abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133867783
Succes paars en angela'tje!
En :* voor tb. Ik hoop echt dat je je voor niets druk gemaakt hebt :*
pi_133867990
Actie in de tent! Succes dames!! *O*

Skips hoe is t met jou vandaag?

Tbtje :*
pi_133868023
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 08:39 schreef Dot. het volgende:
Oh, Tb, hopelijk krijg je snel beter nieuws! En go Purple!

Bij mijn vk praktijk is de achterwacht een man, ook wel anders lijkt me :) Schijnbaar is er zelfs een docu over hem gemaakt als een van de weinige mannelijke vk's. En ik heb gisteren m'n eerste yoga les gehad, maar vind het nog niet heel spectaculair, een beetje lauwtjes. Ik ben toch een wat meer actievere yoga gewend. Ik zat ook de hele les niet lekker, dus dat hielp ook niet mee.
Z'drecht?
pi_133868241
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:04 schreef WupWup het volgende:

[..]

Z'drecht?
:Y
  dinsdag 3 december 2013 @ 09:36:22 #205
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133868615
Zet hem op dames! 3 december is een prima dag om geboren te worden!
Al ging ik er even niet vanuit toen dat ik 36 jaar later op dezelfde dag wakker zou worden met enorme rugpijn. Damn!
pi_133868644
Ik vind een man een stuk zachter.. en liever.
Komt denk ik doordat ze veel zien maar het nooit zelf kunnen ervaren.
Bij sommige vk's en gyn's merk je toch dat ze eigen bevallingen in gedachtes hebben en dat vind ik zo jammer.
pi_133868671
mijn verlof is zojuist 2 dagen langer geworden! Werd voor 9 uur al uitgekafferd door leidinggevende. ben er klaar mee. })
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133868831
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:38 schreef DJMomo het volgende:
mijn verlof is zojuist 2 dagen langer geworden! Werd voor 9 uur al uitgekafferd door leidinggevende. ben er klaar mee. })
Fijn -O- Overdracht wel al goed gelukt?

quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:37 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind een man een stuk zachter.. en liever.
Komt denk ik doordat ze veel zien maar het nooit zelf kunnen ervaren.
Bij sommige vk's en gyn's merk je toch dat ze eigen bevallingen in gedachtes hebben en dat vind ik zo jammer.
Ik heb tot nu toe alleen nog een mannelijke gyn en arts meegemaakt met inwendige echo en uitstrijkje en die vond ik idd erg zachtaardig. Ik kan me voorstellen dat ze voorzichtiger zijn omdat ze het zelf nog nooit hebben gevoeld.

Hier liep net de directeur rond als Sinterklaas, samen met een multi-colour zwarte piet en we hebben allemaal een mega speculaaspop gekregen :9
pi_133868888
het wachten is op budget approval, maar er is een goede kandidaat op het oog.. Hopelijk kunnen we deze week nog even de overdracht-dagen plannen. Na vandaag ben ik er nog maar 10 dagen. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* en een hele dikke :6
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:35:14 #210
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133869823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:36 schreef NoBoNo het volgende:
Zet hem op dames! 3 december is een prima dag om geboren te worden!
Al ging ik er even niet vanuit toen dat ik 36 jaar later op dezelfde dag wakker zou worden met enorme rugpijn. Damn!
Gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik ben ook getoucheerd door een mannelijke gyn, stuk zachter dan 1 van m'n eigen vk's :)
pi_133870247
Wat fijn Tennis dat je hier nog even mag 'blijven hangen'. Je blijft gewoon hier hoor :* .

Nou, ben weer redelijk goed gekeurd door vk. Bloeddruk beetje aan de hoge kant maar niet verontrustend. En verder is niet goed te voelen hoe het hoofdje ligt -O- .
De rug ligt aan (voor mij) de linkerkant.

Dus over twee weekjes een echo om te kijken of onze dwarsligger dan beter ligt.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:01:11 #212
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133870350
Skippy?
KuikenGuppy
pi_133870531
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:01 schreef Burdie het volgende:
Skippy?
:o
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:12:01 #214
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133870575
Soempie heeft zich ook nog niet gemeld.
KuikenGuppy
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:25:54 #215
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133870878
Skippy present! Ben letterlijk net een paar minuten wakker, en trof m'n telefoon vol met Whatsapps dat jullie me missen hier. O+

Gisteren goedgekeurd bij de VK, niets spannends. Mini ligt nog niet compleet ingedaald maar is wel onderweg die kant op. Na het bezoek aan de VK ben ik weer snel m'n bed in gedoken en heb weer veel geslapen.

En nu net wakker dus. Voel me wat beter dan gisteren! Straks even bijlezen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:29:33 #216
30252 Soempie
Procreating
pi_133870960
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:12 schreef Burdie het volgende:
Soempie heeft zich ook nog niet gemeld.
Bij deze. c_/ Niks aan de hand.

Moest eerst een treinbaan bewonderen bij m'n dreumes.

NoBoNo, gefeliciteerd met je verjaardag. *O*

Purple dat is in elk geval een begin! Succes vanmiddag.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133871144
Oke! Ik ga het gewoon proberen!

Gewicht: Om eerlijk te zijn let ik er helemaal niet op, ik moest zelfs even terug kijken op mijn zwangerschapskaart. Inmiddels 5.5kg erbij en ben nu 26+6 (morgen wel weer naar de VK dus het zal vast meer zijn haha). Ik denk dat er niet veel 'normaal' is qua aankomen tijdens de zwangerschap. De een komt volgens mij in het begin of juist aan het eind weer veel aan. Er valt denk ik weinig over te zeggen.

Martine! Wat een leukie zeg! Geniet maar lekker!

Flowerbox weer goed gekeurd.. hopelijk blijft je bloeddruk in orde en is die kleine straks niet meer zo dwars ;)..

Angelatje wat een bijzondere opmerking zeg! En ook je arm strelen, beetje vreemd haha. Ik hoop denk ik dat je een ander krijgt met je bevalling!
Jeetje, ook lekker slijm aan het verliezen! Spannend zeg!

Twinkle, een knipper! Fijn zeg gefeliciteerd *O*

Coco wat fijn dat het geen embolie kan zijn maar wel even balen dat je je zo voelt! Lekker rustig aan doen hoor! en 18 weken al! Je gaat snel zeg!

Cantare dat is zeker fijn nieuws om te horen, dat het iig wel mogelijk is! En een goede nekplooi, met een prachtig plaatje!

KP 25 weken idd, mooi mijlpaaltje he *O*

Nikki wat een lieve grote zus is ze toch al! Je hebt al vaker zo iets gepost, smelt O+ ! En ook een lieve man, heerlijk als alles schoon is als je thuis komt!

Burdie met een drukke baby O+, fijn dat het weer lekker bezig is burdie! Geeft toch altijd weer een fijn gevoel. Je klinkt heerlijk verliefd op je man! Ik herken het wel een beetje.. Ik was even bang dat als ik zwanger zou zijn er een stofje in mijn lijf zou komen waardoor ik hem ineens minder interessant zou vinden. Zo onder het nom van 'de klus is geklaard' maar het is het tegenovergestelde. We zijn verliefder met de dag O+.. heerlijk hé!

Purple je slijmprop! Oeeh spannend!

Tennisballetje! Wat fijn dat de test donkerder was, idd nu niet meer testen je maakt jezelf anders zo gek :* . Hopelijk blijft de buikpijn en het bloed weg en kan je genieten van dit moois O+!

NoBoNo, gefeliciteerd met je verjaardag :)!

DJMomo je gaat ook zo vlug! 31 weken *O*. En lekker eerder verlof, beetje jammer dat het op een uitkaffer manier moest maar goed dat je er zelf voor nu lekker een punt achter zet!

Skip! Laat je ons zo maar even schrikken! Goed dat je even lekker hebt kunnen slapen! En weer goedgekeurd door de VK. Even lekker rustig wakker worden nu :*

En soemp was ook gewoon lekker aan het opstarten hihi :*
__

Hier nu 26+6, voel me nu ik gestopt ben met werken me een stuk beter, ik merk wel dat ik kan blijven slapen dus dat moet ik echt proberen niet te veel te doen!
Volgende week gaan we bij het ziekenhuis kijken, er is een inloopavond dus ik ben benieuwd. Maakt het extra extra echt allemaal!

Babykamer schieten we ook ineens mee op. Ben vooral bezig met accessoires zoeken en lekker aan het keutelen, af en toe lekker gewoon in de kamer staan en dagdromen :)

Gisteren een 2-3-4D echo gehad en wat was dat leeeeuheeuk! O+ , ik ben zo verliefd!! Ik dacht in eerste instantie dat ik het niet 'erg' bijzonder zou vinden maar volgens mijn zus zat ik alleen maar te stralen en echt te genieten! Alle opa's en oma's en tante's waren mee dus het was een leuk clubje maar god oh god, wat heb ik toch een lekker jongetje in mijn buik O+ , ik kan er wel van janken haha!

hier nog even wat plaatjes onder de spoiler ze zijn wat groot geloof ik, *zwijmel*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:38:40 #218
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133871159
Purple zonder slijmprop *O*

En *O* voor TB, wanneer krijg je nou je eerste echo?

Nobono gefeliciteerd *O* en sterkte met je rug :*

Skips stiekem toch niet aan het persen -O- Fijn dat je je weer beter voelt :)

En een *O* voor bijna verlof en stickers bij de vk

zo weer genoeg gejompeld :D

Hier net een afspraak gemaakt voor pretecho met 16 weken. Nu nog beslissen of we 2 of 3D doen. 3D raadde ze min of meer af omdat je baby er met 26 weken mooier uitziet en met 16 nog meer alienachtig is. Nu wil ik sowieso twee keer een pretecho doen want ik vind de tijd maar erg lang tussendoor. Dus dan doen we sowieso nog eens rond 26 weken en dan 3D.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:42:02 #219
52229 Chanty
pi_133871213
Klaproos O+ O+
pi_133871251
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:38 schreef Chanty het volgende:

Hier net een afspraak gemaakt voor pretecho met 16 weken. Nu nog beslissen of we 2 of 3D doen. 3D raadde ze min of meer af omdat je baby er met 26 weken mooier uitziet en met 16 nog meer alienachtig is. Nu wil ik sowieso twee keer een pretecho doen want ik vind de tijd maar erg lang tussendoor. Dus dan doen we sowieso nog eens rond 26 weken en dan 3D.
Wij hebben met 16 weken ook een pretecho gehad en was een 2D echo, de 3D echo hebben ze even aangezet maar tja, ik zal voor 16 weken nog voor een 2D kiezen. Ik heb gisteren een 3D gehad met 26 weken en het is een wereld van verschil! op 16 weken is het leuk om te zien maar ook een beetje gekkig. Ik zou het doen zoals wij hebben gedaan. Ik vind het het niet waard je betaald best een hoop voor een 3D.
]

[ Bericht 4% gewijzigd door klaprooss op 03-12-2013 12:39:45 ]
♥ J & S
pi_133871257
foutje
♥ J & S
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:45:45 #222
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133871282
Klaprooss wat een mooie foto's O+ Leuk he, dat 3D! Je kunt het snoetje dan ook zo goed zien al O+.
KuikenGuppy
pi_133871293
Wat een prachtige plaatjes Klaproos! O+

Chanty, ik heb de afspraak op 18 december staan, dus nog twee weekjes en een beetje :)
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:46:52 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133871308
@Chanty, wij hebben idd ook met 16 weken een 2D echo gedaan en met 26 weken een 3D. Mijn ervaring is dezelfde als die van klaprooss, met 16 weken had ze ook de 3D even aan gezet, maar dat vond ik echt niet vergelijkbaar met 26 weken.
KuikenGuppy
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:48:06 #225
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133871325
Dank u dank u!

*O* Voor de mooie echo's.
pi_133871363
Mooi klaproos!

Chanty, ik had ook een 2D pretecho met 17 weken en ze heeft bij ons toch even de 3D aangezet, omdat hij er zo mooi bij lag en toen konden we heel fijn zien dat zn lipje helemaal dicht was. Maar 2D vond ik toen eigenlijk meer dan voldoende :Y Ik wilde vooral weten of alles gewoon goed was met hem, niet perse hoe hij er uit komt te zien.

Ik wil op zich ook nog wel een echo, maar ik vind het wat duur :@ Ik krijg wel met 30 weken nog een echo, maar geen 3D natuurlijk :) Maar dan mag ik 2 mensen meenemen, dus misschien dat ik dan vraag of mijn vader ook komt kijken.

Ik vind Arie de laatste dagen wat rustig, dat bevalt me niks -O- Ik voel hem wel friemelen, maar niet meer de harde duwtjes van eerst. Zou hij gewoon anders zijn gaan liggen dat hij nu naar binnen schopt ofzo of moet ik me zorgen maken? Ik heb volgende week woensdag weer een afspraak bij de vk.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:53:47 #227
52229 Chanty
pi_133871444
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:44 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Wij hebben met 16 weken ook een pretecho gehad en was een 2D echo, de 3D echo hebben ze even aangezet maar tja, ik zal voor 16 weken nog voor een 2D kiezen. Ik heb gisteren een 3D gehad met 26 weken en het is een wereld van verschil! op 16 weken is het leuk om te zien maar ook een beetje gekkig. Ik zou het doen zoals wij hebben gedaan, onder de spoiler een 16 weken 3D echo dan kan je zien wat je zou kunnen verwachten.. Ik vind het het niet waard je betaald best een hoop voor een 3D.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx voor je ervaring O+ Ik snap je punt inderdaad, echt een enorm verschil. Moet wel zeggen dat ik die tweede foto erg bijzonder vind om te zien O+ Zal het vanavond eens aan mijn man showen, kijken wat hij zegt.

Prijsverschil is hier trouwens 15 euro dus dat vind ik te overzien
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:55:24 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133871480
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:50 schreef Dot. het volgende:
Ik vind Arie de laatste dagen wat rustig, dat bevalt me niks -O- Ik voel hem wel friemelen, maar niet meer de harde duwtjes van eerst. Zou hij gewoon anders zijn gaan liggen dat hij nu naar binnen schopt ofzo of moet ik me zorgen maken? Ik heb volgende week woensdag weer een afspraak bij de vk.
Hij kan inderdaad anders zijn gaan liggen, of even een groeispurtje hebben en daardoor wat minder bewegen. Maar als je je zorgen maakt: bellen.
KuikenGuppy
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:59:01 #229
52229 Chanty
pi_133871553
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:46 schreef Tennisballetje het volgende:
Wat een prachtige plaatjes Klaproos! O+

Chanty, ik heb de afspraak op 18 december staan, dus nog twee weekjes en een beetje :)
ok, nog even twee weken op hete kolen zitten. Maar het is een goed teken dat het bloed weg is.

Dot als je er niet gerust op bent dan bel je toch gewoon eventjes.

Ik wil die echo met 16 weken ook vooral om gewoon even te kijken O+ 20 weken duurt zo lang. En ook ben ik benieuwd of het nog steeds een jongetje is en dan voor 100%. Dus daarvoor is 2D op zich voldoende.
pi_133871695
Ik heb vanmiddag m'n intakegesprek bij de vk, en hoop stiekem dat ze nog een echo gaat doen, ondanks dat dat een ruime week geleden al is gedaan.
Verder geloof ik dat de hormonen op de max zitten. Intens moe en misselijk en als kadootje een dijk van een clusterhoofdpijn erbij }:|
pi_133871703
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:55 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hij kan inderdaad anders zijn gaan liggen, of even een groeispurtje hebben en daardoor wat minder bewegen. Maar als je je zorgen maakt: bellen.
Ik heb wel weer vreetkickaanvallen de laatste dagen, dus misschien is het idd een groeispurtje. En ik voel hem nog wel bewegen iig :) Denk dat ik dus gewoon maar wacht tot volgende week, behalve als ik echt nog minder ga voelen. Ik ga vanavond wel gewoon even lekker op bed liggen met een kruik op mn buik ofzo, ik heb nu ook een hele koude buik :D
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:13:11 #232
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133871887
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:59 schreef Chanty het volgende:

[..]

ok, nog even twee weken op hete kolen zitten. Maar het is een goed teken dat het bloed weg is.

Ik wil die echo met 16 weken ook vooral om gewoon even te kijken O+ 20 weken duurt zo lang. En ook ben ik benieuwd of het nog steeds een jongetje is en dan voor 100%. Dus daarvoor is 2D op zich voldoende.
Ik heb met 15 weken een echo laten doen en toen deden ze ook heel even 3d. Dat zag er echt helemaal niet 'eng' uit en ook niet zoals ik hierboven zag. We zagen toen al heel goed haar neusje O+. Als je het leuk vindt kan ik die foto vanavond ook wel even opzoeken?
pi_133871952
Tb fijn dat je het weer wat positiever kunt zien,ik duim hier nog steeds voor je!

Purple spannend! En angela ook nog steeds!

Nobono: proficiat met je verjaardag!

Mo: balen van je leidinggevende. Had hij er reden toe?

Klaproos mooie foto's! 3D is altijd leuk om te zien eh!

Chanty: ik twijfel ook nog voor een pretecho.. Ik weet nog niet wat ik ga doen, nog even verder twijfelen ;-)

Hier niet veel te melden.. Af en toe buikpijn, af en toe gerommel van de darmen, af en toe misselijk, gewone zwangerschap. Zolang ik nu geen bloedverlies meer krijg, ben ik al blij. Mijn buikje begint eindelijk een beetje te komen, qua gewicht ben ik eerst 7kg afgevallen en nu nog maar 0,5kg bij.. Hopen dat er niet teveel bij komt want heb altijd last om ze weer kwijt te raken ;-)
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:16:34 #234
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133871957
Dot! Ik had dat ook rond die termijn. Mini bleek veel meer richting m'n rug te zijn gaan liggen, ook met voeten etcetera. Ik voelde mini nog wel, maar had geen trappen meer. Twee dagen later draaide mini weer terug en werd ik weer blauw getrapt. O+

--

Zo, ik ga uit bed rollen en straks even goed bijlezen.
pi_133871995
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:59 schreef Chanty het volgende:

[..]

Pas op, hier was het geslacht niet te zien op bijna 16 weken, baby lag verkeerd (nogal een koppig ding hebben we al gemerkt) wij moeten nu wachten tot 20 weken om het mss te zien.. Ik hoop natuurlijk dat je het vroeger kunt zien, lijkt mij enorm leuk om te weten, mijn geduld wordt hier enorm op de proef gesteld!
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:28:39 #236
52229 Chanty
pi_133872281
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:13 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik heb met 15 weken een echo laten doen en toen deden ze ook heel even 3d. Dat zag er echt helemaal niet 'eng' uit en ook niet zoals ik hierboven zag. We zagen toen al heel goed haar neusje O+. Als je het leuk vindt kan ik die foto vanavond ook wel even opzoeken?
Graag :Y Kan ik nog een betere afweging maken (keuzestress :D)
pi_133872331
Ik vind de 3d met 16 weken wel heel eng :D
Maar dat is gewoon persoonlijk ik vind ze meestal met verdere weken ook lelijk. :@

Al vind ik onze 3d met 20 weken dan wel weer heel cute :D :@ :') :')

SPOILER
pi_133872337
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:53 schreef Chanty het volgende:

[..]

Tnx voor je ervaring O+ Ik snap je punt inderdaad, echt een enorm verschil. Moet wel zeggen dat ik die tweede foto erg bijzonder vind om te zien O+ Zal het vanavond eens aan mijn man showen, kijken wat hij zegt.

Prijsverschil is hier trouwens 15 euro dus dat vind ik te overzien
Oh dat is niet veel verschil! Hier scheelt het rond de 50 euro!
Tja om die 15 euro zou ik ook wel 3D doen, ze zetten hem toch eerst 2D aan zeg maar en als het kindje mooi op de 2D ligt zetten ze de 3D aan. Tenminste zo was het bij ons. En uiteraard moet het kind er ook goed voor liggen enz..
♥ J & S
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:30:48 #239
52229 Chanty
pi_133872340
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:18 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Pas op, hier was het geslacht niet te zien op bijna 16 weken, baby lag verkeerd (nogal een koppig ding hebben we al gemerkt) wij moeten nu wachten tot 20 weken om het mss te zien.. Ik hoop natuurlijk dat je het vroeger kunt zien, lijkt mij enorm leuk om te weten, mijn geduld wordt hier enorm op de proef gesteld!
Dat is het risico, maar aangezien we met 12 weken al een indicatie hebben gehad zou ik het ook overleven als ik nog wat langer moet wachten :P

Fijn trouwens dat het bloeden tot nu toe weg blijft.
pi_133873317
Ziekenhuis was duidelijk, morgen om 9 uur melden...pas naar huis als kind er is.

Gebeurd het vannacht dan mag het nog met vk.

Geen tests niks, gewoon standaard procedure en doorpakken.
pi_133873701
ohjoh, paars! het wordt nu echt!! spanend!! hoe sta je er zelf in?

mooie echo's!

en wiehoe, mijn vervanger is dus geregeld! Zo hem maar even bellen voor de overdrachtjes
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133873781
Zo das duidelijk Purple. Dus met een beetje mazzel ben je morgen (of misschien toch nog vandaag) mama begrijp ik? Zet hem op!
pi_133873962
Het kan 5 dagen gaan duren...max

Maar kan ook heel snel gaan.

Voor nu slapen en rusten om er tegenaan te kunnen gaan.
pi_133874892
Succes Purple! Binnen dit en een paar dagen hebben jullie jullie kindje vast!
pi_133874988
Succes alvast purple!! O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133874997
Wow purple had je dat verwacht, dat ze al gelijk zoveel actie zouden ondernemen?

Skippy fijn dat alles goed is.

Nobono gefeliciteerd en sterkte met je rug.
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:00:17 #247
52229 Chanty
pi_133875039
Jeetje purple, nu wordt het menens, hopelijk komt die uk vanzelf nog snel
pi_133875060
Who purple het gaat gebeuren. Heel veel succes en sterkte morgen. Dan heb je gewoon je baby in je armen. Hopelijk kan je nog wat rust pakken.
pi_133875208
Zo purple, dat is spannend ineens!!
Had je dit verwacht? En kun je jezelf er in vinden?
Wat willen ze precies gaan doen? (Omdat het 5 dagen kan duren)
pi_133875235
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:58 schreef Sethiwe het volgende:
Wow purple had je dat verwacht, dat ze al gelijk zoveel actie zouden ondernemen?

Nee overviel me ook een beetje, ook omdat ze helemáál niets gingen nakijken. Ze vroegen of ik de kleine nog goed voelde en verder waren de papieren van de vk genoeg...
pi_133875468
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:08 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Nee overviel me ook een beetje, ook omdat ze helemáál niets gingen nakijken. Ze vroegen of ik de kleine nog goed voelde en verder waren de papieren van de vk genoeg...
Maar ben je het er wel mee eens dan? Een keer uitspreken dat je het wel genoeg vindt hoeft bij mij niet perse gelijk te staan aan baby halen denk ik :@
pi_133875696
Traject van ballon inbrengen, via hormoon blokje, infuus en uiterlijk een ks. En de boel monitoren en in de gaten houden.

Ik heb inderdaad wel even doorgevraagd over het moment van beginnen, maar ze beginnen liever vroeger dan later. Kindje gaat het ook steeds moeilijker krijgen en als we pas later gaan beginnen moet er wellicht meteen met infuus gewerkt worden.

Ben ook wel blij dat we nu goed in de gaten gehouden gaan worden. Het ziekenhuisverblijf vind ik minder en ik hoop dat de inwendige acties niet al te veel pijn doen...
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:28:55 #253
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133875842
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 08:42 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik ga met je mee hardlopen! Je mag toch inmiddels ook weer tillen? Dat is wel nodig na een km of.... 1/2 :D
:D gezellig! Ik start morgen denk ik weer, dus bereid je maar voor!

Purple, spannend! Goed je grenzen aangeven (ook wb pijnstilling. Zorg dat je man ook weet hoe en wat zodat hij voor je kan praten!) en het verder laten gebeuren. Succes!
pi_133876038
hey paars, maar hebben ze nog gestript of iets?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:38:36 #255
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133876067
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:16 schreef Dot. het volgende:

[..]

Maar ben je het er wel mee eens dan? Een keer uitspreken dat je het wel genoeg vindt hoeft bij mij niet perse gelijk te staan aan baby halen denk ik :@
Dit, vooral het geschetste scenario zou mij persoonlijk niet meteen aanspreken. Het is en blijft jouw eigen keuze he purple :*.
KuikenGuppy
pi_133876077
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:37 schreef DJMomo het volgende:
hey paars, maar hebben ze nog gestript of iets?
Gisteren bij de vk wel, vandaag niet. Had kortdurig effect...
pi_133876215
Ik vind het wel doorpakken hoor. Je bent nog geen weekje over tijd! Ik werd bij sjaak pas met 40.6 gestript. Had overigens wél effect, want nog geen 24 uur later wassie er :)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133877454
Ik blijf er zelf bij natuurlijk! En scenario komt morgen verder uitgebreid aan de orde. Dan krijg ik ook onderzoek en zal er verder worden gekeken. Die 5 dagen is het het alleruiterste, gebeurd zelden.

Zal e.e.a. nog goed met man doorspreken. Ga niet voor jan doedel met een ballon zitten ;) goed dat jullie me scherp houden.
pi_133877494
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:44 schreef DJMomo het volgende:
Ik vind het wel doorpakken hoor. Je bent nog geen weekje over tijd! Ik werd bij sjaak pas met 40.6 gestript. Had overigens wél effect, want nog geen 24 uur later wassie er :)
Bij mij was het nu 40.5 scheelt niet zo veel ;)
pi_133877594
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:32 schreef Purple010 het volgende:
Ik blijf er zelf bij natuurlijk! En scenario komt morgen verder uitgebreid aan de orde. Dan krijg ik ook onderzoek en zal er verder worden gekeken. Die 5 dagen is het het alleruiterste, gebeurd zelden.

Zal e.e.a. nog goed met man doorspreken. Ga niet voor jan doedel met een ballon zitten ;) goed dat jullie me scherp houden.
Kan je niet de vk bellen, situatie uitleggen en vragen of ze nog een keer wil strippen?
Lotte!
Noah!
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:20:36 #261
52229 Chanty
pi_133878947
Woeiii net Jip en Janneke gordijntjes gekocht op marktplaats O+ Van de week al een mega-takkie-hond opgehaald bij de Hema. Het wordt iig een Jip en Janneke kamer O+

Wiegje hebben we inmiddels ook op de kop getikt en zaterdag kunnen we een commode ophalen. I love marktplaats :D
pi_133879030
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:20 schreef Chanty het volgende:
Woeiii net Jip en Janneke gordijntjes gekocht op marktplaats O+ Van de week al een mega-takkie-hond opgehaald bij de Hema. Het wordt iig een Jip en Janneke kamer O+

Wiegje hebben we inmiddels ook op de kop getikt en zaterdag kunnen we een commode ophalen. I love marktplaats :D
Leuk! O+ Ik heb die mega Takkie ooit gekocht voor een vriendin, zo geniaal! Zat ik in de trein met dat beest :D

Ik heb besloten dat ik toch een Baby Bay wil. Ga hem maar aan mn schoonmoeder vragen :) En dan mag zij het Ikea ledikantje hebben dat we al hebben staan :@
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:26:20 #263
52229 Chanty
pi_133879103
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:23 schreef Dot. het volgende:

[..]

Leuk! O+ Ik heb die mega Takkie ooit gekocht voor een vriendin, zo geniaal! Zat ik in de trein met dat beest :D

Ik heb besloten dat ik toch een Baby Bay wil. Ga hem maar aan mn schoonmoeder vragen :) En dan mag zij het Ikea ledikantje hebben dat we al hebben staan :@
Whaha nice :D Daar trek je wel de aandacht mee denk ik zo :+
Kwam ook bij de hema en zeg: Ik kom een hele grote hond ophalen.
Die vrouw zie je even denken: WTF :? Ze wilde net zeggen dat ze geen dierenasiel zijn toen het kwartje zakte _O-

Enne... hormonen? ;)
pi_133879186
ik wilde voor Sjaak een J&J kamer. Mocht niet. En nu zit vent te zeuren over die mega-takkie. Ja, doeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiii, te laat. :{w

Ben zo misselijk, en heb hele harde buik, waarbij Jaap enorm zit te duwen. Non-comfi. Er is zo sample sale hier, weet niet of ik wel ga. Aan de andere kant hebben ze wel tvs voor 50 euro.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133879226
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:26 schreef Chanty het volgende:

[..]

Whaha nice :D Daar trek je wel de aandacht mee denk ik zo :+
Kwam ook bij de hema en zeg: Ik kom een hele grote hond ophalen.
Die vrouw zie je even denken: WTF :? Ze wilde net zeggen dat ze geen dierenasiel zijn toen het kwartje zakte _O-

Enne... hormonen? ;)
Nee, valt mee hoor :) Het plan was eerst om het ledikantje van de Ikea om te bouwen tot cosleeper, maar vriend heeft daar niet meer zo'n zin in, omdat ik een heel specifiek idee in mn hoofd heb hoe het moet worden en een Baby Bay lost dat allemaal op O+
pi_133879271
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:24 schreef Purple010 het volgende:
Traject van ballon inbrengen, via hormoon blokje, infuus en uiterlijk een ks. En de boel monitoren en in de gaten houden.

Ik heb inderdaad wel even doorgevraagd over het moment van beginnen, maar ze beginnen liever vroeger dan later. Kindje gaat het ook steeds moeilijker krijgen en als we pas later gaan beginnen moet er wellicht meteen met infuus gewerkt worden.

Ben ook wel blij dat we nu goed in de gaten gehouden gaan worden. Het ziekenhuisverblijf vind ik minder en ik hoop dat de inwendige acties niet al te veel pijn doen...
Keizersnede? Waarom uiteindelijk een keizersnede? En waarom zou je kindje het per se steeds moeilijker krijgen? Voel je nu al minder leven?

Ik zou het nog even goed doorspreken met je man, want dit klinkt wel heel erg alsof ze je de regie uit handen nemen...
Home is where the O+ is...
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:34:38 #267
52229 Chanty
pi_133879374
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:28 schreef DJMomo het volgende:
ik wilde voor Sjaak een J&J kamer. Mocht niet. En nu zit vent te zeuren over die mega-takkie. Ja, doeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiii, te laat. :{w

Ben zo misselijk, en heb hele harde buik, waarbij Jaap enorm zit te duwen. Non-comfi. Er is zo sample sale hier, weet niet of ik wel ga. Aan de andere kant hebben ze wel tvs voor 50 euro.
Mannen :') Hier werd het idee gelukkig wel direct goedgekeurd. Maar mijn man en ik liggen sowieso eigenlijk altijd op een lijn qua smaak, ergggg handig. Daarbij laat hij de styling liever over aan mij.

Kun je je vent niet op pad sturen? Eropuit gaan als je je niet lekker voelt mijkt me ook niks.

@Dot: Ik snap. Soms is het idd in de categorie: waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
pi_133879525
oh, de sample sale is hier, op kantoor. dus kwestie van de lift in, naar de begane, en ik ben er. En daarna naar huis. Maar het is er altijd zo druk, en geduw enzo, weet niet of ik daar zin in heb. aan de andere kant, kans op luiers voor 2,50 per pak.... en tvs voor 50 dus hahahaha
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:39:41 #269
52229 Chanty
pi_133879570
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:38 schreef DJMomo het volgende:
oh, de sample sale is hier, op kantoor. dus kwestie van de lift in, naar de begane, en ik ben er. En daarna naar huis. Maar het is er altijd zo druk, en geduw enzo, weet niet of ik daar zin in heb. aan de andere kant, kans op luiers voor 2,50 per pak.... en tvs voor 50 dus hahahaha
Oh je zit gewoon nog op je werk ook :o

Nou ja, als het zo dichtbij is zou ik gewoon gauw even langslopen. Is het echt geen doen dan ben je zo weer weg :) En wellicht kun je idd iets leuks scoren. En daarna laat je je thuis verwennen :P
pi_133879678
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:23 schreef Dot. het volgende:
Ik heb besloten dat ik toch een Baby Bay wil.
Daar ga je geen spijt van krijgen gok ik zo :D
pi_133880041
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 16:42 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Daar ga je geen spijt van krijgen gok ik zo :D
Ik vind ze eigenlijk ook eens niet zo heel duur. Een gewoon wiegje kost bijna net zo veel..
pi_133881026
Purple spannende momenten/ beslissingen, blijf bij jezelf en doe waar jij en je man je goed bij voelen! (mits verantwoord natuurlijk)

Die J&J-kamer klinkt leuk, dat krijg ik hier er alleen echt niet door.
Denk dat wij in t nieuwe jaar maar eens een planning gaan maken voor de babykamer, dus iedereen die nog goeie tips/trucs en ideetjes heeft, ik hoor 't graag!

Vanmiddag bij de vk een termijnecho gedaan, 'lintwormpje' lag op z'n koppie wat te spartelen tijdens de echo, en na wat manipuleren van de echokop ging hij (of zij) braaf er voor liggen om opgemeten te worden.
Mooi knippertje, en groeit netjes volgens de planning en de uitgerekende datum is nu vastgezet op 2 juli.
Morgen (op m'n verjaardag) dus precies 10 weken, en het voelt gewoon goed O+ , en dat is pas voor het eerst dat ik mij zo zeker voel sinds ik zwanger ben. (ookal besef ik me ook dat er nog iets mis zou kunnen gaan)

Nog even wat extra labafnames gedaan naast de huidge afnames voor RIVM en de combinatietest omdat ik in het verleden een schildklierziekte heb gehad, plus ivm mijn werk nog wat extra antistoffencontrole.
Nu de echo voor de combinatietest plannen en dan horen we begin januari weer meer.

Zo, einde ik-verhaal maar ben zo opgelucht en de hele dag een emotionele ui (jank al als het buurjochie van 2 keihard BOE roept naar me :') )
pi_133881028
Vandaag aan mijn leidinggevenden verteld dat ik in verwachting ben. Van te voren was ik best zenuwachtig hoe ze zouden gaan reageren, maar ze reageerde blij. En beduusd. Ze hadden het totaal niet zien aankomen :P Toen ik vroeg of ze vanmiddag even tijd hadden dachten ze dat ik ontslag ging nemen :P

Als alles over 2 weken goed is bij de volgende echo, vertel ik het mijn naaste collega's. Ben benieuwd hoe zij gaan reageren... Vind het toch best lastig aangezien 1 ervan een gigantische kinderwens heeft maar geen lief....
pi_133881121
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vandaag aan mijn leidinggevenden verteld dat ik in verwachting ben. Van te voren was ik best zenuwachtig hoe ze zouden gaan reageren, maar ze reageerde blij. En beduusd. Ze hadden het totaal niet zien aankomen :P Toen ik vroeg of ze vanmiddag even tijd hadden dachten ze dat ik ontslag ging nemen :P

Als alles over 2 weken goed is bij de volgende echo, vertel ik het mijn naaste collega's. Ben benieuwd hoe zij gaan reageren... Vind het toch best lastig aangezien 1 ervan een gigantische kinderwens heeft maar geen lief....
Dan heb je het al best snel verteld, of niet? Of moet dat ivm vakantieplanningen? We zitten natuurlijk wel precies midden in de zomer. :D
Ik vertel het zelf denk ik op zijn vroegst pas in de week van 6 januari, maar wellicht ook een week later. Al zal het lastig worden, ik heb meteen NA de echo over twee weken een etentje met collega's en wat de uitkomst ook zal zijn, zal ik het moeilijk kunnen verbergen.
Hoewel een negatieve uitslag moeilijker te verhullen is, maar dat vind ik dan ook niet zo erg.
pi_133881157
Ooh Sunshine, leuk is dat zo'n reactie!
Ik twijfel nog of ik deze week, of over 2 weken (de 12-wekengrens) mijn collega's ga vertellen.
Zit beetje met het feit dat we op het werk een patient met een nare infectie hebben waar opzich niets mis mee is als ik maar handschoenen draag, maar stel dat ik die bacterie overneem, ik kans heb op het afstoten van jet kindje.
Dus liever ga ik niet naar die patient toe, maar dan moet ik dat dus wel openbaar maken waarom niet.
Dilemma van niets, maar weet even niet wat ik er mee moet
pi_133881225
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:29 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Dan heb je het al best snel verteld, of niet? Of moet dat ivm vakantieplanningen? We zitten natuurlijk wel precies midden in de zomer. :D
Ik vertel het zelf denk ik op zijn vroegst pas in de week van 6 januari, maar wellicht ook een week later. Al zal het lastig worden, ik heb meteen NA de echo over twee weken een etentje met collega's en wat de uitkomst ook zal zijn, zal ik het moeilijk kunnen verbergen.
Hoewel een negatieve uitslag moeilijker te verhullen is, maar dat vind ik dan ook niet zo erg.
Ik heb het inderdaad snel verteld omdat ik waarschijnlijk in mijn zwangerschap van werkafdeling moet gaan veranderen. Werk nu op een afdeling wat lichamelijk best zwaar is. Ik denk niet dat ik dat met een dikke(re) buik kan volhouden :) Ik wilde het eigenlijk ook iets later vertellen, maar ik heb volgende week vakantie en daarna de drukke kerstperiode... Dusja :P

Maar zijn de bloedingen opgehouden TB?
pi_133881228
Fijn BlueEyes! En juli, dan is mijn verlof alweer een maand afgelopen ;( En fijn dat je een leuke reactie kreeg sunshine! Ik vond het idd ook het moeilijkst om het te vertellen tegen een familielid met een erg grote kinderwens en bij wie het maar niet mag lukken...

Ik heb net zo'n leuke (web)winkel gevonden! Ik ga even spammen, dan kunnen jullie hem leegkopen zodat ik het niet meer kan doen :X http://www.jutenjuul.nl
pi_133881297
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb het inderdaad snel verteld omdat ik waarschijnlijk in mijn zwangerschap van werkafdeling moet gaan veranderen. Werk nu op een afdeling wat lichamelijk best zwaar is. Ik denk niet dat ik dat met een dikke(re) buik kan volhouden :) Ik wilde het eigenlijk ook iets later vertellen, maar ik heb volgende week vakantie en daarna de drukke kerstperiode... Dusja :P

Maar zijn de bloedingen opgehouden TB?
Ja, dan is het begrijpelijk!
Ik doe relatief duf kantoorwerk en geen van mijn collega's heeft schoolgaande kinderen dus de druk is ook niet zo hoog in de juli / augustusmaanden :)

Bloed is echt alleen bij zaterdagavond gebleven, verder niks meer gezien. Dus ik heb eigenlijk wel weer goede moed!
pi_133881327
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:32 schreef Dot. het volgende:
Fijn BlueEyes! En juli, dan is mijn verlof alweer een maand afgelopen ;( En fijn dat je een leuke reactie kreeg sunshine! Ik vond het idd ook het moeilijkst om het te vertellen tegen een familielid met een erg grote kinderwens en bij wie het maar niet mag lukken...

Ik heb net zo'n leuke (web)winkel gevonden! Ik ga even spammen, dan kunnen jullie hem leegkopen zodat ik het niet meer kan doen :X http://www.jutenjuul.nl
Ik weet hoe duur babyspul is en toch schrik ik elke keer weer van de prijzen :')
Wel leuk spul, al ben ik persoonlijk toch iets meer van de hoofdpijnkleuren :D
pi_133881335
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:30 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh Sunshine, leuk is dat zo'n reactie!
Ik twijfel nog of ik deze week, of over 2 weken (de 12-wekengrens) mijn collega's ga vertellen.
Zit beetje met het feit dat we op het werk een patient met een nare infectie hebben waar opzich niets mis mee is als ik maar handschoenen draag, maar stel dat ik die bacterie overneem, ik kans heb op het afstoten van jet kindje.
Dus liever ga ik niet naar die patient toe, maar dan moet ik dat dus wel openbaar maken waarom niet.
Dilemma van niets, maar weet even niet wat ik er mee moet
Hmmm ja... Ik snap jouw dilemma wel. Maar waarom zou je nog wachten?
pi_133881365
Ik keek op prenatalsite naar kinderwagens. Mijn god, 1000 euro was ongeveer het gemiddelde daar voor een beetje goede kinderwagen :')
pi_133881368
Blue, ik zou het ook gewoon vertellen. Ik snap het wel hoor, ook gezien het verleden. Maar als je fijne collega's hebt kunnen ze je ook opvangen in mindere tijden! :*
pi_133881382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hmmm ja... Ik snap jouw dilemma wel. Maar waarom zou je nog wachten?
Vorm van angst iets 'uit te lokken' door het nu al te zeggen..
Kan het niet precies uileggen, maar wil het gewoon nog even niet (en heb geen zin in al t gebemoei :@ )
pi_133881411
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik keek op prenatalsite naar kinderwagens. Mijn god, 1000 euro was ongeveer het gemiddelde daar voor een beetje goede kinderwagen :')
het kàn echt wel voor stukken minder. Je moet sowieso scherp zijn op accessoires - een merkregenhoes kost al snel 60 euro, een universele heb je al voor een tientje bijvoorbeeld.
Maar ik ben nogal een koopjesjager, en betaal zelden het volle pond, ik verheug me nu al op het uitzoeken :9
Als ik in Amerika had gewoond was ik een Extreme Couponer geweest *O*
pi_133881500
Kinderwagen heb ik al van Marktplaats gesleept. (zooo mooi, zwart/zilver)
Babykamer/box gaat dat waarschijnlijk ook worden, behalve lakentjes.matrasjes enzo, dat wil ik wel nieuw.
Maxicosi krijg ik van mijn vriendin (door haar kleintje alleen gebruikt)
Vind het stiekem zo zonde om veel geld kwijt te zijn aan dingen waar je niet lang gebruik van maakt.
pi_133881538
quote:
Dan heb je misschien ook wel een fout idee van wat goede kinderwagens zijn :@
pi_133881563
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:36 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Ik weet hoe duur babyspul is en toch schrik ik elke keer weer van de prijzen :')
Wel leuk spul, al ben ik persoonlijk toch iets meer van de hoofdpijnkleuren :D
Ik heb echt het merendeel van Marktplaats in prima staat :Y Het enige dat ik niet tweedehands wil, behalve van iemand die ik ken, is de Maxicosi en het wiegmatrasje.

Onze kinderwagen was bijvoorbeeld 100 euro via Marktplaats, inclusief buggy inzet, voetenzak, regenkappen, parasolletjes en luiertas :) Bedje voor 200 euro, wel een 'merk'bedje, en we gaan morgen de schommelstoel voor de babykamer ophalen O+
pi_133881578
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:39 schreef Tennisballetje het volgende:
het kàn echt wel voor stukken minder. Je moet sowieso scherp zijn op accessoires - een merkregenhoes kost al snel 60 euro, een universele heb je al voor een tientje bijvoorbeeld.
Dat is dus waar ik in veel gevallen niet op zal besparen.
Het genot van een wel goed passende en echt regen tegenhoudende regenhoes is echt goud waard :Y
pi_133881653
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:43 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dan heb je misschien ook wel een fout idee van wat goede kinderwagens zijn :@
MIsschien wel, ik moet daar wel wat research in doen :)
pi_133881730
Bijvoorbeeld de buzz O+ x 476868532
http://www.babycare.nl/quinny-buzz-black-line-pack-p-3772.html nog geen 600 compleet *O*
pi_133882616
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:44 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik heb echt het merendeel van Marktplaats in prima staat :Y Het enige dat ik niet tweedehands wil, behalve van iemand die ik ken, is de Maxicosi en het wiegmatrasje.

Onze kinderwagen was bijvoorbeeld 100 euro via Marktplaats, inclusief buggy inzet, voetenzak, regenkappen, parasolletjes en luiertas :) Bedje voor 200 euro, wel een 'merk'bedje, en we gaan morgen de schommelstoel voor de babykamer ophalen O+
Fijn dat jullie zo geslaagd zijn! Marktplaats is inderdaad ook best handig :) Het is gekkenwerk als je bijvoorbeeld maar 1 kind wilt en je koopt een kinderwagen van 1000 euro...
pi_133882645
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:34 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Ja, dan is het begrijpelijk!
Ik doe relatief duf kantoorwerk en geen van mijn collega's heeft schoolgaande kinderen dus de druk is ook niet zo hoog in de juli / augustusmaanden :)

Bloed is echt alleen bij zaterdagavond gebleven, verder niks meer gezien. Dus ik heb eigenlijk wel weer goede moed!
Ik had dit nog niet gelezen... Wat fijn!! *O* *O*
  dinsdag 3 december 2013 @ 18:26:27 #293
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133882856
quote:
Dat zijn echt 'status symbolen' vind ik!
Wij hebben een Mutsy Igo in bestelling en die kostte me: voor het onderstel, de bak, zit inzet, 2 adapters en een voetenzakje iets meer dan ¤600 euro! :)
En dan kreeg ik er nog een luiertas bij cadeau!

Dan maar wat minder 'luxe' maar echt!
Ik ben blij met onze keuze :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133883180
Heb idd ook al.gekeken op marktplaats en daar zijn echt mooie kinderwagens te vinden voor weinig! O+

Vrijdag mijn eerste echo.. ben zo benieuwd of alles wel goed zit
In life, every ending is a new beginning..
pi_133883261
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:36 schreef LaLouchi het volgende:
Heb idd ook al.gekeken op marktplaats en daar zijn echt mooie kinderwagens te vinden voor weinig! O+

Vrijdag mijn eerste echo.. ben zo benieuwd of alles wel goed zit
Hoeveel weken ben je nu?

Oops dom :@ Je staat al op de kalender O+

[ Bericht 14% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-12-2013 18:44:07 ]
pi_133883667
Even de tijd genomen om alle info te verwerken en folders door te nemen met man.

Bedankt voor al de goede zorgen en meedenken. Scenario wat ik had geschreven was heel kort door de bocht.

Om te beginnen heb ik al een beetje ontsluiting en verweking dus starten we niet vanaf 0. Ze gaan eerst onderzoeken doen om de voortgang en situatie kindje te bepalen.

Daarna stromen we ergens in het traject. En ben ik zeker niet van plan de regie helemáál uit handen te geven, maar moet op sommige punten natuurlijk wel advies zh volgen. Wil namelijk het beste voor mij en mn kindje.

De door mij genoemde ks is echt het laatste redmiddel als er de bevalling niet goed gaat.

Eigenlijk had we het onderzoek vandaag al verwacht, maar daar gaan we nu dus morgen mee beginnen. Man weet heel goed wat ik wel en niet wil en hij steunt me volledig. We gaan dit stap voor stap doen!
pi_133883726
Tennisballetje goed nieuws om te lezen!
  dinsdag 3 december 2013 @ 19:04:34 #298
30252 Soempie
Procreating
pi_133884076
Purple, wat gaat het hard ineens! En als ik het goed begrijp zijn die dagen 'worst case scenario'. Als je al een beginnetje hebt kan het zo zijn dat ze die ballon overslaan en direct je vliezen breken, toch?
Heel veel sterkte en succes morgen. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133884219
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:04 schreef Soempie het volgende:
Purple, wat gaat het hard ineens! En als ik het goed begrijp zijn die dagen 'worst case scenario'. Als je al een beginnetje hebt kan het zo zijn dat ze die ballon overslaan en direct je vliezen breken, toch?
Heel veel sterkte en succes morgen. :*
Klopt bijna (ballon is voor verweking bbm).Verder kan het inderdaad heel hard gaan en is 5 dagen het worst case scenario, het kan ook binnen een dagje gepiept zijn.
  dinsdag 3 december 2013 @ 19:18:54 #300
30252 Soempie
Procreating
pi_133884626
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:08 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Klopt bijna (ballon is voor verweking bbm).Verder kan het inderdaad heel hard gaan en is 5 dagen het worst case scenario, het kan ook binnen een dagje gepiept zijn.
Oh, ik wist niet dat strippen al kon als je bmm niet verstreken was. Had altijd begrepen dat dat eerst gebeurt voor de ontsluiting. 8)7

Hoe voel je je er nu over? Hoop dat je vannacht een beetje kan slapen. :z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')