En daarna heerlijk de trap oplopen alsof z´n neus bloedt met een schuimbekkende Bruma achter hem aan, precies daar waar de camera´s staan.quote:
Gozer die al jaren international is en een wk finale heeft gespeeld laat zich echt niet gek maken door zo'n puberend jochie.quote:Op zondag 1 december 2013 19:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En daarna heerlijk de trap oplopen alsof z´n neus bloedt met een schuimbekkende Bruma achter hem aan, precies daar waar de camera´s staan.
Baas
Heeft weinig te maken met zich gek laten maken. Eerder dat hij uitstekend iemand anders gek kan maken, en er toch als bovenliggende partij uit te komenquote:Op zondag 1 december 2013 19:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gozer die al jaren international is en een wk finale heeft gespeeld laat zich echt niet gek maken door zo'n puberend jochie.
Vind ik oprecht. Niet mijn soort speler/persoon. Maar dat soort dingen doet hij wel slim, net als vorig jaar.quote:
Mooi, anders hadden we moeten stunten ja.quote:Op zondag 1 december 2013 19:47 schreef Shreyas het volgende:
Oh ik zie nu pas dat Heerenveen de inhaalwedstrijd tegen ADO aanstaande woensdag speelt. Ze hebben dus maar drie dagen om zich voor te bereiden op het duel met Feyenoord. Dus Feyenoord heeft goede kans daar te winnen.
Inderdaad een sluwe speler, daarbij een prima provocateur.quote:Op zondag 1 december 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik oprecht. Niet mijn soort speler/persoon. Maar dat soort dingen doet hij wel slim, net als vorig jaar.
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 01-12-2013 om 19:45:07Stuk of 20 supporters van PSV hebben vanavond op De Herdgang onvrede aan spelers kenbaar gemaakt. Schaars en Depay gingen gesprek aan reageer retweet
Werken voor je kankuhcheld.quote:Op zondag 1 december 2013 19:57 schreef Pascalus het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 01-12-2013 om 19:45:07Stuk of 20 supporters van PSV hebben vanavond op De Herdgang onvrede aan spelers kenbaar gemaakt. Schaars en Depay gingen gesprek aan reageer retweet
Dat toontje van Schaars stond Koeman niet aan. Die laatste blik richting Schaars spreekt boekdelen. Niks "Ronald", dat is "meneer Koeman" voor jou, pik.quote:Op zondag 1 december 2013 19:34 schreef Vasion het volgende:
In dat opstootje hadden er een paar een conflict met Koeman. Lekker slim alsie straks bondscoach wordt.
Is toch pas na 22.00 uur?quote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand waar ik Studio Neus terug kan kijken? Heb echt een uur vast gestaan in Rotterdam, dus heb 't gemist.
rond 00:00 uur op Ned 3 worden de samenvattingen herhaald.quote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand waar ik Studio Neus terug kan kijken? Heb echt een uur vast gestaan in Rotterdam, dus heb 't gemist.
De harde kern is al flink in het aantal geslonken.quote:Op zondag 1 december 2013 19:57 schreef Pascalus het volgende:
Guus Hiddink wordt bondscoach. en Schaars wordt toch niet geselecteerd.quote:Op zondag 1 december 2013 19:34 schreef Vasion het volgende:
In dat opstootje hadden er een paar een conflict met Koeman. Lekker slim alsie straks bondscoach wordt.
Vraagteken vanwege incident in spelerstunnel?quote:Op zondag 1 december 2013 20:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hopelijk vinden we onze grote vriend Mathijsen weer iedere wedstrijd in de basisopstelling terug
Mooie goal maar winnen tegen dit psv is niet zo bijzonderquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 20:06 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat toontje van Schaars stond Koeman niet aan. Die laatste blik richting Schaars spreekt boekdelen. Niks "Ronald", dat is "meneer Koeman" voor jou, pik.
Gisteren in een bezopen toestand na het voetbal iedereen in mijn team zitten wijs maken dat Boetius vandaag ging vlammenquote:
Studio Sport? Gewoon op uitzendinggemist. En Studio voetbal ook.quote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Stond ie er weer?quote:Op zondag 1 december 2013 19:57 schreef Pascalus het volgende:
De 0-1 was dan wel zijn fout.quote:Op zondag 1 december 2013 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren in een bezopen toestand na het voetbal iedereen in mijn team zitten wijs maken dat Boetius vandaag ging vlammen
Helaas geen knaken op gezet
Zo inderdaad die is echt in bloedvorm laatste weken.quote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Clasie was (weer) zo verschrikkelijk goed vandaag he.
Niks mis mee. Hebben meer spelers maar zo een mentaliteit als de zijne.quote:Op zondag 1 december 2013 20:20 schreef eight het volgende:
[..]
Vraagteken vanwege incident in spelerstunnel?
Zou me niets verbazen als hij wat geflikt heeft. Hij heeft soms ook een steekje los.
Ik vind het altijd maar een beetje geacteerd bij hem. Zie ook die belachelijke reactie tegen Castaignos dit jaarquote:Op zondag 1 december 2013 20:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks mis mee. Hebben meer spelers maar zo een mentaliteit als de zijne.
Dat wel alleen reageert hij soms wat vreemd.quote:Op zondag 1 december 2013 20:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks mis mee. Hebben meer spelers maar zo een mentaliteit als de zijne.
Hij heeft dan ook geen hoofd om filmrollen mee te vervullen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het altijd maar een beetje geacteerd bij hem. Zie ook die belachelijke reactie tegen Castaignos dit jaar
Die was geweldig!quote:Op zondag 1 december 2013 20:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Clasie was (weer) zo verschrikkelijk goed vandaag he.
Fantastisch ja. Ik stond op Y2 (onverwacht goede sfeer daar trouwensquote:Op zondag 1 december 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
Wat probeerden die boertjes nou in het uitvak na afloop?wereldkampioenschap plexiglasrammen.
Deden ze wat? Ik heb ze niet gehoord.quote:Op zondag 1 december 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
Wat probeerden die boertjes nou in het uitvak na afloop?wereldkampioenschap plexiglasrammen.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Fantastisch ja. Ik stond op Y2 (onverwacht goede sfeer daar trouwens) en heb na afloop gewoon nog een poos staan loeren naar die ongelofelijk debielen.
Ook zo'n gast was erover heen geklommen en dreigde om te gaan springen o.i.d
Was slechts een feyenoorder die ze een beetje ging provoceren en op de ramen ging bonken. Vervolgens werd het idd een WK plexiglasrammenquote:Op zondag 1 december 2013 21:47 schreef Caland het volgende:
Sowieso wel vaker redelijk goede sfeer daar de laatste jaren. Zou tof zijn als daar ook iets ontstaat. Heb je gewoon op alle zijdes "fanatiek" publiek. Zie je nergens in Nederland.quote:Op zondag 1 december 2013 21:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Fantastisch ja. Ik stond op Y2 (onverwacht goede sfeer daar trouwens) en heb na afloop gewoon nog een poos staan loeren naar die ongelofelijk debielen.
Ook zo'n gast was erover heen geklommen en dreigde om te gaan springen o.i.d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |