Dat lijkt me sterk. Taalkundig ben ik best duidelijk en ook mijn default mimiek helpt daarbij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien snappen ze jou ook gewoon niet
Van dat laatste krijg ik altijd een beetje de kriebels eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Taalkundig ben ik best duidelijk en ook mijn default mimiek helpt daarbij.˛
Je moet wel weer goede en slechte eigenschappen van je er bij verzinnen, daar houden die in feite hippies van pz ook altijd van, kunnen ze wat psych-praat in een sollicitatiegesprek mengen.quote:
En hobbies he? Moderator op FOK! zou dat wat zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet wel weer goede en slechte eigenschappen van je er bij verzinnen, daar houden die in feite hippies van pz ook altijd van, kunnen ze wat psych-praat in een sollicitatiegesprek mengen.
Indien relevant wel, maar zeg je nickname er niet bij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
En hobbies he? Moderator op FOK! zou dat wat zijn
Nah. Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, veel van die lui worden juist ingezet om desinformatie te verspreiden hč.
quote:De Amerikaanse overheid laat in een reactie weten dat publicatie van staatsgeheimen de nationale veiligheid schaadt. Om die reden publiceert deze krant belangrijke technische details niet.
Dat komt omdat wij liever klagen over buitenlanders en werklozen .quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:45 schreef Kowloon het volgende:
Er wordt nu enigszins grappend gereageerd in dit topic, maar het gaat hier wel om een zeer ernstige situatie. Internet heeft wereldwijd een enorme welvaart en menselijke ontwikkeling gebracht. Communicatie heeft een enorme vlucht genomen waardoor afstanden minder van belang zijn geworden. Producten kunnen van over de hele wereld eenvoudig besteld worden. Er zijn initiatieven zoals Wikipedia tot stand gekomen. Misleidende informatie verspreidt door politici, maatschappelijke organisaties en demagogen kan eenvoudig worden gecheckt. En zo kan ik nog wel een tijdje door gaan.
De eigenschappen van internet die voor al die welvaart en menselijke ontwikkeling gezorgd hebben staan nu meer en meer onder druk. Rechters besluiten op basis van wetgeving dat internetproviders niet alle informatie meer mogen doorgeven. Google wordt verplicht bepaalde zoekresultaten te verwijderen. Netneutraliteit staat dus onder druk. Dan zijn er nog de afluisterpraktijken van de geheime diensten en het openbaar ministerie. Vanwege deze vergaande monitoring zal bijvoorbeeld een klokkenluider zich steeds meer afvragen of hij zijn misstanden wel zo anoniem op internet kan zetten als hij denkt. Het is immers onmogelijk om vast te stellen wanneer de overheid over je schouder mee kijkt.
2quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:28 schreef Ludd het volgende:
Worden jullie niet een beetje moe van het wekelijkse 'nieuws' omtrent het schenden van privacy-principes door de overheid bekend gemaakt door Snowden? Ik wel.
Accepteer gewoon dat alles wat je doen getapt wordt, dan kan het alleen maar meevallen.
Hij werkt nu toch bij Geenstijl?quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En de cirkel is rond, dat was dus de reden waarom Yildiz kon doen wat hij deed!
quote:Op zondag 1 december 2013 19:12 schreef Baklava95 het volgende:
Ik heb heel veel controversiële posts op deze forum en de rest van fok.nl.
Ik hoop dat ze mijn gegevens niet verzameld hebben.![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |