Ja is echt fantastisch.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh welnee, ik heb een PlatinumCard, mag tot iets van 450 euro spenderen op kosten van de bank als ik vertraging heb of m'n koffer kwijt is. Naja, voor dat geld kan ik wel wat ondergoed en tandpasta halen.
Ik ben op Mallorca een keer mijn koffer kwijtgeraakt. Die stond nog in Nederlandquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh welnee, ik heb een PlatinumCard, mag tot iets van 450 euro spenderen op kosten van de bank als ik vertraging heb of m'n koffer kwijt is. Naja, voor dat geld kan ik wel wat ondergoed en tandpasta halen.
Gratis shoppen irritant? Welnee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is toch irritant joh. Je wil je eigen spullen.
Ja OK zo kun je het ook bekijkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gratis shoppen irritant? Welnee.
Meteen wat dure boxers halen, leuke jeans, mooie T-shirts en klaar, alles gratiesch.
Ja precies, maar het gebeurt niet zo vaak, dus je betaalt je blauw aan de kosten voor dat soort cards, maar tegelijkertijd overkomt 't je nooit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK zo kun je het ook bekijkenEigenlijk zou je met opzet af en toe je koffer 'kwijt' moeten raken
Maar wel een leuke spijkerbroekquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:15 schreef sp3c het volgende:
zelfs met gratis geld zou ik nog geen dure boxers kopen
ik vind het zo'n aids om veel geld te besteden aan iets waar je feitelijk je kont mee afveegt, daar ben ik te Hollander voor hoor
Beetje zoals allerlei verzekeringen die je hebt en er gebeurt nooit watquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, maar het gebeurt niet zo vaak, dus je betaalt je blauw aan de kosten voor dat soort cards, maar tegelijkertijd overkomt 't je nooit.
evt ook een panterhoedquote:
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje zoals allerlei verzekeringen die je hebt en er gebeurt nooit wat
Oh ja goed idee. En dan naar de Victoria Secretsquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:22 schreef sp3c het volgende:
gewoon met voorschrift meevliegen volgende keer en zijn bagage kwijtmaken
Ach, die zijn wel wat gewendquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan denk je dat het een SMS is heMaar nee, zometeen ziet de AIVD het nog
Ik zeg toch dat IK me er druk om maak... dat enge mannetjes van alles zienquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
er staan toch geen geheime liefdesbrieven aan Osama op je stringetjes
denk niet dat de Aivd zich er druk om gaat maken
Ik ben helemaal niet eng.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat IK me er druk om maak... dat enge mannetjes van alles zien
Die wil ik ook wel hoor, buikjesquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
Je mag mijn bierbuik wel op de app krijgen hoor Sp3c.
ja en een klein beetje extra onderaan de foto zekerquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
Je mag mijn bierbuik wel op de app krijgen hoor Sp3c.
Komt ook doordat je er een raar gezicht bij trekt...quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:37 schreef sp3c het volgende:
al is de moustache wel een beetje creepy op sommige foto's
Nee dat is gereserveerd voor m'n homeboys.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en een klein beetje extra onderaan de foto zeker
nee dank u feestelijk
nee dat staat er niet cnorquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus ik heb een raar gezicht, bedankt he!
Oh bedoel je datquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:40 schreef sp3c het volgende:
je zou gewoon een raar gezicht zijn met mijn snor
Ook niet onder hoor, niet die snor die jij hebtquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
iig alstie boven zit, onder moet nog wel kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |