Bij de meeste jaren wij ook niet maar 30 of 35 is dan toch wel een beetje bijzonder. Anders dan een 31, 32, 33 of 34 imhoquote:Op zondag 1 december 2013 01:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. We deden er nooit echt wat aan. Haar verjaardag is wat anders.
Ik gokte maar wat.quote:
Ja. Ik denk zelf dat hij het ook moeilijk (misschien zelfs het moeilijkst) heeft op de verjaardagen van zijn kleinkinderen. Maar dat lijkt me ook wel verklaarbaar..quote:Op zondag 1 december 2013 01:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja. Het blijven van die rare dagen die elk jaar terugkomen...
ben jij mijn moederquote:
Alphen a/d Rijn?quote:Op zondag 1 december 2013 01:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik gokte maar wat.
Ik woon in een uit de kluiten gewassen provinciedorp.
Het is nu dan toevallig zatedagnacht, maar door de week gebeurt er geen kut.
Dat is wel waar ja.quote:Op zondag 1 december 2013 01:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij de meeste jaren wij ook niet maar 30 of 35 is dan toch wel een beetje bijzonder. Anders dan een 31, 32, 33 of 34 imho
Ik denk dat ik haar ELKE DAG zou missenquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 01:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gebruikt zij ook PI's bij alle opmerkingen die ze maakt?
quote:
pappaquote:
dat komt omdat er meer tractor's rijdenquote:
Waar niet? Zwolle? Dat klopt. Ik resideer vooral in de Randstad. Als ik de randstad uitga is het doorgaans naar Twente. Net weer voorbij Zwolle dus.quote:Op zondag 1 december 2013 01:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
je bent er zeker nog nooit geweest
Daar blijf ik maar neutraal in, je weet nooit of GF hier ooit eens in de buurt komt. Hij vergeet nooit...quote:Op zondag 1 december 2013 01:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sommige mensen móet je dingen blijven leren.
GoldFinger?quote:Op zondag 1 december 2013 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar blijf ik maar neutraal in, je weet nooit of GF hier ooit eens in de buurt komt. Hij vergeet nooit...
Kouwekerrak?quote:Op zondag 1 december 2013 01:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Langs het water, en verder van A a/d R af.
Ja, zeer begrijpelijk ook. Ze zijn jarenlang samen overal naartoe gegaan en dat zal hij nu alleen moeten. M'n ma had hetzelfde, vooral het alleen thuiskomen vindt ze nog steeds een ramp.quote:Op zondag 1 december 2013 01:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik denk zelf dat hij het ook moeilijk (misschien zelfs het moeilijkst) heeft op de verjaardagen van zijn kleinkinderen. Maar dat lijkt me ook wel verklaarbaar..
Meer onder Zwolle.quote:Op zondag 1 december 2013 01:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar niet? Zwolle? Dat klopt. Ik resideer vooral in de Randstad. Als ik de randstad uitga is het doorgaans naar Twente. Net weer voorbij Zwolle dus.
Jij weet helemaal niet hoe ik doorgaans naar Twente rijd...quote:Op zondag 1 december 2013 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Meer onder Zwolle.
Als je vanuit de Randstad richting Twente gaat kom je als het goed is niet bij Zwolle langs.
Neen, dat lijkt me biologisch gezien niet mogelijkquote:
met een omwegquote:Op zondag 1 december 2013 01:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe ik doorgaans naar Twente rijd...
Om dus.quote:Op zondag 1 december 2013 01:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe ik doorgaans naar Twente rijd...
quote:Op zondag 1 december 2013 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar blijf ik maar neutraal in, je weet nooit of GF hier ooit eens in de buurt komt. Hij vergeet nooit...
Klopt ja, al is het al 7 jaar geleden, het slijt nooit.quote:Op zondag 1 december 2013 01:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, zeer begrijpelijk ook. Ze zijn jarenlang samen overal naartoe gegaan en dat zal hij nu alleen moeten. M'n ma had hetzelfde, vooral het alleen thuiskomen vindt ze nog steeds een ramp.
GMTAquote:
hahaha dat gat, daar heb ik familie wonenquote:Op zondag 1 december 2013 01:55 schreef JJH het volgende:
erik. Nieuwveen, de eerste twaalf jaar van mijn leven.
quote:
Welterusten manquote:Op zondag 1 december 2013 01:55 schreef Bos81 het volgende:
Nu echt slapen. (ja eerst het bordje met verf afspoelen en schoonmaken.. )
je bent nooit te oud om te lerenquote:Op zondag 1 december 2013 01:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Godallemachtig. Zojuist heb ik even een les lezen gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |