abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133881225
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:29 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Dan heb je het al best snel verteld, of niet? Of moet dat ivm vakantieplanningen? We zitten natuurlijk wel precies midden in de zomer. :D
Ik vertel het zelf denk ik op zijn vroegst pas in de week van 6 januari, maar wellicht ook een week later. Al zal het lastig worden, ik heb meteen NA de echo over twee weken een etentje met collega's en wat de uitkomst ook zal zijn, zal ik het moeilijk kunnen verbergen.
Hoewel een negatieve uitslag moeilijker te verhullen is, maar dat vind ik dan ook niet zo erg.
Ik heb het inderdaad snel verteld omdat ik waarschijnlijk in mijn zwangerschap van werkafdeling moet gaan veranderen. Werk nu op een afdeling wat lichamelijk best zwaar is. Ik denk niet dat ik dat met een dikke(re) buik kan volhouden :) Ik wilde het eigenlijk ook iets later vertellen, maar ik heb volgende week vakantie en daarna de drukke kerstperiode... Dusja :P

Maar zijn de bloedingen opgehouden TB?
pi_133881228
Fijn BlueEyes! En juli, dan is mijn verlof alweer een maand afgelopen ;( En fijn dat je een leuke reactie kreeg sunshine! Ik vond het idd ook het moeilijkst om het te vertellen tegen een familielid met een erg grote kinderwens en bij wie het maar niet mag lukken...

Ik heb net zo'n leuke (web)winkel gevonden! Ik ga even spammen, dan kunnen jullie hem leegkopen zodat ik het niet meer kan doen :X http://www.jutenjuul.nl
pi_133881297
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb het inderdaad snel verteld omdat ik waarschijnlijk in mijn zwangerschap van werkafdeling moet gaan veranderen. Werk nu op een afdeling wat lichamelijk best zwaar is. Ik denk niet dat ik dat met een dikke(re) buik kan volhouden :) Ik wilde het eigenlijk ook iets later vertellen, maar ik heb volgende week vakantie en daarna de drukke kerstperiode... Dusja :P

Maar zijn de bloedingen opgehouden TB?
Ja, dan is het begrijpelijk!
Ik doe relatief duf kantoorwerk en geen van mijn collega's heeft schoolgaande kinderen dus de druk is ook niet zo hoog in de juli / augustusmaanden :)

Bloed is echt alleen bij zaterdagavond gebleven, verder niks meer gezien. Dus ik heb eigenlijk wel weer goede moed!
pi_133881327
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:32 schreef Dot. het volgende:
Fijn BlueEyes! En juli, dan is mijn verlof alweer een maand afgelopen ;( En fijn dat je een leuke reactie kreeg sunshine! Ik vond het idd ook het moeilijkst om het te vertellen tegen een familielid met een erg grote kinderwens en bij wie het maar niet mag lukken...

Ik heb net zo'n leuke (web)winkel gevonden! Ik ga even spammen, dan kunnen jullie hem leegkopen zodat ik het niet meer kan doen :X http://www.jutenjuul.nl
Ik weet hoe duur babyspul is en toch schrik ik elke keer weer van de prijzen :')
Wel leuk spul, al ben ik persoonlijk toch iets meer van de hoofdpijnkleuren :D
pi_133881335
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:30 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh Sunshine, leuk is dat zo'n reactie!
Ik twijfel nog of ik deze week, of over 2 weken (de 12-wekengrens) mijn collega's ga vertellen.
Zit beetje met het feit dat we op het werk een patient met een nare infectie hebben waar opzich niets mis mee is als ik maar handschoenen draag, maar stel dat ik die bacterie overneem, ik kans heb op het afstoten van jet kindje.
Dus liever ga ik niet naar die patient toe, maar dan moet ik dat dus wel openbaar maken waarom niet.
Dilemma van niets, maar weet even niet wat ik er mee moet
Hmmm ja... Ik snap jouw dilemma wel. Maar waarom zou je nog wachten?
pi_133881365
Ik keek op prenatalsite naar kinderwagens. Mijn god, 1000 euro was ongeveer het gemiddelde daar voor een beetje goede kinderwagen :')
pi_133881368
Blue, ik zou het ook gewoon vertellen. Ik snap het wel hoor, ook gezien het verleden. Maar als je fijne collega's hebt kunnen ze je ook opvangen in mindere tijden! :*
pi_133881382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hmmm ja... Ik snap jouw dilemma wel. Maar waarom zou je nog wachten?
Vorm van angst iets 'uit te lokken' door het nu al te zeggen..
Kan het niet precies uileggen, maar wil het gewoon nog even niet (en heb geen zin in al t gebemoei :@ )
pi_133881411
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik keek op prenatalsite naar kinderwagens. Mijn god, 1000 euro was ongeveer het gemiddelde daar voor een beetje goede kinderwagen :')
het kàn echt wel voor stukken minder. Je moet sowieso scherp zijn op accessoires - een merkregenhoes kost al snel 60 euro, een universele heb je al voor een tientje bijvoorbeeld.
Maar ik ben nogal een koopjesjager, en betaal zelden het volle pond, ik verheug me nu al op het uitzoeken :9
Als ik in Amerika had gewoond was ik een Extreme Couponer geweest *O*
pi_133881500
Kinderwagen heb ik al van Marktplaats gesleept. (zooo mooi, zwart/zilver)
Babykamer/box gaat dat waarschijnlijk ook worden, behalve lakentjes.matrasjes enzo, dat wil ik wel nieuw.
Maxicosi krijg ik van mijn vriendin (door haar kleintje alleen gebruikt)
Vind het stiekem zo zonde om veel geld kwijt te zijn aan dingen waar je niet lang gebruik van maakt.
pi_133881538
quote:
Dan heb je misschien ook wel een fout idee van wat goede kinderwagens zijn :@
pi_133881563
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:36 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Ik weet hoe duur babyspul is en toch schrik ik elke keer weer van de prijzen :')
Wel leuk spul, al ben ik persoonlijk toch iets meer van de hoofdpijnkleuren :D
Ik heb echt het merendeel van Marktplaats in prima staat :Y Het enige dat ik niet tweedehands wil, behalve van iemand die ik ken, is de Maxicosi en het wiegmatrasje.

Onze kinderwagen was bijvoorbeeld 100 euro via Marktplaats, inclusief buggy inzet, voetenzak, regenkappen, parasolletjes en luiertas :) Bedje voor 200 euro, wel een 'merk'bedje, en we gaan morgen de schommelstoel voor de babykamer ophalen O+
pi_133881578
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:39 schreef Tennisballetje het volgende:
het kàn echt wel voor stukken minder. Je moet sowieso scherp zijn op accessoires - een merkregenhoes kost al snel 60 euro, een universele heb je al voor een tientje bijvoorbeeld.
Dat is dus waar ik in veel gevallen niet op zal besparen.
Het genot van een wel goed passende en echt regen tegenhoudende regenhoes is echt goud waard :Y
pi_133881653
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:43 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dan heb je misschien ook wel een fout idee van wat goede kinderwagens zijn :@
MIsschien wel, ik moet daar wel wat research in doen :)
pi_133881730
Bijvoorbeeld de buzz O+ x 476868532
http://www.babycare.nl/quinny-buzz-black-line-pack-p-3772.html nog geen 600 compleet *O*
pi_133882616
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:44 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik heb echt het merendeel van Marktplaats in prima staat :Y Het enige dat ik niet tweedehands wil, behalve van iemand die ik ken, is de Maxicosi en het wiegmatrasje.

Onze kinderwagen was bijvoorbeeld 100 euro via Marktplaats, inclusief buggy inzet, voetenzak, regenkappen, parasolletjes en luiertas :) Bedje voor 200 euro, wel een 'merk'bedje, en we gaan morgen de schommelstoel voor de babykamer ophalen O+
Fijn dat jullie zo geslaagd zijn! Marktplaats is inderdaad ook best handig :) Het is gekkenwerk als je bijvoorbeeld maar 1 kind wilt en je koopt een kinderwagen van 1000 euro...
pi_133882645
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:34 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Ja, dan is het begrijpelijk!
Ik doe relatief duf kantoorwerk en geen van mijn collega's heeft schoolgaande kinderen dus de druk is ook niet zo hoog in de juli / augustusmaanden :)

Bloed is echt alleen bij zaterdagavond gebleven, verder niks meer gezien. Dus ik heb eigenlijk wel weer goede moed!
Ik had dit nog niet gelezen... Wat fijn!! *O* *O*
  dinsdag 3 december 2013 @ 18:26:27 #293
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133882856
quote:
Dat zijn echt 'status symbolen' vind ik!
Wij hebben een Mutsy Igo in bestelling en die kostte me: voor het onderstel, de bak, zit inzet, 2 adapters en een voetenzakje iets meer dan ¤600 euro! :)
En dan kreeg ik er nog een luiertas bij cadeau!

Dan maar wat minder 'luxe' maar echt!
Ik ben blij met onze keuze :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133883180
Heb idd ook al.gekeken op marktplaats en daar zijn echt mooie kinderwagens te vinden voor weinig! O+

Vrijdag mijn eerste echo.. ben zo benieuwd of alles wel goed zit
In life, every ending is a new beginning..
pi_133883261
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:36 schreef LaLouchi het volgende:
Heb idd ook al.gekeken op marktplaats en daar zijn echt mooie kinderwagens te vinden voor weinig! O+

Vrijdag mijn eerste echo.. ben zo benieuwd of alles wel goed zit
Hoeveel weken ben je nu?

Oops dom :@ Je staat al op de kalender O+

[ Bericht 14% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-12-2013 18:44:07 ]
pi_133883667
Even de tijd genomen om alle info te verwerken en folders door te nemen met man.

Bedankt voor al de goede zorgen en meedenken. Scenario wat ik had geschreven was heel kort door de bocht.

Om te beginnen heb ik al een beetje ontsluiting en verweking dus starten we niet vanaf 0. Ze gaan eerst onderzoeken doen om de voortgang en situatie kindje te bepalen.

Daarna stromen we ergens in het traject. En ben ik zeker niet van plan de regie helemáál uit handen te geven, maar moet op sommige punten natuurlijk wel advies zh volgen. Wil namelijk het beste voor mij en mn kindje.

De door mij genoemde ks is echt het laatste redmiddel als er de bevalling niet goed gaat.

Eigenlijk had we het onderzoek vandaag al verwacht, maar daar gaan we nu dus morgen mee beginnen. Man weet heel goed wat ik wel en niet wil en hij steunt me volledig. We gaan dit stap voor stap doen!
pi_133883726
Tennisballetje goed nieuws om te lezen!
  dinsdag 3 december 2013 @ 19:04:34 #298
30252 Soempie
Procreating
pi_133884076
Purple, wat gaat het hard ineens! En als ik het goed begrijp zijn die dagen 'worst case scenario'. Als je al een beginnetje hebt kan het zo zijn dat ze die ballon overslaan en direct je vliezen breken, toch?
Heel veel sterkte en succes morgen. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133884219
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:04 schreef Soempie het volgende:
Purple, wat gaat het hard ineens! En als ik het goed begrijp zijn die dagen 'worst case scenario'. Als je al een beginnetje hebt kan het zo zijn dat ze die ballon overslaan en direct je vliezen breken, toch?
Heel veel sterkte en succes morgen. :*
Klopt bijna (ballon is voor verweking bbm).Verder kan het inderdaad heel hard gaan en is 5 dagen het worst case scenario, het kan ook binnen een dagje gepiept zijn.
  dinsdag 3 december 2013 @ 19:18:54 #300
30252 Soempie
Procreating
pi_133884626
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:08 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Klopt bijna (ballon is voor verweking bbm).Verder kan het inderdaad heel hard gaan en is 5 dagen het worst case scenario, het kan ook binnen een dagje gepiept zijn.
Oh, ik wist niet dat strippen al kon als je bmm niet verstreken was. Had altijd begrepen dat dat eerst gebeurt voor de ontsluiting. 8)7

Hoe voel je je er nu over? Hoop dat je vannacht een beetje kan slapen. :z
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')