Ziijn er meerdere hè?quote:
1 maart.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:20 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Is er al iets bekend over wanneer de laatste afleveringen van Breaking Bad worden toegevoegd aan Netflix?
Ik bedoel, er zijn er meerdere in Rotterdam.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en nog 1.
Loopt dat zo ver achterquote:
Absoluut. Het is geen mannen serie zoals Spartacus of Sons of Anarchy.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:19 schreef dezomervoorbij het volgende:
Is dit een beetje een serie die je samen met je vriendin kunt kijken? Ik heb zojuist seizoen 1 bemachtigd.
Oh ja sorry. Schouwburgplein Rotterdam. Den Haag Buitenhof en Pathé Eindhoven (Dommelstraat).quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik bedoel, er zijn er meerdere in Rotterdam.
Ik ben toch bang dat het tegen gaat vallen en Odendirk het niet in zijn uppie kan dragen. Ook bang voor referenties naar BB. We zullen zien. Ik hoop dat ze het niet doen en er echt gewoon een aparte serie van maken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:30 schreef Dandilion het volgende:
De marathon zitting in Rotterdam was goed! Gelukkig niet veel herrie/ krakende zakken chips. Wederom genoten van de laatste afleveringen. Kan niet wachten tot Better call Saul begint!
In Den Haag was de marathon ook tof! Iedereen was doodstil tijdens de afleveringen, heel goed!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:30 schreef Dandilion het volgende:
De marathon zitting in Rotterdam was goed! Gelukkig niet veel herrie/ krakende zakken chips. Wederom genoten van de laatste afleveringen. Kan niet wachten tot Better call Saul begint!
In Vince Gilligan I trustquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben toch bang dat het tegen gaat vallen en Odendirk het niet in zijn uppie kan dragen. Ook bang voor referenties naar BB. We zullen zien. Ik hoop dat ze het niet doen en er echt gewoon een aparte serie van maken.
Referenties naar BB lijkt me wel goed, ook omdat het een spin-off is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben toch bang dat het tegen gaat vallen en Odendirk het niet in zijn uppie kan dragen. Ook bang voor referenties naar BB. We zullen zien. Ik hoop dat ze het niet doen en er echt gewoon een aparte serie van maken.
Why, die stad is echt zo fucking grauw en lelijk (tenminste in BB).quote:Op maandag 17 februari 2014 10:10 schreef Individual het volgende:
[..]
BB is een supergoede serie en geweldig ook dat het in Albuquerque speelt.
Ik heb er gewoond en ik vind het een mooie stad. Ik ben dan ook geen meth cook. BB is geen reisbrochure hè?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:17 schreef JDx het volgende:
[..]
Why, die stad is echt zo fucking grauw en lelijk (tenminste in BB).
Maar zelfs waar Hank woonde, tering wat een achterlijke suffe stoffige suburb, of waren dat extremen?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:25 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond en ik vind het een mooie stad. Ik ben dan ook geen meth cook. BB is geen reisbrochure hè?
Waar Hank woonde is NE Heights en dat vind ik wel mooi. Je moet niet vergeten dat het in de woestijn ligt en de huizen vooral een adobe (traditioneel) kleur hebben. Het zal niet voor iedereen zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Maar zelfs waar Hank woonde, tering wat een achterlijke suffe stoffige suburb, of waren dat extremen?
Ik vind het ook prachtig. Vind de locaties ook mooi in beeld gebracht.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:38 schreef Individual het volgende:
[..]
Waar Hank woonde is NE Heights en dat vind ik wel mooi. Je moet niet vergeten dat het in de woestijn ligt en de huizen vooral een adobe (traditioneel) kleur hebben. Het zal niet voor iedereen zijn.
Ik hou daar ook wel van. Ik ben er 7 jaar geleden doorheen gereist, als ik nu de serie zie denk ik wel dat ik er veel te kort ben geblevenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:38 schreef Individual het volgende:
[..]
Waar Hank woonde is NE Heights en dat vind ik wel mooi. Je moet niet vergeten dat het in de woestijn ligt en de huizen vooral een adobe (traditioneel) kleur hebben. Het zal niet voor iedereen zijn.
Hoe lang had je er willen blijven om een woonwijkje te bekijken? Moet het ook niet mooier maken dan het is natuurlijk. Het is gewoon een stad in de woestijn die verder weinig voorsteldquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:56 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Ik hou daar ook wel van. Ik ben er 7 jaar geleden doorheen gereist, als ik nu de serie zie denk ik wel dat ik er veel te kort ben gebleven.
Het is niet je typische toeristenstad idd. Er zijn zeker wel leuke dingen te doen, maar voor UNESCO sites bv moet je de stad uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe lang had je er willen blijven om een woonwijkje te bekijken? Moet het ook niet mooier maken dan het is natuurlijk. Het is gewoon een stad in de woestijn die verder weinig voorsteld
Langer dan de halve dag die ik er nu was. De omgeving, soort huizen e.d. is allemaal totaal anders dan thuis, dus zo raar is het niet om daar eens goed naar te kijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe lang had je er willen blijven om een woonwijkje te bekijken? Moet het ook niet mooier maken dan het is natuurlijk. Het is gewoon een stad in de woestijn die verder weinig voorsteld
Wat een opluchting, dacht dat ik alle aflveringen al had gezien, en vond het al z'on slecht einde!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:20 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Is er al iets bekend over wanneer de laatste afleveringen van Breaking Bad worden toegevoegd aan Netflix?
8 stuks, per 1 maart beschikbaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat een opluchting, dacht dat ik alle aflveringen al had gezien, en vond het al z'on slecht einde!
Hoeveel afleveringen moeten er nog komen?
Zonder ondertiteling zijn ze natuurlijk al lang te streamen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat een opluchting, dacht dat ik alle aflveringen al had gezien, en vond het al z'on slecht einde!
Had hem hier al eens voorbij zien komen, maar blijft leukquote:
Ik kan hier nog wel een hele reeks van die interviews posten, wat een stelletje komieken. Je zou haast denken dat ze een script meekrijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Had hem hier al eens voorbij zien komen, maar blijft leuk
Leuk interviewquote:
quote:
Brrr hoop dat mens nooit meer op tv te zien, ik heb 3 of 4 seizoenen gehoopt dat hij haar zou vermoordenquote:
Als je de serie gelijk met de TV in Amerika volgde was dat echt een gruwelijke cliffhanger en moest je een jaar wachten op het vervolg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja houd het nu al niet meer van spanningquote:Op maandag 24 februari 2014 18:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je de serie gelijk met de TV in Amerika volgde was dat echt een gruwelijke cliffhanger en moest je een jaar wachten op het vervolg.
Was nooit aan seizoen 2 van deadwood toegekomen. Onlangs maar weer eens aan begonnen en wie komt daar het dorpje binnenrijden:quote:Op maandag 24 februari 2014 10:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Brrr hoop dat mens nooit meer op tv te zien, ik heb 3 of 4 seizoenen gehoopt dat hij haar zou vermoorden
Wie is dat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Was nooit aan seizoen 2 van deadwood toegekomen. Onlangs maar weer eens aan begonnen en wie komt daar het dorpje binnenrijden:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga deze carnaval als Walter White in zijn gele cooking outfit
Ik ook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Dedicationquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik ook.
heb speciaal m'n baard laten staan zodat ik een ringbaard kan scheren.
Lol vet origineelquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
ik heb een t-shirt met onderstaande afbeelding dus ik ben klaar met een hoed en een zonnebril, en een weekje de snor niet scherenquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Carmela hartgrondelijk haten?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:17 schreef tjoptjop het volgende:
Ik had bij haar precies hetzelfde wat ik ook bij Carmela Soprano had. Der eerste keer dat je de serie kijkt haat je haar hartgrondelijk, maar bij het herbekijken valt het op dat het eigenlijk wel een goede rol is
Ik vond Carmela een tof karakter en Skylar ook. Dat Skylar een hatepage op fb heeft en mensen zelfs de actrice bedreigde vind ik bijzonder vreemd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:22 schreef Boogs het volgende:
[..]
Carmela hartgrondelijk haten?
Ik vond haar juist altijd best relaxt, alleen in het begin haar stem lichtelijk irritant.
Skylar daarintegen vond ik wel vrij vervelend.
Wow, vreemd. Ik vind die Skyler juist bijzonder mild/rustig en Walter vanaf het begin al een onsympathiek karakter. Maar iedereen vindt hem dus fantastisch.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:24 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik vond Carmela een tof karakter en Skylar ook. Dat Skylar een hatepage op fb heeft en mensen zelfs de actrice bedreigde vind ik bijzonder vreemd.
The wire is enorm goed. Maak je niet druk.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:17 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Wat een briljante serie zeg. Ongelooflijk dat ik er bij de eerste poging mee gestopt ben na 2 afleveringen.
Vorige week weer begonnen en gisteren de laatste aflevering gezien.
Daarnet nog de making of van het vijfde seizoen gezien. En nu voel ik me kut omdat er gewoon niks meer te kijken is![]()
Ga nu maar beginnen met The Wire denk ik, maar ben bang dat het nooit meer zoals Breaking Bad gaat worden.
Als ze die serie ooit in een normaal formaat uitbrengen zal ik het overwegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:43 schreef znarch het volgende:
[..]
The wire is enorm goed. Maak je niet druk.
Same. Snap ook niet dat ik eerst eventjes ben afgehaakt. 🐵quote:Op zondag 2 maart 2014 02:17 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Wat een briljante serie zeg. Ongelooflijk dat ik er bij de eerste poging mee gestopt ben na 2 afleveringen.
Daarnet nog de making of van het vijfde seizoen gezien. En nu voel ik me kut omdat er gewoon niks meer te kijken is![]()
Ga nu maar beginnen met The Wire denk ik, maar ben bang dat het nooit meer zoals Breaking Bad gaat worden.
Er is altijd nog Vikings.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:17 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Als het origineel in 4:3 is geschoten, dan wil ik het ook in dat formaat zien, anders worden er straks stukken van het beeld afgehakt om het 'passend' te maken, zoals vroeger dus omgekeerd gebeurde met breedbeeld films die op een 4:3 scherm moesten passen...quote:Op zondag 2 maart 2014 04:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als ze die serie ooit in een normaal formaat uitbrengen zal ik het overwegen.
4:3, lijkt wel of je een of andere sitcom uit 1990 op rtl5 zit te kijken.
Dit gevoel heb ik echt na elke series finale, maar er duikt altijd wel weer wat opquote:Op zondag 2 maart 2014 02:17 schreef DaKKiE1984 het volgende:
The wire is gewoon niet in breedbeeld. Is ook niet zo bedoeld.quote:Op zondag 2 maart 2014 04:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als ze die serie ooit in een normaal formaat uitbrengen zal ik het overwegen.
4:3, lijkt wel of je een of andere sitcom uit 1990 op rtl5 zit te kijken.
Ja, weet ik. 'Artistieke' redenen. Maar op een breedbeeld ziet het er gewoon niet uit, die zwarte balken aan de zijkant. Jammer.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:12 schreef znarch het volgende:
[..]
The wire is gewoon niet in breedbeeld. Is ook niet zo bedoeld.
Het origineel is nu enmaal in 1.33:1.
Jammer? Jij mist The Wire nuquote:Op zondag 2 maart 2014 13:21 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, weet ik. 'Artistieke' redenen. Maar op een breedbeeld ziet het er gewoon niet uit, die zwarte balken aan de zijkant. Jammer.
Het is gewoon hoe je die serie moet kijken; als een oude serie. Alle oude series moet je feitelijk in 4:3 kijken en dus met zwarte balken. Wij hadden vrij snel een breedbeeld televisie en het gros van de programma's was niet in breedbeeld, dus ik ben wel wat gewend in dit opzicht.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:21 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, weet ik. 'Artistieke' redenen. Maar op een breedbeeld ziet het er gewoon niet uit, die zwarte balken aan de zijkant. Jammer.
Walt: in het begin vond ik hem nog wel o.k. (maar ook al niet super ofzo, vond hem toen wel heel grappigquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:55 schreef Lziba het volgende:
[..]
Wow, vreemd. Ik vind die Skyler juist bijzonder mild/rustig en Walter vanaf het begin al een onsympathiek karakter. Maar iedereen vindt hem dus fantastisch.
Dit, deze!quote:Op zondag 2 maart 2014 03:17 schreef ems. het volgende:
En velen (waaronder ik) hebben nieuwe hoop gevonden in True Detective.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
House of Cards.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, einde van de serie gezien. Seizoen 4 is by far het beste seizoen met tof einde. Ik vond Gus dan ook echt tof, zo heerlijk cool om alles. Vijf vond ik maar slepen naar het onvermijdelijke.
En nu maar wat nieuws gaan zoeken op netflix
Ja, en niet te zuinig ook.quote:
DVD ook echt, wat is dat ook alweer 576px interlaced?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:35 schreef Drankster het volgende:
V&A / [TK] Breaking Bad Final Season DVD.
Tja geen idee, DVD gewonnen en doorverkocht voor 2 tientjes dus carequote:Op donderdag 27 maart 2014 09:45 schreef JDx het volgende:
[..]
DVD ook echt, wat is dat ook alweer 576px interlaced?
Haha, had in m'n vorige huis de DVD speler nog netjes op de versterker gezet, nu met de verhuizing is ie in de berging achter gebleven.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tja geen idee, DVD gewonnen en doorverkocht voor 2 tientjes dus care
Ik heb de mijne nog wel aangesloten, omdat het ook een erg goede audio-output heeft. Het is dus mijn CD-speler.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha, had in m'n vorige huis de DVD speler nog netjes op de versterker gezet, nu met de verhuizing is ie in de berging achter gebleven.
quote:ALBUQUERQUE, N.M. —Filming for "Better Call Saul" begins next month, and they're now looking for extras of all types and ethnicities.
Anyone who's interested should send a color photo with their height, weight, age and car make and model to extras@whiteturtlecasting.com, according to our media partners at the Albuquerque Journal.
Make sure to put "Saul" in the subject line.
The casting call seems to indicate the spin-off will be shot in Albuquerque.
Bij mij exact hetzelfde, dit zijn mijn 3 toppers. The wire vond ik vaak wel erg langdradig maar anderzijds toch veel respect dat ze het zo realistisch mogelijk houden zonder teveel hollywood action. Breaking bad is idd. de absolute topper, hoe het verhaal is geschreven met zoveel scenario's die door elkaar heen lopen, geen woorden voor gewoon.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:56 schreef Kraantjepoppie het volgende:
Ben nu weer voor de zoveelste keer begonnen met Breaking Bad. Het blijft geniaal! Mijn favoriete serie by far.
The Wire en Sopranos zijn ook twee van m'n favorieten, maar daar gebeurt af en toe eens wat geniaals. Bij Breaking Bad heb je toch elke aflevering wel weer een paar WTF momenten. Hoe verzinnen ze het!
Ik weet niet wat je al gezien hebt, maar The Sopranos ( Geweldig verhaal, wat minder actie dan BB), The Wire, Game of Thrones, Suits en hoorde dat House of Cards ook heel goed is. Met de laatste ga ik nog wel wachten tot dat er wat meer afleveringen zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, einde van de serie gezien. Seizoen 4 is by far het beste seizoen met tof einde. Ik vond Gus dan ook echt tof, zo heerlijk cool om alles. Vijf vond ik maar slepen naar het onvermijdelijke.
Dat krijgt maar 3 seizoenen meen ik. Dus nog 1 jaar wachten, en je hebt ze alllemaalquote:Op zondag 27 april 2014 21:21 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je al gezien hebt, maar The Sopranos ( Geweldig verhaal, wat minder actie dan BB), The Wire, Game of Thrones, Suits en hoorde dat House of Cards ook heel goed is. Met de laatste ga ik nog wel wachten tot dat er wat meer afleveringen zijn.
Herkenbaar 'probleem'. Ik ben naar aanleiding van die lovende verhalen maar begonnen aan House of Cards, maar daar moet ik voor mijn gevoel nog even in komen.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef Pheno het volgende:
Ik zou niet te vaak in dit topic terugkomen als ik jou was want misschien dat je gespoiled gaat worden en dat wil je niet!quote:Op zondag 27 april 2014 19:37 schreef Tamashii het volgende:
Ooooh een heel topic voor Breaking Bad. Dit is zo'n toffe serie. Maar nu zit ik wel een beetje in een dip na de laatste aflevering van seizoen 4
Op Netflix is de volledige serie met NL ondertiteling ja. Als je op de site van de VPRO kijkt zie je dat. Luilak.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:38 schreef Individual het volgende:
BB op Netflix is dat de volledige serie met NL ondertiteling? Hoe ver zijn ze al bij de VPRO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |