abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133867783
Succes paars en angela'tje!
En :* voor tb. Ik hoop echt dat je je voor niets druk gemaakt hebt :*
pi_133867990
Actie in de tent! Succes dames!! *O*

Skips hoe is t met jou vandaag?

Tbtje :*
pi_133868023
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 08:39 schreef Dot. het volgende:
Oh, Tb, hopelijk krijg je snel beter nieuws! En go Purple!

Bij mijn vk praktijk is de achterwacht een man, ook wel anders lijkt me :) Schijnbaar is er zelfs een docu over hem gemaakt als een van de weinige mannelijke vk's. En ik heb gisteren m'n eerste yoga les gehad, maar vind het nog niet heel spectaculair, een beetje lauwtjes. Ik ben toch een wat meer actievere yoga gewend. Ik zat ook de hele les niet lekker, dus dat hielp ook niet mee.
Z'drecht?
pi_133868241
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:04 schreef WupWup het volgende:

[..]

Z'drecht?
:Y
  dinsdag 3 december 2013 @ 09:36:22 #205
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133868615
Zet hem op dames! 3 december is een prima dag om geboren te worden!
Al ging ik er even niet vanuit toen dat ik 36 jaar later op dezelfde dag wakker zou worden met enorme rugpijn. Damn!
pi_133868644
Ik vind een man een stuk zachter.. en liever.
Komt denk ik doordat ze veel zien maar het nooit zelf kunnen ervaren.
Bij sommige vk's en gyn's merk je toch dat ze eigen bevallingen in gedachtes hebben en dat vind ik zo jammer.
pi_133868671
mijn verlof is zojuist 2 dagen langer geworden! Werd voor 9 uur al uitgekafferd door leidinggevende. ben er klaar mee. })
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133868831
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:38 schreef DJMomo het volgende:
mijn verlof is zojuist 2 dagen langer geworden! Werd voor 9 uur al uitgekafferd door leidinggevende. ben er klaar mee. })
Fijn -O- Overdracht wel al goed gelukt?

quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:37 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind een man een stuk zachter.. en liever.
Komt denk ik doordat ze veel zien maar het nooit zelf kunnen ervaren.
Bij sommige vk's en gyn's merk je toch dat ze eigen bevallingen in gedachtes hebben en dat vind ik zo jammer.
Ik heb tot nu toe alleen nog een mannelijke gyn en arts meegemaakt met inwendige echo en uitstrijkje en die vond ik idd erg zachtaardig. Ik kan me voorstellen dat ze voorzichtiger zijn omdat ze het zelf nog nooit hebben gevoeld.

Hier liep net de directeur rond als Sinterklaas, samen met een multi-colour zwarte piet en we hebben allemaal een mega speculaaspop gekregen :9
pi_133868888
het wachten is op budget approval, maar er is een goede kandidaat op het oog.. Hopelijk kunnen we deze week nog even de overdracht-dagen plannen. Na vandaag ben ik er nog maar 10 dagen. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* en een hele dikke :6
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:35:14 #210
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133869823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:36 schreef NoBoNo het volgende:
Zet hem op dames! 3 december is een prima dag om geboren te worden!
Al ging ik er even niet vanuit toen dat ik 36 jaar later op dezelfde dag wakker zou worden met enorme rugpijn. Damn!
Gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik ben ook getoucheerd door een mannelijke gyn, stuk zachter dan 1 van m'n eigen vk's :)
pi_133870247
Wat fijn Tennis dat je hier nog even mag 'blijven hangen'. Je blijft gewoon hier hoor :* .

Nou, ben weer redelijk goed gekeurd door vk. Bloeddruk beetje aan de hoge kant maar niet verontrustend. En verder is niet goed te voelen hoe het hoofdje ligt -O- .
De rug ligt aan (voor mij) de linkerkant.

Dus over twee weekjes een echo om te kijken of onze dwarsligger dan beter ligt.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:01:11 #212
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133870350
Skippy?
KuikenGuppy
pi_133870531
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:01 schreef Burdie het volgende:
Skippy?
:o
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:12:01 #214
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133870575
Soempie heeft zich ook nog niet gemeld.
KuikenGuppy
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:25:54 #215
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133870878
Skippy present! Ben letterlijk net een paar minuten wakker, en trof m'n telefoon vol met Whatsapps dat jullie me missen hier. O+

Gisteren goedgekeurd bij de VK, niets spannends. Mini ligt nog niet compleet ingedaald maar is wel onderweg die kant op. Na het bezoek aan de VK ben ik weer snel m'n bed in gedoken en heb weer veel geslapen.

En nu net wakker dus. Voel me wat beter dan gisteren! Straks even bijlezen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:29:33 #216
30252 Soempie
Procreating
pi_133870960
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:12 schreef Burdie het volgende:
Soempie heeft zich ook nog niet gemeld.
Bij deze. c_/ Niks aan de hand.

Moest eerst een treinbaan bewonderen bij m'n dreumes.

NoBoNo, gefeliciteerd met je verjaardag. *O*

Purple dat is in elk geval een begin! Succes vanmiddag.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133871144
Oke! Ik ga het gewoon proberen!

Gewicht: Om eerlijk te zijn let ik er helemaal niet op, ik moest zelfs even terug kijken op mijn zwangerschapskaart. Inmiddels 5.5kg erbij en ben nu 26+6 (morgen wel weer naar de VK dus het zal vast meer zijn haha). Ik denk dat er niet veel 'normaal' is qua aankomen tijdens de zwangerschap. De een komt volgens mij in het begin of juist aan het eind weer veel aan. Er valt denk ik weinig over te zeggen.

Martine! Wat een leukie zeg! Geniet maar lekker!

Flowerbox weer goed gekeurd.. hopelijk blijft je bloeddruk in orde en is die kleine straks niet meer zo dwars ;)..

Angelatje wat een bijzondere opmerking zeg! En ook je arm strelen, beetje vreemd haha. Ik hoop denk ik dat je een ander krijgt met je bevalling!
Jeetje, ook lekker slijm aan het verliezen! Spannend zeg!

Twinkle, een knipper! Fijn zeg gefeliciteerd *O*

Coco wat fijn dat het geen embolie kan zijn maar wel even balen dat je je zo voelt! Lekker rustig aan doen hoor! en 18 weken al! Je gaat snel zeg!

Cantare dat is zeker fijn nieuws om te horen, dat het iig wel mogelijk is! En een goede nekplooi, met een prachtig plaatje!

KP 25 weken idd, mooi mijlpaaltje he *O*

Nikki wat een lieve grote zus is ze toch al! Je hebt al vaker zo iets gepost, smelt O+ ! En ook een lieve man, heerlijk als alles schoon is als je thuis komt!

Burdie met een drukke baby O+, fijn dat het weer lekker bezig is burdie! Geeft toch altijd weer een fijn gevoel. Je klinkt heerlijk verliefd op je man! Ik herken het wel een beetje.. Ik was even bang dat als ik zwanger zou zijn er een stofje in mijn lijf zou komen waardoor ik hem ineens minder interessant zou vinden. Zo onder het nom van 'de klus is geklaard' maar het is het tegenovergestelde. We zijn verliefder met de dag O+.. heerlijk hé!

Purple je slijmprop! Oeeh spannend!

Tennisballetje! Wat fijn dat de test donkerder was, idd nu niet meer testen je maakt jezelf anders zo gek :* . Hopelijk blijft de buikpijn en het bloed weg en kan je genieten van dit moois O+!

NoBoNo, gefeliciteerd met je verjaardag :)!

DJMomo je gaat ook zo vlug! 31 weken *O*. En lekker eerder verlof, beetje jammer dat het op een uitkaffer manier moest maar goed dat je er zelf voor nu lekker een punt achter zet!

Skip! Laat je ons zo maar even schrikken! Goed dat je even lekker hebt kunnen slapen! En weer goedgekeurd door de VK. Even lekker rustig wakker worden nu :*

En soemp was ook gewoon lekker aan het opstarten hihi :*
__

Hier nu 26+6, voel me nu ik gestopt ben met werken me een stuk beter, ik merk wel dat ik kan blijven slapen dus dat moet ik echt proberen niet te veel te doen!
Volgende week gaan we bij het ziekenhuis kijken, er is een inloopavond dus ik ben benieuwd. Maakt het extra extra echt allemaal!

Babykamer schieten we ook ineens mee op. Ben vooral bezig met accessoires zoeken en lekker aan het keutelen, af en toe lekker gewoon in de kamer staan en dagdromen :)

Gisteren een 2-3-4D echo gehad en wat was dat leeeeuheeuk! O+ , ik ben zo verliefd!! Ik dacht in eerste instantie dat ik het niet 'erg' bijzonder zou vinden maar volgens mijn zus zat ik alleen maar te stralen en echt te genieten! Alle opa's en oma's en tante's waren mee dus het was een leuk clubje maar god oh god, wat heb ik toch een lekker jongetje in mijn buik O+ , ik kan er wel van janken haha!

hier nog even wat plaatjes onder de spoiler ze zijn wat groot geloof ik, *zwijmel*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:38:40 #218
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133871159
Purple zonder slijmprop *O*

En *O* voor TB, wanneer krijg je nou je eerste echo?

Nobono gefeliciteerd *O* en sterkte met je rug :*

Skips stiekem toch niet aan het persen -O- Fijn dat je je weer beter voelt :)

En een *O* voor bijna verlof en stickers bij de vk

zo weer genoeg gejompeld :D

Hier net een afspraak gemaakt voor pretecho met 16 weken. Nu nog beslissen of we 2 of 3D doen. 3D raadde ze min of meer af omdat je baby er met 26 weken mooier uitziet en met 16 nog meer alienachtig is. Nu wil ik sowieso twee keer een pretecho doen want ik vind de tijd maar erg lang tussendoor. Dus dan doen we sowieso nog eens rond 26 weken en dan 3D.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:42:02 #219
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133871213
Klaproos O+ O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133871251
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:38 schreef Chanty het volgende:

Hier net een afspraak gemaakt voor pretecho met 16 weken. Nu nog beslissen of we 2 of 3D doen. 3D raadde ze min of meer af omdat je baby er met 26 weken mooier uitziet en met 16 nog meer alienachtig is. Nu wil ik sowieso twee keer een pretecho doen want ik vind de tijd maar erg lang tussendoor. Dus dan doen we sowieso nog eens rond 26 weken en dan 3D.
Wij hebben met 16 weken ook een pretecho gehad en was een 2D echo, de 3D echo hebben ze even aangezet maar tja, ik zal voor 16 weken nog voor een 2D kiezen. Ik heb gisteren een 3D gehad met 26 weken en het is een wereld van verschil! op 16 weken is het leuk om te zien maar ook een beetje gekkig. Ik zou het doen zoals wij hebben gedaan. Ik vind het het niet waard je betaald best een hoop voor een 3D.
]

[ Bericht 4% gewijzigd door klaprooss op 03-12-2013 12:39:45 ]
♥ J & S
pi_133871257
foutje
♥ J & S
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:45:45 #222
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133871282
Klaprooss wat een mooie foto's O+ Leuk he, dat 3D! Je kunt het snoetje dan ook zo goed zien al O+.
KuikenGuppy
pi_133871293
Wat een prachtige plaatjes Klaproos! O+

Chanty, ik heb de afspraak op 18 december staan, dus nog twee weekjes en een beetje :)
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:46:52 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133871308
@Chanty, wij hebben idd ook met 16 weken een 2D echo gedaan en met 26 weken een 3D. Mijn ervaring is dezelfde als die van klaprooss, met 16 weken had ze ook de 3D even aan gezet, maar dat vond ik echt niet vergelijkbaar met 26 weken.
KuikenGuppy
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:48:06 #225
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133871325
Dank u dank u!

*O* Voor de mooie echo's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')