Daar heb je wel gelijk in..quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof er niks van, jij hebt je hele huis vol gadgets volgens mij, en dan geen camera, jaja.
Is dat je drone met een camera erop? Ziet er niet uit als een fiets namelijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in..![]()
[ afbeelding ]
En ik heb zelfs camera's op mijn fiets...
Shit..
Euh, mijn accu's zijn leeg![]()
Precies, maar wordt 't alleen erger van he. Wordt alweer wat minder onderhand, maar toch, irri.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is best lastig, niet krabben als je jeuk hebt.
Dan wil je gewoon even lekker hard schurken tot het weg is.
Dat is de drone ja.. foto's van mijn fiets kan ik nu niet bij en ik kan geen nieuwe foto's maken want de accu's van mijn camera's zijn leegquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat je drone met een camera erop? Ziet er niet uit als een fiets namelijk
En ik geloof je niet natuurlijk.
Talkpoeder wil dacht ik weleens helpen. Maar ik denk niet dat je dat in huis hebt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, maar wordt 't alleen erger van he. Wordt alweer wat minder onderhand, maar toch, irri.
Hehe je bent goed in smoesjes verzinnen Yoki. Ik zeg tenminste nog dat ik het gewoon niet doequote:Op zaterdag 30 november 2013 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is de drone ja.. foto's van mijn fiets kan ik nu niet bij en ik kan geen nieuwe foto's maken want de accu's van mijn camera's zijn leeg
Niet echt neequote:Op zaterdag 30 november 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Talkpoeder wil dacht ik weleens helpen. Maar ik denk niet dat je dat in huis hebt.
Helpt tegen alles. Net zolang drinken tot je niks meer voeltquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt nee
Maja boeiend, drank helpt.
Als ik eerlijk moet zijn heb ik ook camera's op netstroom.. dus ok, ik geef toe.. ik ga geen pics posten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe je bent goed in smoesjes verzinnen Yoki. Ik zeg tenminste nog dat ik het gewoon niet doe
En gelijk heb jequote:Op zaterdag 30 november 2013 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn heb ik ook camera's op netstroom.. dus ok, ik geef toe.. ik ga geen pics posten.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
En gelijk heb jeVoor je het weet zie je die foto te pas en te onpas voorbij komen.
Dan ziet iedereen wat voor onderbroek ik aan hebquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
En gelijk heb jeVoor je het weet zie je die foto te pas en te onpas voorbij komen.
Kan sexy zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan ziet iedereen wat voor onderbroek ik aan heb
Hahaquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan ziet iedereen wat voor onderbroek ik aan heb
Met FTW! erop.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaNou ja als het een heeele mooie is maakt het niet uit natuurlijk. Een panterprintje.
Joa, maar het zijn vaak van die push-up slips, en die vind ik lelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
Prima fotootjes als ik daar op google
En een beetje rare gulpen zag ik. Horizontale.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Joa, maar het zijn vaak van die push-up slips, en die vind ik lelijk.
Welke bedoel je?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
En een beetje rare gulpen zag ik. Horizontale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |