Wat een opluchting, dacht dat ik alle aflveringen al had gezien, en vond het al z'on slecht einde!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:20 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Is er al iets bekend over wanneer de laatste afleveringen van Breaking Bad worden toegevoegd aan Netflix?
8 stuks, per 1 maart beschikbaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat een opluchting, dacht dat ik alle aflveringen al had gezien, en vond het al z'on slecht einde!
Hoeveel afleveringen moeten er nog komen?
Zonder ondertiteling zijn ze natuurlijk al lang te streamen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat een opluchting, dacht dat ik alle aflveringen al had gezien, en vond het al z'on slecht einde!
Had hem hier al eens voorbij zien komen, maar blijft leukquote:
Ik kan hier nog wel een hele reeks van die interviews posten, wat een stelletje komieken. Je zou haast denken dat ze een script meekrijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Had hem hier al eens voorbij zien komen, maar blijft leuk
Leuk interviewquote:
quote:
Brrr hoop dat mens nooit meer op tv te zien, ik heb 3 of 4 seizoenen gehoopt dat hij haar zou vermoordenquote:
Als je de serie gelijk met de TV in Amerika volgde was dat echt een gruwelijke cliffhanger en moest je een jaar wachten op het vervolg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja houd het nu al niet meer van spanningquote:Op maandag 24 februari 2014 18:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je de serie gelijk met de TV in Amerika volgde was dat echt een gruwelijke cliffhanger en moest je een jaar wachten op het vervolg.
Was nooit aan seizoen 2 van deadwood toegekomen. Onlangs maar weer eens aan begonnen en wie komt daar het dorpje binnenrijden:quote:Op maandag 24 februari 2014 10:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Brrr hoop dat mens nooit meer op tv te zien, ik heb 3 of 4 seizoenen gehoopt dat hij haar zou vermoorden
Wie is dat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Was nooit aan seizoen 2 van deadwood toegekomen. Onlangs maar weer eens aan begonnen en wie komt daar het dorpje binnenrijden:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga deze carnaval als Walter White in zijn gele cooking outfit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |