Oke! Ik ga het gewoon proberen!
Gewicht: Om eerlijk te zijn let ik er helemaal niet op, ik moest zelfs even terug kijken op mijn zwangerschapskaart. Inmiddels 5.5kg erbij en ben nu 26+6 (morgen wel weer naar de VK dus het zal vast meer zijn haha). Ik denk dat er niet veel 'normaal' is qua aankomen tijdens de zwangerschap. De een komt volgens mij in het begin of juist aan het eind weer veel aan. Er valt denk ik weinig over te zeggen.
Martine! Wat een leukie zeg! Geniet maar lekker!
Flowerbox weer goed gekeurd.. hopelijk blijft je bloeddruk in orde en is die kleine straks niet meer zo dwars

..
Angelatje wat een bijzondere opmerking zeg! En ook je arm strelen, beetje vreemd haha. Ik hoop denk ik dat je een ander krijgt met je bevalling!
Jeetje, ook lekker slijm aan het verliezen! Spannend zeg!
Twinkle, een knipper! Fijn zeg gefeliciteerd

Coco wat fijn dat het geen embolie kan zijn maar wel even balen dat je je zo voelt! Lekker rustig aan doen hoor! en 18 weken al! Je gaat snel zeg!
Cantare dat is zeker fijn nieuws om te horen, dat het iig wel mogelijk is! En een goede nekplooi, met een prachtig plaatje!
KP 25 weken idd, mooi mijlpaaltje he

Nikki wat een lieve grote zus is ze toch al! Je hebt al vaker zo iets gepost, smelt

! En ook een lieve man, heerlijk als alles schoon is als je thuis komt!
Burdie met een drukke baby

, fijn dat het weer lekker bezig is burdie! Geeft toch altijd weer een fijn gevoel. Je klinkt heerlijk verliefd op je man! Ik herken het wel een beetje.. Ik was even bang dat als ik zwanger zou zijn er een stofje in mijn lijf zou komen waardoor ik hem ineens minder interessant zou vinden. Zo onder het nom van 'de klus is geklaard' maar het is het tegenovergestelde. We zijn verliefder met de dag

.. heerlijk hé!
Purple je slijmprop! Oeeh spannend!
Tennisballetje! Wat fijn dat de test donkerder was, idd nu niet meer testen je maakt jezelf anders zo gek

. Hopelijk blijft de buikpijn en het bloed weg en kan je genieten van dit moois

!
NoBoNo, gefeliciteerd met je verjaardag

!
DJMomo je gaat ook zo vlug! 31 weken

. En lekker eerder verlof, beetje jammer dat het op een uitkaffer manier moest maar goed dat je er zelf voor nu lekker een punt achter zet!
Skip! Laat je ons zo maar even schrikken! Goed dat je even lekker hebt kunnen slapen! En weer goedgekeurd door de VK. Even lekker rustig wakker worden nu

En soemp was ook gewoon lekker aan het opstarten hihi

__
Hier nu 26+6, voel me nu ik gestopt ben met werken me een stuk beter, ik merk wel dat ik kan blijven slapen dus dat moet ik echt proberen niet te veel te doen!
Volgende week gaan we bij het ziekenhuis kijken, er is een inloopavond dus ik ben benieuwd. Maakt het extra extra echt allemaal!
Babykamer schieten we ook ineens mee op. Ben vooral bezig met accessoires zoeken en lekker aan het keutelen, af en toe lekker gewoon in de kamer staan en dagdromen

Gisteren een 2-3-4D echo gehad en wat was dat leeeeuheeuk!

, ik ben zo verliefd!! Ik dacht in eerste instantie dat ik het niet 'erg' bijzonder zou vinden maar volgens mijn zus zat ik alleen maar te stralen en echt te genieten! Alle opa's en oma's en tante's waren mee dus het was een leuk clubje maar god oh god, wat heb ik toch een lekker jongetje in mijn buik

, ik kan er wel van janken haha!
hier nog even wat plaatjes onder de spoiler ze zijn wat groot geloof ik, *zwijmel* SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S