Maar ben je het er wel mee eens dan? Een keer uitspreken dat je het wel genoeg vindt hoeft bij mij niet perse gelijk te staan aan baby halen denk ikquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:08 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Nee overviel me ook een beetje, ook omdat ze helemáál niets gingen nakijken. Ze vroegen of ik de kleine nog goed voelde en verder waren de papieren van de vk genoeg...
quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ga met je mee hardlopen! Je mag toch inmiddels ook weer tillen? Dat is wel nodig na een km of.... 1/2
Dit, vooral het geschetste scenario zou mij persoonlijk niet meteen aanspreken. Het is en blijft jouw eigen keuze he purplequote:Op dinsdag 3 december 2013 14:16 schreef Dot. het volgende:
[..]
Maar ben je het er wel mee eens dan? Een keer uitspreken dat je het wel genoeg vindt hoeft bij mij niet perse gelijk te staan aan baby halen denk ik
Gisteren bij de vk wel, vandaag niet. Had kortdurig effect...quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:37 schreef DJMomo het volgende:
hey paars, maar hebben ze nog gestript of iets?
Bij mij was het nu 40.5 scheelt niet zo veelquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:44 schreef DJMomo het volgende:
Ik vind het wel doorpakken hoor. Je bent nog geen weekje over tijd! Ik werd bij sjaak pas met 40.6 gestript. Had overigens wél effect, want nog geen 24 uur later wassie er
Kan je niet de vk bellen, situatie uitleggen en vragen of ze nog een keer wil strippen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:32 schreef Purple010 het volgende:
Ik blijf er zelf bij natuurlijk! En scenario komt morgen verder uitgebreid aan de orde. Dan krijg ik ook onderzoek en zal er verder worden gekeken. Die 5 dagen is het het alleruiterste, gebeurd zelden.
Zal e.e.a. nog goed met man doorspreken. Ga niet voor jan doedel met een ballon zittengoed dat jullie me scherp houden.
Leuk!quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:20 schreef Chanty het volgende:
Woeiii net Jip en Janneke gordijntjes gekocht op marktplaatsVan de week al een mega-takkie-hond opgehaald bij de Hema. Het wordt iig een Jip en Janneke kamer
Wiegje hebben we inmiddels ook op de kop getikt en zaterdag kunnen we een commode ophalen. I love marktplaats
Whaha nicequote:Op dinsdag 3 december 2013 16:23 schreef Dot. het volgende:
[..]
Leuk!Ik heb die mega Takkie ooit gekocht voor een vriendin, zo geniaal! Zat ik in de trein met dat beest
![]()
Ik heb besloten dat ik toch een Baby Bay wil. Ga hem maar aan mn schoonmoeder vragenEn dan mag zij het Ikea ledikantje hebben dat we al hebben staan
Nee, valt mee hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Whaha niceDaar trek je wel de aandacht mee denk ik zo
Kwam ook bij de hema en zeg: Ik kom een hele grote hond ophalen.
Die vrouw zie je even denken: WTFZe wilde net zeggen dat ze geen dierenasiel zijn toen het kwartje zakte
Enne... hormonen?
Keizersnede? Waarom uiteindelijk een keizersnede? En waarom zou je kindje het per se steeds moeilijker krijgen? Voel je nu al minder leven?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:24 schreef Purple010 het volgende:
Traject van ballon inbrengen, via hormoon blokje, infuus en uiterlijk een ks. En de boel monitoren en in de gaten houden.
Ik heb inderdaad wel even doorgevraagd over het moment van beginnen, maar ze beginnen liever vroeger dan later. Kindje gaat het ook steeds moeilijker krijgen en als we pas later gaan beginnen moet er wellicht meteen met infuus gewerkt worden.
Ben ook wel blij dat we nu goed in de gaten gehouden gaan worden. Het ziekenhuisverblijf vind ik minder en ik hoop dat de inwendige acties niet al te veel pijn doen...
Mannenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:28 schreef DJMomo het volgende:
ik wilde voor Sjaak een J&J kamer. Mocht niet. En nu zit vent te zeuren over die mega-takkie. Ja, doeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiii, te laat.![]()
Ben zo misselijk, en heb hele harde buik, waarbij Jaap enorm zit te duwen. Non-comfi. Er is zo sample sale hier, weet niet of ik wel ga. Aan de andere kant hebben ze wel tvs voor 50 euro.
Oh je zit gewoon nog op je werk ookquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:38 schreef DJMomo het volgende:
oh, de sample sale is hier, op kantoor. dus kwestie van de lift in, naar de begane, en ik ben er. En daarna naar huis. Maar het is er altijd zo druk, en geduw enzo, weet niet of ik daar zin in heb. aan de andere kant, kans op luiers voor 2,50 per pak.... en tvs voor 50 dus hahahaha
Daar ga je geen spijt van krijgen gok ik zoquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:23 schreef Dot. het volgende:
Ik heb besloten dat ik toch een Baby Bay wil.
Ik vind ze eigenlijk ook eens niet zo heel duur. Een gewoon wiegje kost bijna net zo veel..quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Daar ga je geen spijt van krijgen gok ik zo
Dan heb je het al best snel verteld, of niet? Of moet dat ivm vakantieplanningen? We zitten natuurlijk wel precies midden in de zomer.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vandaag aan mijn leidinggevenden verteld dat ik in verwachting ben. Van te voren was ik best zenuwachtig hoe ze zouden gaan reageren, maar ze reageerde blij. En beduusd. Ze hadden het totaal niet zien aankomenToen ik vroeg of ze vanmiddag even tijd hadden dachten ze dat ik ontslag ging nemen
![]()
Als alles over 2 weken goed is bij de volgende echo, vertel ik het mijn naaste collega's. Ben benieuwd hoe zij gaan reageren... Vind het toch best lastig aangezien 1 ervan een gigantische kinderwens heeft maar geen lief....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |