Dit, deze!quote:Op zondag 2 maart 2014 03:17 schreef ems. het volgende:
En velen (waaronder ik) hebben nieuwe hoop gevonden in True Detective.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga deze carnaval als Walter White in zijn gele cooking outfit
House of Cards.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, einde van de serie gezien. Seizoen 4 is by far het beste seizoen met tof einde. Ik vond Gus dan ook echt tof, zo heerlijk cool om alles. Vijf vond ik maar slepen naar het onvermijdelijke.
En nu maar wat nieuws gaan zoeken op netflix
Ja, en niet te zuinig ook.quote:
DVD ook echt, wat is dat ook alweer 576px interlaced?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:35 schreef Drankster het volgende:
V&A / [TK] Breaking Bad Final Season DVD.
Tja geen idee, DVD gewonnen en doorverkocht voor 2 tientjes dus carequote:Op donderdag 27 maart 2014 09:45 schreef JDx het volgende:
[..]
DVD ook echt, wat is dat ook alweer 576px interlaced?
Haha, had in m'n vorige huis de DVD speler nog netjes op de versterker gezet, nu met de verhuizing is ie in de berging achter gebleven.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tja geen idee, DVD gewonnen en doorverkocht voor 2 tientjes dus care
Ik heb de mijne nog wel aangesloten, omdat het ook een erg goede audio-output heeft. Het is dus mijn CD-speler.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha, had in m'n vorige huis de DVD speler nog netjes op de versterker gezet, nu met de verhuizing is ie in de berging achter gebleven.
quote:ALBUQUERQUE, N.M. —Filming for "Better Call Saul" begins next month, and they're now looking for extras of all types and ethnicities.
Anyone who's interested should send a color photo with their height, weight, age and car make and model to extras@whiteturtlecasting.com, according to our media partners at the Albuquerque Journal.
Make sure to put "Saul" in the subject line.
The casting call seems to indicate the spin-off will be shot in Albuquerque.
Bij mij exact hetzelfde, dit zijn mijn 3 toppers. The wire vond ik vaak wel erg langdradig maar anderzijds toch veel respect dat ze het zo realistisch mogelijk houden zonder teveel hollywood action. Breaking bad is idd. de absolute topper, hoe het verhaal is geschreven met zoveel scenario's die door elkaar heen lopen, geen woorden voor gewoon.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:56 schreef Kraantjepoppie het volgende:
Ben nu weer voor de zoveelste keer begonnen met Breaking Bad. Het blijft geniaal! Mijn favoriete serie by far.
The Wire en Sopranos zijn ook twee van m'n favorieten, maar daar gebeurt af en toe eens wat geniaals. Bij Breaking Bad heb je toch elke aflevering wel weer een paar WTF momenten. Hoe verzinnen ze het!
Ik weet niet wat je al gezien hebt, maar The Sopranos ( Geweldig verhaal, wat minder actie dan BB), The Wire, Game of Thrones, Suits en hoorde dat House of Cards ook heel goed is. Met de laatste ga ik nog wel wachten tot dat er wat meer afleveringen zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, einde van de serie gezien. Seizoen 4 is by far het beste seizoen met tof einde. Ik vond Gus dan ook echt tof, zo heerlijk cool om alles. Vijf vond ik maar slepen naar het onvermijdelijke.
Dat krijgt maar 3 seizoenen meen ik. Dus nog 1 jaar wachten, en je hebt ze alllemaalquote:Op zondag 27 april 2014 21:21 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je al gezien hebt, maar The Sopranos ( Geweldig verhaal, wat minder actie dan BB), The Wire, Game of Thrones, Suits en hoorde dat House of Cards ook heel goed is. Met de laatste ga ik nog wel wachten tot dat er wat meer afleveringen zijn.
Herkenbaar 'probleem'. Ik ben naar aanleiding van die lovende verhalen maar begonnen aan House of Cards, maar daar moet ik voor mijn gevoel nog even in komen.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef Pheno het volgende:
Ik zou niet te vaak in dit topic terugkomen als ik jou was want misschien dat je gespoiled gaat worden en dat wil je niet!quote:Op zondag 27 april 2014 19:37 schreef Tamashii het volgende:
Ooooh een heel topic voor Breaking Bad. Dit is zo'n toffe serie. Maar nu zit ik wel een beetje in een dip na de laatste aflevering van seizoen 4
Op Netflix is de volledige serie met NL ondertiteling ja. Als je op de site van de VPRO kijkt zie je dat. Luilak.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:38 schreef Individual het volgende:
BB op Netflix is dat de volledige serie met NL ondertiteling? Hoe ver zijn ze al bij de VPRO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |