Ik heb het inderdaad snel verteld omdat ik waarschijnlijk in mijn zwangerschap van werkafdeling moet gaan veranderen. Werk nu op een afdeling wat lichamelijk best zwaar is. Ik denk niet dat ik dat met een dikke(re) buik kan volhoudenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:29 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Dan heb je het al best snel verteld, of niet? Of moet dat ivm vakantieplanningen? We zitten natuurlijk wel precies midden in de zomer.
Ik vertel het zelf denk ik op zijn vroegst pas in de week van 6 januari, maar wellicht ook een week later. Al zal het lastig worden, ik heb meteen NA de echo over twee weken een etentje met collega's en wat de uitkomst ook zal zijn, zal ik het moeilijk kunnen verbergen.
Hoewel een negatieve uitslag moeilijker te verhullen is, maar dat vind ik dan ook niet zo erg.
Ja, dan is het begrijpelijk!quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad snel verteld omdat ik waarschijnlijk in mijn zwangerschap van werkafdeling moet gaan veranderen. Werk nu op een afdeling wat lichamelijk best zwaar is. Ik denk niet dat ik dat met een dikke(re) buik kan volhoudenIk wilde het eigenlijk ook iets later vertellen, maar ik heb volgende week vakantie en daarna de drukke kerstperiode... Dusja
![]()
Maar zijn de bloedingen opgehouden TB?
Ik weet hoe duur babyspul is en toch schrik ik elke keer weer van de prijzenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:32 schreef Dot. het volgende:
Fijn BlueEyes! En juli, dan is mijn verlof alweer een maand afgelopenEn fijn dat je een leuke reactie kreeg sunshine! Ik vond het idd ook het moeilijkst om het te vertellen tegen een familielid met een erg grote kinderwens en bij wie het maar niet mag lukken...
Ik heb net zo'n leuke (web)winkel gevonden! Ik ga even spammen, dan kunnen jullie hem leegkopen zodat ik het niet meer kan doenhttp://www.jutenjuul.nl
Hmmm ja... Ik snap jouw dilemma wel. Maar waarom zou je nog wachten?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:30 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh Sunshine, leuk is dat zo'n reactie!
Ik twijfel nog of ik deze week, of over 2 weken (de 12-wekengrens) mijn collega's ga vertellen.
Zit beetje met het feit dat we op het werk een patient met een nare infectie hebben waar opzich niets mis mee is als ik maar handschoenen draag, maar stel dat ik die bacterie overneem, ik kans heb op het afstoten van jet kindje.
Dus liever ga ik niet naar die patient toe, maar dan moet ik dat dus wel openbaar maken waarom niet.
Dilemma van niets, maar weet even niet wat ik er mee moet
Vorm van angst iets 'uit te lokken' door het nu al te zeggen..quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hmmm ja... Ik snap jouw dilemma wel. Maar waarom zou je nog wachten?
het kàn echt wel voor stukken minder. Je moet sowieso scherp zijn op accessoires - een merkregenhoes kost al snel 60 euro, een universele heb je al voor een tientje bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik keek op prenatalsite naar kinderwagens. Mijn god, 1000 euro was ongeveer het gemiddelde daar voor een beetje goede kinderwagen
Dan heb je misschien ook wel een fout idee van wat goede kinderwagens zijnquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik keek op prenatalsite naar kinderwagens. Mijn god, 1000 euro was ongeveer het gemiddelde daar voor een beetje goede kinderwagen
Ik heb echt het merendeel van Marktplaats in prima staatquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:36 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Ik weet hoe duur babyspul is en toch schrik ik elke keer weer van de prijzen
Wel leuk spul, al ben ik persoonlijk toch iets meer van de hoofdpijnkleuren
Dat is dus waar ik in veel gevallen niet op zal besparen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:39 schreef Tennisballetje het volgende:
het kàn echt wel voor stukken minder. Je moet sowieso scherp zijn op accessoires - een merkregenhoes kost al snel 60 euro, een universele heb je al voor een tientje bijvoorbeeld.
MIsschien wel, ik moet daar wel wat research in doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:43 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan heb je misschien ook wel een fout idee van wat goede kinderwagens zijn
Fijn dat jullie zo geslaagd zijn! Marktplaats is inderdaad ook best handigquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:44 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik heb echt het merendeel van Marktplaats in prima staatHet enige dat ik niet tweedehands wil, behalve van iemand die ik ken, is de Maxicosi en het wiegmatrasje.
Onze kinderwagen was bijvoorbeeld 100 euro via Marktplaats, inclusief buggy inzet, voetenzak, regenkappen, parasolletjes en luiertasBedje voor 200 euro, wel een 'merk'bedje, en we gaan morgen de schommelstoel voor de babykamer ophalen
Ik had dit nog niet gelezen... Wat fijn!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:34 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Ja, dan is het begrijpelijk!
Ik doe relatief duf kantoorwerk en geen van mijn collega's heeft schoolgaande kinderen dus de druk is ook niet zo hoog in de juli / augustusmaanden![]()
Bloed is echt alleen bij zaterdagavond gebleven, verder niks meer gezien. Dus ik heb eigenlijk wel weer goede moed!
Dat zijn echt 'status symbolen' vind ik!quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoeveel weken ben je nu?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:36 schreef LaLouchi het volgende:
Heb idd ook al.gekeken op marktplaats en daar zijn echt mooie kinderwagens te vinden voor weinig!![]()
Vrijdag mijn eerste echo.. ben zo benieuwd of alles wel goed zit
Klopt bijna (ballon is voor verweking bbm).Verder kan het inderdaad heel hard gaan en is 5 dagen het worst case scenario, het kan ook binnen een dagje gepiept zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:04 schreef Soempie het volgende:
Purple, wat gaat het hard ineens! En als ik het goed begrijp zijn die dagen 'worst case scenario'. Als je al een beginnetje hebt kan het zo zijn dat ze die ballon overslaan en direct je vliezen breken, toch?
Heel veel sterkte en succes morgen.
Oh, ik wist niet dat strippen al kon als je bmm niet verstreken was. Had altijd begrepen dat dat eerst gebeurt voor de ontsluiting.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:08 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Klopt bijna (ballon is voor verweking bbm).Verder kan het inderdaad heel hard gaan en is 5 dagen het worst case scenario, het kan ook binnen een dagje gepiept zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |