Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
iddquote:Op zondag 1 december 2013 01:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Best kunstig als je je moeder naait en ze is jonger dan jijzelf
Het gaat gevoelsmatig wat mij betreft erg snelquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 01:34 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik kom je wel ontvooeren als we de volgende keer gaan.![]()
Die ene, die helemaal buiten het zicht ligt. Lekker veiligquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 30-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 032 goldfinger1963
02. 028 Stuart
03. 012 crv
04. 011 DaMart
05. 009 minthy
06. 007 Toekito
07. 006 xBubbles
08. 006 Bos81
09. 005 DeZwabber
10. 005 roos85
11. 003 littledrummergirl
12. 002 Tjacka
13. 002 the-brother-of-uzunumaki
14. 001 MPG
15. 001 sararaats
16. 001 gianni61
Reeks-statistieken!
damn wat vliegt de tijdquote:
You can run, but you can't hide.quote:Op zondag 1 december 2013 01:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zoek een andere hoek op tegen die tijd
[..]
Die ene, die helemaal buiten het zicht ligt. Lekker veilig
quote:Op zondag 1 december 2013 01:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zoek een andere hoek op tegen die tijd
[..]
Die ene, die helemaal buiten het zicht ligt. Lekker veilig
Dat niet, maar het is wel bijna lente.quote:Op zondag 1 december 2013 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn wat vliegt de tijd
lijkt net alsof t paar weken terug ook al kerst was
Dat komt vast wel goedquote:Op zondag 1 december 2013 01:39 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij sta ik morgen weer eens in de top 20
ik op 1quote:
Whooptydoo!quote:Op zondag 1 december 2013 01:39 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij sta ik morgen weer eens in de top 20
Ik ook, alleen GRTDquote:Op zondag 1 december 2013 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit ook maar op 1 ander topic vannacht
Les in watquote:Op zondag 1 december 2013 01:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik op 1![]()
ondanks dat ik vandaag les heb gehad
Zeg nooit nooit, maar over het algemeen ben ik daar niet zo van neequote:Op zondag 1 december 2013 01:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
je wil me gewoon niet meeten
Van een meesteres?quote:Op zondag 1 december 2013 01:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik op 1![]()
ondanks dat ik vandaag les heb gehad
code 95quote:
Hou je kop man. Nu heb ik honger. En bij Mick van D is die niet te stillen.quote:Op zondag 1 december 2013 01:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe, ff een euroknaller halen bij de mac.
okéquote:Op zondag 1 december 2013 01:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, maar over het algemeen ben ik daar niet zo van nee
Hier in de stad is ie nog wel open.quote:Op zondag 1 december 2013 01:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hou je kop man. Nu heb ik honger. En bij Mick van D is die niet te stillen.
Nou, lekker danquote:Op zondag 1 december 2013 01:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben groot enzo. Ik kan overal omheen en overheen kijken.
quote:
Ik gok ergens een keertje in het voorjaar.quote:Op zondag 1 december 2013 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, lekker dan![]()
Kan je vast aangeven wanneer jullie ongeveer gaan? Mogelijk vind ik nog de ultieme schuilplaats!
Zal voor jou ook niet makkelijk zijnquote:Op zondag 1 december 2013 01:41 schreef Bos81 het volgende:
Pa zal wel een moeilijk momentje hebben vandaag. Hij zou vandaag 35 jaar getrouwd zijn geweest.
quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 01:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oké![]()
wanneer zien we mekaar dan
quote:
Hier is de stad altijd open. Echter heb ik altijd na een minuut of 2 weer honger als ik bij Micky D geweest ben.quote:Op zondag 1 december 2013 01:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier in de stad is ie nog wel open.
Ik zou bijna op de fiets stappen.
Dat geloof ik best ja. Het blijven van die rare dagen die elk jaar terugkomen...quote:Op zondag 1 december 2013 01:41 schreef Bos81 het volgende:
Pa zal wel een moeilijk momentje hebben vandaag. Hij zou vandaag 35 jaar getrouwd zijn geweest.
Amsterdam?quote:Op zondag 1 december 2013 01:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier is de stad altijd open. Echter heb ik altijd na een minuut of 2 weer honger als ik bij Micky D geweest ben.
Mwa. We deden er nooit echt wat aan. Haar verjaardag is wat anders.quote:Op zondag 1 december 2013 01:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal voor jou ook niet makkelijk zijn![]()
Bij de meeste jaren wij ook niet maar 30 of 35 is dan toch wel een beetje bijzonder. Anders dan een 31, 32, 33 of 34 imhoquote:Op zondag 1 december 2013 01:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. We deden er nooit echt wat aan. Haar verjaardag is wat anders.
Ik gokte maar wat.quote:
Ja. Ik denk zelf dat hij het ook moeilijk (misschien zelfs het moeilijkst) heeft op de verjaardagen van zijn kleinkinderen. Maar dat lijkt me ook wel verklaarbaar..quote:Op zondag 1 december 2013 01:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja. Het blijven van die rare dagen die elk jaar terugkomen...
ben jij mijn moederquote:
Alphen a/d Rijn?quote:Op zondag 1 december 2013 01:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik gokte maar wat.
Ik woon in een uit de kluiten gewassen provinciedorp.
Het is nu dan toevallig zatedagnacht, maar door de week gebeurt er geen kut.
Dat is wel waar ja.quote:Op zondag 1 december 2013 01:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij de meeste jaren wij ook niet maar 30 of 35 is dan toch wel een beetje bijzonder. Anders dan een 31, 32, 33 of 34 imho
Ik denk dat ik haar ELKE DAG zou missenquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 01:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gebruikt zij ook PI's bij alle opmerkingen die ze maakt?
quote:
pappaquote:
dat komt omdat er meer tractor's rijdenquote:
Waar niet? Zwolle? Dat klopt. Ik resideer vooral in de Randstad. Als ik de randstad uitga is het doorgaans naar Twente. Net weer voorbij Zwolle dus.quote:Op zondag 1 december 2013 01:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
je bent er zeker nog nooit geweest
Daar blijf ik maar neutraal in, je weet nooit of GF hier ooit eens in de buurt komt. Hij vergeet nooit...quote:Op zondag 1 december 2013 01:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sommige mensen móet je dingen blijven leren.
GoldFinger?quote:Op zondag 1 december 2013 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar blijf ik maar neutraal in, je weet nooit of GF hier ooit eens in de buurt komt. Hij vergeet nooit...
Kouwekerrak?quote:Op zondag 1 december 2013 01:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Langs het water, en verder van A a/d R af.
Ja, zeer begrijpelijk ook. Ze zijn jarenlang samen overal naartoe gegaan en dat zal hij nu alleen moeten. M'n ma had hetzelfde, vooral het alleen thuiskomen vindt ze nog steeds een ramp.quote:Op zondag 1 december 2013 01:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik denk zelf dat hij het ook moeilijk (misschien zelfs het moeilijkst) heeft op de verjaardagen van zijn kleinkinderen. Maar dat lijkt me ook wel verklaarbaar..
Meer onder Zwolle.quote:Op zondag 1 december 2013 01:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar niet? Zwolle? Dat klopt. Ik resideer vooral in de Randstad. Als ik de randstad uitga is het doorgaans naar Twente. Net weer voorbij Zwolle dus.
Jij weet helemaal niet hoe ik doorgaans naar Twente rijd...quote:Op zondag 1 december 2013 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Meer onder Zwolle.
Als je vanuit de Randstad richting Twente gaat kom je als het goed is niet bij Zwolle langs.
Neen, dat lijkt me biologisch gezien niet mogelijkquote:
met een omwegquote:Op zondag 1 december 2013 01:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe ik doorgaans naar Twente rijd...
Om dus.quote:Op zondag 1 december 2013 01:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe ik doorgaans naar Twente rijd...
quote:Op zondag 1 december 2013 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar blijf ik maar neutraal in, je weet nooit of GF hier ooit eens in de buurt komt. Hij vergeet nooit...
Klopt ja, al is het al 7 jaar geleden, het slijt nooit.quote:Op zondag 1 december 2013 01:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, zeer begrijpelijk ook. Ze zijn jarenlang samen overal naartoe gegaan en dat zal hij nu alleen moeten. M'n ma had hetzelfde, vooral het alleen thuiskomen vindt ze nog steeds een ramp.
GMTAquote:
hahaha dat gat, daar heb ik familie wonenquote:Op zondag 1 december 2013 01:55 schreef JJH het volgende:
erik. Nieuwveen, de eerste twaalf jaar van mijn leven.
quote:
Welterusten manquote:Op zondag 1 december 2013 01:55 schreef Bos81 het volgende:
Nu echt slapen. (ja eerst het bordje met verf afspoelen en schoonmaken.. )
je bent nooit te oud om te lerenquote:Op zondag 1 december 2013 01:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Godallemachtig. Zojuist heb ik even een les lezen gekregen.
quote:Op zondag 1 december 2013 01:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, dat lijkt me biologisch gezien niet mogelijk![]()
Je mag best even schuilen onder m'n borsten, zo ben ik ook
Mijn vader heeft zijn kleinkinderen ook niet meegemaakt, vind ik erg jammer. Hij zou er gek mee geweest zijnquote:Op zondag 1 december 2013 01:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt ja, al is het al 7 jaar geleden, het slijt nooit.
Mijn moeder heeft haar kleinkinderen nooit gekend. Laatst vroeg de oudste al. Opa waarom heb jij geen oma?![]()
![]()
Familie komt uit die contreien vandaan.quote:Op zondag 1 december 2013 01:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha dat gat, daar heb ik familie wonen
Ah, bij de nieuwe golfbaan aldaar! Bekend terrein ja.quote:Op zondag 1 december 2013 01:55 schreef JJH het volgende:
Ah, Nieuwveen! Bekend terrein ja. Een maat van me woont daar nog steeds. Ik kom van origine uit Ter Aar, dus we waren praktisch buren.quote:Op zondag 1 december 2013 01:55 schreef JJH het volgende:
trusten bossiequote:Op zondag 1 december 2013 01:55 schreef Bos81 het volgende:
En je bent een jaartje ouder dan ik ben.quote:Op zondag 1 december 2013 01:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, bij de nieuwe golfbaan aldaar! Bekend terrein ja.
[..]
Ah, Nieuwveen! Bekend terrein ja. Een maat van me woont daar nog steeds. Ik kom van origine uit Ter Aar, dus we waren praktisch buren.
neef van m'n vrouw is getrouwd met een local daarquote:Op zondag 1 december 2013 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Familie komt uit die contreien vandaan.
Ik heb vrij lang in een 2cv rondgereden. Dan vermijd je de snelweg wel. Toeristische routes zijn dan des te leuk!quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neef van m'n vrouw is getrouwd met een local daar
En ik maar aan James Bond denken...quote:Op zondag 1 december 2013 01:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent nooit te oud om te leren
iddquote:Op zondag 1 december 2013 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft zijn kleinkinderen ook niet meegemaakt, vind ik erg jammer. Hij zou er gek mee geweest zijn![]()
En nee, echt slijten doet het niet, wat ze ook zeggen. Vooral tijdens de feestdagen heb ik er zwaar last van
quote:
Slaap lekker Bosjequote:Op zondag 1 december 2013 01:55 schreef Bos81 het volgende:
quote:
Jij zegt het. Ik woon daar ook al een jaar of 12 niet meer. Denk ook niet dat ik snel terug zou gaan.quote:Op zondag 1 december 2013 01:58 schreef JJH het volgende:
[..]
En je bent een jaartje ouder dan ik ben.
Creepy.![]()
Gaaf!quote:Op zondag 1 december 2013 01:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb vrij lang in een 2cv rondgereden. Dan vermijd je de snelweg wel. Toeristische routes zijn dan des te leuk!
Toch te klein, en de randstad trekt me gewoon niet.quote:Op zondag 1 december 2013 02:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij zegt het. Ik woon daar ook al een jaar of 12 niet meer. Denk ook niet dat ik snel terug zou gaan.
Dat dronk ik vroeger toen ik klein was (<10) graag. Hmmmz, zou ik nog wel lustenquote:
Die van mij óp oudjaarsdag *shakes hand*quote:Op zondag 1 december 2013 01:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en daarbij is mijn vader tussen kerst en nieuw overleden
ik heb altijd het idee de beschaving te verlaten als ik de A4 afrij richting Hoogmade-Woubrugge-Ter Aarquote:Op zondag 1 december 2013 02:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij zegt het. Ik woon daar ook al een jaar of 12 niet meer. Denk ook niet dat ik snel terug zou gaan.
Ik bekijk het voornamelijk economisch. In de randstad ben ik beter in staat om werk te vinden. Dat resulteert echter wel in het feit dat ik nu (met alle liefde overigens) binnen de ring van A'dam woon met alle kosten van dien. Ik heb na in dat dorp gewoond te hebben wel gemerkt dat ik meer een stadsmens ben, al woon ik in een behoorlijk dorps gedeelte van de stad. Best of both worlds wat dat betreft.quote:Op zondag 1 december 2013 02:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Toch te klein, en de randstad trekt me gewoon niet.
Ik zei altijd dat ik alleen uit Zwolle zou vertrekken om binnen de A10 in Amsterdam te gaan wonen.
Maar ondertussen helemaal gestelleld dus dat zie ik niet meer gebeuren.
Bekend terrein.quote:Op zondag 1 december 2013 02:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb altijd het idee de beschaving te verlaten als ik de A4 afrij richting Hoogmade-Woubrugge-Ter Aar
De druivensap die ik nu drink kreeg ik vroeger echt niet van m'n moeder hoor...quote:Op zondag 1 december 2013 02:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat dronk ik vroeger toen ik klein was (<10) graag. Hmmmz, zou ik nog wel lusten
Oooohquote:Op zondag 1 december 2013 02:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De druivensap die ik nu drink kreeg ik vroeger echt niet van m'n moeder hoor...
Zwolle is precies groot genoeg voor mij. Alles is in de stad te vinden.quote:Op zondag 1 december 2013 02:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik bekijk het voornamelijk economisch. In de randstad ben ik beter in staat om werk te vinden. Dat resulteert echter wel in het feit dat ik nu (met alle liefde overigens) binnen de ring van A'dam woon met alle kosten van dien. Ik heb na in dat dorp gewoond te hebben wel gemerkt dat ik meer een stadsmens ben, al woon ik in een behoorlijk dorps gedeelte van de stad. Best of both worlds wat dat betreft.
Same here. Afslag Leimuiden betekent voor mij zoveel als "terug naar het boerenland". Op zich niks mis mee, ik heb er geen hekel aan om er af en toe te komen maar ik blijf liever hier.quote:Op zondag 1 december 2013 02:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb altijd het idee de beschaving te verlaten als ik de A4 afrij richting Hoogmade-Woubrugge-Ter Aar
Kudelstaart heb ik ook nog familie zittenquote:Op zondag 1 december 2013 02:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Same here. Afslag Leimuiden betekent voor mij zoveel als "terug naar het boerenland". Op zich niks mis mee, ik heb er geen hekel aan om er af en toe te komen maar ik blijf liever hier.
Vriezenweg af. Bij de afslag naar Bilderdam de dijk op. Gerenweg, Kattenbrug en dan ben je bijna bij het huis waar ik opgegroeid ben.quote:Op zondag 1 december 2013 02:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Same here. Afslag Leimuiden betekent voor mij zoveel als "terug naar het boerenland". Op zich niks mis mee, ik heb er geen hekel aan om er af en toe te komen maar ik blijf liever hier.
Toen ik hier op school kwam legde ik uit dat ik bij Kudelstaart en De Kwakel uit de buurt kwam, ze wilden me niet geloven.quote:Op zondag 1 december 2013 02:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kudelstaart heb ik ook nog familie zitten
Volgens mij ben je dan zo ver weg van de bewoonde wereld dat je spontaan een Disneywereld in rijdt. Aan de namen te zien zit ik er niet ver naast.quote:Op zondag 1 december 2013 02:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Vriezenweg af. Bij de afslag naar Bilderdam de dijk op. Gerenweg, Kattenbrug en dan ben je bijna bij het huis waar ik opgegroeid ben.
Oh maar die probleemwijken heb ik hier dan weer voldoendequote:Op zondag 1 december 2013 02:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwolle is precies groot genoeg voor mij. Alles is in de stad te vinden.
Maar toch geen echte probleemwijken en meer van dat soort problemen.
Ik zou zeggen, pak google maps erbij.quote:Op zondag 1 december 2013 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan zo ver weg van de bewoonde wereld dat je spontaan een Disneywereld in rijdt. Aan de namen te zien zit ik er niet ver naast.
Da's ook eigenlijk precies tussen A'dam en Ter Aar in.quote:Op zondag 1 december 2013 02:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kudelstaart heb ik ook nog familie zitten
Zwabbersquote:Op zondag 1 december 2013 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan zo ver weg van de bewoonde wereld dat je spontaan een Disneywereld in rijdt. Aan de namen te zien zit ik er niet ver naast.
Het is volgens mij Geerweg maar het is je vergeven ;-) Al met al flink dichtbij de plek waar ik opgegroeid benquote:Op zondag 1 december 2013 02:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Vriezenweg af. Bij de afslag naar Bilderdam de dijk op. Gerenweg, Kattenbrug en dan ben je bijna bij het huis waar ik opgegroeid ben.
Dat dus.quote:Op zondag 1 december 2013 02:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh maar die probleemwijken heb ik hier dan weer voldoende
Het intereseert me echter geen zak. Ik ben amper tot niet buiten de ring te vinden in m'n priveleven. Voor werk kachel ik het hele land door en kom dan ook op allerhande onmogelijke plekken. Ik heb wel gemerkt dat ik het stadse leven heel prettig vind. Ik vind het lekker om mensen om me heen te hebben, in mijn wijk is het enorm rustig, binnen een paar minuten zit ik toch op museum/leidseplein, dikke prima. En als ik echt rust wil stap ik in de wagen en ben dan binnen 15 minuten weer op het platte land.
Klopt.quote:Op zondag 1 december 2013 02:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is volgens mij Geerweg maar het is je vergeven ;-) Al met al flink dichtbij de plek waar ik opgegroeid ben
Daar werk ik dichtbij in de buurtquote:Op zondag 1 december 2013 02:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Klopt.
Gerenweg hebben we hier in Zwolle.
ik woon ook in een vrij rustige wijk en ben in 5 minuten in Zoetermeer cityquote:Op zondag 1 december 2013 02:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik ben met vijf minuten in de binnenstad, en woon zelf in een rustige oude arbeiderswijk in een doodlopend stukje straat.
Ik fietste vaak over de Geerweg, heb veel gezeild op de poel.quote:Op zondag 1 december 2013 02:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Klopt.
Gerenweg hebben we hier in Zwolle.
Zoetermeer city. Mag ik even lachen?quote:Op zondag 1 december 2013 02:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik woon ook in een vrij rustige wijk en ben in 5 minuten in Zoetermeer city
Echt in een centrum wonen lijkt me niks, voor kids ook weinig te doen
Nee, al volg ik het beest wel op Twitter. Hij tweet af en toe "oehoe"quote:Op zondag 1 december 2013 02:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan werk jij best dicht bij mij huis.
De Sperweruil nog gezien?
Wat. De. Vliegende. Neuk!quote:Op zondag 1 december 2013 02:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, al volg ik het beest wel op Twitter. Hij tweet af en toe "oehoe"!!
staat niet voor nietsquote:
Dat kan je in Zwolle-Zuid ook.quote:Op zondag 1 december 2013 02:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staat niet voor nietsbij
je kan er prima winkelen, maar daar blijft het ook bij
Ik ben er al zo klaar mee.quote:
als ik een mooi oud stadscentrum zoek heb ik in de buurt genoeg, Leiden, Delft, Goudaquote:
Delft is leuk.quote:Op zondag 1 december 2013 02:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik een mooi oud stadscentrum zoek heb ik in de buurt genoeg, Leiden, Delft, Gouda
Ik reis dagelijks van de ene lelijke nieuwe stad naar de andere, Zoetermeer-Almere vv....
quote:Op zondag 1 december 2013 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij óp oudjaarsdag *shakes hand*
Delft is tof. Maar als er iets een &R^^& stad is dan is het Den Haag, daar heb ik echt he-le-maal niks meequote:
Vanmiddag gebeurde er nog een kop-staartbotsing toch?quote:Op zondag 1 december 2013 02:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er al zo klaar mee.
Eergister moest ik van mijn fiets afstappen omdat er zes breed mensen door een verrekijker naar een boom stonden te kijken.
Jup.quote:Op zondag 1 december 2013 02:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Vanmiddag gebeurde er nog een kop-staartbotsing toch?
quote:
Dan Haag wel een paar keer geweest. Een dagje.quote:Op zondag 1 december 2013 02:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Delft is tof. Maar als er iets een &R^^& stad is dan is het Den Haag, daar heb ik echt he-le-maal niks mee
ze hebben we wat leuke musea, en Kijkduin en Scheveningen zijn tofquote:Op zondag 1 december 2013 02:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan Haag wel een paar keer geweest. Een dagje.
Even over het binnenhof lopen, Paleis Noordeinde. ff met de tram heen en weer naar Scheveningen.
Loop een keer de duinen op daar. En ga dan naar Panorama van Mesdag. Briljant.quote:Op zondag 1 december 2013 02:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan Haag wel een paar keer geweest. Een dagje.
Even over het binnenhof lopen, Paleis Noordeinde. ff met de tram heen en weer naar Scheveningen.
Overlijdens zijn normaal al kut, maar 3 november wordt op den duur "ergens begin november". Een feestdag maakt het kutter, ook omdat iedereen (terecht!) zo jolig als de pest is. Het blijft vreemdquote:
Volgens de meeste mensen hier op Fok woon ik in Duitsland, nooit van gehoord dus!quote:Op zondag 1 december 2013 02:20 schreef eer-ik het volgende:
Bloklandfeest anyone? Langeraarse kermis? Schippersfeest?
Was ik te jong voor. Ik was twaalf toen we verhuisden.quote:Op zondag 1 december 2013 02:20 schreef eer-ik het volgende:
Bloklandfeest anyone? Langeraarse kermis? Schippersfeest?
Panorama Mesdag ben ik nog nooit geweest.quote:Op zondag 1 december 2013 02:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Loop een keer de duinen op daar. En ga dan naar Panorama van Mesdag. Briljant.
Ja natuurlijk. Vaste tent geweest voor een aantal jaar. Die is wel al een tijd dicht wegens brandgevaarquote:Op zondag 1 december 2013 02:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Was ik te jong voor. Ik was twaalf toen we verhuisden.
Ben je wel eens in de Peneloop geweest?
Zeker eens doen.quote:Op zondag 1 december 2013 02:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Panorama Mesdag ben ik nog nooit geweest.
Tukker? Limbo? Groninger?quote:Op zondag 1 december 2013 02:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens de meeste mensen hier op Fok woon ik in Duitsland, nooit van gehoord dus!
Noord-Overijssel. Veel mensen denken dat de wereld voorbij Utrecht ophoudtquote:
Hoezo "denken"?quote:Op zondag 1 december 2013 02:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Noord-Overijssel. Veel mensen denken dat de wereld voorbij Utrecht ophoudt
En anders bij Amersfoort, met een beetje mazzel.quote:Op zondag 1 december 2013 02:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Noord-Overijssel. Veel mensen denken dat de wereld voorbij Utrecht ophoudt
Klopt!quote:Op zondag 1 december 2013 02:28 schreef JJH het volgende:
[..]
En anders bij Amersfoort, met een beetje mazzel.
Zijn die er echt ja?quote:Op zondag 1 december 2013 02:30 schreef eer-ik het volgende:
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik best wat Amsterdammers ken die ook daadwerkelijk "denken" dat Nederland buiten Amsterdam 1 groot natuurgebied is. Het lijkt wel alsof de rest van de wereld volgens die mensen niet bestaat. Best bizar.
Ik kom er te vaak om het niet meer spannend te vinden.quote:Op zondag 1 december 2013 02:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Daar staat dan tegenover dat ik m'n ogen uitkijk als trien-op-stap-zijnde als ik rond Amsterdam rijd. Moet moeite doen om op de weg te blijven letten rond Schiphol ook
Oh absoluut. Van die mensen die hier geboren en getogen zijn? Er zijn best veel mensen hier die het niet zo breed hebben en binnen Amsterdam op "vakantie" gaan. Die mensen weten niet beter, afgezien van kranten en tegenwoordig internet. Maar goed, exact hetzelfde fenomeen trof ik in Rotterdam toen ik daar 2 jaar woonde.quote:
Donders breed ja!quote:Op zondag 1 december 2013 02:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom er te vaak om het niet meer spannend te vinden.
Maar de eerste keer dat ik de A4 opdraaide vond ik dat wel een heleboel asfalt ja.:D
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat de randstad daadwerkelijk een stad is. Al dan niet door middel van agglomeraties.quote:Op zondag 1 december 2013 02:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom er te vaak om het niet meer spannend te vinden.
Maar de eerste keer dat ik de A4 opdraaide vond ik dat wel een heleboel asfalt ja.:D
Da's met de A2 precies hetzelfde. Superleuk dat die weg van 2 naar 5! banen gegaan is maar de vmax ligt er 20 km/u lager dan voorheen. Met 2 banen stond het vast, nu met 5 nog steeds.quote:Op zondag 1 december 2013 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Donders breed ja!![]()
En nóg sta je overal vast als je weer naar huis wil
De A4 bij schiphol valt vaak wel mee. Maar rondom Amsterdam en richting Den Haag/Leiden is het vaak wel feest.quote:Op zondag 1 december 2013 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Donders breed ja!![]()
Het stuk rondom Schiphol/Hoofddorp hebben ze nog meer banen trouwens. De A4 is standaard al 4 banen breed daar en bij SPL komt daar nog een baan of 2 a 3 bij. Veel te gek. En inderdaad altijd vol.quote:Op zondag 1 december 2013 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Donders breed ja!![]()
Die steden zijn gewoon veel nieuwer.quote:Op zondag 1 december 2013 02:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat de randstad daadwerkelijk een stad is. Al dan niet door middel van agglomeraties.
Ik was 4 jaar terug in Phoenix. Dat is heel bizar want de stad Phoenix an sich is na 18:00 compleet dood. Je hebt daar niks anders dan bedrijven. En die stad is ongeveer de grootte van Amsterdam. Veel mensen die daar werken wonen in buitenwijken of daadwerkelijk buiten de stad. Volgens mij wonen er in de omgeving Phoenix (stad + buitenwijken) ook ongeveer 4 miljoen mensen dus al met al is het ook echt véél groter dan Amsterdam. Nou zijn die steden in Amerika sowieso niet vergelijkbaar met Europa maar ok.
Ja maar na de tunnel is het A10. En die weg is altijd een drama. Ze hebben daar spitsstroken toegepast om het te verzachten maar je ziet daar supervaak dat niemand daar gebruik van maakt.quote:Op zondag 1 december 2013 02:39 schreef JJH het volgende:
[..]
De A4 bij schiphol valt vaak wel mee. Maar rondom Amsterdam en richting Den Haag/Leiden is het vaak wel feest.
End dan ook nog vanaf knooppunt Badhoevedorp nog twee banen voor de afrit schiphol.quote:Op zondag 1 december 2013 02:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het stuk rondom Schiphol/Hoofddorp hebben ze nog meer banen trouwens. De A4 is standaard al 4 banen breed daar en bij SPL komt daar nog een baan of 2 a 3 bij. Veel te gek. En inderdaad altijd vol.
Nope, want dan rijd je veel te ver rechts natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 02:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja maar na de tunnel is het A10. En die weg is altijd een drama. Ze hebben daar spitsstroken toegepast om het te verzachten maar je ziet daar supervaak dat niemand daar gebruik van maakt.
quote:Op zondag 1 december 2013 02:42 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Ja klopt. Desalniettemin vond ik het een bizar fenomeen. Sowieso dat er ongeveer 4 keer zoveel mensen wonen als hier, de wegen breder zijn, je daar max 65 mph mag rijden (sowieso op veel plekken daar, dat schiet echt niet op met die afstanden) en dat je daar toch extreem veel last hebt van congestie. Wat ik wel echt briljant vind daar is dat je carpool lanes hebt. Daar krijg je vrij hoge boetes als je met minder dan 2 in de wagen zit en die baan rijdt vrijwel altijd door.quote:Op zondag 1 december 2013 02:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Die steden zijn gewoon veel nieuwer.
Hier liggen de industrieterreinen en bedrijvenparken om de stad heen. Precies andersom dus.
Dan zou het ook de A2 geweest kunnen zijn, vind ze allemaal nogal breed en het lijkt op elkaar als je er amper komtquote:Op zondag 1 december 2013 02:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's met de A2 precies hetzelfde. Superleuk dat die weg van 2 naar 5! banen gegaan is maar de vmax ligt er 20 km/u lager dan voorheen. Met 2 banen stond het vast, nu met 5 nog steeds.
Slaap ze!quote:Op zondag 1 december 2013 02:42 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Ja klopt. Ik moet zeggen dat ik er ook moeite mee had. Vanaf SPL moet ik ongeveer de 1e afslag hebben (s108) dus ik reed meestal al rechts maar alsnog vaak niet op de "goeie" baan. Ik ben ook echt niet gewend om op de vluchtstrook te rijden. Het heeft wat onwennigs. Maar goed, dat went vanzelf.quote:Op zondag 1 december 2013 02:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, want dan rijd je veel te ver rechts natuurlijk.
Ze zijn er wel druk bezig op het moment.
Die carpooollane hebben hier ook geprobeerd, Tegenwoordig heet het wisselstrook en mag je er ook in je eentje over.quote:Op zondag 1 december 2013 02:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja klopt. Desalniettemin vond ik het een bizar fenomeen. Sowieso dat er ongeveer 4 keer zoveel mensen wonen als hier, de wegen breder zijn, je daar max 65 mph mag rijden (sowieso op veel plekken daar, dat schiet echt niet op met die afstanden) en dat je daar toch extreem veel last hebt van congestie. Wat ik wel echt briljant vind daar is dat je carpool lanes hebt. Daar krijg je vrij hoge boetes als je met minder dan 2 in de wagen zit en die baan rijdt vrijwel altijd door.
Druist ook nog steeds tegen mijn gevoel in. Het voelt gewoon apart.quote:Op zondag 1 december 2013 02:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik moet zeggen dat ik er ook moeite mee had. Vanaf SPL moet ik ongeveer de 1e afslag hebben (s108) dus ik reed meestal al rechts maar alsnog vaak niet op de "goeie" baan. Ik ben ook echt niet gewend om op de vluchtstrook te rijden. Het heeft wat onwennigs. Maar goed, dat went vanzelf.
Vroeger he, en zelfs ik kan spreken van "vroeger" met 11 jaar rijbewijs, kon ik naar Twente over de A1 ook altijd goed doorkachelen. Nu kan dat al slechter vanwege drukte maar ook omdat ze er tegenwoordig veel mobiele flitsers neergooien.quote:Op zondag 1 december 2013 02:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan zou het ook de A2 geweest kunnen zijn, vind ze allemaal nogal breed en het lijkt op elkaar als je er amper komt![]()
Echt een drama, schiet voor geen meter op. Ik hou van doorscheuren, kan in ca 1,5u heenrijden vanaf hier. Helaas vergeet ik rekening te houden met de spits die daar blijkbaar veel eerder begint dan in deze contreien. De volgende keer ga ik rond 15u maar terug![]()
Wat wel handig is; spitsstroken
Een maand of 2 geleden voor het eerst kennis gemaakt met dat principe, moet tegenwoordig regelmatig in Arnhem zijn. Schrok ervan dat er ineens vrachtwagens op de vluchtstrook redenquote:Op zondag 1 december 2013 02:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Druist ook nog steeds tegen mijn gevoel in. Het voelt gewoon apart.
Mja, "bijna". Het is iets meer dan 100 km/u. 105 ofzo. Op zich geen punt maar ik merkte wel dat het op zulke brede wegen en voorál op zulke afstanden echt een truttensnelheid is. Het schiet gewoon echt niet op als je 1000 km moet rijden van stad naar stad.quote:Op zondag 1 december 2013 02:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Die carpooollane hebben hier ook geprobeerd, Tegenwoordig heet het wisselstrook en mag je er ook in je eentje over.
65 mijl is toch bijna 120 km?
Haha ja. Wat ik op zich vreemd vind aan mezelf want ik ben een fervent rechtsrijder en dus ook "rechtsinhaler". Politieke discussies daargelaten, op de meest rechterbaan rijdt amper iemand tegenwoordig. Ik rij niet te hard want ik ben ook geen 18 meer en heb geen zin in boetes. Die spitsstrook echter vind ik nog steeds wat lastig. Zeker als het niet gewoon een extra rijstrook is aan de linkerkant die doorgaans dicht is.quote:Op zondag 1 december 2013 02:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Druist ook nog steeds tegen mijn gevoel in. Het voelt gewoon apart.
Ja, ook zoiets vervelends... Doe mij maar de wegen waarop je na 19u 130 mag jakkerenquote:Op zondag 1 december 2013 02:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vroeger he, en zelfs ik kan spreken van "vroeger" met 11 jaar rijbewijs, kon ik naar Twente over de A1 ook altijd goed doorkachelen. Nu kan dat al slechter vanwege drukte maar ook omdat ze er tegenwoordig veel mobiele flitsers neergooien.
Qua spits: die stopt rond 10:00 in de randstad en begint om 14:00 weer. Tijdens lunch is het rustig dus moet je daar weer wegwezen ;-)
Cruise controll aan en je niet druk maken.quote:Op zondag 1 december 2013 02:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, "bijna". Het is iets meer dan 100 km/u. 105 ofzo. Op zich geen punt maar ik merkte wel dat het op zulke brede wegen en voorál op zulke afstanden echt een truttensnelheid is. Het schiet gewoon echt niet op als je 1000 km moet rijden van stad naar stad.
Ik rijd eigenlijk altijd te hard. 130, 140.quote:Op zondag 1 december 2013 02:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha ja. Wat ik op zich vreemd vind aan mezelf want ik ben een fervent rechtsrijder en dus ook "rechtsinhaler". Politieke discussies daargelaten, op de meest rechterbaan rijdt amper iemand tegenwoordig. Ik rij niet te hard want ik ben ook geen 18 meer en heb geen zin in boetes. Die spitsstrook echter vind ik nog steeds wat lastig. Zeker als het niet gewoon een extra rijstrook is aan de linkerkant die doorgaans dicht is.
Haha ja, dat is dol he. Het is gewoon niet "normaal". Ons werd geleerd dat je daar niet mag rijden. Nu mag dat ineens wel en het vrachtverkeer is over het algemeen wel op die strook.quote:Op zondag 1 december 2013 02:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Een maand of 2 geleden voor het eerst kennis gemaakt met dat principe, moet tegenwoordig regelmatig in Arnhem zijn. Schrok ervan dat er ineens vrachtwagens op de vluchtstrook reden
Het is wel apart ja
Haha dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik flikker de wagen daar altijd op cruise maar toch. Ik blijf het gevoel een beetje houden dat het gerust íets harder kan. Ik hoef ook niet per se 200 te rijden ofzo maar op díe wegen kun je ook prima 140/150 rijden. Het gaat dan wel echt significant sneller.quote:Op zondag 1 december 2013 02:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Cruise controll aan en je niet druk maken.
Ja maar die snelheden zijn vaak al niet eens meer "te hard" in Nederland. Als je 120 mag kun je best 130 rijden. Waar je 130 mag kun je ook boetevrij 140 rijden.quote:Op zondag 1 december 2013 02:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik rijd eigenlijk altijd te hard. 130, 140.
Rijd gewoon een stuk prettiger, het inhalen gaat vlotter enzo.
Plus dat je (op veel plekken) over doorgetrokken strepen moet gaan. Tja, vroeger geleerd dat dat onder geen beding mocht. Heeft wat getwijfel veroorzaakt maar zag dat iedereen van links naar rechts over de streep crosstequote:Op zondag 1 december 2013 02:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha ja, dat is dol he. Het is gewoon niet "normaal". Ons werd geleerd dat je daar niet mag rijden. Nu mag dat ineens wel en het vrachtverkeer is over het algemeen wel op die strook.
True.quote:Op zondag 1 december 2013 02:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik flikker de wagen daar altijd op cruise maar toch. Ik blijf het gevoel een beetje houden dat het gerust íets harder kan. Ik hoef ook niet per se 200 te rijden ofzo maar op díe wegen kun je ook prima 140/150 rijden. Het gaat dan wel echt significant sneller.
Er zijn maar weinig wegen waar je overdag ook 130 mag. Dat is bijna altijd pas 's avonds vanaf 19u En dan heb ik het over echte km's MB heeft namelijk amper tellerafwijking.quote:Op zondag 1 december 2013 02:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja maar die snelheden zijn vaak al niet eens meer "te hard" in Nederland. Als je 120 mag kun je best 130 rijden. Waar je 130 mag kun je ook boetevrij 140 rijden.
Als ik links rijd omdat ik iemand inhaal ga ik ook niet met 115 inhalen, dan geef ik altijd wat gas bij. Geen punt. Maar om die snelheden te halen op de momenten waarop ik rij is praktisch onmogelijk.
Absoluut. Niet om hard rijden goed te praten maar als ik in bijvoorbeeld Duitsland 250 rij ben ik véél meer gefocust op alles om me heen dan als ik hier 80 rijd op de ring Den Haag.quote:Op zondag 1 december 2013 02:56 schreef JJH het volgende:
[..]
True.
Vind ik in Nederland trouwens ook hoor.
Langzaam rijden is slaapverwekkend.
A37, je bent zo in Emmen tegenwoordigquote:Op zondag 1 december 2013 02:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig wegen waar je overdag ook 130 mag. Dat is bijna altijd pas 's avonds vanaf 19u En dan heb ik het over echte km's MB heeft namelijk amper tellerafwijking.
Dat is ook een beetje over 1 kam geschoren. Ik heb veel MB gereden (erg veel) maar die wagens hadden een afwijking waar je bang van word. Het waren dan ook wel Vito's of Sprinters haha.quote:Op zondag 1 december 2013 02:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig wegen waar je overdag ook 130 mag. Dat is bijna altijd pas 's avonds vanaf 19u En dan heb ik het over echte km's MB heeft namelijk amper tellerafwijking.
quote:Op zondag 1 december 2013 03:00 schreef minthy het volgende:
[..]
A37, je bent zo in Emmen tegenwoordig
Ja, nou. Daar heb ik dus wel een keertje 200+ gereden.quote:Op zondag 1 december 2013 03:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Absoluut. Niet om hard rijden goed te praten maar als ik in bijvoorbeeld Duitsland 250 rij ben ik véél meer gefocust op alles om me heen dan als ik hier 80 rijd op de ring Den Haag.
Als ik hier 80 rijd ben ik eerder geneigd om te kloten met de radio of m'n telefoon erbij te pakken terwijl als ik zo hard rijd, ik echt met rijden bezig ben.
Maar goed, die snelheden kunnen in dit landje niet, daar zijn we te klein voor.
Zowel een E van 10 jaar oud als de Viano waar ik nu dagelijks mee onderweg ben hebben dat amper.quote:Op zondag 1 december 2013 03:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje over 1 kam geschoren. Ik heb veel MB gereden (erg veel) maar die wagens hadden een afwijking waar je bang van word. Het waren dan ook wel Vito's of Sprinters haha.
Overigens heb ik een tijd in een 307 SW gereden en die had minder afwijking dan een S-Klasse uit hetzelfde jaar. Het lijkt er wel op dat auto's tegenwoordig sowieso minder afwijking hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 02:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van mij wat begrensd op 130quote:Op zondag 1 december 2013 03:01 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou. Daar heb ik dus wel een keertje 200+ gereden.
En verder weet ik dat 'mijn' bus 180 loopt, en ik ben er nog niet mee in Dtsl geweest.![]()
Dat kan daar ook prima, rijdt geen kipquote:Op zondag 1 december 2013 03:01 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou. Daar heb ik dus wel een keertje 200+ gereden.
En verder weet ik dat 'mijn' bus 180 loopt, en ik ben er nog niet mee in Dtsl geweest.![]()
Dat scheelt zoveel... Een setje groter velgen.quote:Op zondag 1 december 2013 03:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Overigens heb ik een tijd in een 307 SW gereden en die had minder afwijking dan een S-Klasse uit hetzelfde jaar. Het lijkt er wel op dat auto's tegenwoordig sowieso minder afwijking hebben.
Het wordt pas echt lastig zodra mensen er zelf te pas en onpas wielen met andere velgmaten ondergooien.
Mijn baas doet dat bewust niet, omdat een beetje haast soms wel handig is.quote:Op zondag 1 december 2013 03:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die van mij wat begrensd op 130Heel irritant is dat. Inhalen zit er dan netto ook niet in.
Trusten.quote:Op zondag 1 december 2013 03:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kan daar ook prima, rijdt geen kip![]()
Tevens; slaap lekker allen. Het is al veel te laat![]()
![]()
De 2CV waar ik in reed heeft de minste afwijking gehad (gemeten tegenover een GPS unit) van de auto's waar ik in gereden heb.quote:Op zondag 1 december 2013 03:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Zowel een E van 10 jaar oud als de Viano waar ik nu dagelijks mee onderweg ben hebben dat amper.
Nee, iemand had daar 21" ondergeschroefd. Bij die specifieke wagen was 19" standaard.quote:Op zondag 1 december 2013 03:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat scheelt zoveel... Een setje groter velgen.
En wat gek dat die S zoveel afwijking had. Stond ie op originele velgen?
Ik heb dus ervaring met die twee mercedessen.quote:Op zondag 1 december 2013 03:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De 2CV waar ik in reed heeft de minste afwijking gehad (gemeten tegenover een GPS unit) van de auto's waar ik in gereden heb.
Al met al geloof ik best dat de Duitse 3 over het algemeen betere standen aangeven dan andere wagens.
Dat is dan ook geen vergelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 03:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, iemand had daar 21" ondergeschroefd. Bij die specifieke wagen was 19" standaard.
Ik reed voor DHL in die tijd. Mijn baas vond boetes alleen minder handig dan snelheid.quote:Op zondag 1 december 2013 03:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn baas doet dat bewust niet, omdat een beetje haast soms wel handig is.![]()
Boetes zijn bij ons voor jezelf.quote:Op zondag 1 december 2013 03:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik reed voor DHL in die tijd. Mijn baas vond boetes alleen minder handig dan snelheid.
Ik kan niet zeggen dat ik het daar echt mee eens was.
Ik ben niet goed in wiskunde, maar je moet het voor de gein eens doorrekenen.quote:Op zondag 1 december 2013 03:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee klopt. Toch waren ze "erg verrast" dat de afwijking zo groot was
Dat valt op zich ook nog wel mee. Heb veel erger meegemaakt qua afwijkingquote:Op zondag 1 december 2013 03:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb dus ervaring met die twee mercedessen.
Mijn prive auto, een subaru uit 1993 heeft een kilometer of 7, 8 bij dik 120.
quote:
Ik ook niet maar 2 inch zonder afstelling van je auto kan érg veel betekenen. Als je er vanuit gaat dat zelfs versleten banden al een grof verschil kunnen betekenen is het met een velgenmaat of 2 groter al helemaal absurdquote:Op zondag 1 december 2013 03:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in wiskunde, maar je moet het voor de gein eens doorrekenen.
Jep.quote:Op zondag 1 december 2013 03:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat valt op zich ook nog wel mee. Heb veel erger meegemaakt qua afwijking
Is die Sub nog origineel?
Nieuwe banden zit 8 of 9 mm profiel op, in tegenstelling tot 1.6 wat de apk eis is.quote:Op zondag 1 december 2013 03:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook niet maar 2 inch zonder afstelling van je auto kan érg veel betekenen. Als je er vanuit gaat dat zelfs versleten banden al een grof verschil kunnen betekenen is het met een velgenmaat of 2 groter al helemaal absurd
Ik heb nog drie slokken bier staan en dan ben ik ook weg.quote:Op zondag 1 december 2013 03:10 schreef eer-ik het volgende:
Hoe dan ook, ik ga ook lekker de krat op. Heb genoeg schermen gezien voor vandaag!
Precies ja. Dat kun je al goed merken.quote:Op zondag 1 december 2013 03:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep.
Gewoon een simpele daily driver.
[..]
Nieuwe banden zit 8 of 9 mm profiel op, in tegenstelling tot 1.6 wat de apk eis is.
DHLquote:Op zondag 1 december 2013 03:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik reed voor DHL in die tijd. Mijn baas vond boetes alleen minder handig dan snelheid.
Ik kan niet zeggen dat ik het daar echt mee eens was.
Haha het moet er toch een keer van komen he!quote:Op zondag 1 december 2013 03:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog drie slokken bier staan en dan ben ik ook weg.
Movano.quote:Op zondag 1 december 2013 03:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
DHL![]()
ik reed bij EMS/TNT![]()
en later voor mezelf daar![]()
opel movana 28tdci![]()
195 km
tot volgend jaar eer-ikquote:Op zondag 1 december 2013 03:11 schreef eer-ik het volgende:
Oh, goeie dagen en jaarwisseling allemaal. Ik ben er volgend jaar rond deze tijd vast wel weer.
TNT heb ik ook nog voor gereden. Ik vond DHL leuker. Bij TNT had ik gemiddeld 180 stops per dag, bij DHL 3. Wel door het hele land maar alleen maar in Lisse rijden word je ook zat.quote:Op zondag 1 december 2013 03:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
DHL![]()
ik reed bij EMS/TNT![]()
en later voor mezelf daar![]()
opel movana 28tdci![]()
195 km
jij reed pakketdienst daarquote:Op zondag 1 december 2013 03:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
TNT heb ik ook nog voor gereden. Ik vond DHL leuker. Bij TNT had ik gemiddeld 180 stops per dag, bij DHL 3. Wel door het hele land maar alleen maar in Lisse rijden word je ook zat.
Ja. Pakketdienst is een drama. Vond dat echt niet leuk.quote:Op zondag 1 december 2013 03:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij reed pakketdienst daar![]()
ik de expressen
Met kerst: 300+ stops. 06:30 beginnen, 23:00+ klaar.quote:Op zondag 1 december 2013 03:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja. Pakketdienst is een drama. Vond dat echt niet leuk.
weet ik niet meerquote:Op zondag 1 december 2013 03:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoeveel pk kwam er dan uit dat blok.
Mijn Viano heeft 163 en die haalt 180.
ik heb het ook een tijd gedaanquote:Op zondag 1 december 2013 03:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja. Pakketdienst is een drama. Vond dat echt niet leuk.
quote:
trusten taxiquote:
quote:
Was om kwart over een ofzo vertrokkenquote:
best okquote:
had je babydienst vanmorgenquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 10:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
had je babydienst vanmorgen?
das n korte nacht iddquote:Op zondag 1 december 2013 10:17 schreef JJH het volgende:
[..]
En het was half vier vannacht en zeven uur vanmorgen.
Nope. Zelfde verhaal. Dinsdag ook gok ik.quote:Op zondag 1 december 2013 10:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das n korte nacht iddkun je morgen wel lekker uitslapen?
leuk joh kinderenquote:Op zondag 1 december 2013 10:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope. Zelfde verhaal. Dinsdag ook gok ik.
Fantastisch.quote:
dat zouden mijnquote:Op zondag 1 december 2013 10:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Fantastisch.
En als ik niet de halve nacht had zitten fokken was ik nu ook niet zo dood geweest.
O jawel. Je past jezelf heel snel aan hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 10:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zouden mijnen ik echt niet trekken nu
![]()
goed dat wij niet zon wumrpje hebben
Ik denk dat ik morgen wel merk hoe kort afgelopen nacht wasquote:Op zondag 1 december 2013 10:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Fantastisch.
En als ik niet de halve nacht had zitten fokken was ik nu ook niet zo dood geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |