quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:44 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Wij hebben met 16 weken ook een pretecho gehad en was een 2D echo, de 3D echo hebben ze even aangezet maar tja, ik zal voor 16 weken nog voor een 2D kiezen. Ik heb gisteren een 3D gehad met 26 weken en het is een wereld van verschil! op 16 weken is het leuk om te zien maar ook een beetje gekkig. Ik zou het doen zoals wij hebben gedaan, onder de spoiler een 16 weken 3D echo dan kan je zien wat je zou kunnen verwachten.. Ik vind het het niet waard je betaald best een hoop voor een 3D.Tnx voor je ervaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap je punt inderdaad, echt een enorm verschil. Moet wel zeggen dat ik die tweede foto erg bijzonder vind om te zien
Zal het vanavond eens aan mijn man showen, kijken wat hij zegt.
Prijsverschil is hier trouwens 15 euro dus dat vind ik te overzienChanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Hij kan inderdaad anders zijn gaan liggen, of even een groeispurtje hebben en daardoor wat minder bewegen. Maar als je je zorgen maakt: bellen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:50 schreef Dot. het volgende:
Ik vind Arie de laatste dagen wat rustig, dat bevalt me niksIk voel hem wel friemelen, maar niet meer de harde duwtjes van eerst. Zou hij gewoon anders zijn gaan liggen dat hij nu naar binnen schopt ofzo of moet ik me zorgen maken? Ik heb volgende week woensdag weer een afspraak bij de vk.
ok, nog even twee weken op hete kolen zitten. Maar het is een goed teken dat het bloed weg is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:46 schreef Tennisballetje het volgende:
Wat een prachtige plaatjes Klaproos!
Chanty, ik heb de afspraak op 18 december staan, dus nog twee weekjes en een beetje
Ik heb wel weer vreetkickaanvallen de laatste dagen, dus misschien is het idd een groeispurtje. En ik voel hem nog wel bewegen iigquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij kan inderdaad anders zijn gaan liggen, of even een groeispurtje hebben en daardoor wat minder bewegen. Maar als je je zorgen maakt: bellen.
Ik heb met 15 weken een echo laten doen en toen deden ze ook heel even 3d. Dat zag er echt helemaal niet 'eng' uit en ook niet zoals ik hierboven zag. We zagen toen al heel goed haar neusjequote:Op dinsdag 3 december 2013 11:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
ok, nog even twee weken op hete kolen zitten. Maar het is een goed teken dat het bloed weg is.
Dot als je er niet gerust op bent dan bel je toch gewoon eventjes.
Ik wil die echo met 16 weken ook vooral om gewoon even te kijken20 weken duurt zo lang. En ook ben ik benieuwd of het nog steeds een jongetje is en dan voor 100%. Dus daarvoor is 2D op zich voldoende.
Pas op, hier was het geslacht niet te zien op bijna 16 weken, baby lag verkeerd (nogal een koppig ding hebben we al gemerkt) wij moeten nu wachten tot 20 weken om het mss te zien.. Ik hoop natuurlijk dat je het vroeger kunt zien, lijkt mij enorm leuk om te weten, mijn geduld wordt hier enorm op de proef gesteld!quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
ok, nog even twee weken op hete kolen zitten. Maar het is een goed teken dat het bloed weg is.
Dot als je er niet gerust op bent dan bel je toch gewoon eventjes.
Ik wil die echo met 16 weken ook vooral om gewoon even te kijken20 weken duurt zo lang. En ook ben ik benieuwd of het nog steeds een jongetje is en dan voor 100%. Dus daarvoor is 2D op zich voldoende.
Graagquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik heb met 15 weken een echo laten doen en toen deden ze ook heel even 3d. Dat zag er echt helemaal niet 'eng' uit en ook niet zoals ik hierboven zag. We zagen toen al heel goed haar neusje. Als je het leuk vindt kan ik die foto vanavond ook wel even opzoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is niet veel verschil! Hier scheelt het rond de 50 euro!quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tnx voor je ervaringIk snap je punt inderdaad, echt een enorm verschil. Moet wel zeggen dat ik die tweede foto erg bijzonder vind om te zien
Zal het vanavond eens aan mijn man showen, kijken wat hij zegt.
Prijsverschil is hier trouwens 15 euro dus dat vind ik te overzien
Dat is het risico, maar aangezien we met 12 weken al een indicatie hebben gehad zou ik het ook overleven als ik nog wat langer moet wachtenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:18 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Pas op, hier was het geslacht niet te zien op bijna 16 weken, baby lag verkeerd (nogal een koppig ding hebben we al gemerkt) wij moeten nu wachten tot 20 weken om het mss te zien.. Ik hoop natuurlijk dat je het vroeger kunt zien, lijkt mij enorm leuk om te weten, mijn geduld wordt hier enorm op de proef gesteld!
Nee overviel me ook een beetje, ook omdat ze helemáál niets gingen nakijken. Ze vroegen of ik de kleine nog goed voelde en verder waren de papieren van de vk genoeg...quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:58 schreef Sethiwe het volgende:
Wow purple had je dat verwacht, dat ze al gelijk zoveel actie zouden ondernemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |