SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 december 2013 13:59 schreef Don_Gurgen het volgende:
Altijd hetzelfde bij ADO... Vieze club
Die scheidsrechter ook.quote:Op zondag 1 december 2013 14:00 schreef MouzurX het volgende:
Nu moet hij toch wel achteraf een schorsing krijgen..
quote:
Moeten jullie niet van UI wisselen?quote:Op zondag 1 december 2013 13:59 schreef Don_Gurgen het volgende:
Altijd hetzelfde bij ADO... Vieze club
Wacht maar even 15 minuten af.quote:Op zondag 1 december 2013 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die Murdoch willen spekken![]()
![]()
![]()
[..]
Ik niet.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijd voor het Haags Kwartiertje!
Want nu gaan ze opeens 3 keer scoren?quote:Op zondag 1 december 2013 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze hoeven er maar 4 te makenquote:Op zondag 1 december 2013 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan niet.quote:Op zondag 1 december 2013 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Als die Kramer nu geen 5 wedstrijden schorsing krijgt, moet de KNVB zich diep schamen.
Ga er maar niet vanuitquote:Op zondag 1 december 2013 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Als die Kramer nu geen 5 wedstrijden schorsing krijgt, moet de KNVB zich diep schamen.
Aan de andere kant is 't ook wel weer terecht. De media kunnen dingen erg maken en breken in deze.quote:Op zondag 1 december 2013 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Sja, die regel blijft een schande.
Zelfs hij onderschat Ajax wel eens.quote:
Kramer kan ook wat breken.quote:Op zondag 1 december 2013 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aan de andere kant is 't ook wel weer terecht. De media kunnen dingen erg maken en breken in deze.
Bepaalt de media tegenwoordig de strafmaat?quote:Op zondag 1 december 2013 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aan de andere kant is 't ook wel weer terecht. De media kunnen dingen erg maken en breken in deze.
Je hebt toch ook de beelden.quote:Op zondag 1 december 2013 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar lijkt het soms wel verdomd veel op ja.quote:Op zondag 1 december 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bepaalt de media tegenwoordig de strafmaat?
Dickie staat weer op z'n teentjes zo te zienquote:Op zondag 1 december 2013 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig werken de jeugdtrainers al met de nieuwe lichting.
[ afbeelding ]
Ik ga even mijn calimeroplaatje zoekenquote:Op zondag 1 december 2013 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar lijkt het soms wel verdomd veel op ja.
Waar is Aad de Mos?quote:Op zondag 1 december 2013 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig werken de jeugdtrainers al met de nieuwe lichting.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2013 14:05 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik ga even mijn calimeroplaatje zoeken
Onderbuikgevoelens etc.quote:Op zondag 1 december 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bepaalt de media tegenwoordig de strafmaat?
Die was waarschijnlijk de beste fotograaf van het groepje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |