nee dat staat er niet cnorquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus ik heb een raar gezicht, bedankt he!
Oh bedoel je datquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:40 schreef sp3c het volgende:
je zou gewoon een raar gezicht zijn met mijn snor
Ook niet onder hoor, niet die snor die jij hebtquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
iig alstie boven zit, onder moet nog wel kunnen
Weet niet, een horizontale snor boven een schede lijkt me juist vreemder.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Verticaal ziet er volgens mij heel raar uit...
Oh ja ik zit horizontaal en verticaal door elkaar te halenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet niet, een horizontale snor boven een schede lijkt me juist vreemder.
Korte invoegstrook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Verticaal ziet er volgens mij heel raar uit...
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik zit horizontaal en verticaal door elkaar te halenNeem nog wat wijn Karina. Gaat lekker.
Proost schat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik zit horizontaal en verticaal door elkaar te halenNeem nog wat wijn Karina. Gaat lekker.
Nee dat had ik al eerder gedaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Proost schat.
Tip: Ga niet je landingsbaan scheren nu, dan krijg je een raar resultaat denk ik.
Gewoon insmeren met wat glijmiddel en gaan met die banaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat had ik al eerder gedaanVoor niks
Het ging over scheren he? Dat doe je niet met glijmiddel schat... tenminste nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon insmeren met wat glijmiddel en gaan met die banaan.
Hoewel, niet op siliconenbasis gebruiken, godver m'n huid heeft er nog steeds last van.
Ik bedoelde dus als alternatief op "voor niks". Niet het scheren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ging over scheren he? Dat doe je niet met glijmiddel schat... tenminste nog nooit van gehoord.
Ah OKquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus als alternatief op "voor niks". Niet het scheren.
Maar goed, die ene kerel wou me masseren maar had enkel dat silliconenspul, dus nu heb ik de gevolgen ervan, godver.
Geloof er niks van, jij hebt je hele huis vol gadgets volgens mij, en dan geen camera, jaja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar kon ik op wachten natuurlijk.. euhm.. ik euh, heb geen camera
Ja precies, nu heb ik dus wat verstopte poriën op de arm.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK![]()
Dan snap ik het. Dat moet je ook met olie doen, niet met siliconen.
Uh dat is minder. Beetje creme opdoen. Geen idee eigenlijk ik lul maar wat, ik heb hier nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, nu heb ik dus wat verstopte poriën op de arm.
Jeukt.
Neuh gewoon niet krabben en effe wachten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh dat is minder. Beetje creme opdoen. Geen idee eigenlijk ik lul maar wat, ik heb hier nog nooit van gehoord
Dat is best lastig, niet krabben als je jeuk hebt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh gewoon niet krabben en effe wachten.
En nee dat had ik ook nooit, tot nu dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |