SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEC ook niet.quote:
OKquote:Op zondag 1 december 2013 17:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb genoten. Was leuker dan alle wedstrijden van vandaag bij elkaar.
homoquote:Op zondag 1 december 2013 17:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb genoten. Was leuker dan alle wedstrijden van vandaag bij elkaar.
Triest.quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)llen-supporter.dhtml
Nee.quote:
Neehee!!quote:
Wat is er vanavond?quote:
NEC is niks, en ik gun Dickie wel een overwinning.quote:
Welke?quote:Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef alors het volgende:
Als die paardenlul van een Jóhannsson nou gewoon even scoort.
Haten op de oudste club uit de Eredivisiequote:Op zondag 1 december 2013 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koren op de molen van kutclubs als Ajax en Vitesse.
Jóhannsson.quote:
Dat wist je ook maar door die reclame..quote:Op zondag 1 december 2013 17:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Haten op de oudste club uit de Eredivisie
1892quote:Op zondag 1 december 2013 17:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Haten op de oudste club uit de Eredivisie
Helder.quote:
Welke reclame?quote:Op zondag 1 december 2013 17:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wist je ook maar door die reclame..
Ja. Tevens van spits mijn team.quote:Op zondag 1 december 2013 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helder.
Die met het tekentje is de spits toch?
Ik heb ze allebei. Raak ik ook niet in de war.quote:
Wat een trap was datquote:
Echt hè..quote:
Liever dat dan een kutscheet van Linda.quote:
10. PSV 20quote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Onderin
14 cambuur 15
15 heracles 14
16 ado 13
17 rkc 13
18 nec 12
Knotsgek.
Hoeveel punten heeft PSV nu?quote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Onderin
14 cambuur 15
15 heracles 14
16 ado 13
17 rkc 13
18 nec 12
Knotsgek.
Het gat met nacompetitie is nog 7 punten.quote:
Mexicano = geilneef van het jaar.quote:Op zondag 1 december 2013 17:59 schreef Pascalus het volgende:
Mexicanobakker zet de kutscheet weer helemaal op de kaart.
Dat is de Goffert.quote:Op zondag 1 december 2013 18:01 schreef MolFan het volgende:
Ondertussen in de gangen van het PSV stadion
[ afbeelding ]
Grapje van Aad300quote:Op zondag 1 december 2013 18:01 schreef MolFan het volgende:
Ondertussen in de gangen van het PSV stadion
[ afbeelding ]
twitter:
twitter:televoetbal twitterde op zondag 01-12-2013 om 18:04:02Maher: 'Geen crisis bij PSV' http://t.co/zR2L6m0K3l reageer retweet
Uh, oke.quote:Op zondag 1 december 2013 18:07 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:televoetbal twitterde op zondag 01-12-2013 om 18:04:02Maher: 'Geen crisis bij PSV' http://t.co/zR2L6m0K3l reageer retweet
quote:Op zondag 1 december 2013 18:08 schreef Pascalus het volgende:
Cocu geeft Makkelie de schuld.![]()
Lekker makkelie.
Ik heb gehoord dat ze expres tiende staan om het allemaal wat spannender te maken.quote:Op zondag 1 december 2013 18:07 schreef Gramulanion het volgende:
Wat? Die microfoon?quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
AZ wint deze wedstrijd en is aan het eind van het seizoen kampioen.
Ze willen Ajax nadoen. Eerst de trainer en nu de achterstand. Ze gaan bij allebei falenquote:Op zondag 1 december 2013 18:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze expres tiende staan om het allemaal wat spannender te maken.
quote:Op zondag 1 december 2013 18:10 schreef Intellectueel het volgende:
Mensen die voor AZ zijn. De grootste schijtclub op aarde.
quote:Op zondag 1 december 2013 18:10 schreef Intellectueel het volgende:
Nou nou nou.quote:Op zondag 1 december 2013 18:10 schreef Intellectueel het volgende:
Op PSV na dan.quote:Op zondag 1 december 2013 18:10 schreef Intellectueel het volgende:
Vage schoten allemaal...quote:
Wie is Imgur? Een Turk?quote:Op zondag 1 december 2013 18:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh nice, als je inlogt bij imgur kan je tot 5mb gifjes uploaden
http://imgdumper.nl/quote:Op zondag 1 december 2013 18:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh nice, als je inlogt bij imgur kan je tot 5mb gifjes uploaden
Shoarmaa!!!quote:
Driekwart van de tinypic afbeeldingen van meer dan drie jaar geleden doen het ook niet meer, je kan van geen van al die sites er op aan dat ze de plaatjes heel lang laten bestaan.quote:Op zondag 1 december 2013 18:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik denk dat imgur langer blijft bestaan dan zo'n semi hobby site
Imageshack werkt als een trein.quote:Op zondag 1 december 2013 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Driekwart van de tinypic afbeeldingen van meer dan drie jaar geleden doen het ook niet meer, je kan van geen van al die sites er op aan dat ze de plaatjes heel lang laten bestaan.
Maar niet op fokquote:Op zondag 1 december 2013 18:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Imageshack werkt als een trein.
Daarom moet je ze gewoon opslaan op je pcquote:Op zondag 1 december 2013 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Driekwart van de tinypic afbeeldingen van meer dan drie jaar geleden doen het ook niet meer, je kan van geen van al die sites er op aan dat ze de plaatjes heel lang laten bestaan.
imageshackquote:Op zondag 1 december 2013 18:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Imageshack werkt als een trein.
Die was er al af?quote:
Puush plaatjes verdwijnen dacht ik ook na een half jaar of zoiets.quote:Op zondag 1 december 2013 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Belangrijkste gifjes host ik zelf op m'n eigen server maar ik ga niet al die wedstrijd gifjes zelfs hosten ivm copyright gezeikquote:Op zondag 1 december 2013 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Puush plaatjes verdwijnen dacht ik ook na een half jaar of zoiets.
Zolang de kans dat ADO gaat degraderen groter word vind ik het okquote:Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef AFCNiels het volgende:
NEC heeft wel wat geluk met deze overwinning.
En belangrijke plaatjes als tubgirlquote:Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Belangrijkste gifjes host ik zelf op m'n eigen server maar ik ga niet al die wedstrijd gifjes zelfs hosten ivm copyright gezeik
ADO mag van mij altijd degraderen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zolang de kans dat ADO gaat degraderen groter word vind ik het ok
quote:Op zondag 1 december 2013 18:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En belangrijke plaatjes als tubgirl
quote:Op zondag 1 december 2013 18:37 schreef CaptainCookie het volgende:
Ben ik gvd een tien minuten bezig geweest met deze matige gif is het voetbalweekend afgelopen
[ afbeelding ]
Ben ik gvd een tien minuten bezig geweest met deze matige gif is het voetbalweekend afgelopen
[ afbeelding ]
Topgifje hoorquote:Op zondag 1 december 2013 18:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zal geen ploeg lukken in de eredivisie helaas. Die laatste voorronde is niet te halen zonder een erg grote stunt.quote:Op zondag 1 december 2013 19:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die mogen er via de voorrondes komen
Ajax regelt het maarquote:Op zondag 1 december 2013 19:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat zal geen ploeg lukken in de eredivisie helaas. Die een na laatste voorronde is niet te halen zonder een erg grote stunt.
Ik heb verrassend weinig Alba gifs opgeslagen op mijn pc. Er staan er wel heel veel op tumblr.quote:Op zondag 1 december 2013 18:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daarom moet je ze gewoon opslaan op je pc
J_alba_gifs.rar
Belangrijke (zoals tweets van Aad300 en Elsierd) zou je eigenlijk wel op moeten slaan om ze te bewaren voor het nageslacht.quote:Op zondag 1 december 2013 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Puush plaatjes verdwijnen dacht ik ook na een half jaar of zoiets.
Tx Arceequote:Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef Arcee het volgende:
Vanmiddag was het snelste topic uit deze reeks.
Beugelsdijk en Kramer zijn geschorst.twitter:ADODenHaag twitterde op woensdag 04-12-2013 om 17:24:10Opstelling ADO Den Haag: Coutinho, Malone, Wormgoor, Bakker, Meijers, Alberg, Van Haaren, Gehrt, Gouriye, Van Duinen, Cabral. #ADOHEE reageer retweet
Opstelling Heerenveentwitter:ADODenHaag twitterde op woensdag 04-12-2013 om 17:24:49Opstelling sc Heerenveen: Nordfeldt, Otigba, Dijks, Van Anholt, Kruiswijk, De Kamps, De Roon, Slagveer, Ziyech, Basacikoglu, Finnbogason. reageer retweet
Maaskant is ook weer vrijquote:Op woensdag 4 december 2013 17:31 schreef GGMM het volgende:
Als Jol naar PSV gaat neem ik een maand een Jol-UI.
Dan stijgen ze 4 plaatsen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk overigens dat Heerenveen simpel gaat winnen.
NEC kan over Vitesse heen als ze al hun potten winnen en Vitesse niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Go Ahead kan over PSV heen als het van Heracles wint, PSV verliest van Vitesse en zelf wint van PEC
Roda moet thuis tegen Heracles, die zie ik PSV eerder inhalen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Go Ahead kan over PSV heen als het van Heracles wint, PSV verliest van Vitesse en zelf wint van PEC
Die bakt er ook nog niks vanquote:Op woensdag 4 december 2013 17:47 schreef Cavaliers het volgende:
Bel Hassani straks weer in de basis.
Bijnaquote:Op woensdag 4 december 2013 17:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bezorgd je afgelopen zaterdag gewoon bijna 3 punten joh.
Ja, leuk, die stond al in de SC.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:37 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_hyves_missen.html
![]()
Daar kijk ik niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk, die stond al in de SC.
Bijna PSV-niveau.quote:
Daar heb je vast een half uur op zitten broeden. xdquote:
ah.quote:
Nee hoor. De pijn aan mijn ogen die ik kreeg bij het kijken van deze wedstrijd deed me direct aan PSV denken.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb je vast een half uur op zitten broeden. xd
Supusepa is ook nog nooit uitgejouwdquote:Op woensdag 4 december 2013 19:27 schreef Syntix het volgende:
Zouden ze bij ado trouwens niet weten dat De Kamps ook van Ajax komt en Wormgoor ook
Dit soort reactiesquote:Op woensdag 4 december 2013 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb je vast een half uur op zitten broeden. xd
Ik vind de wedstrijden van PSV intense treurnis hoor, maar dat staat hier los van.quote:
Kwart voor negen is de volgende en tegelijk is onhandig voor de teevee, is mijn gok.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:50 schreef n00b13 het volgende:
waarom is deze wedstrijd zo vroeg eigenlijk? eerst was het half 9 toch?
Dus denk ik: Die andere om 8 uur. Is maar 20 min.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kwart voor negen is de volgende en tegelijk is onhandig voor de teevee, is mijn gok.
Dus moeten ze alles maar accepterenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:02 schreef Trebo het volgende:
Wat een hypocriete lui van De Haag, zeker Kramer alweer vergeten.
Nee hoor, daarom ist nog wel hypocriet.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dus moeten ze alles maar accepteren
Ik denk dat die dan worden teruggezet.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:09 schreef Trebo het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met jong-PSV als PSV degradeert?
Valt nog mee, als Feyenoord zou degraderen zou men de club opheffenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat die dan worden teruggezet.
Gewoon erin laten, pakken ze nog eens punten als ze elkaar treffen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat die dan worden teruggezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |