Gewoon business vliegen, en maar "downen" die bubbels en volvreten in die meuk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor die nootjes moet je trouwens betalen. En niet zo'n beetje ook.
Ik doelde niet op jou, maar laat ik zeggen dat ik genoeg verbale confrontaties heb "in real life" met wat onschuldige voorbijgangers die m'n gedrag op de weg bijvoorbeeld niet weten te waarderen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee bepaalde mensen stellen dat je uit jezelf moet vertrekken als het je allemaal niet bevalt, das wat anders en dat argument gebruik je zelf ook constant
de Marechaussee heeft belangrijjkere dingen te doen dan ontevreden mensen heen en weer vliegen
ik lust toch geen notenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor die nootjes moet je trouwens betalen. En niet zo'n beetje ook.
Ik vind het alttijd zo klote dat je je flesje water voor boarden weg moet gooien en dat ze zodra we opgestegen zijn langskomen met een karretje met waterquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon business vliegen, en maar "downen" die bubbels en volvreten in die meuk.
Paar jaar terug vloog ik met Air France en daar hadden ze toen drie klasses. Pauper, die kregen niks, middendeel (daar zat ik) maaltijd en wijn en business die kregen champagne en zo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon business vliegen, en maar "downen" die bubbels en volvreten in die meuk.
voor een aflevering wegmisbruikers hebben ze het ook te drukquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou, maar laat ik zeggen dat ik genoeg verbale confrontaties heb "in real life" met wat onschuldige voorbijgangers die m'n gedrag op de weg bijvoorbeeld niet weten te waarderen.
Precies, en met priority boarding is het al helemaal geweldig. Terwijl de rest van de meuk nog ruzie maakt over waar de koffer moet en wat er nog uitgehaald moet worden en de kinderen nog in de stoel geklikt moeten worden zit jij al lekker een krantje te lezen met champagne.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Paar jaar terug vloog ik met Air France en daar hadden ze toen drie klasses. Pauper, die kregen niks, middendeel (daar zat ik) maaltijd en wijn en business die kregen champagne en zo.
Ambtenaren he.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor een aflevering wegmisbruikers hebben ze het ook te druk
die zetten hun flitsapparaten gewoon bij de ingang van de kazernes en dan gaan ze lunchen
ja waar slaat dat eigenlijk op?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het alttijd zo klote dat je je flesje water voor boarden weg moet gooien en dat ze zodra we opgestegen zijn langskomen met een karretje met water
Ik had alleen handbagage dus geen last van gedoe met koffers. We mochten wel eerder boarden omdat 'wij' van KLM waren (was toen ik nog bij KLM zat, soort business trip naar Air France in Parijs).quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, en met priority boarding is het al helemaal geweldig. Terwijl de rest van de meuk nog ruzie maakt over waar de koffer moet en wat er nog uitgehaald moet worden en de kinderen nog in de stoel geklikt moeten worden zit jij al lekker een krantje te lezen met champagne.
Ik vlieg over het algemeen ook alleen maar met handbagage, veel beter. Je landt en je loopt meteen weg, en als je vertraging hebt kan je gewoon door de douane en kom je later wel terug.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had alleen handbagage dus geen last van gedoe met koffers. We mochten wel eerder boarden omdat 'wij' van KLM waren (was toen ik nog bij KLM zat, soort business trip naar Air France in Parijs).
Ik was ook elke keer weer nerveus of mijn koffer er wel bij zat. Gelukkig nooit de pech gehad zoals sp3c dat het niet zo was. Wel een keer heeel laat. Als laatste, dan zit je wel even in de rats.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vlieg over het algemeen ook alleen maar met handbagage, veel beter. Je landt en je loopt meteen weg, en als je vertraging hebt kan je gewoon door de douane en kom je later wel terug.
Oh welnee, ik heb een PlatinumCard, mag tot iets van 450 euro spenderen op kosten van de bank als ik vertraging heb of m'n koffer kwijt is. Naja, voor dat geld kan ik wel wat ondergoed en tandpasta halen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was ook elke keer weer nerveus of mijn koffer er wel bij zat. Gelukkig nooit de pech gehad zoals sp3c dat het niet zo was. Wel een keer heeel laat. Als laatste, dan zit je wel even in de rats.
Het is toch irritant joh. Je wil je eigen spullen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh welnee, ik heb een PlatinumCard, mag tot iets van 450 euro spenderen op kosten van de bank als ik vertraging heb of m'n koffer kwijt is. Naja, voor dat geld kan ik wel wat ondergoed en tandpasta halen.
Dat is wel heel stom sp3cquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:11 schreef sp3c het volgende:
1 keer ben ik vergeten dat ik ook nog een koffer bij me had
gewoon zo het vliegveld uitgewandeld
Ja is echt fantastisch.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh welnee, ik heb een PlatinumCard, mag tot iets van 450 euro spenderen op kosten van de bank als ik vertraging heb of m'n koffer kwijt is. Naja, voor dat geld kan ik wel wat ondergoed en tandpasta halen.
Ik ben op Mallorca een keer mijn koffer kwijtgeraakt. Die stond nog in Nederlandquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gratis shoppen irritant? Welnee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is toch irritant joh. Je wil je eigen spullen.
Ja OK zo kun je het ook bekijkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gratis shoppen irritant? Welnee.
Meteen wat dure boxers halen, leuke jeans, mooie T-shirts en klaar, alles gratiesch.
Ja precies, maar het gebeurt niet zo vaak, dus je betaalt je blauw aan de kosten voor dat soort cards, maar tegelijkertijd overkomt 't je nooit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK zo kun je het ook bekijkenEigenlijk zou je met opzet af en toe je koffer 'kwijt' moeten raken
Maar wel een leuke spijkerbroekquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:15 schreef sp3c het volgende:
zelfs met gratis geld zou ik nog geen dure boxers kopen
ik vind het zo'n aids om veel geld te besteden aan iets waar je feitelijk je kont mee afveegt, daar ben ik te Hollander voor hoor
Beetje zoals allerlei verzekeringen die je hebt en er gebeurt nooit watquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, maar het gebeurt niet zo vaak, dus je betaalt je blauw aan de kosten voor dat soort cards, maar tegelijkertijd overkomt 't je nooit.
evt ook een panterhoedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |