Precies ja. Dat kun je al goed merken.quote:Op zondag 1 december 2013 03:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep.
Gewoon een simpele daily driver.
[..]
Nieuwe banden zit 8 of 9 mm profiel op, in tegenstelling tot 1.6 wat de apk eis is.

DHLquote:Op zondag 1 december 2013 03:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik reed voor DHL in die tijd. Mijn baas vond boetes alleen minder handig dan snelheid.
Ik kan niet zeggen dat ik het daar echt mee eens was.

Haha het moet er toch een keer van komen he!quote:Op zondag 1 december 2013 03:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog drie slokken bier staan en dan ben ik ook weg.

Movano.quote:Op zondag 1 december 2013 03:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
DHL![]()
ik reed bij EMS/TNT![]()
en later voor mezelf daar![]()
opel movana 28tdci![]()
195 km

tot volgend jaar eer-ikquote:Op zondag 1 december 2013 03:11 schreef eer-ik het volgende:
Oh, goeie dagen en jaarwisseling allemaal. Ik ben er volgend jaar rond deze tijd vast wel weer.

TNT heb ik ook nog voor gereden. Ik vond DHL leuker. Bij TNT had ik gemiddeld 180 stops per dag, bij DHL 3. Wel door het hele land maar alleen maar in Lisse rijden word je ook zat.quote:Op zondag 1 december 2013 03:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
DHL![]()
ik reed bij EMS/TNT![]()
en later voor mezelf daar![]()
opel movana 28tdci![]()
195 km

jij reed pakketdienst daarquote:Op zondag 1 december 2013 03:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
TNT heb ik ook nog voor gereden. Ik vond DHL leuker. Bij TNT had ik gemiddeld 180 stops per dag, bij DHL 3. Wel door het hele land maar alleen maar in Lisse rijden word je ook zat.

Ja. Pakketdienst is een drama. Vond dat echt niet leuk.quote:Op zondag 1 december 2013 03:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij reed pakketdienst daar![]()
ik de expressen

Met kerst: 300+ stops. 06:30 beginnen, 23:00+ klaar.quote:Op zondag 1 december 2013 03:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja. Pakketdienst is een drama. Vond dat echt niet leuk.

weet ik niet meerquote:Op zondag 1 december 2013 03:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoeveel pk kwam er dan uit dat blok.
Mijn Viano heeft 163 en die haalt 180.

ik heb het ook een tijd gedaanquote:Op zondag 1 december 2013 03:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja. Pakketdienst is een drama. Vond dat echt niet leuk.

quote:

trusten taxiquote:

quote:

Was om kwart over een ofzo vertrokkenquote:

best okquote:

had je babydienst vanmorgenquote:

quote:Op zondag 1 december 2013 10:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
had je babydienst vanmorgen?

das n korte nacht iddquote:Op zondag 1 december 2013 10:17 schreef JJH het volgende:
[..]
En het was half vier vannacht en zeven uur vanmorgen.

Nope. Zelfde verhaal. Dinsdag ook gok ik.quote:Op zondag 1 december 2013 10:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das n korte nacht iddkun je morgen wel lekker uitslapen?

leuk joh kinderenquote:Op zondag 1 december 2013 10:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope. Zelfde verhaal. Dinsdag ook gok ik.

Fantastisch.quote:

dat zouden mijnquote:Op zondag 1 december 2013 10:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Fantastisch.
En als ik niet de halve nacht had zitten fokken was ik nu ook niet zo dood geweest.

O jawel. Je past jezelf heel snel aan hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 10:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zouden mijnen ik echt niet trekken nu
![]()
goed dat wij niet zon wumrpje hebben

Ik denk dat ik morgen wel merk hoe kort afgelopen nacht wasquote:Op zondag 1 december 2013 10:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Fantastisch.
En als ik niet de halve nacht had zitten fokken was ik nu ook niet zo dood geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |