SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 december 2013 13:59 schreef Don_Gurgen het volgende:
Altijd hetzelfde bij ADO... Vieze club
Die scheidsrechter ook.quote:Op zondag 1 december 2013 14:00 schreef MouzurX het volgende:
Nu moet hij toch wel achteraf een schorsing krijgen..
quote:
Moeten jullie niet van UI wisselen?quote:Op zondag 1 december 2013 13:59 schreef Don_Gurgen het volgende:
Altijd hetzelfde bij ADO... Vieze club
Wacht maar even 15 minuten af.quote:Op zondag 1 december 2013 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die Murdoch willen spekken![]()
![]()
![]()
[..]
Ik niet.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijd voor het Haags Kwartiertje!
Want nu gaan ze opeens 3 keer scoren?quote:Op zondag 1 december 2013 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze hoeven er maar 4 te makenquote:Op zondag 1 december 2013 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan niet.quote:Op zondag 1 december 2013 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Als die Kramer nu geen 5 wedstrijden schorsing krijgt, moet de KNVB zich diep schamen.
Ga er maar niet vanuitquote:Op zondag 1 december 2013 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Als die Kramer nu geen 5 wedstrijden schorsing krijgt, moet de KNVB zich diep schamen.
Aan de andere kant is 't ook wel weer terecht. De media kunnen dingen erg maken en breken in deze.quote:Op zondag 1 december 2013 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Sja, die regel blijft een schande.
Zelfs hij onderschat Ajax wel eens.quote:
Kramer kan ook wat breken.quote:Op zondag 1 december 2013 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aan de andere kant is 't ook wel weer terecht. De media kunnen dingen erg maken en breken in deze.
Bepaalt de media tegenwoordig de strafmaat?quote:Op zondag 1 december 2013 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aan de andere kant is 't ook wel weer terecht. De media kunnen dingen erg maken en breken in deze.
Je hebt toch ook de beelden.quote:Op zondag 1 december 2013 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar lijkt het soms wel verdomd veel op ja.quote:Op zondag 1 december 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bepaalt de media tegenwoordig de strafmaat?
Dickie staat weer op z'n teentjes zo te zienquote:Op zondag 1 december 2013 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig werken de jeugdtrainers al met de nieuwe lichting.
[ afbeelding ]
Ik ga even mijn calimeroplaatje zoekenquote:Op zondag 1 december 2013 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar lijkt het soms wel verdomd veel op ja.
Waar is Aad de Mos?quote:Op zondag 1 december 2013 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2013 14:05 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik ga even mijn calimeroplaatje zoeken
Onderbuikgevoelens etc.quote:Op zondag 1 december 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bepaalt de media tegenwoordig de strafmaat?
Die was waarschijnlijk de beste fotograaf van het groepje.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar lijkt het soms wel verdomd veel op ja.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Martin Jol maakte deze grap ook de hele tijd tijdens het interview.quote:
Niets dan de waarheid in deze postquote:Op zondag 1 december 2013 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan verschuiven ze het toch naar een andere dag?
Je kunt moeilijk beweren dat de media hierin helemaal geen rol speelt.quote:
Neuh dat ben ikquote:Op zondag 1 december 2013 14:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rasariër Poulsen er nog even bij.
Er moet gewoon ff flink met de klote gespeeld worden van die gassies dat snapt Bossiequote:Op zondag 1 december 2013 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bossie moet trainer worden bij Feyenoord, hij snapt het wel.
Dat klopt, maar hoe hij het stelt is wel extreem overdreven natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 14:08 schreef eight het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk beweren dat de media hierin helemaal geen rol speelt.
Dat dus.quote:Op zondag 1 december 2013 14:08 schreef eight het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk beweren dat de media hierin helemaal geen rol speelt.
Ja. Immers elke week met 2 blauwe ogen op het veld.quote:Op zondag 1 december 2013 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bossie moet trainer worden bij Feyenoord, hij snapt het wel.
Sissequote:Op zondag 1 december 2013 14:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja. Immers elke week met 2 blauwe ogen op het veld.
Als hij praat verplaatst hij alleen lucht.quote:
In de finale minstens met 5-0quote:
Kun je doen, die titel is wel een zekerheidje.quote:Op zondag 1 december 2013 14:14 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat ik alvast een kampioenstattoo neem.
Het is dat Joep Schreuder er is, anders was het een topshow geweest.quote:
Ajax is geniaalquote:Op zondag 1 december 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax speelt de wedstrijd geniaal uit.
kopbal van klaassen niet tochquote:Op zondag 1 december 2013 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ajax heeft vandaag alleen maar vanuit de 2e linie gescoord of niet?
Goede kwaliquote:Op zondag 1 december 2013 14:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Die verdedigers doen echt helemaal niks
Die heb ik niet gezien.quote:
Dan maak je jezelf flink belachelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 14:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou daar denken we dan anders over.
dat lijkt maar zoquote:Op zondag 1 december 2013 14:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
xavi en iniesta zijn echte B spelers jaquote:Op zondag 1 december 2013 14:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou daar denken we dan anders over.
Jezus wat slechtquote:Op zondag 1 december 2013 14:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Fabregas is ook al teruggezet naar het B-teamquote:Op zondag 1 december 2013 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
xavi en iniesta zijn echte B spelers ja
Geen wonder als Woutje Brama in het eerste van Barça speelt, dan is de rest niet meer nodigquote:Op zondag 1 december 2013 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fabregas is ook al teruggezet naar het B-team
quote:Op zondag 1 december 2013 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen wonder als Woutje Brama in het eerste van Barça speelt, dan is de rest niet meer nodig
Neymar hebben ze ook voor Barca B gehaald.quote:Op zondag 1 december 2013 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fabregas is ook al teruggezet naar het B-team
Kan toch. Klinkt volkomen logisch om je B-elftal met een speler van 50 miljoen te versterken.quote:Op zondag 1 december 2013 14:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Neymar hebben ze ook voor Barca B gehaald.
Ik vind het wel een beetje uit het niets eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 december 2013 14:21 schreef TAV74 het volgende:
Toch knap dat de Boer het weer aardig heeft staan inmiddels
Dan heb je wel de man in huis die in Beljo Horizontje gaat schitteren.quote:Op zondag 1 december 2013 14:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Neymar hebben ze ook voor Barca B gehaald.
Ik hoop op een leuke wedstrijd, ga iig beginnen met kijkenquote:Op zondag 1 december 2013 14:24 schreef Shreyas het volgende:
Ik hoop op gelijkspel, of kleine overwinning PSV
Hij volgt echt alles.twitter:MarkvanBommel6 twitterde op zondag 01-12-2013 om 14:22:48Complimenti Rossoneri! @acmilan #forzaMilan @SerieA_TIM #CataniaMilan #checheche reageer retweet
Of 10-0quote:Op zondag 1 december 2013 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou ook wel grappig zijn als PSV met 6-0 verliest.
Kijk, dat is duidelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 14:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cocu: Narsing speelt niet want we kiezen voor iemand anders.
ok
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 1 december 2013 14:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cocu: Narsing speelt niet want we kiezen voor iemand anders.
ok
Gedurfd hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 14:28 schreef alors het volgende:
[..]
Pelle gaat scoren. Ik heb hem uit mijn team gehaald.
kustquote:Op zondag 1 december 2013 14:28 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2013 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twee grafclubs tegen elkaar. Gezellig.
Ik heb hem in mijn team gelaten en ik heb er veel verstand van.quote:Op zondag 1 december 2013 14:28 schreef alors het volgende:
[..]
Gevaarlijke hooligans zijn hetquote:Op zondag 1 december 2013 14:30 schreef Tjacka het volgende:
Ze hebben weer een rookbommetje afgestoken hoor.
quote:
Ja.quote:
Ik hoorde het natuurlijk weer een tweetal minuten laterquote:Op zondag 1 december 2013 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
De kuip trilt weer op zijn grondvesten
Aantal grammen coke welquote:Op zondag 1 december 2013 14:30 schreef hafcfan het volgende:
Ben benieuwd of het record aan aantal verkochte pillen weer is verbroken.
Ik kijk dan ook nog gewoon op de stream hèquote:Op zondag 1 december 2013 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde het natuurlijk weer een tweetal minuten laterIk ga maar weer gamen tussendoor, hier meelezen is stom als ik achterloop.
volle bak.quote:Op zondag 1 december 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Een impressie van het Vitesse stadion.
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op zondag 1 december 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een onzin met Bakkali en Rekik.
PSV?quote:Op zondag 1 december 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
EERSTE KANS PSV DIE DEKSELSE SCHAKEN
Rawr.quote:Op zondag 1 december 2013 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf moet ik nou met dat 3e plaatje in deze ad?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2013 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOEIE GENADE DIE DEKSELSE GRAZIANO PELLE!!! JONGETJE UIT ITALIË WAAR DOET HIJ HET TOCH VAN!! DE KUIP IS VAN FEYENOORD, VAN DIE BESTE UIT ROTTERDAM
OH dan heb ik een slomequote:Op zondag 1 december 2013 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook nog gewoon op de stream hè
Van Katy Perry?quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf moet ik nou met dat 3e plaatje in deze ad?
[ afbeelding ]
je caps staat aanquote:Op zondag 1 december 2013 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
KENT U LUCKY LUKE EN DE DALTONS NOG? DAN IS CLASIE DE KLEINSTE!
Haha.quote:Op zondag 1 december 2013 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
quote:
Wat een conclusies na 3 minutenquote:
Bij PSV kan niemand er wat van. Alleen ADO is slechter.quote:Op zondag 1 december 2013 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh Arias speelt. Die kan er geen drol van.
Dat is alleen maar goed voor PSV, helaasquote:
Tegenwoordig niet meer nee. Terwijl je toch een paar spelers hebt die er wel wat van konden. Maarja Cocu kan er niks van.quote:Op zondag 1 december 2013 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij PSV kan niemand er wat van. Alleen ADO is slechter.
Wie willen ze dan opstellen?quote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed voor PSV, helaas
Bedankt voor je bijdragequote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
I'M FEYENOORD TILL I DIE!
I KNOW I AM, I'M SURE I AM
Ik wens je heel veel sterkte.quote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
Zankagod.quote:
dat zien we jaquote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ga je zo weer boodschappen doen?quote:Op zondag 1 december 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ze kunnen 'm niet houden. Bruma met z'n lelijke neanderthaal hoofd.
quote:
What. the. fuck.quote:Op zondag 1 december 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, ik heb een dieptepunt bereikt. Ik heb over je gedroomd. (In een niet sensuele context.)
Vertel ons hier meer over.quote:Op zondag 1 december 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, ik heb een dieptepunt bereikt. Ik heb over je gedroomd. (In een niet sensuele context.)
Ik denk dat je even een rondje moet gaan lopen ofzo, geloof niet dat het lekker met je gaatquote:Op zondag 1 december 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Was ik er ook bij betrokken?quote:Op zondag 1 december 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
Zelfs in Oss zijn ze open op zondagquote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rare opmerking. De winkels zijn hier dicht op zondag.
OK ik ga even wat dingen lezen ook, ik weet niet alle controlsquote:
Hij had een bijzonder rare post op Fok! geplaatst en was toen spoorloos verdwenen thuis. Toen werd René ook op het matje geroepen door de politie omdat ze hem verdachten van een ontvoering.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik ga even wat dingen lezen ook, ik weet niet alle controlsDus af en toe gaat er iets fout.
Sta je opeens tegen een vijand op te springen.quote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik ga even wat dingen lezen ook, ik weet niet alle controlsDus af en toe gaat er iets fout.
What the fuckquote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij had een bijzonder rare post op Fok! geplaatst en was toen spoorloos verdwenen thuis. Toen werd René ook op het matje geroepen door de politie omdat ze hem verdachten van een ontvoering.![]()
En dan te bedenken dat ik deze week amper op Fok! heb gezeten. Het doet iets met een mens.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij had een bijzonder rare post op Fok! geplaatst en was toen spoorloos verdwenen thuis. Toen werd René ook op het matje geroepen door de politie omdat ze hem verdachten van een ontvoering.![]()
En dan te bedenken dat ik deze week amper op Fok! heb gezeten. Het doet iets met een mens.
Wacht, wat.quote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Okquote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zelfs in Oss zijn ze open op zondag
Raar eigenlijk dat er zoveel aandacht is.quote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat wil je met die saaie clubjes.
Ach ik heb ooit gedroomd dat FOK!kers opeens Deatheaters van Voldemort bleken te zijn. Dus ik kijk nergens meer van op.quote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |