion ineens zietwat blijft dat toch mooi.
Inderdaad! Hoe hij zo nonchalant de tunnel uitloopt met die briesende Bruma achter 'm, fantastischquote:Op maandag 2 december 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:FEYENOORD BEREIKT OVEREENSTEMMING MET WARNER HAHN
Warner Hahn speelt vanaf komend seizoen voor Feyenoord. De 21-jarige doelman van FC Dordrecht heeft met de Rotterdamse club overeenstemming bereikt over een driejarig contract, ingaande vanaf 1 juli 2014. Met Hahn, die komende zomer transfervrij naar De Kuip komt, heeft Feyenoord een van de meest talentvolle doelmannen van Nederland aan zich weten te binden. Feyenoord heeft van FC Dordrecht toestemming gekregen om voor 1 januari 2014 met Hahn te spreken en is de club daar zeer erkentelijk voor. Hahn zal nadat hij medisch is goedgekeurd het gedetailleerde spelerscontract tekenen.
De in Rotterdam geboren Hahn keept vanaf het seizoen 2012-2013 voor FC Dordrecht, waar hij zijn debuut maakte in het betaald voetbal. Zijn ontwikkeling onder de lat werd beloond met een kans in Jong Oranje, waar hij in augustus debuteerde in de vriendschappelijke interland tegen Jong Tsjechië. Inmiddels staat de teller op zes interlands namens het hoogste nationale jeugdelftal.
Martin van Geel laat weten zeer content te zijn met de komst van de talentvolle doelman. ‘Warner heeft grote indruk gemaakt met zijn prestaties in Dordrecht en doet het bovendien goed bij Jong Oranje’, licht de technisch directeur de komst van Hahn toe. ‘Bij ons krijgt hij de kans om zijn kwaliteiten op een hoger podium te laten zien en gaat hij de strijd aan met de andere keepers in de selectie. Wij denken dat Warner, ook gezien zijn Rotterdamse afkomst, uitstekend bij Feyenoord past.’
Hahn zelf is zeer blij met de overeenkomst met Feyenoord. ‘Ik zie dit als een heel mooie stap in mijn carrière. Ik ben geboren en getogen in Rotterdam en woon tegenwoordig op vijf minuten van De Kuip. Als Feyenoord thuis speelt zie ik de stadionlampen altijd branden. Vroeger ben ik tientallen keren in De Kuip geweest om naar Feyenoord te kijken. Het lijkt me fantastisch om zelf namens Feyenoord in dat stadion te spelen.’
Hahn hoopt in De Kuip de strijd aan te gaan om de plek onder de lat. ‘Ik zal gaan vechten voor mijn plek’, vertelt hij. ‘Maar eerst richt ik me dit seizoen nog helemaal op FC Dordrecht. We kunnen kampioen worden, dus ik zal er alles aan doen om mijn steentje daaraan bij te dragen. Een kampioenschap zou natuurlijk de mooiste manier zijn om hier afscheid te nemen. Bovendien wil ik mezelf in het komende half jaar ook bij mijn huidige club nog verder blijven ontwikkelen, zodat ik in het nieuwe seizoen helemaal klaar ben voor Feyenoord.’
Ik vond het mooi toen hij gewisseld werd:quote:Op maandag 2 december 2013 13:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hahahaha, ik zie nu pas op wat voor manier Maher juicht
Verstandig toch? Hij komt bij Ajax uit de jeugd, zal niet bij iedereen goed vallen.quote:Op maandag 2 december 2013 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi altijd weer, wordt met geen woord gerept over zijn vorige clubs...
Kloptquote:Op maandag 2 december 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Ik maakte me uiteindelijk niet veel zorgen over PSV, de wedstrijd van komende week daarentegen... Dat was vorig seizoen volgens mij de wedstrijd waarin we definitief voor plaats 1 afhaakten.
Is er serieus iemand die Feyenoord volgt en dat nog niet weet? Nu komt het een beetje Calimero over...quote:Op maandag 2 december 2013 14:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Verstandig toch? Hij komt bij Ajax uit de jeugd, zal niet bij iedereen goed vallen.
Jezus man.quote:Op maandag 2 december 2013 14:26 schreef Caland het volgende:
Zijn broertje, halve, gaat de catering verzorgen.
Ok deze is echt heel slecht.
Ach sinds Charisteas is het een beetje traditie.quote:Op maandag 2 december 2013 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is er serieus iemand die Feyenoord volgt en dat nog niet weet? Nu komt het een beetje Calimero over...
Geen idee. Wij hebben vast ook wel matige supporters die teletekst kijken + meer haat op Ajax dan liefde voor Feyenoord.quote:Op maandag 2 december 2013 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is er serieus iemand die Feyenoord volgt en dat nog niet weet? Nu komt het een beetje Calimero over...
Ik vond Feyenoord ook helemaal niet goed spelen, 1e helft bijna niks gecreëerd en 2e helft was na de 3-1 ook niet veel meer. Feyenoord moet het toch vooral hebben van werklust. Als iedereen de juiste instelling kan opbrengen en de duels worden gewonnen, kom je al een heel eind in deze competitie. Voetballend stelt het allemaal weinig voor. Daarom verlies je ook meteen punten als de instelling wat minder is.quote:Op maandag 2 december 2013 13:21 schreef FiliusDeorum het volgende:
tegen 10 man van psv
Boetgod.quote:Op maandag 2 december 2013 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Broeder die stelling hoort thuis in de jaren '80. Wij hebben gewoon een selectie met meer dan gemiddeld voetballend vermogen, dat is juist het probleem: Ze missen de goede vorm en zelfvertrouwen. Laten we hopen dat ze dat dankzij dit erbarmelijk slechte PSV weer wat terug hebben.quote:Op maandag 2 december 2013 14:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond Feyenoord ook helemaal niet goed spelen, 1e helft bijna niks gecreëerd en 2e helft was na de 3-1 ook niet veel meer. Feyenoord moet het toch vooral hebben van werklust. Als iedereen de juiste instelling kan opbrengen en de duels worden gewonnen, kom je al een heel eind in deze competitie. Voetballend stelt het allemaal weinig voor. Daarom verlies je ook meteen punten als de instelling wat minder is.
Te klein, te licht.quote:Op maandag 2 december 2013 14:36 schreef satecl het volgende:
Hoe is het met onze spits uit eigen jeugd? Iemand die wat meer over hem weet dit seizoen?
Geldt niet alleen voor Feyenoord, ook alle anderen moeten het daarvan hebben, dat meer dan gemiddelde voetballend vermogen zie ik niet op een paar spelers na.quote:Op maandag 2 december 2013 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Broeder die stelling hoort thuis in de jaren '80. Wij hebben gewoon een selectie met meer dan gemiddeld voetballend vermogen, dat is juist het probleem: Ze missen de goede vorm en zelfvertrouwen. Laten we hopen dat ze dat dankzij dit erbarmelijk slechte PSV weer wat terug hebben.
Die fabel over Feyenoord en werklust ook altijd weer...
Ik denk te weinig talent. De zaken die jij benoemt zijn geloochenstraft door die spaanse smurfen + Messi.quote:
Dan noem je ook wat op.quote:Op maandag 2 december 2013 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk te weinig talent. De zaken die jij benoemt zijn geloochenstraft door die spaanse smurfen + Messi.
Meer dan gemiddeld geldt wel degelijk, zeker in deze Eredivisie.quote:Op maandag 2 december 2013 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geldt niet alleen voor Feyenoord, ook alle anderen moeten het daarvan hebben, dat meer dan gemiddelde voetballend vermogen zie ik niet op een paar spelers na.
Haha idd. Dat vond ik ook al opvallendquote:Op maandag 2 december 2013 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi altijd weer, wordt met geen woord gerept over zijn vorige clubs...
Die echte krachtmensen zijn er toch ook niet veel op het topniveau? Veel verder dan Hulk, Drogba en Rooney kom ik niet echt. De rest is geen top, of alweer een combi tussen kracht en techniek. De smurfen nemen de overhand in het internationale voetbal.quote:
Het is niet dusdanig dat je met 80% inzet wedstrijden wint in de eredivisiequote:Op maandag 2 december 2013 14:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meer dan gemiddeld geldt wel degelijk, zeker in deze Eredivisie.
Ja, dan heb je 't over buitencategorie. Alles daaronder valt puur op fysiek door de mand en is dus te klein en te licht.quote:Op maandag 2 december 2013 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk te weinig talent. De zaken die jij benoemt zijn geloochenstraft door die spaanse smurfen + Messi.
Kijk jij wel voetbal Ron?quote:Op maandag 2 december 2013 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die echte krachtmensen zijn er toch ook niet veel op het topniveau? Veel verder dan Hulk, Drogba en Rooney kom ik niet echt. De rest is geen top, of alweer een combi tussen kracht en techniek. De smurfen nemen de overhand in het internationale voetbal.
Vergeet Pardo niet!quote:Op maandag 2 december 2013 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Euhm, het topniveau zit *vol* met mensen die fysiek erg sterk zijn. Ook spelers als Özil en Ronaldo, die bekend staan om hun techniek, hebben een zeer goede fysiek. Dat valt misschien niet op in de Premier League en Primeria Division, maar als je hen in de eredivisie zou laten spelen zijn het net reuzen die dwergen van zich af moeten schudden.quote:Op maandag 2 december 2013 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die echte krachtmensen zijn er toch ook niet veel op het topniveau? Veel verder dan Hulk, Drogba en Rooney kom ik niet echt. De rest is geen top, of alweer een combi tussen kracht en techniek. De smurfen nemen de overhand in het internationale voetbal.
Wat is daar voor fabel aan? Ik bedoel met werklust het vermogen om de persoonlijke duels te winnen en druk te zetten.. gisteren zag ik dat terug en het was de basis voor de overwinning. Maar heel vaak oogt Feyenoord apathisch, zoals laatst tegen RKC nog.quote:Op maandag 2 december 2013 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Broeder die stelling hoort thuis in de jaren '80. Wij hebben gewoon een selectie met meer dan gemiddeld voetballend vermogen, dat is juist het probleem: Ze missen de goede vorm en zelfvertrouwen. Laten we hopen dat ze dat dankzij dit erbarmelijk slechte PSV weer wat terug hebben.
Die fabel over Feyenoord en werklust ook altijd weer...
Met name het stukje over kleine voetballers die het internationale voetbal overnemen.quote:Op maandag 2 december 2013 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat klopt er dan niet aan hetgeen ik daar stel?
Ok. Maar dat is altijd al zo geweest toch?quote:Op maandag 2 december 2013 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah, ik moet het wel wat nuanceren, ik had het enkel over aanvallers.
Dat vind ik persoonlijk voorbeelden van spelers die een goede combi hebben. Zij zouden het door hun exceptionele talent zonder fysiek ook al ver schoppen. Iemand zoals bijvoorbeeld Drogba niet.quote:Op maandag 2 december 2013 14:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm, het topniveau zit *vol* met mensen die fysiek erg sterk zijn. Ook spelers als Özil en Ronaldo, die bekend staan om hun techniek, hebben een zeer goede fysiek.
Misschien niet. Maar desalniettemin moet je fysiek sterk zijn om de top te halen, of je nou techniek hebt of niet. Alleen spelers als Cruijff of Messi hebben dat niet nodig, maar alles daaronder (iedereen dus eigenlijk) moet echt een goede fysiek hebben.quote:Op maandag 2 december 2013 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk voorbeelden van spelers die een goede combi hebben. Zij zouden het door hun exceptionele talent zonder fysiek ook al ver schoppen. Iemand zoals bijvoorbeeld Drogba niet.
Ik denk dat we het verschillend zien. Ik vind bijvoorbeeld Falcao geen typische 'krachtspits', maar kan door de reacties hier zien dat anderen dat wellicht wel vinden.quote:Op maandag 2 december 2013 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met name het stukje over kleine voetballers die het internationale voetbal overnemen.
[..]
Ok. Maar dat is altijd al zo geweest toch?
Kan kloppen wat je zegt. Het is natuurlijk erg zwart/wit gesteld.quote:Op maandag 2 december 2013 14:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien niet. Maar desalniettemin moet je fysiek sterk zijn om de top te halen, of je nou techniek hebt of niet. Alleen spelers als Cruijff of Messi hebben dat niet nodig, maar alles daaronder (iedereen dus eigenlijk) moet echt een goede fysiek hebben.
Dat is ook de reden waarom Strootman bij AS Roma speelt en Clasie niet. In de Eredivisie doen ze niet veel voor elkaar onder, maar in de Serie A is de kans groot dat een speler als Clasie het (vooralsnog) niet redt.
Dat zei ik al vanaf het begin, maar je zicht wordt dan weer wat vertroebeld door mensen als Caland die lyrisch over zo'n ventje zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 14:56 schreef satecl het volgende:
Kort samengevat: Jullie zijn er allemaal van overtuigd dat Achahbar niet meer gaat doorbreken in Feyenoord 1?
Ik ben nog steeds fan hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zei ik al vanaf het begin, maar je zicht wordt dan weer wat vertroebeld door mensen als Caland die lyrisch over zo'n ventje zijn.
Ik verwacht ook van niet. Maar, als hangende buitenspeler of 2e spits in 4-4-2 zie ik nog best toekomst voor hem. Moet hij wel hard werken en niet denken dat hij een 10 of een spits is.quote:Op maandag 2 december 2013 14:56 schreef satecl het volgende:
Kort samengevat: Jullie zijn er allemaal van overtuigd dat Achahbar niet meer gaat doorbreken in Feyenoord 1?
Ondanks dat ik al was gewaarschuwd door mijn Brusselse collega's, ben ik toch erg geschrokken van de prestaties van Armenteros. Wat viel die tegen zeg...quote:Op maandag 2 december 2013 14:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik verwacht ook van niet. Maar, als hangende buitenspeler of 2e spits in 4-4-2 zie ik nog best toekomst voor hem. Moet hij wel hard werken en niet denken dat hij een 10 of een spits is.
Denk trouwens dat hij niet minder is dan Armenteros.
Omdat die jongen gewoon extreem goed kan ballen. Is wel erg lastig om hem als spits in te passen. Helemaal als je voetballend er eigenlijk een paar jaar nauwelijks op vooruit gaatquote:
Vorige week RKC was echt het dieptepunt, toen hij als een F-junior de bal tot drie maal toe over de zijlijn/achterlijn liep. Echt wtf.quote:Op maandag 2 december 2013 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ondanks dat ik al was gewaarschuwd door mijn Brusselse collega's, ben ik toch erg geschrokken van de prestaties van Armenteros. Wat viel die tegen zeg...
Immers doet het steeds beter...quote:Op maandag 2 december 2013 15:02 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe staat het met Joey Sleegers? Wanneer gaat hij Immers vervangen?
Nou, ik schrok ook. Hopelijk kan hij in de winter terug.quote:Op maandag 2 december 2013 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ondanks dat ik al was gewaarschuwd door mijn Brusselse collega's, ben ik toch erg geschrokken van de prestaties van Armenteros. Wat viel die tegen zeg...
Jaartje of 2 denk ik. Fysiek moet hij nog een stuk verder komen.quote:Op maandag 2 december 2013 15:02 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe staat het met Joey Sleegers? Wanneer gaat hij Immers vervangen?
Hij komt ook zo dood over. Alsof hij niet wil rennen om een bal te halen. Als hij de bal dan heeft, dan gebeurt er ook amper iets. Terwijl die gast toch wel een techniek heeft. Althans dat heeft hij een paar keer laten zien.quote:Op maandag 2 december 2013 15:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou, ik schrok ook. Hopelijk kan hij in de winter terug.
Komt niet in het eerste.quote:Op maandag 2 december 2013 14:56 schreef satecl het volgende:
Inderdaad ja. Het talent heeft hij volgens mij wel.. Maar op 1 of andere manier bakt hij er desalniettemin helemaal niks van.quote:Op maandag 2 december 2013 15:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij komt ook zo dood over. Alsof hij niet wil rennen om een bal te halen. Als hij de bal dan heeft, dan gebeurt er ook amper iets. Terwijl die gast toch wel een techniek heeft. Althans dat heeft hij een paar keer laten zien.
Ik zou serieus geen positie weten waar je hem neer zou moeten zetten. Als valse spits ofzo misschien.quote:Op maandag 2 december 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat die jongen gewoon extreem goed kan ballen. Is wel erg lastig om hem als spits in te passen. Helemaal als je voetballend er eigenlijk een paar jaar nauwelijks op vooruit gaat
Ja, in een 4-4-2 als 2e spits zie ik hem nog wel goed functioneren.quote:Op maandag 2 december 2013 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou serieus geen positie weten waar je hem neer zou moeten zetten. Als valse spits ofzo misschien.
Ik heb werkelijk waar nog nooit wat in hem gezien.quote:Op maandag 2 december 2013 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zei ik al vanaf het begin, maar je zicht wordt dan weer wat vertroebeld door mensen als Caland die lyrisch over zo'n ventje zijn.
Vormer had ik er wel ingezet, die verdiend speelminuten. Had ik wel iets eerder gedaan, en dan voor Immers, die had namelijk geel en dat is gevaarlijk.quote:Op maandag 2 december 2013 15:09 schreef satecl het volgende:
Gisteren wel weer gehekeld aan het wisselbeleid van Koeman. Goossens en Vormer erin brengen als jet tegen een belabberd PSV speelt met 10 man. Gooi er dan gewoon jeugd in.
Welke jeugd had je in willen brengen dan? En dan nog, een wedstrijd tegen PSV is geen wedstrijd om te experimenteren hoor. Sowieso staat er al veel jeugd in, met Boëtius, Vilhena en Van Beek (en eigenlijk ook Clasie, De Vrij, BMI).quote:Op maandag 2 december 2013 15:09 schreef satecl het volgende:
Gisteren wel weer gehekeld aan het wisselbeleid van Koeman. Goossens en Vormer erin brengen als jet tegen een belabberd PSV speelt met 10 man. Gooi er dan gewoon jeugd in.
Ik zat even te kijken maar ik zag dat Manu, Sleegers etc. niet eens bij de wedstrijdselectie zat. Dat vind ik sowieso al een schande. Alles beter dan Goossens. Vormer kon ik enigzins begrijpen.quote:Op maandag 2 december 2013 15:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke jeugd had je in willen brengen dan? En dan nog, een wedstrijd tegen PSV is geen wedstrijd om te experimenteren hoor. Sowieso staat er al veel jeugd in, met Boëtius, Vilhena en Van Beek (en eigenlijk ook Clasie, De Vrij, BMI).
Sleegers komt na de winter volgens mij pas echt bij de (wedstrijd)selectie, er werd nog aan zijn fysiek gewerkt.quote:Op maandag 2 december 2013 15:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken maar ik zag dat Manu, Sleegers etc. niet eens bij de wedstrijdselectie zat. Dat vind ik sowieso al een schande. Alles beter dan Goossens. Vormer kon ik enigzins begrijpen.
Sleegers doet het op de trainingen echt heel goed als ik dat van de mensen om me heen hoor(die wel eens kijken daar). Ik snap niet waarom hij niet mag banken ipv een te dikke Bakkal. Dan zou ik Sleegers voor Immers doen, de laatste 10 minuten.
En bijvoorbeeld Manu voor Boetius, ipv Goossens
Sleegers is nog wel erg jong vind ik Manu is (helaas) een blind paard waarvan ik vermoed dat hij niet de meest ideale prof is.quote:Op maandag 2 december 2013 15:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken maar ik zag dat Manu, Sleegers etc. niet eens bij de wedstrijdselectie zat. Dat vind ik sowieso al een schande. Alles beter dan Goossens. Vormer kon ik enigzins begrijpen.
Sleegers doet het op de trainingen echt heel goed als ik dat van de mensen om me heen hoor(die wel eens kijken daar). Ik snap niet waarom hij niet mag banken ipv een te dikke Bakkal. Dan zou ik Sleegers voor Immers doen, de laatste 10 minuten.
En bijvoorbeeld Manu voor Boetius, ipv Goossens
Op 1 zondagschot na tegen Heracles heb ik hem in Feyenoord shirt nog nooit betrapt op een goed schot. Verder is hij traag, geen passeerbeweging en in de passing onzorgvuldig. Belachelijke aankoop. Manu kan misschien nog groeien, Goossens niet.quote:Op maandag 2 december 2013 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sleegers is nog wel erg jong vind ik Manu is (helaas) een blind paard waarvan ik vermoed dat hij niet de meest ideale prof is.
Goossens is geen topper maar wel iemand die parasiteert op zijn trap en daarmee voor gevaar kan stichten als het opportunistisch moet.
Kans gehad, ja. Als'ie terugkeert is het met een omweg.quote:Op maandag 2 december 2013 14:56 schreef satecl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |